Numarul mesajelor : 1479 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5516 Data de inscriere : 16/04/2009
Subiect: Re: Electrificare zona de N-V a tarii Mier 14 Aug 2013, 07:48
dan tm a scris:
Electrificarea Cluj Napoca -Oradea nu a inceput spre Mera cu stilpii recuperati de pe Valea Prahovei?
Stalpii aia sunt de multa vreme acolo...atat cei deja "plantati" intre Mera si Baciu Triaj (ii vedem adesea in pozele colegilor din zona Razvy si Norbi), cat si cei stivuiti in gara Mera.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 10765 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13903 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Electrificare zona de N-V a tarii Mier 14 Aug 2013, 13:32
Electrificarea liniilor sunt in avantajul trenurilor de marfa tonaje mai mari mai ales pe sectii cu declivitate de exemplu acuma cei de la Unifer cara trenul de cocs din Slovacia de la Episopia prin Utvinis Arad Deva Coslariu apoi spre Sighisoara Brasov cand pe Oradea Huedin ar fi mai aproape dar sunt tonajele mici la trenurile cu tractiune diesel Combinatul de la Calarasi a fost opera directorului Samoilescu de la CS Hunedoara care a vrut sa faca un laminor de sina grea dar era prea greu de realizat laminorul fiind prea lung plus alte bete in roate si a plecat la Calarasi cu proiectul plus avantajul materii prime aduse pe dunare mult mai ieftin