Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 De-aș fi director al CFR Călători

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6157
Reputatie : 8057
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Dum 14 Apr 2013, 13:03

-revenirea la tarifarea pe calatorie, nu pe tren folosit;
-retrogradarea unor IR-uri la rangul de RE (si desfiintarea rangului IC) in zonele in care nu sunt foarte multi calatori, cum ar fi Valcea, sau a unor bucati de traseu (Cluj-Alba, spre exemplu);
-ca tot se vorbeste de lipsa materialului rulant, as uni cele trei trenuri de noapte dintre Deda si Bucuresti, la fel si cu perechile lor. Craiova-Brasov/Sibiu circula impreuna pana la Podu Olt, desi, in general, au calatori care incap lejer intr-un minibus, deci as pune un Desiro legatura din Podu Olt la Sibiu si retur. Am dat doar doua exemple in sensul aasta, sunt convins ca nu sunt singurele situatii in care se face risipa de material rulant;
-incheierea de contracte cu firme de transport auto, ori infiintarea unei aripi auto a CFR Calatori, astfel incat daca am de mers de la Brasov la Olanesti, spre exemplu, cand ajung in Valcea sa am imediat microbuz cu care sa-mi continui drumul, iar pretul calatoriei pe sosea sa fie inclus in al celei cu trenul, CFR putand scoate profit si din calatoria pe sosea;
-prelungirea unor R-uri astfel incat sa lege orase importante. Exemple: Cluj-Vintu, nu Cluj-Teius, Sibiu-Teius, nu Sibiu-Vintu, etc.;
-si poate cel mai important, clonarea lui Tepes, ca astia de la CFR nu stiu cat sint prosti si cat sint hoti. As zice ca mai mult a doua.
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2507
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Dum 14 Apr 2013, 14:17

revenirea la rangurile de expres,rapid,accelerat,personal si cursa muncitoreasca!
sunt mult mai reprezentative!
-expres-opriri in capitale de judet si statiuni nationale;(exemplificare:bucuresti-craiova-severin-herculane-timisoara;bucuresti-ploiesti-buzau-focsani-bacau-iasi sau vaslui-iasi;bucuresti -constanta-eforie n si s -costinesti tabara-neptun-mangalia)
-rapide-capitale de judet,municipii mari gen barlad,tecuci,lugoj,caransebes;
-accelerate-capiatle de judet,municipii,orase si noduri de cale ferate daca sunt comune
-personale-capitale de judet,municipii,orase,noduri de cale ferata si comune.
-curse muncitoresti-toate statiile si haltele dinparcurs.


desfiintarea regionalelor galati,brasov,craiova si constanta asa cum se incepuse-implicit desfiintarea unor posturi de sef si sefuleti.

de exemplu regionala galati a fot desprinsa din iasi pe vremea comunistilor pentru a le oferi acolitilor regimului privilegii!
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3839
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Dum 14 Apr 2013, 16:12

manuela a scris:
revenirea la rangurile de expres,rapid,accelerat,personal si cursa muncitoreasca!
sunt mult mai reprezentative!

Trecand peste alte treburi este interesant de stiut in ce masura poti face acest lucru doar in calitate de director al CFR Calatori.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Dum 14 Apr 2013, 17:17

Pentru ranguri de tren și transfer de proprietăți între societățile de stat e nevoie de promovarea unei hotărâri a Guvernului. Asta înseamnă o semnătură de la fiecare societate implicată, 8 semnături de la Ministerul Transporturilor, alte câteva semnături de la Justiție și Interne (pentru avizare), apoi semnătura lui Ponta. E treabă de câteva luni bune, plus că fiecare semnatar poate aduce obiecții și, eventual, retrimite proiectul pentru modificare. Rangurile nu se vor schimba, clar MT nu va aproba asta, fiind vorba de armonizarea rangurilor de tren cu cele din UE.

razvan-trenuri a scris:
3. Toti angajatii (inclusiv sefii) sa de-a teste corecte pentru verificarea cunostintelor - cine nu i-a cel putin media 6 sa fie regrogradat sau concediat = cine nu cunoaste meserie sa invete sau sa "ramana acasa" , caci asa este si la firmele particulare mai ales in prezent deoarece nimeni nu trebuie sa fie angajat pe viata;
Aș propune și un test de gramatică și ortografie... am văzut acte oficiale cu tone de greșeli. Nu ar strica aplicarea acestor teste și pentru colegii de forum Twisted Evil

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5879
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Lun 15 Apr 2013, 23:59

As pastra doar 2 ranguri de tren mari si late, va spun dimineata ce si cum, acum abia am ajuns de la munca Smile .
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3268
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6391
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Mar 16 Apr 2013, 00:18

Interesant subiectul, as putea scrie cateva sute de pagini legat de ce as face, desigur daca as avea mana libera.
Dar asa pe scurt, as lua pe un prieten bun cu vechime in sistem as mai lua pe Dr2005 si inca niste pasionati de incredere de pe acest forum si am merge personal impreuna cu ei pe toate trenurile CFR Calatori sa vedem cum se prezinta situatia in teren.
Am discuta direct cu navetistii si calatorii de lung parcurs.
Planul de mers de tren va fi facut in realitate dupa cerintele publicului calator "clientul nostru stapanul nostru" desigur si in functie de materialul rulant disponibil.
As dori evitarea unor situatii ciudate ca in 2010 sau 2011. nu mai retin exact, cand o firma din Ineu a solicitat ca 2 trenuri sa fie puse la o anumita ora promitand foarte multe abonamente, raspunsul de atunci al companiei a fost "Nu ne interesează !" asa ca atunci firma a gasit o alternativa auto.
Pe langa mersul de tren mai sunt si alte lucruri care trebuie eficientizate.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5879
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Mar 16 Apr 2013, 11:59

Trebuie umblat urgent la mers, daca esti in Sinaia si vrei sa ajungi in Bucuresti ziua de la ora 10:30 pana la 15:30 nu exista nici un tren pe ruta asta...Pe constanta la fel, nu ai cu ce sa vi la Bucuresti...
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 98
Localizare : Constanta
Reputatie : 3325
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Mar 16 Apr 2013, 12:02

La Constanta este si mai "frumoasa" treaba.De la 05.30 pana la 13.30 nu exista niciun tren spre Bucuresti.Iar la autocare si microbuze este o inghesuiala de nedescris.Doouh,oare de ce? Evil or Very Mad amunca :4a:
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2317
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4422
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Joi 18 Apr 2013, 14:21

De-aș fi director al CFR Călători = sa nu mai pot lucra sau conduce o alta firma din domeniul transporturilor, adica sa nu fac concurenta neloiala. Sindicatele din CFR cred ca dorm... Data viitoare cand angajatii CFR vor face greva cred ca ar trebui sa blocheze drumurile nationale, eventual autostrazile, nu caile ferate deoarece nu are mare efect asupra tarii si guvernantilor. Dar in Romania legile se pot incalca. Vedeti din acest motiv trebuie sa presam REGIOTRANS, TFC sa introduca ei trenuri acolo unde CFR CALATORI nu poate sau nu vrea.

In alta ordine de idei ar trebui ca pe siteurile "mersul trenurilor" sa apara in acelasi timp si trenurile directe dintre doua localitati dar si combinatia IR + regio, RE daca ele circula direct fara a mai cobori pasageri din trenuri. Acum daca se cauta pe acele siteuri intre Bucuresti si Tulcea, Bucuresti si Baia Mare, Sighet, Onesti lumea crede ca trebuie sa coboare/urce din trenuri desi sunt directe sau apare doar o singura pereche directa pe site la cautare. Si sa fie taxata calatoria pe intreg si nu trenul. Din aceste doua cauze s-au pierdut multi calatori. Mad
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Astazi la 09:58

Sus In jos
 

De-aș fi director al CFR Călători

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» De-aș fi director al CFR Călători
» Organizare la CFR
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
» Practica studenteasca la Grivita Bucuresti [2009]
Pagina 4 din 4Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-