Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vitezele de circulatie pe liniile din Romania

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 462
Varsta : 32
Localizare : ramnicu sarat
Reputatie : 3167
Data de inscriere : 23/08/2009

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Dum 28 Feb 2010, 21:40

ai dreptate lokomotive,cu vreo 10-12 ani in urma trenurile mergeau struna intre ploiesti sud si adjud
pe vremea aceea mergeam destul de des la bucuresti,si faceam cam 2 ore intre ramnicu sarat si capitala cu acceleratul
Sus In jos
silviubad



Numarul mesajelor : 4
Varsta : 21
Localizare : Iasi, Torino
Reputatie : 2477
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Sam 06 Mar 2010, 12:30

Sunt de acord cu tine Marius_catalin24. Confirm ca mergeam des pana la Buzau in 2000-2001-2002 si 2003 si trenurile mergeau foarte rapid. Cand am mers in 2002 si in 2003 la Venezia cu trenul de la Bucuresti, de la Ploiesti pana in capitala imi amintesc ca se lucra si era mai totimpul in intarziere trenul. Vorbesc despre acceleratul care trecea prin tecuci.
Sus In jos
http://silviubad.wordpress.com
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4699
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Dum 14 Noi 2010, 16:51

Conform livretelor de mers din 1984, pentru magistralele 500 si 600, liniile aferente lor, precum si pe unele linii pe care ajungeau trenurile regionalei Iasi, aceste viteze erau:

M 500:
Bucuresti Nord- Ramif. Ploiesti Triaj= 120 (cu 100 la trecerea peste schimbatoarele statiei Brazi)
Ramif. Ploiesti triaj- Ploiesti Sud= 90
Ploiesti Sud- Buzau= 120
Buzau- Adjud= 100
Adjud- Suceava= 120
Suceava- Vicsani= 100
Vicsani- Vadu Siretului= 60

-linia 501:
Adjud- Targu Ocna= 100
Targu Ocna- Ciresoaia= 85
Ciresoaia- Comanesti= 100
Comanesti- Goioasa= 80
Goioasa- Ghimes= 90
Ghimes- Lunca de Mijloc= 70
Lunca de Mijloc- Ciceu= 50

-linia 502:
Suceava Nord- Suceava Vest= 85
Suceava Vest- Stroiesti= 90
Stroiesti- Ciprian Porumbescu= 85
Ciprian Porumbescu- Lucacesti= 85
Lucacesti- Paltinoasa= 90
Paltinoasa- Pojorata= 65
Pojorata- Iacobeni-= 50
Iacobeni- Vatra Dornei= 60
Vatra Dornei- Rosu HM= 55
Rosu- Floreni= 60
Floreni- Gradinita= 80
Gradinita- Silhoasa= 75
Silhoasa- Ilva Mare= 80
Ilva Mare- Poiana Ilvei= 75
Poiana Ilvei- Lesu Ilvei= 80
Lesu Ilvei- Ilva Mica= 75

-linia 504
Buzau- Berca= 70
Berca- Nehoiasu= 50

-linia 505
Comanesti- Moinesti= 50

-linia 507
Marasesti- Panciu= 65

-linia 510
Dolhasca- Falticeni= 75

-linia 509
Bacau- Piatra Neamt= 100
Piatra Neamt- Bicaz= 75

-linia 511
Veresti- Leorda- Botosani= 100

-linia 512
Leorda- Dorohoi= 50

-linia 513
Suceava- Darmanesti= 100
Darmanesti- Todiresti HM= 80
Todiresti- Cacica= 65
Cacica- Varfu Dealului= 50
Varfu Dealului- Paltinoasa= 65

-linia 514
Vama- Moldovita= 40

-linia 515
Dornesti- Galanesti= 60
Galanesti- Gura Putnei- Putna= 50
Gura Putnei- Nisipitu HM= 40

M600
Marasesti- Tecuci RAm. Cozmesti= 100
Tecuci Ram. Cozmesti- Tecuci Ram. Frunzeasca= 60
Tecuci Ram. Frunzeasca- Grajduri= 100
Grajduri- Barnova= 90
Barnova- Ciurea= 95
Ciurea- Nicolina=100
Nicolina- Iasi= 65
Nicolina- Socola= 65
Socola- Holboca= 50
Holboca- Ungheni URSS= 80
Faurei- Tecuci=?

-linia 603
Barlad- Zorleni= 100
Zorleni- Epureni HM= 60
Epureni HM- Murgeni= 80
Murgeni- Falciu= 75
Falciu- Falciu Nord HM= ?

-linia 604
Crasna- Cretesti= 80
Cretesti- Husi= 40

-linia 605
Roman- Buhaiesti= 50

-linia 606
Pascani- Ruginoasa= 95
Ruginoasa- Targu Frumos= 90
Targu Frumos- Letcani= 95
Letcani- Iasi= 100

-linia 607
Podu Iloaiei- Harlau= 50

-linia 608
Letcani- Dorohoi= 80

M800
Mangalia- Constanta= 80
Constanta- Palas= 75
Palas- Fetesti= 100

-linia 806
Dorobantu- Navodari= 80

-linia 803
Kardam- Negru Voda= 60
Negru Voda- Valea Dacilor= 80
Valea Dacilor- Medgidia= 70

M700
Faurei- Braila- Barbosi= 100
Barbosi- Galati= 80

-linia 704
Galati- Barbosi= 80
Barbosi- Independenta= 100
Independenta- Vames= 80
Vames- Ivesti= 100
Ivesti- Tecuci= 80
Tecuci- Tecuci Ram. Cozmesti= 80
Tecuci Ram. Cozmesti- Marasesti= 100

-linia 702
Fetesti- Spicu= 100
Spicu- Dudesti= 70
Dudesti- Faurei- Buzau= 100

-linia 706
Faurei- Bordeasca Noua= 100
Bordeasca Noua- Suraia= 80
Suraia- Tecuci=100

-linia 401
Ilva Mica- Nasaud= 75
Nasaud- Beclean pe Somes= 70
Beclean pe Somes- Dej=100
Dej- Dej calatori= 80
Dej Calatori- Cluj Napoca= 100

-M300
Cluj Napoca- Cojocna= 100
Cojocna- Valea Florilor= 65
Valea Florilor- Campia Turzii= 80
Campia Turzii- Razboieni= 85
Razboieni- Teius=100

-linia 200A
Teius- Vintu de Jos= 100

M200
Vintu de Jos- Ilia= 100

-linia 212
Ilia- Holdea=80
Holdea- Nemesesti HM= 70
Nemesesti HM- mARGINA= 50
MARGINA- Faget=70
Faget- Lugoj= 80

-linia 116
Lugoj- Buzias= 80

-linia 118
Buzias- Timisoara Nord= 80

-linia 207
Simeria- Hunedoara= 75 (pentru grupa Iasi-Hunedoara, care, in 1984, mai era formata din vagoane ale seriei 17-22!!)

M300
Ploiesti Sud- Ploiesti Vest= 70
Ploiesti Vest- Breaza= 100
Breaza- Comarnic= 80
Comarnic- Valea Larga= 70
Valea Larga- Predeal= 80
Predeal- Timisu de Sus HM= 65
Timisu de Sus HM- Darste= 70
Darste- Brasov= 80
Sus In jos
FeroFan97



Numarul mesajelor : 390
Varsta : 19
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 2905
Data de inscriere : 06/02/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Dum 14 Noi 2010, 17:14

Cineva stie viteza intre Brasov si Miercurea Ciuc?(M400)
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4977
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Dum 14 Noi 2010, 18:45

Brasov - Harman - 70 km/h
Harman - Ozun - 90 km/h
Ozun - Bodoc - 100 km/h
Bodoc - Bicsadu Oltului Hm. - 70 km/h
Bicsadu Oltului Hm. - Tusnad Sat - 65 km/h
Tușnad Sat - Mierc. Ciuc - 100 km/h

_________________
Sus In jos
iuli.hard



Numarul mesajelor : 251
Varsta : 22
Localizare : Onesti
Reputatie : 2621
Data de inscriere : 31/08/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Dum 14 Noi 2010, 22:01

2010 Adjud-Onesti 100
Onesti-Tg ocna 30 (Exceptie facand Onesti-Tg.trotus 80 km/h
Tg ocna-Saline 80
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 402
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2779
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Lun 07 Mar 2011, 13:58

timpul de mers pt unele trenuri internationale de pe reuta bucuresti brasov s-a micsorat.in ce stadiu sunt lucrarile pe aceasta ruta?dar pe c-ta bucuresti? ministrul anca boagiu a promis ca din iulie 2011 va fi finalizata toata ruta si ca se va circula cu viteza max 160 km/h ,iar distanta va fi parcursa in 2:30 ore.totusi am citit pe unele forumuri ca inainte de '90 exista un express care parcurgea distanta in 1:55 ore,ceea ce mi se parre de necrezut...nu mai inaintam deloc cu Romania?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4699
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Lun 07 Mar 2011, 14:08

Conform "Mers tren" 1988/1989, rapidul 89 "Tomis" parcurgea distanta Bucuresti Nord- Constanta in 2 ore si 47 minute, fara oprire (plecare Bucuresti Nord 7.00, sosire Constanta
9.47).

Dupa cati bani s-au investit, in reabilitarea M800, ar trebui ca atunci cand va fi gata, rapidele si acceleratele sa nu faca mai mult de 2 ore intre Bucuresti- Constanta.
Ridicarea vitezei de circulatie mi se pare destul de mica- de la maxim 140 km/h in 1990, la 160 km/h cand va fi gata lucrarea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Lun 07 Mar 2011, 14:20

laur 133 a scris:
timpul de mers pt unele trenuri internationale de pe reuta bucuresti brasov s-a micsorat.in ce stadiu sunt lucrarile pe aceasta ruta?dar pe c-ta bucuresti? ministrul anca boagiu a promis ca din iulie 2011 va fi finalizata toata ruta si ca se va circula cu viteza max 160 km/h ,iar distanta va fi parcursa in 2:30 ore.totusi am citit pe unele forumuri ca inainte de '90 exista un express care parcurgea distanta in 1:55 ore,ceea ce mi se parre de necrezut...nu mai inaintam deloc cu Romania?

S-a micsorat la Ister si la Dacia cu 10 min pleaca mai tarziu din Buc dar anu trecut le-au crescut timpii cu 1h50min deci fleosc..
Am vazut pe undeva ca se lauda ca de aia modernizeaza Buc-Cta sa faca trenul 1h30min vise umede
Pana la urma e bine si 2.30 decat acuma 4 ore jumate sunt curios cat va rezista la traficul ala de marfa
Oricum in 2-3 ani vor ajunge podurile de la Medgidia si Fetesti cu 15km/h

ldh80 a scris:
Conform "Mers tren" 1988/1989, rapidul 89 "Tomis" parcurgea distanta Bucuresti Nord- Constanta in 2 ore si 47 minute, fara oprire (plecare Bucuresti Nord 7.00, sosire Constanta
9.47).

Dupa cati bani s-au investit, in reabilitarea M800, ar trebui ca atunci cand va fi gata, rapidele si acceleratele sa nu faca mai mult de 2 ore intre Bucuresti- Constanta.
Ridicarea vitezei de circulatie mi se pare destul de mica- de la maxim 140 km/h in 1990, la 160 km/h cand va fi gata lucrarea.

In 99-2000 IC facea 2h35min in 2003-2004 2h30min
In 1995-1996 IC face 2h5min Cta-Buc Baneasa iar E expresurile fara oprire 2h13min respectv 2h18min Buc-Cta
Sus In jos
RazvanCFR



Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 2416
Data de inscriere : 30/10/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Lun 07 Mar 2011, 18:35

adrian78hd a scris:
laur 133 a scris:
timpul de mers pt unele trenuri internationale de pe reuta bucuresti brasov s-a micsorat.in ce stadiu sunt lucrarile pe aceasta ruta?dar pe c-ta bucuresti? ministrul anca boagiu a promis ca din iulie 2011 va fi finalizata toata ruta si ca se va circula cu viteza max 160 km/h ,iar distanta va fi parcursa in 2:30 ore.totusi am citit pe unele forumuri ca inainte de '90 exista un express care parcurgea distanta in 1:55 ore,ceea ce mi se parre de necrezut...nu mai inaintam deloc cu Romania?

S-a micsorat la Ister si la Dacia cu 10 min pleaca mai tarziu din Buc dar anu trecut le-au crescut timpii cu 1h50min deci fleosc..
Am vazut pe undeva ca se lauda ca de aia modernizeaza Buc-Cta sa faca trenul 1h30min vise umede
Pana la urma e bine si 2.30 decat acuma 4 ore jumate sunt curios cat va rezista la traficul ala de marfa
Oricum in 2-3 ani vor ajunge podurile de la Medgidia si Fetesti cu 15km/h

ldh80 a scris:
Conform "Mers tren" 1988/1989, rapidul 89 "Tomis" parcurgea distanta Bucuresti Nord- Constanta in 2 ore si 47 minute, fara oprire (plecare Bucuresti Nord 7.00, sosire Constanta
9.47).

Dupa cati bani s-au investit, in reabilitarea M800, ar trebui ca atunci cand va fi gata, rapidele si acceleratele sa nu faca mai mult de 2 ore intre Bucuresti- Constanta.
Ridicarea vitezei de circulatie mi se pare destul de mica- de la maxim 140 km/h in 1990, la 160 km/h cand va fi gata lucrarea.

In 99-2000 IC facea 2h35min in 2003-2004 2h30min
In 1995-1996 IC face 2h5min Cta-Buc Baneasa iar E expresurile fara oprire 2h13min respectv 2h18min Buc-Cta

Care pod de la Medgidia? Poate cel de la Poarta Alba. Nu e cazul sa facem preconizari de acest gen doar ca traim in Romania...
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2562
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Lun 07 Mar 2011, 20:36

podurile dunarene sunt varza.Am aflat ca 2 piloni sunt foarte slabiti si se cauta bani pt reparatii.Am facut armata in constanta si veneam cu un rapid care nu oprea deloc pana in constanta,timpu de mers era undeva la 2 ore si 15 minute.La cate restrictii sunt la poduri mai jos de 2 ore si 3o minute nu are cum sa scada
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 402
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2779
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Mar 08 Mar 2011, 16:39

eu sunt totusi de parere ca la noi cei de la linii introduc restrictii de viteza prea usor si dupa ochi fara a face vreun studiu ceva.astfel responsabilul de la linii se scapa de vreo grija ,ce il intereseaza ca face trenul mai mult...nu cred ca in tarile dezvoltate investesc aia f des in linii.la noi se modernizeaza o portiune de linie ,apoi dupa 1-2 ani introduc restrictie.sa nu mai zic de zecile de angajati de la linii la o singura sectie,care vin la servici sa stea la caldura.ei sunt preocupati cum sa faca rost de lemne de foc.de ce nu se incalzesc muncind ,doar de-asta sunt platiti.de ex cand se infiinteaza comandament aduc pe tura 4 de la L,3 M,1 CT.CT doarme 100% noaptea,L-ul 70%.acum cfr-istii sar in sus ca nu mai au salarii cum aveau odata,pt ca ei erau obisnuiti sa vina la servici sa se poata odihni oleaca,si pe deasupra sa mai plece si cu ceva acasa-bani,motorina,etc.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2562
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Mar 08 Mar 2011, 17:00

nu baga in aceiasi oala toti ceferistii!eu cand munceam la cfr si se forma comandament de zapada imi dadea de exemplu in Buc-Calatori postu 20 si trebuia sa matur incontinuu macazul pe timp de viscol.12 ore nu plecam de acolo si nu dormeam.Mai bine spune ce este in Min. Transporturilor,un furnicar de lenesi si plimba-hartille 8 ore pe zi si week end liber
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 402
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2779
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Mar 08 Mar 2011, 23:09

bostanescu gigel a scris:
nu baga in aceiasi oala toti ceferistii!eu cand munceam la cfr si se forma comandament de zapada imi dadea de exemplu in Buc-Calatori postu 20 si trebuia sa matur incontinuu macazul pe timp de viscol.12 ore nu plecam de acolo si nu dormeam.Mai bine spune ce este in Min. Transporturilor,un furnicar de lenesi si plimba-hartille 8 ore pe zi si week end liber

nu vreau sa generalizez .sunt sigur ca sunt si oameni care isi fac treaba la cfr.dar ceea ce am spus mai sus se intampla mai des.sunt IDM,si stiu ce e la cfr.poate ca sunt cel mai tanar cfr ist,fac parte dintr-o alta generatie si de-asta gandesc asa.toti vor sa fie lasati sa 'traiasca'.de aceea cred ca totusi criza financiara are si o parte buna,adica disponibilzarile,care dupa mine trebuiau facute de mult.sunt sigur ca o sa-mi sariti multi in cap acum ,dar nu vreau sa-mi ascund ideile.
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2608
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Mier 30 Mar 2011, 03:39

bostanescu gigel a scris:
podurile dunarene sunt varza.Am aflat ca 2 piloni sunt foarte slabiti si se cauta bani pt reparatii.Am facut armata in constanta si veneam cu un rapid care nu oprea deloc pana in constanta,timpu de mers era undeva la 2 ore si 15 minute.La cate restrictii sunt la poduri mai jos de 2 ore si 3o minute nu are cum sa scada

Treaba asta cu podurile e extrem de ciudata! In primul rand, podurile de peste cele doua brate ale Dunarii sunt mixte feroviar-rutier. Pe rutier nu exista absolut nicio restrictie, de viteza sau de tonaj, si vorbim aici nu de un drum judetean, ci de o autostrada principala a tarii. Asa ca nu cred ca e vorba de piloni.

Pe urma, podurile sunt date in uz in 1987. Piloni slabiti? Atunci ar trebui bagati la puscarie proiectantii, inginerii si constructorii - e vorba de un pod de 23 de ani vechime - structura podului trebuia sa fie intacta, e un pod aproape nou, nu vechi si de demult. Si nu e un podet, ci un pod important! Pana si calea de rulare, dupa 23 de ani, nu ar trebui sa necesite cine-stie-ce inlocuire, doar anumite lucrari de reparatii.

P.S. Podul de la Medgidia/Poarta Alba a fost reabilitat ca parte a reabilitarii M800. Podul peste canal este in refacere incepand cu februarie 2011.
P.P.S. Podurile dunarene ar trebui sa fie renovate incepand cu sfarsitul anului. Nu e nevoie a se cauta bani de reparatii, exista alocati bani europeni (si CFR stie asta, si chiar a facut demersurile pentru ei). Trebuie insa finalizate lucrarile pe restul M800 - inca o gatuire nu ar fi prea suportabila nici de marfa, nici de calatori.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vitezele de circulatie pe liniile din Romania   Astazi la 15:42

Sus In jos
 

Vitezele de circulatie pe liniile din Romania

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vitezele de circulatie pe liniile din Romania
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» Nemtii de la DB Schenker Rail Romania cauta mecanici de locomotiva
» Istoricul locomotivelor folosite in Romania
» Sensuri de circulatie
Pagina 2 din 4Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-