Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 TARIFE C. F. R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mar 14 Iun 2016, 23:14

Kapпaтй a scris:
Biletele la IR trebuie sa scada urgen sau sa existe pe fiecare ruta un tren IR tarifat Regio sau cu 40-50% reducere pentru a fi accesibil si oamenilor cu venituri mici.

Trenuri pentru oameni cu venituri mici trebuie să fie pentru naveta lor, nu pentru făcut concediul sau tăiat țara. Și aici e marea problemă, pentru că sunt situații în care ești obligat să faci 50 - 60 km în 2 ore cu un R sau să plătești un salariu pe abonamentul la IR. Situația a fost oarecum corectată pe unele secții, permițându-se călătoria la R cu abonament de IR pe unele sau toate trenurile. Dar și cel din Petroșani care face naveta la Tg. Jiu sau cel din Roman care merge la Bacău or din Pașcani la Suceava ar trebui să aibă dreptul ăsta. Dacă s-ar renunța la abonamentele de IR și cele de R ar fi valabile și la IR (măcar pe distanțe sub 100 km) s-ar rezolva o mare problemă socială. Iar tariful la abonamente nu e reglementat, e nevoie doar de o hârtie a directorului general pentru a rezolva problema.

În privința relațiilor de călătorie medii și lungi, există categorii vulnerabile de călători - elevi, studenți, pensionari, persoane cu handicap, veterani și văduve de război (și cică și revoluționari, deși meritul acestora e discutabil) - care beneficiază de facilități. Pentru restul există abonamente, anticipație, tren plus... la concediu dacă tot îți rezervi și plătești hotelul cu 3 luni în avans, ți-e greu să iei și biletul de tren cu 30 de zile înainte? Dintr-un foc ai economisit 25%, dacă plătești on-line te duci la 30%.

cristy79 a scris:
Sunt trenuri unde se face protectie sociala la greu, sunt pline de tot felul de "facilitati".
Toate facilitățile de călătorie sunt decontate operatorului de transport... în conturile CFR Călători intră prețul întreg al biletului, chiar dacă pasagerul plătește doar 50% sau nu plătește nimic. Da, uneori întârzie plata câteva luni, dar până la urmă se face, așa că operatorului îi convine. Din cauza asta se ajunge la situații ca pe Craiova - Constanța, unde CFR Călători încasează 94 lei pentru un student sau pensionar și 50 lei pentru un călător cu bilet întreg, absolut ilogic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79



Numarul mesajelor : 1247
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2669
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mar 14 Iun 2016, 23:40

Pe Pascani-Suceava s-au introdus tarife Regio si se permite calatoria cu abonamente Regio.

"Trenuri pentru oameni cu venituri mici trebuie să fie pentru naveta lor, nu pentru făcut concediul sau tăiat țara"... De unde pana unde, unde scrie si de unde ai scos asa ceva? Asta e o conceptie comunista - ca masele se duc doar de acasa la munca si inapoi. Ma surprinde la cineva de varsta ta sa sustii asemenea idei. Noroc ca nu exista nimeni sa plece urechea la asa ceva. Tot asa ai afirmat mai demult ca sezonierul nu e facut sa mearga nimeni cu el pe intreaga distanta. La fel ziceai si de 7001/2 ca nu va merge nimeni cap coada cu ele ca nu sunt gandite pentru asa ceva. E mai bine sa lasi oamenii sa faca ce vor ei - s-ar putea sa ai surpriza sa faca exact ce ziceai tu ca e imposibil.

Concediu rezervat cu 3 luni in avans??? Exagerezi - cati oameni pe care ii cunosti tu fac asa ceva? Multi oameni nu isi cumpara bilet de tren nici cu anticipatie de 2 saptamani - deci despre ce vorbim aici? Una e ce ai vrea tu sa fie si alta e realitatea - cum bine s-a spus la noi astfel de oferte nu prind din varii motive. Stii si tu cred ca majoritatea se prezinta sa ia bilet in ziua plecarii .

Iar facilitatile stiu prea bine cat si cum si cand se  deconteaza si ca in final isi recupereaza pretul intreg. Problema este ca aceste "categorii defavorizate" nu mai pot ele singure sa sustina compania. Baza s-a ingustat tot mai mult si acum sunt obligati sa se deschida si catre noi astilalti - care avem ghinionul sa nu fim handicapati, revolutionari etc si sa mai si  muncim.

Eu chiar am apreciat sistemul de tarifare pe care l-ai expus desi sunt slabe sanse sa fie implementat din varii motive. Dar nu pot fi de acord cu lozinci de genul "Trenuri pentru oameni cu venituri mici trebuie să fie pentru naveta lor, nu pentru făcut concediul sau tăiat țara". Nu e treaba ta ce fac oamenii si nu ai dreptul sa le impui cum si cat sa mearga cu trenul. Eu vad ca tocmai asta se incurajeaza - ca trenul sa redevina un mijloc de transport de masa nu rezervat unui cerc restrans de categorii defavorizate. E o diferenta de conceptie. Si nu ai niciun drept sa limitezi dreptul la libera circulatie si mobilitatea naturala a oamenilor. D-l Szentes asta si subliniaza mereu - ca au obligatia sa asigure acest drept fundamental la mobilitate a oamenilor. Ai observat ca multe oferte sunt tocmai la trenurile de "concediu" care "taie tara"? Gandeste-te ca acestea au efecte in lant si asupra turismului, unitatilor de alimentatie, comertului etc etc  Asa ca lasa te rog oamenii sa circule cat si cum vor ei nu le impune sa mearga doar la munca si inapoi ca asa era pe vremea lui Ceausescu.

Cu scuze pt acest post cam lung - "Călătorim de plăcere, pentru a ne relaxa, pentru a cunoaște noi oameni și obiceiurile lor, pentru a descoperi locuri pitorești.
Indiferent care este motivul, nicio călătorie nu seamănă cu alta, iar trenul rămâne unul dintre cele mai folosite mijloace de transport." - citat de pe pagina de FB a CFR Calatori.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 00:16

cristy79 a scris:
PConcediu rezervat cu 3 luni in avans??? Exagerezi - cati oameni pe care ii cunosti tu fac asa ceva? Multi oameni nu isi cumpara bilet de tren nici cu anticipatie de 2 saptamani - deci despre ce vorbim aici? Una e ce ai vrea tu sa fie si alta e realitatea - cum bine s-a spus la noi astfel de oferte nu prind din varii motive. Stii si tu cred ca majoritatea se prezinta sa ia bilet in ziua plecarii .
Toți care au un loc de muncă știu, în principiu, când vor avea concediu, că planificările concediilor pe tot anul se fac, de regulă, până la jumătatea lui ianuarie. Concediul meu e rezervat și achitat de o lună... și va fi în august. Crezi că-s singurul în situația asta? Puțini români câștigă salarii care să le permită să-și rezerve excursia cu câteva zile înainte. Dacă în ecuație mai intervine și nevasta, copilul și mama soacră să stea cu ăla micu' cât bați tu munții sau faci plajă... deja ajungi la costuri foarte mari.

Când eram mic și mai exista sistemul de cazări prin sindicat sau prin întreprindere, luau ai din ianuarie - februarie cazarea pentru august.

Citat :
"Trenuri pentru oameni cu venituri mici trebuie să fie pentru naveta lor, nu pentru făcut concediul sau tăiat țara". Nu e treaba ta ce fac oamenii si nu ai dreptul sa le impui cum si cat sa mearga cu trenul. Eu vad ca tocmai asta se incurajeaza - ca trenul sa redevina un mijloc de transport de masa nu rezervat unui cerc restrans de categorii defavorizate. E o diferenta de conceptie. Si nu ai niciun drept sa limitezi dreptul la libera circulatie si mobilitatea naturala a oamenilor. D-l Szentes asta si subliniaza mereu - ca au obligatia sa asigure acest drept fundamental la mobilitate a oamenilor. Ai observat ca multe oferte sunt tocmai la trenurile de "concediu" care "taie tara"? Gandeste-te ca acestea au efecte in lant si asupra turismului, unitatilor de alimentatie, comertului etc etc  Asa ca lasa te rog oamenii sa circule cat si cum vor ei nu le impune sa mearga doar la munca si inapoi ca asa era pe vremea lui Ceausescu.
,,Dă-i omului un pește și va avea de mâncare o zi. Învață-l să pescuiască și va avea de mâncare o viață." Dacă nu-l mai pui să cheltuie juma' de salariu pe navetă, o să aibă bani să își facă un concediu în care să plătească chiar un loc la vagon de dormit din economia de bani făcută în timpul anului.

Cam toate ,,ofertele de concediu" introduse recent sunt pe distanțe scurte și medii, pretabile mai mult la navetă și la mers în acasă în week-end a celor rămași în chirie (sau care își cumpără locuri în căminele facultăților) prin București și alte orașe mari. Excepțiile notabile sunt 1921/2, care vizează mai mult elevi și studenți, 1593/4 (parcă astea sunt numerele) care e la concurență cu Softrans și Regiotrans și, mai nou, 1731/2, la care motivul probabil e lipsa încasărilor.
Restul sunt doar pe distanțe scurte și medii... chiar dacă apare acolo un tren Cluj - București (prin Valea Jiului), cu trenul ăla nu merge nimeni cap-coadă, e folosit pe bucăți. Nu am văzut oferte pe București - Timișoara / Suceava / Iași / Satu Mare etc., oare de ce?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 00:21

NU pot scadea tarifele la trenurile IR in toata ROMANIA deoarece nu vor mai calatori persoanele cu venituri medii care au anumite pretentii (venituri lunare peste 2000-2500 lei).

Sa scada tarifele la trenurile IR intre localitatile unde sunt lucrari la linie (magistralele 200 si 300), viteza este foarte mica, unde este foarte puternica concurenta auto si sunt autostrazi.

NU sunt motive sa scada tarifele la IR intre Constanta - Bucuresti - Brasov, Timisoara - Caransebes, Iasi - Pascani deoarece viteza este buna.

Exista riscul sa mearga foarte putini calatori cu trenurile REGIO, concepute pt. navetisti, persoane care locuiesc in localitati mici, persoane cu venituri mici.  

Dar scaderea tarifelor la IR pe distanta pana la 100 km si la clasa a I -a este necesara.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 15 Iun 2016, 00:25, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 00:24

cristy79 a scris:
Iar facilitatile stiu prea bine cat si cum si cand se  deconteaza si ca in final isi recupereaza pretul intreg. Problema este ca aceste "categorii defavorizate" nu mai pot ele singure sa sustina compania. Baza s-a ingustat tot mai mult si acum sunt obligati sa se deschida si catre noi astilalti - care avem ghinionul sa nu fim handicapati, revolutionari etc si sa mai si  muncim.
Tocmai, că ele asigurau un număr constant de călători... numai că de când cu indicatorul călător-km și cu împărțeala absolut din burtă a compensației pe acest indicator, făcută de către MFP, au rezultat niște valori medii pe tren de te doare capul și, ca să iasă proporțiile din Contractul de Servicii Publice, au ieșit niște medii d'alea de vreo 100 și ceva de călători pe tren. Și uite așa, în loc de calitate, avem cantitate, că într-un an de zile nu poți să bagi în circulație 1000 de vagoane... chiar dacă ai bani de revizii, nu are cine să ți le revizuiască. Deci în loc de un număr decent de călători care să plătească niște bilete mai apropiate de valoarea lor reală, trebuie să ai mulți călători care să plătească mai puțin, că dă statul diferența, dar să îi bagi în același număr de vagoane, că de nu vine MFP și te penalizează cu valoarea nerealizată, că doar așa a zis Curtea de Conturi. Fix calculele astea au omorât liniile secundare, deci fix caracterul social al transportului feroviar nu a fost respectat.

Later edit: Nu mă înțelegeți greșit, sunt pentru acordarea de compensații pe călător-km, dar fără a impune niște valori imposibile. Sau să se dea compensația la tren-km la o valoare - să zicem 15 lei/tren-km, cea de călător-km la altă valoare, dar fără a se impune călători-km pe fiecare secție, ci doar la total, pentru ca secțiile cu călători mulți să le susțină și pe cele cu călători mai puțini, cu condiția prestării numărului de tren-km pe acolo. Altfel toată faza cu transportul social e doar pe hârtie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 01:00

Trenul este transport social, mijloc de transport in comun deci trebuie sa fie ieftin, accesibil tuturor si in special celor cu venituri mici sa nu fie o problema achizitionarea unui bilet pentru populatia acestei tari cum este acum ca multi nu au bani sa mearga cu trenul ca este scump, asa ceva nu trebuie sa existe.
Acum trenul e mai scump ca masina personala, deci mersul la comun cu zeci de oameni la gramada e mai scump ca mersul cu masina personala care acum este preferata de majoritatea si in cazul asta cum sa atragi lumea la tren daca ai tarife scumpe? Nu vine nimeni, doar cei cu facilitati si cei ce din motive medicale nu au carnet si masina sau mai e o categorie, frustratii care au ceva impotriva tranportului rutier si vad doar tren in capul lor (avem si aceasta categorie, cand vad ce posteaza unii pe fb si cat de impotriva sunt la masina, chiar e de zis "saracul" are probleme grave)
Asa ca nu conteaza ca dracica sau lacica merge zilnic cu trenul sau ca merge de doua ori in an, conteaza sa fie ieftin si accesibil, am ajuns si in cazul in care transportul public cu autocarul e mai ieftin si in cazul asta daca trenul nu scade din pret o sa mearga gol, se va uita la luna si la stele cum autocarele au clienti si trenul e gol. Trebuie sa se adapteze concurentei ca nu toata lumea are tren in cap, lumea mai alege mijlocul de transport si dupa buget si daca auto e mai ieftin te saluta din mers cu trenu tau, ramai cu buza umflata si te intrebi de ce nu vine lumea la tren, pai de asta nu vine, ca trenul e scump si face mult pe drum ca in Romania trenul doarme si mai e si scump.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 08:46

razvan - trenuri a scris:
NU pot scadea tarifele la trenurile IR in toata ROMANIA deoarece nu vor mai calatori persoanele cu venituri medii care au anumite pretentii (venituri lunare peste 2000-2500 lei).


Depinde cum reusesti sa scazi tariful, depinde ce mijloace folosesti in acest sens...In Romania exista doar doua ranguri de tren, pentru ca regioexpres oricum e si ca inexistent. Din doua ranguri de tren niciunul nu este un serviciu destinat cu adevarat clasei cu pretentii, din varii motive, de cele mai multe ori tinand de lipsa serviciilor (curatenie, amabilitate personal, informare). Mai mult, rangul interregio nu reuseste sa uniformizeze confortul si vitezele comerciale,  este mai degraba perceput ca ceva pentru toata lumea, inclusiv navetisti, care face extrem de mult pentru banii platiti. Deci rangul in sine are o problema de imagine.

Si atunci ne trebuie si un nou rang. Hai sa luam situatia Poloniei, Cehiei, Slovaciei, la ei pe linii modernizate, si nu numai, exista trenuri noi de confort superior peste cel interregio regasit in Romania, acolo avem servicii intercity realizate de rame Pendolino sau alte compuneri care realizeaza viteze comerciale comparabile cu ce avem noi pe Bucuresti Baneasa - Fetesti sau chiar mai mari .

Si aici daca rezolvam problema ,,pretentiosilor'' achizitionand material rulant comparabil cu al tarilor enumerate mai sus, nu inseamna neaparat ca la tarifele actuale lumea va da buluc la tren. Nu, tot va fi nevoie de un stimulent puternic pentru a fideliza calatorul ala cu venituri medii de peste 500Euro, pentru ca serviciile de acest tip au nevoie de cadentare, iar cadentarea are nevoie de calatori pe tot parcursul zilei.

Deci tariful scade prin oferte si stimulente pentru a atrage spre tren pe cei care au venituri indeajuns de mari pentru a face mai multe calatorii anuale si de a deveni astfel un calator fidel. Ca daca scade tariful la jumate prin astfel de masuri, asta nu inseamna ca nea Gica din Cucuieti isi va permite neaparat mai multe drumuri, ci tot pentru ala cu un anumit venit mediu va fi benefica, ca de-aia e dispus sa plateasca 2milioane de lei pe an pe-un card care ii aduce 50% reducere la tarife. Daca pentru nea Gica passul ala de 2 milioane e o suma, pentru cel cu venit ridicat, nu e.


Kapпaтй a scris:
Trenul este transport social, mijloc de transport in comun deci trebuie sa fie ieftin, accesibil tuturor si in special celor cu venituri mici sa nu fie o problema achizitionarea unui bilet pentru populatia acestei tari cum este acum ca multi nu au bani sa mearga cu trenul ca este scump, asa ceva nu trebuie sa existe.

Da, dar din pacate noi nu suntem in situatia statelor vestice, nici macar al Ungariei, adica acolo unde nu exista discrepante mari intre veniturile oamenilor, si tot acolo unde exista un salariu minim, deci o putere de cumparare mai mare decat la noi. Si atunci ne trebuie ranguri tocmai pentru a nu amesteca oamenii. Sigur, bagam navetistii sa mearga cu interregio la pret de regio, dara ala care da banul gros pe distanta mare crezi ca vrea sa mearga cu navetistul ? Si atunci intram in ceea ce se numeste confuzie, ca asta se intampla la CFR, defapt CFR Calatori impinge clasa medie deci cei care ar putea sustine activitatea acestei companii prin achizitionarea mai multor bilete, spre alte mijloace de transport. Si nu e vorba doar despre faptul ca avem pe interregio navetisti (si vom avea din ce in ce mai multi), este vorba de faptul ca CFR a ajuns ca regiile de transport in comun, adica cu trenul merg doar cei cu facilitati si restul cu blatul.

Clasa medie, in loc sa fie pe tren, se chinuie sa conduca sute de km tocmai datorita faptului ca nu vede in tren acel confort , acea siguranta, pe care o vede cehul, ungurul sau polonezul atunci cand merge cu trenul. E vorba despre o imagine stricata de atata vreme, incat nici macar pe o ruta modernizata nu pare sa fie capabil sa o castige.

Deci trenul e mijloc de transport social daca nu amestecam clasele sociale, mai ales in Romania, unde discrepanta dintre sarac si clasa medie este mult mai evidenta decat in tari cu care vrem sa ne comparam.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 15 Iun 2016, 08:58, editata de 1 ori
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5674
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7788
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 08:58

cred ca mijlocul de transport e ales atat in functie de buget,cat si de timpul alocat pt deplasare sau de dispozitia omului de a conduce sau nu masina personala
pentru concediu,masina e avantajoasa pt ca poti lua cat bagaj vrei si ajungi pana la hotel,fara sa mai trambalezi calabalacul de la gara
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 09:05

LanceR a scris:
cred ca mijlocul de transport e ales atat in functie de buget,cat si de timpul alocat pt deplasare sau de dispozitia omului de a conduce sau nu masina personala
pentru concediu,masina e avantajoasa pt ca poti lua cat bagaj vrei si ajungi pana la hotel,fara sa mai trambalezi calabalacul de la gara

Asta credeau si francezii pana au inventat TGV-ul. Acum in Franta nimeni nu conduce sute de km de la Paris la Nisa, lucru pe care in anii 60' il faceau.
Confortul nu inseamna doar ideea de bagaj, ca altfel lumea nu ar mai merge nici cyu avionul, confortul inseamna si mobilitate, miscare, iar in vacanta e singurul moment cand platesti pentru confort fara sa te gandesti prea mult.

Sa nu conduci e un confort, sa stai pe un laptop iar e un confort, sa iti scoti pantofii si sa te intinzi pe bancheta in timp ce altcineva conduce pentru tine este confortul perfect, cred ca numai un disperat dupa masina personala poate sa gandeasca ca poate renunta la atata confort doar pentru a se concentra sute de km pe un condus.


razvan - trenuri a scris:


NU sunt motive sa scada tarifele la IR intre Constanta - Bucuresti - Brasov,

Ba da, chiar sunt. Bucuresti-Constanta e linie modernizata si sunt doar 7 trenuri pe zi in extrasezon, iar jumatate din trenuri au grad de ocupare sub 50%. Sunt doar 224 de km, in Ungaria exista pe distante similare tren la ora , daca reduci tarifele ajungi in timp sa ai tren la ora , asta inseamna mijloc social, servicii confortabile si dese . Acum, in extrasezon, de la 05,30 la 08.30 nu exista tren de la Constanta la Bucuresti, si nici intre 08.30 si 13.00, daca nu acoperi toate intervalele cum poti sa ai pretentii de operator impicat social ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 11:00

baiazid a scris:
LanceR a scris:
cred ca mijlocul de transport e ales atat in functie de buget,cat si de timpul alocat pt deplasare sau de dispozitia omului de a conduce sau nu masina personala
pentru concediu,masina e avantajoasa pt ca poti lua cat bagaj vrei si ajungi pana la hotel,fara sa mai trambalezi calabalacul de la gara

Asta credeau si francezii pana au inventat TGV-ul. Acum in Franta nimeni nu conduce sute de km de la Paris la Nisa, lucru pe care in anii 60' il faceau.

Francezii au dublat îmbunătățirea transportului feroviar și cu respectarea strictă a regulilor de circulație. În Franța nu mergi cu 100 km/h prin localitate și cu 160 km/h pe autostradă și nici nu lași mașina pe unde vrei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5674
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7788
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 11:58

@baiazid



si eu am spus ca mai bine mergi cu trenul daca vrei sa stai linistit,dar cealalta problema ramane:
ce face francezul parizian in gara la Nisa? daca vrea sa ajunga si la hotel?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 13:02

LanceR a scris:
ce face francezul parizian in gara la Nisa? daca vrea sa ajunga si la hotel?

Ia tramvaiul sau autobuzul - https://fr.wikipedia.org/wiki/Lignes_d%27Azur
Că dacă merge cu mașina, ori plătește 1,3 euro cu timp maxim 2 ore pe stradă, ori merge la parcări mai mari unde dă 30 euro/zi. Păi dacă stai 3 zile deja te costă parcarea cât biletul de TGV.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5674
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7788
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 13:36

scump,monser. decat sa-ti trambalezi bagajele cu tramvaiul la Nisa,mai bine mergi cu masina la Mamaia si o lasi gratis
unde vrei tot concediul
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 14:10

LanceR a scris:
@baiazid



si eu am spus ca mai bine mergi cu trenul daca vrei sa stai linistit,dar cealalta problema ramane:
ce face francezul parizian in gara la Nisa? daca vrea sa ajunga si la hotel?

Nu cred ca se intreaba nimeni asa ceva atata vreme cat :

a)distanta rutiera Paris-Nisa este de 900km, timp de parcurs cu auto cca 9 ore
b)tren TGV direct durata de parcurs  Paris-Nisa cca 5h30'

Deci si pe jos pana la hotel si tot ajunge mai repede.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Mier 15 Iun 2016, 15:04

Dr2005 nu poti sa amesteci navetistii cu pasagerii de la trenurile IR ,navetistii vin cu bere seminte povesti de Las Fierbinti si multe altele sunt destule trenuri regio pentru naveta
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: TARIFE C. F. R.   Astazi la 16:28

Sus In jos
 

TARIFE C. F. R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» TARIFE C. F. R.
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» Bilete TFC
» Excursie feroviara Oradea - Satu Mare - Sarmasag - Marghita - Oradea
Pagina 30 din 32Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-