Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Automotoare Moldovenesti Modernizate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Dum 25 Aug 2013, 01:39

adrian78 a scris:
Sper la mai multe poate modernizeaza si un cuplu Malaxa 1000 asa Very Happy 
Doamne si fereste ! Alea OBLIGATORIU CASATE, inclusiv cele DEJA remotorizate. De 1 milion de ori mai bune sunt Duewag-urile 628 ale DB Regio Evil or Very Mad 

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Dum 25 Aug 2013, 09:34

O, vai, într-o epocă în care se pune din ce în ce mai mult accent pe ecologie, ar fi mai bune Duewagurile non-EURO decât Malaxele Euro-3.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1097
Varsta : 20
Localizare : Targoviste
Reputatie : 2888
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Dum 25 Aug 2013, 09:39

Ar fi nemaipomenit daca s-ar incepe modernizarea tuturor Malaxelor.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12499
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15667
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Dum 25 Aug 2013, 14:32

mureseanu_976  se refera la confortul oferit de malaxa fata de Duewag dar daca pentru unii conteaza doar gradul de poluare atunci sa mergem la caruta ca e cel mai ecologic .

Malaxa e depasita pentru zilele de azi , nu ofera nimic calatorului si de asta si arata in halul in care arata , ultima data cand am mers cu un cotet era un om pe la 50 de ani care a zis clar ca atata timp cat traieste nu mai calca in tren , a zis sa lase masina acasa si sa vina la tren si cand colo a nimerit un cotet de pe vremea razboiului , respectivul calator a injurat CFR tot drumul cum de altfel au facut toti care se aflau in acel cotet .
Cu asemenea cazaturi nu vei atrage niciodata calatorii ba din contra se indeparteaza , nimanui nu ii convine sa mearga ca in epoca de piatra pe banii lui , mai bine dai putin mai mult si te duci cu masina personala sau cu un tren format din ceva adaptat zilelor noastre , daca x si y nu vor sa vada realitatea si pentru ei conteaza doar acel motor nenorocit cu euro3 atunci nu are rost sa mai vorbim , pentru calatorul obisnuit nu conteaza ca are motor de aur conteaza in ce conditii calatoreste asta nu se intelege pe aici .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4667
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Dum 25 Aug 2013, 14:53

Eh, si eu am zis ca nu mai calc in tren (al CFR calatori) dar pentru alte motive - pret si imposibilitatea de a deschide geamul ca sa scap de putori si de frig conditionat. Si cu toate astea nu prea am ce face, a trebuit sa mai merg cu ei.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3216
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Dum 25 Aug 2013, 15:23

În legătură cu D1, am uitat să menționez că cel mai vechi tren-diesel D1 aflat în circulație, mai exact D1-664, a fost produs în anul 1981. Primele D1 au fost produse în 1964, un an mai târziu Depoul Chișinău primind primul său tren diesel de acest tip (D1-223, aceastea fiind numerotate de la 201 la 805; bineînțeles, acesta a ieșit din exploatare la termenul stabilit de producător și a fost casat cândva în perioada '93-'99).

Ca o curiozitate, deși unitățile motoare au fost toate produse la uzina Ganz-MAVAG, începând cu 1982 (sau odată cu D1-686), conform înțelegerilor socialiste (CAER), producția remorcilor a fost mutată la uzina de vagoane Astra Arad. Astfel, marea majoritate a trenurilor diesel D1 aflate în exploatare la CFM au remorcile produse în România!
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3492
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 10:39

Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5539
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 11:27

mureseanu_976 a scris:
adrian78 a scris:
Sper la mai multe poate modernizeaza si un cuplu Malaxa 1000 asa Very Happy 
Doamne si fereste ! Alea OBLIGATORIU CASATE, inclusiv cele DEJA remotorizate. De 1 milion de ori mai bune sunt Duewag-urile 628 ale DB Regio Evil or Very Mad 

Si eu mi-as dori mult sa bage Duewag-uri, insa daca le pune suspensii astora, respectiv alte scaune si asa mai departe eu zic ca ar merge. Pana la urma pe noi ne deranjeaza vibratiile, zgomotul si incomoditatea lor. Daca le rezolva si calatoria cu ele ar fi una decenta, de ce sa nu le tina ? Pe mine unul chiar nu ma intereseaza ca, cutia AM-ului are X ani, ca pana la urma s-a cam schimbat totul la ele.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 12:17

Malaxele 700 merg chiar bine, suspensiile sunt decente. Cu niște scane mai de Doamne-ajută nu s-ar mai plânge nimeni de ele. Am mers cu varianta de Reloc, în afară de compresorul ca gălăgios (cu piston), restul părții tehnice era comparabilă cu Desiro și alte trenuri moderne. Motorul nu se auzea, automotorul mergea lin, avea computer de bord. A, că ideea de modernizare a fost o tâmpenie sunt de acord, dar dacă deja s-a făcut, trebuie urgent puse în serviciu toate unitățile, să se amortizeze investiția.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5539
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 12:20

Pai si clasa 78 si clasa 77 au cutia cu 6 viteze, gen Desiro, deci 110 iau sigur, tind spre 120. Asta daca nu ar fi limitate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9218
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11857
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 12:43

Pai Malaxe su fost modernizate la Marub adica de 2 lei acuma la Reloc pai cu banii astia mai bine reparau AM Desiro sau aduceau ceva de afara VT628
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 16:25

Cel mai scump agregat dintr-un vehicul e motorul. Cum MARUB a instalat motoare noi, costurile cu RG-ul la Reloc nu sunt foarte mari.

Degeaba ai cutie de viteze în 6 trepte ,,ca la Desiro", că depinde și ce rapoarte are și ce putere are motorul și cât duce axul cardanic și cât duce suspensia și cât duce frâna ș.a.. Suspensia cu arcuri în foi ar rezista la 100 km/h. Da' frâna de pe 900 sigur nu rezistă.
La 700 s-ar putea merge lejer cu 100 km/h, nu știu de ce acum nu se asigură procentul de frânare, câtă vreme acum 30 de ani se asigura.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
laur 133



Numarul mesajelor : 403
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2784
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 16:51

Pai acum 30 de ani personalele mergeau cu 120 km/h dar au ajuns ei la concluzia ca nu asigura procentul si au scazut la 100km/h.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3260
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6379
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Mier 21 Mai 2014, 17:34

Pai nu se asigura ca cineva a introdus in noua instructie ca pentru tren de calatori la 100 km/h sa fie musai 85.
Apoi s-a dat tecturi cu procentele pentru vitezele mai mici ale automotoarelor 900 si 700
Exista aliniatul 11 la articolul 30.
La solicitarea operatorilor de transport feroviar, în funcție de tipul de material rulant - procentul de masă frânată, tipul frânării și viteza maximă de circulație - administratorul/gestionarul de infrastructură va stabili viteza maximă de circulație a trenului pe
întregul parcurs, în funcție de pantele caracteristice și drumurile de frânare, utilizând anexele nr. 16, 17 și 18."

In livrete Vitezele maxime sunt stabilite corespunzător următoarelor drumuri de frânare:
- 1200 m, pentru pante caracteristice de până la 8 ‰;
- 1000 m, pentru pante caracteristice cuprinse între 8 ‰ (inclusiv) și 15 ‰ (inclusiv);
- 700 m, pentru pante caracteristice mai mari de 15 ‰;
Aruncand o privire in anexa 16 PROCENTELE DE MASA FRANATA IN FUNCTIE DE PANTA SI VITEZA PENTRU TRENURILE DE CALATORI FRANATE CU FRANA AUTOMATA TIP CALATORI, PENTRU DRUMUL DE FRANARE DE 1200 M vom constata ca :

Procentul de masa franata minim la circulatia cu viteza maxima 100 km/h necesar pentru o panta de 7‰ este 57....
Si deci este asigurat, seria 900 are procent 63 si din fabricatie are viteza constructiva de 70, dar AM seria 700 si 1000 pot circula cu 100 km/h. cu pocentul de 69(1000) sau 76(700 de la calatori).
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4713
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Joi 02 Iul 2015, 22:07

Din cate am inteles de la cineva care a lucrat la realizarea acestor automotoare in Remarul Pascani, principalele cauze pentru defectiunile acestor automotoare in exploadarea CFM, ar fi faptul ca administratia CFM a facut presiuni ca aceste automotoare sa fie gata foarte repede (nemaifiind astfel timpul necesar pentru teste), plus ca s-a pastrat cutia de viteze originara (care nu ar fi compatibila foarte bine cu noile motoare volvo), tot din graba ca automotorul sa fie repede terminat, plus anumite deficiente la sistemul de racire a motorului diesel.

In plus administratia CFM nu dispune in depouri de dotarile si utilajele necesare intretinerii unor astfel de automotoare (nu este usor sa convingi personalul de tractiune si de intretinere, obisnuit o viata intreaga sa lucreze pe masivele locomotive sovietice, sa lucreze pe aceste automotoare- din acceiasi sursa am aflat ca unul din mecanicii moldoveni cand a venit prima data la pascani si a vazut noul automotor, s-a plans de spatiul mult prea mic si lipsa de vizibilitate din cabina de conducere a acestui automotor!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Automotoare Moldovenesti Modernizate    Astazi la 14:28

Sus In jos
 

Automotoare Moldovenesti Modernizate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Automotoare DESIRO
» Automotoare EN-57
» ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE
» Automotoare clasa 77 Malaxa
Pagina 3 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-