Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 35 ... 66, 67, 68
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13458
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16758
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 16 Feb 2017, 22:21

Nu tot ce zboara se mananca!

A auzit el asta si spune dar nu exista asa ceva, daca un tramvai ramane defect si apartine de depoul A iar in spate vine un altuld e la depoul B il impinge spre depou, scopul e sa elibereze linia sa se poata circula, ca poate nu se iubesc ei intre ei e alta treaba dar nu exista o negare clara ca ala nu impinge ca asa are el chef, nu exista asa ceva.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 892
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1154
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 16 Feb 2017, 22:25

Nu cred ca nu se inteleg.Poate sunt cazuri izolate intre colegi.Eu am ramas intr-un tramvai 25 TATRA undeva pe Bl. Timisoara.A fost inpins de primul tramvai ce era in spatele lui.Era un 25 ce apartinea de depoul Giurgiului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12941
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15091
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 16 Feb 2017, 22:27

Nu știi tu ce rivalități sunt între depouri la noi. Și pe 41, dacă rămâne vagon de Bucureștii-Noi pe separator și în spate e de Alexandria, se așteaptă autotractarea, asta dacă vatmanul nu e vreun Gigi Mușchi (dacă bagi levierul de macaz sub roată poți să deplasezi câțiva mm tramvaiul). Nu mai zic că ultimul tur de la un depou aleargă ca disperatu' pe traseu, ca să lase distanță mare față de turul de la alt depou, să își rupă ăla ușile (uneori la propriu).

Între Militari și Alexandria e scandal vechi, cei de la Militari îi acuzau pe cei de la Alexandria că merg prea încet pe 8 și ei pe 25 nu pot ține timpii de mers. În răspuns, cei de la Alexandria au început să meargă și mai încet, de mai aveau un pic și se luau la bătaie la cap de linie.

--
Spre deosebire de Karpaty, ce ,,aud" eu, ,,aude" și camera foto:




Și nu e singurul caz din intersecția aia.

ciprian71 a scris:
Nu cred ca nu se inteleg.Poate sunt cazuri izolate intre colegi.Eu am ramas intr-un tramvai 25 TATRA undeva pe Bl. Timisoara.A fost inpins de primul tramvai ce era in spatele lui.Era un 25 ce apartinea de depoul Giurgiului.
Una e să rămână defect și să blocheze linia, alta e să rămână doar pe separator.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna



Numarul mesajelor : 1747
Reputatie : 3962
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 16 Feb 2017, 23:54

Nu as crede ca nu au ordin de servicii sa impinga orice tramvai ce e in fata pe separator daca altfel nu isi pot continua drumul. Si ca asta sa fie la mica intelegere intre vatmani. La fel un tramvai articulat fara panta nu cred ca il muti cativa milimetrii doar cu ranga, poate doar tramvaiele tatra sa le poti muta asa.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL
avatar

Numarul mesajelor : 7987
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12708
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 00:03

Dr2005 a scris:
Am împins Tatre la AFI affraid Normal, vatmanii de Militari nu se înțeleg bine cu cei de Alexandria, deci nu se împing. Cu vagoanele de Dudești, Giurgiului și Victoria nu am văzut probleme din astea.

La Tatra este mult mai simplu. Pentru ca la cele cuplate si vagonul remorca functioneaza ca motor. Iar daca pantograful primului vagon ramane ,, pe plasa'' , pantograful celui de al doilea vagon se afla pe fir si tramvaiul nu se mai opreste. In Bucuresti aceste Tatra cuplate sunt singurele care merg cu 4 motoare la toate cele 4 boghiuri. Mai rau este de un Tatra solo sa ramana pe plasa adica pe separator cum ar fi vagoanele liniilor 47. Atunci este nevoie neaparat ca sa fie impins de urmatorul tramvai care vine din spate.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
ciprian71



Numarul mesajelor : 892
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1154
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 00:16

Ce linii apartin de dep. Militari:8.25.35.44.47.
Doar linia 25 are vagoane cuplate.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL
avatar

Numarul mesajelor : 7987
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12708
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 00:18

Dr 2005 a scris:

Între Militari și Alexandria e scandal vechi, cei de la Militari îi acuzau pe cei de la Alexandria că merg prea încet pe 8 și ei pe 25 nu pot ține timpii de mers. În răspuns, cei de la Alexandria au început să meargă și mai încet, de mai aveau un pic și se luau la bătaie la cap de linie.



Revin la ce am spus in mesajul de mai sus, de exemplu pe linia 25 unde tramavaiele Tatra sunt toate duble si nu solo, ( nu stiu pe linia 8 daca sunt solo sau duble) avand patru motoare, demarajul este foarte mare adica dublu in comparatie cu tramvaiele V3A care au doar doua motoare. Tramvaiele Tatra au pedale si numaidecat daca bagi piciorul in pedala, zboara ca glontul. Iar la V3A pana rasucesti controlerul, s-au pierdut deja cateva secunde.

Aceiasi problema se intampla si in anii '75 - '80 cand in Bucuresti circulau inca tramvaiele V56 cu truckuri precum si vechile tramvaie EP ma refer la cele care semanau cu Festival. Acestea erau foarte puturoase, aveau un demaraj foarte lent iar noile tramvaie de atunci mult mai rapide V3A si EP/V3A trebuia sa bata pasul pe loc daca prindeau in fata vreunul din acele tramvaie vechi. Dar tot in acea perioada circulau si tramvaiele Tatra de astazi care trebuiau sa astepte dupa toate celelalte modele de tramvaie care se deplasau foarte incet.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13458
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16758
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 00:24

Linia 8 e facuta si de Alexandria, gasesti V3A pe ele si Tatra de Militari dar si aici e dupa cum pica ca sunt unele singure dar sunt si duble. In schimb 35/44/47 sunt doar simple, 1 vagon.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL
avatar

Numarul mesajelor : 7987
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12708
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 00:27

V3A-urile de pe linia 25 sunt de la Depoul Giurgiu sau Depoul Alexandria?

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13458
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16758
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 00:31

Giurgiu trimite V3A de pe 25 iar 11 e facut de Giurgiu si cateva de Alexandria.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12941
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15091
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 01:17

COSTACHE MIHAIL a scris:
Revin la ce am spus in mesajul de mai sus, de exemplu pe linia 25 unde tramavaiele Tatra sunt toate duble si nu solo, ( nu stiu pe linia 8 daca sunt solo sau duble) avand patru motoare, demarajul este foarte mare adica dublu in comparatie cu tramvaiele V3A  care au doar doua motoare. Tramvaiele Tatra au pedale si numaidecat daca bagi piciorul in pedala, zboara ca glontul. Iar la V3A pana rasucesti controlerul, s-au pierdut deja cateva secunde.

Aceiasi problema se intampla si in anii '75 - '80 cand in Bucuresti circulau inca tramvaiele V56 cu truckuri precum si vechile tramvaie EP ma refer la cele care semanau cu Festival. Acestea erau foarte puturoase, aveau un demaraj foarte lent  iar noile tramvaie de atunci mult mai rapide V3A si EP/V3A trebuia sa bata pasul pe loc daca prindeau in fata vreunul din acele tramvaie vechi. Dar tot in acea perioada circulau si tramvaiele Tatra de astazi care trebuiau sa astepte dupa toate celelalte modele de tramvaie care se deplasau foarte incet.

La Tatra ai 99 de trepte de variație, la V3A 23, la V56 aveai 8, la Ep aveai 12. Normal că din 99 de caracteristici de tracțiune diferite e ușor să o găsești pe cea potrivită fără să patinezi, pe când cu 23 e mai greu, nu mai zic cu 8.

T4R are la bază vagonul PCC, proiectat de americani prin anii '30. PCC-uri încă circulă în SUA, pe unde nu a avut grijă General Motors să cumpere rețelele pentru a le închide. Atât boghiul, cât și acționarea cu accelerator s-au păstrat și la Tatre, precum și la alte mii de vagoane produse de alți producători din Franța, Belgia și URSS. Boghiul are osii fixe și suspensie cu arcuri elicoidale duble, fără arcuri megy sau alte elemente mai scumpe și fără amortizoare hidraulice. Osiile sunt acționate cu axe cardanice și atacuri de osie. Motoarele sunt ventilate forțat. Frâna de staționare este electromecanică, cu acțiune pe un tambur aflat chiar pe axul cardanic, iar dacă se blochează o poți defrâna cu mâna, față de V3A unde dai la cheie vreo 50 de rotații să strângi un feder (frână cu resort de acumulare, federbremse). Vagon mai robust, mai simplu și mai eficient ca PCC-ul nu s-a inventat încă, dovadă că el a rămas în continuare model de referință pentru unii producători din spațiul ex-sovietic, dar și din Cehia.

Singurul dezavantaj e că dacă ți se blochează axul cardanic, ai blocat osia. Bine, la V3A, cu boghiuri monomotare, dacă ți se gripează un reductor, blochezi ambele osii. Plus că, întrucât e tehnic imposibil ca toate 4 roțile unui boghiu să aibă același diamentru, în timp se uzează neuniform reductoarele și roțile, pentru că ambele osii vor avea aceeași turație, dar roțile vor parcurge distanțe diferite, în funcție de diametru (o osie va patina).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4128
Reputatie : 5232
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 08:36

Constat ca Bucurestiul fiind impartit in sectoare, impartirea se duce in jos si la alte niveluri.
Oare la RATB nu toti vatmanii trebuie sa tina timpii de mers fiind o singura entitate? doar nu e ca la CFR infrastructura unde in fata e un CFR M si in spate GFR urmat de VTS.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13458
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16758
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 10:05

Una e pe hartie alta e pe teren, vatmanii trag putin mai tare pe teren daca e liber sa ajunga mai devreme la capat pentru a sta si ei 5-10 minute in plus la pauza. Daca e aglomeratie si trafic blocat atunci se trage de timp sa se piarda curs/turul si se circula dupa ureche, ei oricum fac numarul de ore deci nu ii afecteaza.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
tcm

avatar

Numarul mesajelor : 397
Varsta : 21
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1438
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Vin 17 Feb 2017, 19:53

In Timisoara a fost impins de pasageri si vatman un tramvai Hansa ramas pe separator: .
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 335
Reputatie : 2442
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Sam 18 Feb 2017, 20:34

dan tm a scris:
Constat ca Bucurestiul fiind impartit in sectoare, impartirea se duce in jos si la alte niveluri.
Oare la RATB nu toti vatmanii trebuie sa tina timpii de mers fiind o singura entitate? doar nu e ca la CFR infrastructura unde in fata e un CFR M si in spate GFR urmat de VTS.

 

teoretic asa ar trebui sa fie, in practica insa RATB e cam sat fara caini, nu se da doi bani ep calatori, asa ca nu e nimeni sanctionat pentru ca nu respecta programul din vina proprie....prin tari mai civilizate, nu am avzut sa vina tramvaiul in statie mai repede decta scrie pe grafic, eventual poate inatrzia 1-2 minute d ela trafic, dar de trecut mai devreme ca alearga vatmanul ca disperatul nu am vazut....dar cum pestele de la cap se impute, atata timp cat conducerea RATB nu are nici o consideratie pentru clienti, ce pretentie sa ai la cei de jos?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   

Sus In jos
 

Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Bunatati - De prin lume adunate
» Cele mai rapide trenuri din lume
» Accidente feroviare
» Prima cale ferata cu cremaliera din lume
» Cel mai lung tren din lume
Pagina 68 din 68Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 35 ... 66, 67, 68

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-