Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mar 30 Iul 2013, 20:58

Continuare ......

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10901
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier 31 Iul 2013, 07:23

Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10901
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier 31 Iul 2013, 15:19

Sus In jos
sorin_ncs



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 1816
Data de inscriere : 11/04/2012

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier 31 Iul 2013, 19:52

Scuzati anticipat daca iar sint pe linga subiect...dar zicea cineva (cam greu de retinut usernameul) Smile :

"@sorin_ncs: faptul ca oamenii "simpli" cum le zic eu, adica cei care nu au interes in a cunoaste foarte bine trenurile intradevar nu trebuie sa vada poze adevarate, ei trebuie prostiti si mai bine de mass media (nu ajunge ca informatiile concrete sunt deformate, dar pana si poza este una, hai sa-i zicem, FALSA). oricum oamenii simpli sunt niste prosti, nu-i asa?, si nu-si vor da seama ca poza este cu rol reprezentativ.... "

Presa oricum ne prosteste pe toti....daca noi ne pricepem la trenuri si ne dam seama ca acele poze nu au nici o legatura cu subiectul stirii este una...dar asta nu dovedeste nimic altceva decit ca presa este mult prea putin credibila pentru a fi luata in seama....Adica ceea ce voiam eu sa spun este faptul ca "minciuna" promovata de o poza care nu are legatura cu subiectul stirii este una incomparabil mai mica decit celelalte minciuni ale presei...care exista...sa nu va indoiti citusi de putin de existenta acestora.




"...omul de rand va spune "vai ce bine, in sfarsit vom avea si noi locomotive ca cele din filmele americane" (exagerez un pic) ---> aberatie, prea mare diferenta dintre o Dash-9 si electricutzele noastre."


Oaaau in sfirsit vom avea si noi locomotive americane! Asta mi s-a parut super tare! M-am prapadit de ris, nu alta! Smile) Smile) Smile) Cei mai multi "oameni simpli" cum le spui tu nici nu fac diferenta intre o locomotiva electrica si una diesel. Multi care locuiesc in zone de cale ferata electrificata habar nu au cu nu toate caile ferate sint electrificate...si putem continua la nesfirsit asa...Dar te-am prins si pe tine maestre cu o greseala...Locomotiva din poza urmatoare:

http://www.gandul.info/stiri/cfr-calatori-vrea-sa-modernizeze-30-de-locomotive-cu-pana-la-100-milioane-lei-8708538

Si anume locomotiva cu numarul de parc 2409 din dotarea operatorului feroviar CN (Canadian National) este un C40-8m produsa de General Electric si face parte din seriile Dash8, nu Dash9 asa cum ai afirmat.

http://en.wikipedia.org/wiki/GE_Dash_8-40CM

Acestea se pot deosebi o data prin numarul de parbrize...care la locomotiva de fata este de patru bucati iar la dash 9 doar de doua...

http://en.wikipedia.org/wiki/Dash_9

Dash 9 se mai deosebeste si prin acea "umflatura" de la capatul capotei lungi (in spate) care nu este prezenta la Dash 8. Acolo sint radiatoarele de fapt...deoarece Dash 9 a necesitat un sistem de racire mai performant...Apoi inca un lucru..C40-8m este o locomotiva asa numita "cowl unit" adica nu are pasaje de trecere laterale de o parte si de alta a capotei lungi, in timp ce Dash9 este o asa numita "hood unit" adica sint prezente pasajele laterale de trecere de o parte si de cealalta a capotei lungi...deci mai sint multe de invatat in privinta trenurilor Smile .

Eu sint convins ca ai auzit de Dash 9 din MSTS...dar daca cumva ai confundat locomotiva din poza cu un dash 9 din cauza umflaturii din spate, iti recomand sa te uiti mai cu atentie si vei observa ca de fapt umflatura apartine unei a doua locomotive, care intr-adevar este un Dash 9 dar care apartine insa operatorului feroviar NS (Norfolk Southern)

Si acum revenind la subiectul discutiei...mecanicul trenului deraiat in Spania vorbea la telefon? Intreb si eu ca prostul acum...nu le este interzisa utilizarea telefonului in timpul serviciului? In caz ca nu poate ar trebui. In SUA asa este. Ai intrat in tura, pe locomotiva ai predat telefonul. Il iei inapoi la iesirea din tura. In cazul in care se intimpla sa fii prins vorbind la telefon in timp ce conduci locomotiva, adio loc de munca...Si cind te gindesti ca noi zicem de americani ca sint inapoiati...

Sus In jos
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2659
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier 31 Iul 2013, 21:10

Din toata tevatura asta cu accidentele astea doua, daca le putem numi accidente(@sorin_ncs), eu pot să spun asta: cinste celor care activează in transporturile feroviare din Ro indiferent ca sunt angajatii administratiei retelei ori ai operatorilor de tot felul(privati ori de stat) pentru faptul ca in condițiile groaznice de subfinantare acuta nu fac rabat la siguranta circulatiei si cu toate că se inregistreaza destule incidente ori accidente conform rapoartelor de investigare ONFR nu avem astfel de carnagii.
Ca si specialist in domeniu aveam o mare admiratie pentru reteaua feroviara elvetiana considerata una dintre cele mai eficiente din lume, dar se pare ca sunt si ei oameni si nu roboti cum tindem sa credem noi câteodata despre germanici in general.:shock:


Ultima editare efectuata de catre halmarius in Mier 31 Iul 2013, 21:53, editata de 1 ori
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2077
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Mier 31 Iul 2013, 21:50

sorin_ncs a scris:

Oaaau in sfirsit vom avea si noi locomotive americane! Asta mi s-a parut super tare! M-am prapadit de ris, nu alta!

vezi sa nu cazi pe spate, daca n-ai stiut noi am avut si avem locomotive cu parti principale americane, ca nu s-au intretinut corespunzator cele apuse, asta-i alta poveste, oricum s-au si exportat, iar in prezent vezi clasa 63/65 care-i ca si Dash 8-40CM, exact cum GE a bagat componentele sub capota Alco/MLW, asa si la noi GM le-a bagat sub capota LDE si i-a mai tras si un face lift pe deasupra

sorin_ncs a scris:

Dash 9 se mai deosebeste si prin acea "umflatura" de la capatul capotei lungi (in spate) care nu este prezenta la Dash 8.
daca este sa ne luam dupa wiki exista si Dash 8 cu designul lui Dash 9

sorin_ncs a scris:
Si acum revenind la subiectul discutiei...mecanicul trenului deraiat in Spania vorbea la telefon? Intreb si eu ca prostul acum...nu le este interzisa utilizarea telefonului in timpul serviciului? In caz ca nu poate ar trebui. In SUA asa este. Ai intrat in tura, pe locomotiva ai predat telefonul. Il iei inapoi la iesirea din tura. In cazul in care se intimpla sa fii prins vorbind la telefon in timp ce conduci locomotiva, adio loc de munca...Si cind te gindesti ca noi zicem de americani ca sint inapoiati...
vorbitul la telefon este o formulare generala, nu neaparat tre sa fi stat la taclale cu nevasta, pe locomotivele unor companii aparatul folosit pentru comunicarile de serviciu are aspectul unui telefon, iar daca citesti presa din mai multe surse vei gasi scris ca a vorbit la telefon cu un angajat RENFE, dispecerul/impegatul banuiesc eu

si in US se-ntampla accidente feroviare, chiar daca nu vorbesc la telefon
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3268
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Joi 01 Aug 2013, 01:17

La data de 27.06.2013 s-a decis deschiderea unei acțiuni de investigare la solicitarea CNCF „CFR” SA în vederea finalizării raportului pentru incidentul produs la data 22.07.2012, ora 14:38, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Timișoara, în stația CF Băile Calacea, prin depășirea limitei stației în timpul executării manevrei de regarare a unui convoi format din 26 de vagoane, de la linia nr.2 la linia nr.1.

La data de 02.07.2013 s-a decis declanșarea unei acțiuni de investigare pentru incidentul feroviar produs la data de 01.07.2013, ora 21.52, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Craiova, în halta de mișcare Ionești, prin depășirea semaforului de ieșire de grup nr.1, aflat pe oprire, de către trenul de marfă nr.39618 (aparținând DB SCHENKER RAIL ROMÂNIA S.R.L.).

La data de 04.07.2013 s-a decis declanșarea unei acțiuni de investigare pentru incidentul feroviar produs la data de 04.07.2013, ora 04.00, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Cluj, în stația CF Tășnad, prin depășirea semnalului de ieșire, care ordona „oprirea”, de către trenul nr.69835-2, aparținând SC Transferoviar Grup SA.

La data de 08.07.2013 s-a decis declanșarea unei acțiuni de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 06.07.2013, ora 06:15, pe raza de activitate a CREIR CF Timișoara în circulația trenului de marfă nr.48420-1, aparținând S.N.T.F.M. "CFR MARFĂ" S.A. , în stația CF Ilia, prin declanșarea unui incendiu la locomotiva EA 551 aflată în remorcarea trenului.

La data de 10.07.2013 s-a decis declanșarea unei acțiuni de investigare pentru accidentul feroviar produs la data de 09.07.2013, ora 12:15, pe raza de activitate a CREIR CF Craiova, în stația CFR Drobeta Turnu Severin Mărfuri în circulația trenului de marfă nr.97583 (format din EA 222 și EA 867), aparținând S.N.T.F.M. "CFR MARFĂ" S.A., prin declanșarea unui incendiu la locomotiva EA 222.

La data de 11.07.2013 s-a decis declanșarea unei acțiuni de investigare pentru incidentul feroviar produs la data de 10.07.2013 ora 06.38, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Timișoara, în linie curentă între stația Armeniș și halta de mișcare Teregova, prin ruperea împământărilor superioare și smulgerea paravanului de protecție al refugiului, pe toata lungimea tunelului de la km 446+650 la km 447+100.

La data de 08.04.2013 s-a decis deschiderea investigației pentru accidentul feroviar produs la data de 07.04.2013, în circulația trenului de marfă nr. 60832-1, (aparținând SC Transferoviar Grup SA), pe raza de activitate a CREIR CF Timișoara, între stațiile Baru Mare și Pui, prin deraierea de un boghiu al celui de-al 5-lea vagon de la semnal din compunerea trenului ca urmare a depresării roților de pe osia axă, la prima osie în sens de mers a vagonului nr. 31555972602-3 ( proprietar Rail Cargo Hungary).

La data de 10.05.2013 s-a decis deschiderea investigației pentru accidentul feroviar produs la data de 08.05.2013 pe raza de activitate a CREIR CF Cluj, în circulația trenului de marfă nr.43622, aparținând operatorului de transport feroviar de marfă S.N.T.F.M."CFR MARFĂ" S.A., între stațiile Fiad și Telciu, prin deraierea a 9 vagoane încărcate cu bușteni (3 vagoane răsturnate și 6 vagoane deraiate).

La data de 04.02.2013 s-a decis inceperea investigarii pentru accidentul produs la data de 02.02.2013, pe raza de activitate a Sucursalei CREIR CF Timisoara, in statia CFR Pui, prin deraierea ultimelor 2 vagoane din compunerea trenului de marfa nr.23817 (apartinand SNTFM "CFR Marfă" SA), ca urmare a ruperii circulare a membranei rotii nr.2 a vagonului nr.815366558758
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10901
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Sam 03 Aug 2013, 11:17

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Sam 03 Aug 2013, 11:37

Ne cam trebuie un lot de vreo 30 de locomotive diesel ... Eu unu as fi scos alstomuri pe banda rulanta .. dar inca avem si trenuri care au nevoie de mai multa putere si probabil daca ar face niste DA'uri seria 601 cum e CTV ista 001.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3268
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Sam 03 Aug 2013, 13:00

60-1230-6
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Sam 03 Aug 2013, 23:47

Ne mai trebuie vreo 100 de Desiro (din care 50 electrice). Locomotive avem destule, la ce lungimi au trenurile noastre se poate face față lejer cu GM-urile și cu LDH-urile cu motor CAT.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Dum 04 Aug 2013, 00:36

Dumnezeule mare ce bune ar fi cateva bucati Desiro electrice , si in Bulgaria circula cateva bucati , sunt minunate , dar cine sa gandeasca si la noi ? Evil or Very Mad
Vreau sa traiesc vremuri cand dispar trenurile Regio facute cu 2-3 vagoane si cu vagoane de IR unde toti taranii beneficiaza de conditii pentru care nu au platit , sa fie facute cu Desiro atat electrice cat si diesel nu cu 21-76 , 20-83 , 22-96 etc iar alte trenuri IR au conditii de 2 bani dar calatorul plateste sacosa de bani . Evil or Very Mad 

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10901
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Lun 05 Aug 2013, 10:09

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7196
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Lun 05 Aug 2013, 17:52

Sus In jos
ANDU2100HP



Numarul mesajelor : 5182
Reputatie : 7712
Data de inscriere : 16/06/2010

MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Lun 05 Aug 2013, 18:02

cristi CFR a scris:
60-1230-6

Sa mai dus inca o suieratoare de calatori . Nustiu daca mai au 10 in toata tara !!!
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/ANDU2100HP
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Astazi la 18:37

Sus In jos
 

Accidente si Incidente la CFR si in lume

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Bunatati - De prin lume adunate
» Cele mai rapide trenuri din lume
» Accidente feroviare
» Prima cale ferata cu cremaliera din lume
» Cel mai lung tren din lume
Pagina 1 din 67Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-