Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10828
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 11:57 am

Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4911
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 1:16 pm

Pfuai...pe acolo trec eu frecvent, cand ma duc la tara in Baldovin, al doilea sat de la Baia de Cris...Linia e dreapta, vizibilitate berechet, plus ca este si o limitare de viteza la trecerea aia... Doamne, parca ar face-o intentionat...

_________________
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10828
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 1:23 pm

Sus In jos
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1297
Varsta : 21
Localizare : ARAD
Reputatie : 3974
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 2:27 pm

Vlad a scris:
Și al treilea pe ziua de azi:
http://www.romanialibera.ro/actualitate/locale/accident-feroviar-in-hunedoara-un-tir-a-fost-lovit-de-un-tren-regio-315336.html
Motorul este apt de drum n-a patit mai nimic. Va forma 14446 Brad-Arad.
Amx 97-0795-1 dupa ce tot el a intrat si in microbuzul de la Pancota cu aproximativ 3 saptmani in urma.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5469
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 2:50 pm

Costin.H a scris:
"Trenul de marfă nu putea urca dealul, având multe vagoane, și oprise. Între timp, a pornit pe calea ferată și drezina, în spatele trenului, crezând că acesta s-a distanțat. Fiind curbă, cei din drezină nu au văzut trenul care aproape că staționa, neputând urca dealul, și l-au lovit din spate. E o curbă fără vizibilitate", a spus Ioan Cira.

primarul stie totul! :Pconcluzia: drezina nu a pastrat distanta regulamentara fata de vehiculul din fata si nu a putut frana la timp. oare avea osiile de iarna sau pe cele de vara? drezina avea RCA? Very Happy
Daca era BLA mecanicul drezinei va avea o soarta cruda. Daca nu avea sistemul INDUSI, a intalnit pe parcurs la un semnal de trecere indicatia de galben, nu a avut ce buton actiona, insa trebuia sa ia in calcul. Urmatorul era rosu ( daca spuneti ca trenul aproape ca se oprise inseamna ca nu iesise de pe sectorul respectiv ), la un semnal de trecere care da indicatia de oprire poti depasi semnalul folosit comanda " depasire ordonata ", fara ordin, insa cu conditia ca pana la semnalul urmator mecanicul sa circule cu o viteza de maxim 20 km / h, si se trece in foaie oprirea dinaintea semnalului. Mecanicul drezinei nu a trebuit sa actioneze " depasire ordonata ", insa nu avea voie sa depaseasca 20 km / h, iar la acea viteza, oricat de scazuta ar fi fost vizibilitatea, eu zic ca reusea sa opreasca.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10828
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 2:59 pm

Secția e cu BLA.
Mecanicul drezinei a trecut pe roșu mai mult ca sigur, dar probabil, s-a gândit că nu are cum să mai ajungă marfarul din urmă, neluând în calcul că acesta s-ar putea opri. Altă variantă ar fi: mecanicul drezinei s-a oprit la semnalul de bloc pe roșu și a așteptat, văzând că nu se face galben a presupus că semnalul e defect sau galbenul e ars și și-a continuat drumul neștiind că de fapt marfarul nu ieșise încă de pe acel sector.
Cât despre marfar, probabil locomotiva acestuia a început să patineze din cauza șinelor ude și de aceea nu a mai putut urca.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 999
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2563
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 3:08 pm

Drezina pantograf nu are instalatie INDUSI.
Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3768
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 3:11 pm

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 4:08 pm

Se poate intelege din acest raport ca mecanicul tragea motorina si a cazut de pe locomotiva, motorina pe care trebuia sa o preia tocmai cel care l-a adus cu masina in statie?:shock: 

http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investigare_finale/Raport%20de%20investigare%20Baile%20Calacea%2022%2007%202012.pdf
Sus In jos
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2586
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 8:43 pm

dan tm a scris:
Se poate intelege din acest raport ca mecanicul tragea motorina si a cazut de pe locomotiva, motorina pe care trebuia sa o preia tocmai cel care l-a adus cu masina in statie?:shock: 

http://www.afer.ro/rom/oifr/rap_investigare_finale/Raport%20de%20investigare%20Baile%20Calacea%2022%2007%202012.pdf
Ai inteles putin gresit, de fapt mecanicul trasese deja motorina si sa aplecat pe usa sa îi paseze din mers bidonul cu motorina prietenului cu masina moment in care a si cazut din locomotiva .......Twisted Evil 
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 9:20 pm

Hm, eu m-am gindit ca el era afara pe la capota lunga sa ia bidonul.Cred ca au tras convoiul intreg ca sa iasa departe de statie si sa traga motorina. S-au gindit ca o sa vina IDM cu ordin?

pagina 11, citat ,, după un timp a venit seful de la revizia de vagoane care cu autoturismul l-a transportat la statie după
care a fost transportat la spital cu salvarea;

L-a dat sefului sau. Ce cauta seful acolo? nu se face referire la el in raport sau nu m-am prins eu?


De ce or fi aparut divergente intre investigatori?

Interesant raport, mentioneaza doua linii de evitare(pag.6) dar in schita statiei apar 3.Pag7.

_____________
Accidentul de azi cu drezina. Cum a ajuns la urma marfarului?
E posibil sa fi circulat ,,pe sest" in urma lui? Cum a fost cazul de la Augustin cind s-a prapadit EA 0001?
Adica sa fi fost tot timpul in urma marfarului ca si cum doar marfarul ocupa blocul si sa nu circule oficial cu numar de tren?

Sau fiind toti acolo la gramada nu a mai fost nimeni atent la linie? In 2011 parca o drezina a trecut fara oprire prin Recas desi trebuia sa faca cruce cu un rapid din sens contrar pe care au reusit sa-l opreasca in Topolovat. Este raportul pe AFER.
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 1994
Reputatie : 4385
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier Oct 16, 2013 9:23 pm

Despre accidente TGV de-a lungul timpului, pe linii de mare viteza (>250 km/h), doar 3 accidente, ZERO decedati !

-14 decembrie 1992, TGV 920 Annecy-Paris deraiază la 270 km/h la intrarea în gara Mâcon-Loché TGV (Saône-et-Loire) ; cauza: blocarea roților unui boghiu în urma unei probleme electronice; boghiul a deraiat la trecerea peste macazurile de la intrarea în gară; 25 de răniți pe peron datorită pietrelor aruncate, nici o victimă în tren.

-21 decembrie 1993, TGV 7150 Valenciennes-Paris deraiază la 300 km/h în dreptul localității Ablaincourt-Pressoir (Somme) ; locomotiva anterioară (n.r. "din cap") și 4 vagoane deraiază, dar rămân paralele cu axul liniei; cauza: tasarea liniei în dreptul unei galerii din primul război mondial, nedetectată în timpul construcției; din cei peste 200 de pasageri, unul singur a fost rănit ușor.

-5 iunie 2000, Eurostar 9047 Paris-Londra deraiază la 250 km/h aproape de bifurcația de la Croisilles (Pas-de-Calais), lângă Arras; patru boghiuri (din 24) deraiază; din cei 501 pasageri, o duzină au fost răniți ușor; cauza: o bielă de pe unul din boghiurile locomotivei anterioare s-ar fi desprins, fiind la originea accidentului.

Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/TGV
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10828
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 8:30 am

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8939
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 10:13 am

NicuS a scris:
Drezina pantograf nu are instalatie INDUSI.
Exact si inductor
Sus In jos
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3177
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 10:18 am

din pacate la noi sistemul INDUSI face restrictia de viteza doar in dreptul semnalului, nu continuu cum e in Germania de exemplu. Normal ar fi fost, daca drezina a depasit semnalul cu 20km/h, INDUSI sa verifice viteza trenului pana la urmatorul semnal.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8939
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 10:20 am

Pai si cand ai circula la cale libera ce ai face?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3237
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6286
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:29 am

In data de 16.10.2013, ora 08:40, pe raza de activitate a Sucursalei Centrul Regional de Exploatare, Întreținere și Reparații CF Cluj, secția de circulație Deda – Sărățel (linie simplă electrificată), între stația CFR Monor Gledin și halta de mișcare Râpa de Jos, la Km. 33+300, drezina pantograf DP 58 aparținând Districtului LC Sărățel, care circula ca tren nr. 48924, a ajuns din urmă și a lovit trenul de marfă nr. 50473-2 (aparținând operatorului de transport feroviar SC UNICOM TRANZIT SA București). În urma impactului s-a produs deraierea drezinei pantograf de a 2-a osie în sensul de mers. Cei 16 salariați (din care 8 aparținând Secției L8 Bistrița, 5 aparținând Districtului LC Sărățel, 2 aparținând SC Telecomunicații CFR SA și 1 aparținând SIMC Cluj) ocupanți ai drezinei au fost accidentați și au fost transportați la UPU Bistrița și UPU Târgu Mureș. La drezină au fost rupte ambele aparate de ciocnire din partea din față, a fost spart geamul din față și cabina a fost deteriorată în proporție de aproximativ 30%. Drezina pantograf a fost ridicată pe șine cu mijloace locale la ora 13:50. Linia curentă de circulație Monor Gledin – Râpa de Jos a fost închisă pentru circulația feroviară de la ora 09:07 până la ora 16:02
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:33 am

Daca nu are indusi, nu vede mecanicul semnalul? Rosu, galben, verde?
Se expediaza la cale libera un tren(in acest caz drezina) inainte ca trenul expediat anterior sa ajunga in statia urmatoare si IDM de acolo sa transmita celuilat IDM ca este ,,CALE LIBERA" altfel de ce se mai cheama sistemul cale libera?

Ca pe alt topic unii au sarit pe mine cind am intrebat de ce pentru IR nu da un IDM dintr-o statie cu oprire itinerarica, ordinul pentru tot traseul pina la urmatoare? dar cica trebuie sa opreasca in parcurs la toti IDM.

Acum cum a ajuns drezina aia in spatele marfarului? A oprit la semnal la rosu si apoi a plecat conform instructiei? asa se spunea pe aici. Dar cu ce viteza trebuie sa circule? Sau erau toti la gramada acolo, jucau carti, ghibitau si s-au tot dus?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8939
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:37 am

Drezina nu circula la cale libera circula pe baza semnalelor de bloc daca pleca inaintea marfarului marfarul circula cand drezina ajungea la urmatoare statie


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin Oct 18, 2013 11:45 am, editata de 1 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10828
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:40 am

De ce să circule marfarul la cale liberă? Marfarul ar fi circulat normal, însă nu pleca până nu ajungea drezina în stația următoare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8939
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:44 am

Circula la reaviz Pai depinde cat de prost e operatorul
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10828
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:45 am

dan tm a scris:

Ca pe alt topic unii au sarit pe mine cind am intrebat de ce pentru IR nu da un IDM dintr-o statie cu oprire itinerarica, ordinul pentru tot traseul pina la urmatoare? dar cica trebuie sa opreasca in parcurs la toti IDM.
Mie si pe pare normal să fie așa. Dacă ai toată semnalizarea picată pe o secție, nu îi poți da ordin pentru toată secția, fiindcă nu e singurul tren pe acea secție. Când nu merge semnalizarea trenul trebuie să oprească oricum în fiecare stație deoarece semnalul de ieșire ordonă oprirea, plus că pot apărea încrucișări neprevăzute. Nu te poți baza doar pe stație că se poate defecta.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:47 am

Am intrebat invers, cum sa circule drezina la cale libera daca marfarul nu ajunsese in statia urmatoare? Doar drezina a lovit trenul, nu invers.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10828
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 11:48 am

Păi drezina nu circula la cale liberă.

adrian78 a scris:
Circula la reaviz Pai depinde cat de prost e operatorul
Cum adică depinde cât de prost e operatorul? Ce vrei să zici?
Da, trebuie să aștepte avizul de sosire al drezinei, după care pleacă (marfarul) și circulă normal, pe baza semnalelor de bloc nu la cale liberă
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8939
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11508
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin Oct 18, 2013 12:00 pm

Pai am mers dupa un utilaj de la Calan pana la Pui cu stationari de 10-20 de minute in Bretea Streiului Subcetate Baesti
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Astazi la 11:24 pm

Sus In jos
 

Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Bunatati - De prin lume adunate
» Cele mai rapide trenuri din lume
» Accidente feroviare
» Prima cale ferata cu cremaliera din lume
» Cel mai lung tren din lume
Pagina 7 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-