Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1482
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4533
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 13 Sept 2013, 21:39

Amigos, replica mea era cu caracter peiorativ(ceva legat de sula si rai), la cineva care zicea ca nu vrea euthanasie dar nici caini nu vrea in gari!Twisted Evil Voi o tineti langa:lol:!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Sam 14 Sept 2013, 18:06

In Anglia Eurostarul este alimentat la 750v printrun conductor lateral la fel ca cel de la metrou?

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Sam 14 Sept 2013, 18:56

Până s-a făcut HighSpeed 1, se foloseau trenuri care permiteau și alimentarea din șina a 3a. Din ce ne spune vocea de pe fundal, ar fi 660 V c.c.. Interesant că se face referire și la faptul că în Marea Britanie e obligatoriu să fluieri când treci pe lângă trenuri oprite la peron Laughing 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 09:56

ce spune legea
pe drumul pe care fac eu naveta sunt portiuni in care nu ma pot baga pe margine cand o masina imi vine din fata iar una din spate
cum se procedeaza?
multi arbusti crescuti pe margine ....
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5540
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 11:56

Dr2005 a scris:
Interesant că se face referire și la faptul că în Marea Britanie e obligatoriu să fluieri când treci pe lângă trenuri oprite la peron Laughing 
Ar trebui trecuta chestia asta si in instructie la noi, multi mecanici am vazut ca totusi practica acest lucru. Pana la urma nu sti cui, pe ce parte ii vine sa coboare si sa nu sara direct in fata trenului. ( la noi )
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8550
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 12:02

Chiar dacă fluieri când treci pe lângă un tren oprit tot se găsesc să treacă prin fața trenului unii inconștienți.
Ieri în Săvârșin era oprit în gară 13024 la linia 3, iar la linia 2 a trecut un tren de marfă. Câțiva au coborât pe partea fără peron (între liniile 2 și 3) pentru a nu aștepta pe peron până pleacă trenul. Chiar dacă mecanicul de la marfă a dat goarne ei tot au trecut prin fața lui.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10899
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 12:22

La noi IDM de obicei îi transmite mecanicului că încrucișează cu tren de călători și să dea semnale de atenție. Probabil așa e scris în instrucție.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5540
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 12:24

Totusi e bine sa se atentioneze acustic, ca mai sunt inconstienti asta-i treaba lor, e viata lor. Insa nu toti sunt asa ( din cate am vazut ) unii poate chiar nu isi dau seama ca vine trenul iar acele semnale chiar sunt de folos si raman in locul in care sunt. Ca tot vorbim de inconstienti, acum cateva zile la iesire din Ramnicu Vacea spre Sibiu, exact la 200 m de gara. O femeie se plimba pe langa linii de ziceai ca e posedata, efectiv se uita in toate pertile, era aeriana ( nici nu stiu sa explic ), trenul era la 30 de metrii de ea, mecanicul dadea si dadea goarne, ea nimi se intorcea cu spatele ( era fix langa linie ), se uita pe sus, in ultima secunda s-a dat la o parte, si atunci nu ca a sarit, s-a pus lent in miscare. Daca era sa o loveasca o " mangaia " putin cu partea laterala. ( era AM Deiro ) Nu era ceva grav, insa grav este ca oamenii de genul acest pot fi suprinsi de un tren ce nu are 23 km / h, ci care poate avea 80 - 90, si atunci nici ca mai scapa.

@ Vlad : In instructia IDM-ului posibil, din cate stiu in instrctia mecanicilor spune ca semnalele actustice se dau in apropierea unui pasaj rutier, la intrare in tuneluri, inaintea unui pod a carui lungime depaseste 30 de metrii, la intalnirea cu un grup de muncitori la calea ferata, etc. Cazurile sunt multe, acum mecaniul atentioneaza cand considera si el, exemplele pot fi multe, nu stiu daca chiar toate sunt trecute in instructie, dar mai mult ca sigur toate fac parte din conduita preventiva. Oricum este semnalul pentru fluier prezent in cele mai multe cazuri.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 12:30

La Floresti Prahova cand coboara din 3003, si coboara destui aia care se duc la Baicoi-Plopeni coboara pe partea cu gara dar ceilalti care sunt din Floresti trec liniile cand Regiotransul tranziteaza gara cu peste suta...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 12:49

Vlad a scris:
La noi IDM de obicei îi transmite mecanicului că încrucișează cu tren de călători și să dea semnale de atenție. Probabil așa e scris în instrucție.
Sau iti mai pune galben la intrare si sa opresti cu peron pana da plecarea la trenul regio sau sa il lasi mai incet
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8550
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 15 Sept 2013, 13:06

Am mai întâlnit cazuri în care trenul InterRegio a trecut în abatere, iar trenul Regio era oprit pe directă.
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1219
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 2890
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mier 18 Sept 2013, 08:29

Eu am o harta pe care M200 intre Arpas si Porumbacu apare ca si linie inchisa". Mai e valabila harta?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mier 18 Sept 2013, 08:39

Nu mai e închisă de vreo 3 ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 2505
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Sam 21 Sept 2013, 23:30

Hello
I have some questions about traveling with CITYSTAR group ticket to Hungary if somebody has tried and could help me

My questions are the following : can I travel on different routes for example onward journey with Ister through Arad and return with Corona through Deda ? Also I've heard that through the validity of ticket which is one month can be made stops everywhere on route and you can stay there as much as time you want. But have no idea if I can use trains in intern traffic or it should be just international ones. And finally I have a question of what is the seat reservation or IC category price I should pay if using train Ister on that route or Dacia. I want to travel onward and return with train Ister but during return journey to stop at Sighisoara and travel with intern trains from there to Bucharest. Is it possible with Citystar to Hungary or not ? Hope my questions were clear. Thanks in advance

Best regards
Ivan, Ruse
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3791
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Dum 22 Sept 2013, 23:09

E normal ca un tren de calatori sa fie garat pe o linie fara peron? De exemplu in Veresti M500 trenurile care vin spre/dinspre Botosani sunt deseori garate la linia 5 de cand s-a scos diagonala din capatul x. Asta se intampla cand sosesc in statie cam la aceeasi ora fara intarzieri RE5582 Botosani-Bucuresti la linia 4 , R5566 Suceava-Botosani la linia 5 fara peron, IR 1831 Iasi-Cluj la linia 3 si R 5606 Suceava - Iasi la linia 2.

Se poate face reclamatie la CFR Calatori in acest sens?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Astazi la 07:56

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-