Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Amperaj-putere in tractiune

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
basil



Numarul mesajelor : 75
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 13/07/2011

MesajSubiect: Amperaj-putere in tractiune   Vin 16 Aug 2013, 17:12

Salut colegi, stiu ca voi aici obisnuiti sa puneti predilect doar poze cu locomotive, eu as avea nevoie de cateva informatii tehnice de la mecanici de locomotiva.
Va rog sa imi spuneti si mie cati amperi ia o locomotiva de 5100 kw care tracteaza o garnitura de marfa de 1500 de tone la viteza nominala de 60-70 km pe ora fara a mai accelera,deci mers constant, in aliniament si orizontal. De pilda intre Lehliu si Fetesti.
Vreau sa aflu cati Kw sunt necesari in aceasta situatie.
Multumesc !
Sus In jos
basil



Numarul mesajelor : 75
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 13/07/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 17:41

niciun mecanic de electrica pe aici in 116 vizualizari?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 18:12

Testam inca Very Happy Ieri am fost cu tren de 860t de la Simeria la Curtici si la 57-58km/h lua undeva la 250A si la intors la 2100t undeva la 500A
Sus In jos
basil



Numarul mesajelor : 75
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 13/07/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 18:16

Multumesc, mai testati,mai testati !! Smile
Dar eu ma refer la amperajul supt din catena, nu pot fi 500  A ca ar rezulta peste 10MW,nici RE6/6 nu suge atat affraid 
Probabil cei 250-500A erau in motoarel de tractiuni ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 18:24

Curentul din catenara nu il arata doar puterea care era la un moment dat 119 kw care se stabilizeaza undeva pe la 70-80kw
Odata stiu ca am urmarit puterea si avea vreo 13kw fara ventilatie si compresor pe loc dupa urca pana la 110 cu ventilatia si compresorul pornit sunt valori relative
Sus In jos
basil



Numarul mesajelor : 75
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 13/07/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 18:40

Cum, chiar atat de putin consuma?! Inseamna ca la plecarea de pe loc trage de-o iau nebuniile si pe urma in aliniament consuma foarte putin?
Uite, poate tii minte si imi spui te rog cati KW afiseaza la un marfar de 1500 t la viteza normala. Am de facut o disertatie pe tema transprt feroviar vs rutier,unde un tir are 320 kw si consuma 34l/100 km si duce 35 t iar o locomotiva cati kw sau lei/km consuma pentru 1000 t/100 km.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 19:03

basil a scris:
Cum, chiar atat de putin consuma?! Inseamna ca la plecarea de pe loc trage de-o iau nebuniile si pe urma in aliniament consuma foarte putin?
Uite, poate tii minte si imi spui te rog cati KW afiseaza la un marfar de 1500 t la viteza normala. Am de facut o disertatie pe tema transprt feroviar vs rutier,unde un tir are 320 kw si consuma 34l/100 km si duce 35 t iar o locomotiva cati kw sau lei/km consuma pentru 1000 t/100 km.
Conteaza si cum se merge .. Ca de tot franezi ca ai un regio in fata o sa ai consum mai mare.Vezi ca au facut alte tari mai avansate,calculul si consumul pentru transportul a 2000 de tone marfa cu trenul fata  de tir este mult mult mai mic.De aia aia care-s niste "prosti" ,dupa cum zice Basescu ,ca nu ne trebe cale fera si ca o sa o vedem doar la televizor.. Din nefericire acest cocostarci alesi de marea majoritatea a muritorului de rand,muritor pe care nu l intereseaza nimic pe termen lung si care ar vrea sa se imbogateasca maine daca s-ar putea,subjugand pe oricine si orice,au reusit sa aduca CFR Infrastructura S.A si CFR Marfa S.A unde sunt azi.CFR Calatori e alta mancare de peste.
Eu inca astept liberalizarea completa a pietei de marfa.Cand o sa avem la marfa doar OTF privati si care o sa dea in judecata CFR Infrastructura DE FIECARE DATA CAND AU INTARZIERI.Mi-e greu sa zic,dar la noi cei care reprezinta statul nu sunt capabili,si tot ce au in cap e furtul si sa-si ingrase lor burdihanele,ca de vazut i-ati vazut pe la TV,nici la sireturi nu se pot lega de burti,au papuci cu scai.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 19:13

Am fost cu Siemensu CTV de la Cargo la un tren de 2800t cu alt Siemens 189 intercalat de la Constanta pana la Calan Bai consumase 28000kw si recuperase 400kw dar mi se pare ca pretul pentru 1kw pentru consumatorii economici este mai mare..
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 19:20

Nu nu e invers Very Happy.. Daca esti consumator mai mare,iti permiti sa iti cumperi curent mai ieftin(exceptand CFR Infrastructura.Astia il iau scump ca acolo e spaga de partid).Stiu ca primaria HD isi negociase contractul cu furnizorul de energie,ca aveau consum,si au obtinut un pret/kw mult mai mic decat il platesc eu acasa.Cel putin la noi consumul e un talmesh balmes dupa ureche .. E un fel de inventie dupa orar,desi contoarele lor stupide nu au ceas si deci,nu stii exact cati kw ai consumat ziua(care sunt mai scumpi),si cati noaptea.In alte tari precum UK,multi britanici spala rufele noaptea ca e mai ieftin.De acolo au aparut si masinile de spalat cu programare la ora.Este doar unu din exemple,dar pe partea cealalata,nu poti sa ai un frigider care sa iti cupleze doar noaptea Smile)


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Mar 20 Aug 2013, 19:24, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 19:22

Doar stii ce CFR SA e de stat si a cumparat de la baietii destepti
Cei de la Regiotrans au fost foarte suparati cand au venit pe Simeria-Hunedoara erau ceva probleme cu datorile la energia electrica de catre CFR SA
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Mar 20 Aug 2013, 19:25

Chiar modificasem mesajul in timp ce ai dat reply . Da vechea problema la noi pe 207,care tot statu a achitat-o .. Macar bine ca acum RT seara aprinde luminile cat e activitate in gara,si au parca 2 neoane care ard mereu ca e garnitura in statie,si avem noi micro 5 in actiune,cand vad saboti si tampoane =)).Le sclipesc ochii ca la aur =))
Cel mai bine iei 10 km de linie dreapta si cu fiecare tren te uiti pe contor cat consumi in aia 10 km.
Sus In jos
basil



Numarul mesajelor : 75
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 13/07/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Joi 22 Aug 2013, 16:08

in 10 km ma gindeam ca nu prea e relevant, e pobil ca garnitura s anu se stabilizeze dpdv al accelerarii, inertiilor.

Contorul acela de KW de care pomeniti pe ca principiu merge? Masoare tensiunea si amperajul si empiric arata KWtii?
Sus In jos
Gelu



Numarul mesajelor : 106
Varsta : 28
Localizare : Bistrita
Reputatie : 2482
Data de inscriere : 24/06/2010

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Joi 22 Aug 2013, 19:16

basil a scris:
Contorul acela de KW de care pomeniti pe ca principiu merge? Masoare tensiunea si amperajul si empiric arata KWtii?
Nu arata empiric KW. Contorul respectiv se foloseste de formula:

E = P * t

unde E = energia, P = puterea si t = timpul cat consumatorul (in cazul nostru locomotiva) se afla conectat la sursa.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6480
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Joi 22 Aug 2013, 22:32

Contorul masoara curentul si tensiunea cu 2 bobine separate, si astfel iti rezulta puterea consumata. Consumul de energie intr-adevar se afla inmultind timpul cu puterea consumata in orice interval.
Sus In jos
basil



Numarul mesajelor : 75
Reputatie : 2053
Data de inscriere : 13/07/2011

MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Vin 23 Aug 2013, 11:02

Pacat ca nu exista un ampermetru in locomotiva care sa arate curentul din pantograf ,caci ne-am fi dat seama imediat cu destula precizie ce putere in Kw disipa locomotiva.
M-am urcate de cateva ori intr-o locomotiva electrica,am facut liceul la Palas Constanta, ba chiar am si condus cativa km una demult ,nu mai stiam daca arata Amperajul si Voltajul pe patea de inalta tensiune.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Amperaj-putere in tractiune   Astazi la 01:53

Sus In jos
 

Amperaj-putere in tractiune

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
» Practica studenteasca la Grivita Bucuresti [2009]
» Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.
» Locomotive Softronic Phoenix
» Cateva detalii generale despre locomotive
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-