Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5697
Reputatie : 8814
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 13:06

Sus In jos
http://www.youtube.com/AndreyCFR
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 17:20

Tocmai m-am intors de la o vorba cu mai multi tovarasi. Discutia a atins si centura Sud care va trece pe la noi si inevitabil autostrada. Fiind ei soferi au spus ca nu le renteaza sa mearga pina la autostrada ca mai repede ajung in Arad pe DN.

E un ocol inutil.

Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1125
Varsta : 23
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 3784
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 18:42

Chiar nu se renteaza sa mergi pe autostrada. Foarte buna ar fi autostrada Timisoara - Deva care abia astept sa fie gata.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13541
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15810
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 19:13

Aceeași situație e și cu București - Ploiești (adică Ștefănești - Brazi). Până ieși din București și faci centura, ajungi la Ploiești pe DN1  Laughing 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12942
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 19:24

Franturi de autostrada facute dupa influenta politica legate de afaceri cu expropieri de terenuri
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13956
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17375
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 20:38

Dr2005 a scris:
Aceeași situație e și cu București - Ploiești (adică Ștefănești - Brazi). Până ieși din București și faci centura, ajungi la Ploiești pe DN1  Laughing 

Aici tin sa te contrazic , asta vara intr-o dupamasa de vara cu un trafic care tindea spre aglomerat , trebuia sa plec cu masina in Ardeal , am plecat din Giulesti repede in Bneasa apoi pe centura si pe autostrada spre Ploiesti unde am bagat 140-150 , in 25-30 de minute treceam pe centura Ploiestiului , nu eram acolo daca mergeam pe DN-1 unde limita in localitati este 70 .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12942
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 20:43

Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1579
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4860
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 21:26

Domnilor, franturile astea de autostrada fac parte dintr-un proiect mare, ca noi suntem o natie de struti care bagam capul in pamant si ne facem ca nu vedem asemenea gogomanii cu bucatele de 50-60 km de autostrada e alta poveste! In principiu nu trebuia sa se inaugureze A3 pana nu era legata de celelalte 2 tronsoane-A1, A2! Timisoara-Arad iar e o anomalie, fiind greu de ajuns din ambele orase la ea! Plus faptul ca pe A3 nu ai un WC public, daca te apuca cufureala nu ai decat sa faci pe banda de siguranta! Twisted Evil 
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12942
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 21:48

De ce nu au pornito de la Nadlac sa vina cu ea spre Sibiu au facut numa bucatele care leaga nimic de nimic intre Timisoara si Lugoj sa nu mai zic de pretul de constructie!!

http://www.biziday.ro/2013/10/04/clubul-celor-care-muncesc-in-romania-episodul-3/

http://www.biziday.ro/2014/01/17/autostrada-nu-e-ieftina-iar-dobanda-ii-creste-mult-pretul/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13541
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15810
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 19 Ian 2014, 23:18

A3 nu are ieșirea, toate accesele sunt închise cu porți cu lacăte și parapeți de beton (sau cel puțin așa erau anul trecut).

Karpaty, da din Băneasa la Ștefănești cât ai făcut? Că pe DN1 de la Piața Presei la Ploiești nu faci mai mult de 60 de minute nici dacă ești începător.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2843
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 20 Ian 2014, 02:26

adrian78 a scris:
De ce nu au pornito de la Nadlac sa vina cu ea spre Sibiu au facut numa bucatele care leaga nimic de nimic intre Timisoara si Lugoj sa nu mai zic de pretul de constructie!!

Asta e un mit romanesc care n-are legatura cu realitatea, ci cu presa proasta romaneasca. Bucatelele alea sunt portiuni din A1 Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Nadlac. Ordinea constructiei a fost cea ceruta de trafic. Nu o sa faci intai Nadlac - Arad, pentru ca aia are cel mai mic trafic. La fel ca si la cai ferate - primele electrificari au fost in munti, unde erau sectiile cele mai grele, apoi s-au facut si restul bucatilor.

S-a facut intai Timisoara - Arad, astfel incat tot traficul de tranzit dinspre Bulgaria - Calafat - Craiova - Lugoj sa fie dus pe autostrada. La fel, Timisoara - Arad a degrevat DN7 Deva - Arad, o parte mare din trafic alegand E673 Deva - Lugoj in loc de Deva - Arad. Apoi trebuia facut Lugoj - Timisoara - dar un segment s-a blocat in procese (care s-au terminat anul asta), asa incat exista o bucata (Dumbrava - Sanovita) nelegata - in planuri (si dupa licitatii) trebuia ca tot segmentul Dumbrava - Timisoara sa fie dat in uz la aceiasi data.

Da, autostrada nu scurteaza mult pe Timisoara - Arad, dar cel putin 2/3 din traficul strict intre cele doua orase si aproape tot tranzitul intra pe autostrada, dupa deschiderea autostrazii accidentele mortale scazand cu 90%.

Apoi s-a continuat cu Sibiu - Deva. Aici mergeau in paralel doua DN-uri extrem de aglomerate, cum esti din Hunedoara stii cum arata Deva sau Sebesul cu tranzit. Deva si Sibiul erau dopurile cele mai mari, asa ca li s-a facut lor centura intai, apoi fiind legate intre ele, cu bucatile deschise recent. Bucatile date in uz recent scad >2h din parcursul soferilor, mai ales de TIR pe CIV. La fel, trebuiau date toate segmentele Sibiu - Orastie in aceiasi zi, dar pe lotul III au luat-o niste dealuri la vale si se tot cearta ministerul cu constructorul (Impregilio). La anul e si bucata aia gata.

Anul asta o sa fie gata Nadlac - Arad (poveste lunga, o vorbim altundeva, cu falimente de ZECI de miliarde de euro si escrocherii din partea constructorului), e 90% gata un segment si 40% altul, si se lucreaza pe TOATE celelalte bucati intre Sibiu si Nadlac, inclusiv pe Deva - Lugoj, partea montana (lasata la urma, ca e traficul mai mic, exista 2 alternative pentru Nadlac - Deva, si costa cel mai mult).

Iar A3 Bucuresti - Ploiesti e EXTREM de utila in primul rand TIR-urilor care nu mai merg pe DN1A cu piatra cubica. Ultima bucata de 7 km, care va fi si ea data in uz anul asta sau cel tarziu anul viitor, va face o intrare pentru sosea in Bucuresti, eliminand complet DN1 ca drum de tranzit.

Crede-ma ca negocierea ordinei bucatelelor astora nu s-a facut cu samsarii de terenuri ci cu Comisia Europeana. Ordinea e stabilita inclusiv in documentele AMPOS-T, si se bazeaza pe recensaminte de trafic. La fel si rutele autostrazilor, nu samsarii de terenuri au dictat, ci UE si firmele de proiectare si planuri mai mari.

De exemplu, A3 Bucuresti - Ploiesti, face o bucla mare. Asta pentru ca la Dumbrava o sa se rupa odata si-odata A7 spre Buzau - Bacau si Suceava. Asa ca, pentru a economisi, pana la Dumbrava s-au facut 3 benzi pe sens, ca sa nu fie nevoie de doua autostrazi paralele cand s-o face si A7-le.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13541
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15810
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 20 Ian 2014, 09:15

Recensămintele de trafic au fost făcute de CESTRIN... dar nu prea sunt relevante, că stătea cineva cu o hârtie și un pix și nota câte mașini trec din fiecare tip (autoturisme, autobuze, camioane, motociclete etc.)...
Cel mult putem considera actuala A3 ca drum de camioane... deși ținând cont că acestea, dpdv legal, sunt limitate la 90 sau 100 km/h (că șoferii mânăresc limitatorul și tahograful e altă treabă...). Cu 90 la oră mergeau ei și pe DN 1A Smile În plus, depinde și unde au de dus marfa, că dacă trebuie să ajungă la depozitele din vestul orașului s-ar putea să le fie mai bine pe DN1A. Cel mult îi ajută pe cei care vor la Giurgiu (și mai departe spre Bulgaria și Turcia), dar la cum arată centura de E și S...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12942
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 20 Ian 2014, 10:25

De aia nu avem bani de subventii pentru transport feroviar
http://www.pesurse.ro/2014/01/20/cadou-electoral-de-20-milioane-de-euro.html
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13956
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17375
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 20 Ian 2014, 11:59

Dr2005 a scris:


Karpaty, da din Băneasa la Ștefănești cât ai făcut? Că pe DN1 de la Piața Presei la Ploiești nu faci mai mult de 60 de minute nici dacă ești începător.

Sincer nu mai tin minte dar cum am intrat pe centura (care acum e cu 2 benzi pe sens) am si ajuns la A3 , maxim 10 minute cred .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11139
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei   Lun 20 Ian 2014, 13:14

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-