Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 De-aș fi director al CFR Călători

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2503
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 10:56

sa anuleze grupa de suceava.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15661
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 11:16

Trenul Constanta-Iasi nu mai are calatori pentru simplul fapt ca ocoleste foarte mult la care se adauga si pretul ridicat , acest tren nu avea ce sa caute prin Buzau ; Marasesti asta e clar , daca nu a fost lasat pe traseul lui clasic (Faurei-Tecuci) atunci trebuia pus prin Braila-Barbosi-Tecuci dar nu pe traseul actual ca face foarte mult dar asa e la CFR ne scarpinam cu mana dreapta la urechea stanga si ne mai miram de ce fuge lumea de tren si ei merg in pierdere , asa se vrea sa se mearga in pierdere si pace .
Parerea mea este ca CFR Calatori este pierdut , sabotat , nu doreste nimeni sa fie profitabil si sa aibe multi calatori , mai bine sa se duca calatorul la duba si autocar . S-a ales prafu .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 22
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 13:44

AndreiStefan a scris:
As reactiva toate locomotivele care acuma sunt conservate.
Un lucru frumos! Very Happy
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5193
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 13:50

...as casa toate Malaxele existente din Romania, as revizui toate compunerile de tren la regio si IR (pentru a evita discriminari intre calatori si trenuri, sa nu mearga taranii fara 7 ani de acasa cu 22-96 la Regio si bietii de noi la IR cu 20-49-200), si as fi cumparat 40 vagoane etajate ex-PKP / Przewozy Regionalne (similare cu 26-26 CFR dar mai intretinute si pe frana cu disc! ) care din lipsa de cumparatori le-au taiat Evil or Very Mad
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 22
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 13:56

Sa va spun si eu ce as face pentru CFR daca as fi in functia de director:
1.As rezolva problema cea mai mare de pe toata RETEAUA feroviara:Magistrala 800-As impazuii toata ruta cu PAZA....poate se potolesc n a i b i i astia cu furturile.. Sad
2.As introduce mai multe trenuri Bucuresti Obor/Nord-Constanta...sau as introduce 2 asemenea trenuri Bucuresti Nord-Constanta dar prin Urziceni-Slobozia-Fetesti-Constanta si Retur...
3.As mai repara niste locomotive care sunt trase la Gard in Depouri.... Very Happy
4.Cam atat pentru moment
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2503
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 14:20

Karpaty a scris:
Trenul Constanta-Iasi nu mai are calatori pentru simplul fapt ca ocoleste foarte mult la care se adauga si pretul ridicat , acest tren nu avea ce sa caute prin Buzau ; Marasesti asta e clar , daca nu a fost lasat pe traseul lui clasic (Faurei-Tecuci) atunci trebuia pus prin Braila-Barbosi-Tecuci dar nu pe traseul actual ca face foarte mult dar asa e la CFR ne scarpinam cu mana dreapta la urechea stanga si ne mai miram de ce fuge lumea de tren si ei merg in pierdere , asa se vrea sa se mearga in pierdere si pace .
Parerea mea este ca CFR Calatori este pierdut , sabotat , nu doreste nimeni sa fie profitabil si sa aibe multi calatori , mai bine sa se duca calatorul la duba si autocar . S-a ales prafu .

CORECT karpaty!si fara grupe si grupulete.cand mergea solo avea 15-17 vagoane vara si era full iar iarna 5-7 vagoane cu calatori.de cand are grupa, vara se merge ca sardelele, ir iarna ocoleste aiurea dar oricum vag. de iasi sunt mai pline decat cele de sv care cand sunt 2 ,cand 3 mai goale mereu.si mai rebruseaza si in marasesti si in buzau ca sa faca 10 ore.la inceputul anilor 2000 trenul constanta-iasi de noapte facea 6-7 ore .
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 16:44

mureseanu_976 a scris:
...as casa toate Malaxele existente din Romania, as revizui toate compunerile de tren la regio si IR (pentru a evita discriminari intre calatori si trenuri, sa nu mearga taranii fara 7 ani de acasa cu 22-96 la Regio si bietii de noi la IR cu 20-49-200), si as fi cumparat 40 vagoane etajate ex-PKP / Przewozy Regionalne (similare cu 26-26 CFR dar mai intretinute si pe frana cu disc! ) care din lipsa de cumparatori le-au taiat Evil or Very Mad
Lasa-ma cu antichitatiile murii .. sa nu mai vad tzipenie de 21-47,26-16,26-17,21-57,malaxa,VECI in fata ochilor.
Avem stive de 21-49 2xx care efectiv ZAC... 10 in Sibiu,5 cel putin in Brasov,2 prin Timisoara,sa nu mai zic cate zac in Iasi... 20-49 iar .. 4,5 bucati doar in Simeria,stive in Brasob ... 20-54/55 tone iar... Casate dracu jegurile alea .. pastrate 2,3 pentru istorie,si banii bagati in materialul bun care zace.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 16:56

mureseanu_976 a scris:
...as casa toate Malaxele existente din Romania

:shock: In cazul asta ascute-ti barda si pregateste-te de duel cu @CristiCFR... Laughing Apropo ,,existente'' include si ,,modernizate'' ?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 17:03

Cele modernizate nu sunt atat de rele.Dar nu le putem compara cu ADH sau Duaweg.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8549
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 17:18

Malaxa ar trebui puse pe trenurile care au călători ce nu sunt în stare să fie civilizați.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 17:38

andrey_tm a scris:
Malaxa ar trebui puse pe trenurile care au călători ce nu sunt în stare să fie civilizați.

Adica un fel de BAU-BAU Cool ...Gigel, daca nu esti cuminte si mai faci *rost*i sa stii ca te plimb cu Malaxa Laughing !
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 17:46

...la ce fauna am vazut urcand intre Titu si Bucuresti...si cum aratau vagoanele alea (etajate modernizate, ma rog...prize lipsa, geamuri usi crapate, tapiteria cica fusese albastra, dar eu o vedeam maro-jegos...) as baga cu mare drag niste Malaxe acolo, pentru traficul suburban.

NU mai zic de seminte, manele, beri, blatu'...De fapt cred ca asta-i primul lucru care l-as face sa fiu director CFR. Chit ca-mi pun in cap "categoriile defavorizate" si ca initial as crea pierderi financiare, as angaja frumusel crema alora de la firmele de paza, insi de 2/2 si mai ramane, sa-nvat calatorii un pic de civilizatie-CU FORTA SI DAT JOS IN CAMP/LA POLITIE, daca trebuie. Pana cand trenul va fi considerat din nou in mijloc de transport civilizat. E cazul ca lumea sa-nteleaga ca trenul nu e pomana, si nu-i nici veceu la comun.

Apoi, se ridica problema vagoanelor fara revizii. Deocamdata as stopa modernizarea de noi vagoane pana cand macar as avea parcul modernizat recent functional. 20-49, 19-76, 20-76 etc etc . Cu banii platiti pentru o Acvila noua cred ca se poat face revizii la ...cat? 15...25...30 de vagoane? avem o gramada din astea care stau la gard. Dup-aia, cand om avea parcul capabil de a fi folosit, si daca e nevoie de vagoane noi, continuam si cu alea.


Plus alte cateva reguli:
-never-ever sa nu mai vad un etajat pentru un IR mai lung de 50 km. Ce s-a-ntamplat anul trecut cu sezonierul de Satu Mare, cand avea 2/3 etajate de la Brasov, il consider o rusine si o mitocanie pentru calator. Idem pentru Acvila aia care merge la Galati ca IR.

-daca se vor face modernizari (de va fi cazul), as accepta proiecte cu vagoane mixte cl. 1/ cl. 2. 2 sau 3 geamuri (cutii-compartimente, ca la VT614) pentru clasa 1, 8 sau 9 geamuri salon pentru clasa 2. Din ce in ce mai multe trenuri au renuntat la clasa 1 de tot. Nu e chiar OK ca la un tren de Sibiu sa nu ai chiar DELOC clasa 1. 12 locuri de clasa 1 intr-un tren nu e mult ...macar dai o alternativa alora de cauta asa ceva.

-daca mai exista bobice sau portocale 82 la conservare pe undeva, urgent scoase la reparat si la produs, EA/DA sunt gaura de bani in conditiile actuale.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Sam 13 Apr 2013, 19:14

Sa punem si trenurile de pe Bucuresti Obor/Nord si retur spre Constanta directe si cu legaturi sau posibile legaturi via Fetesti sau Medgidia ca sa se inteleaga mai bine:

Acum avem:

10 legaturi spre Constanta:

Nord 05.55 IR (Tulcea)
Obor 06.00 R
Obor 07.55 R
Nord 08.30 IR
Nord 10.15 IR
Obor 13.05 R
Nord 14.00 IR
Nord 15.30 IR (Tulcea)
Obor 15.45 R
Nord 20.10 IR

9 legaturi spre Bucuresti:

Nord 05.15
Obor 05.40 R
Nord 07.40 R+IR (Tulcea)
Obor 11.40 R
Nord 13.30 IR
Obor 14.40 R
Nord 15.40 IR
Nord 16.40 R+IR
Nord 17.20 IR

Prostia cea mai mare este ca trenurile spre Tulcea sunt directe, adica te obliga sa schimbi din Constanta si cateodata legatura este la o ora deci nu poate fi numita chiar legatura. Apoi, datorita acestui fapt primul tren cu care se ajunge practic la Constanta este cel de 08.30 iar pana la acea ora nu mai exista nici un tren ! Aici trebuia sa fie trenul de Arad scos de curand insa culmea nu vrea sa plece nimeni la Constanta cu noaptea in cap decat cu dubele !

Deci:

1. scoatem trenurile directe de Tulcea si inmultim astfel trenurile spre Constanta. Din Medgidia asiguram legatura la automotoare RE de Tulcea.
2. scoatem toate regio de Obor si le transformam in regioexpres cu plecare/sosire in Nord avand timpi de mers de cca 3h de la Bucuresti la Constanta.
3. punem 2 trenuri regio fragmentate pe sens pentru navetisti unul dimineata si altul dupa-amiaza deci nu direct Bucuresti-Constanta, cei ce vor direct au regioexpres la pret de regio...
4. punem 2 trenuri IC zilnice dimineata si dupa-amiaza pentru grabiti si cei ce vor conditii care sa circule fara oprire si care sa scoata maximum 2h15' iar pe viitor chiar sub 2h.

Obtinem urmatorul mers:

Plecari din Constanta:

trenuri RE(timpi de mers 3h): 06.00-08.00-10.00-12.00-14.00-16.00-18.00.

trenuri IC(timpi de mers 2h15'): 06.30 si 16.30

mai introduc 2 trenuri regio spre Fetesti cu opriri peste tot dimineata si dupa-amiaza.






Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Dum 14 Apr 2013, 01:12

Daca as fii director (manager) la CFR CALATORI :

1. Angajatii CFR CALATORI (mai puternici fizic) impreuna cu controlorii de bilete in marile gari sa stea si sa verifice toate persoanele care intra in vagoane/automotoare, pentru a avea bilet (usile pe partea unde nu este peron sa fie blocate);

2. As opri risipa banilor din companie = sa fie facute cheltuieli dupa o analiza bine fundamentata economic;

3. Toti angajatii (inclusiv sefii) sa de-a teste corecte pentru verificarea cunostintelor - cine nu i-a cel putin media 6 sa fie regrogradat sau concediat = cine nu cunoaste meserie sa invete sau sa "ramana acasa" , caci asa este si la firmele particulare mai ales in prezent deoarece nimeni nu trebuie sa fie angajat pe viata;

4. Sa mareasca salarile putin la angajatii care au obtinut cele mai bune medii la TESTE - in acest mod vor fii mai motivati;

5. As scoate acele trenuri care inregistreaza grade de utilizare mai mici de 20-25%, as introduce mai multe trenuri la orele solicitate de clientii care aduc bani societatii;

6. Vagoanele/automotoarele sa fie mai bine utilizate in traficul feroviar pentru a fii cat mai putini pasageri fara loc pe scaun sau din contra sa circule mai mult goale, sa fie risipa de vagoane;

7. As schimba GRILA DE TARIFARE din prezent care este aiurea si fara un raport adecvat intre ZONELE KILOMETRICE si SUMA DE BANI necesara pentru plata calatoriei;

8. As introduce mai multe trenuri intre orasele si judetele cu multi locuitori si/sau cu potential economic si turistic;

9. As observa zi de zi oferta comerciala venita din partea concurentilor, firmelor auto de transport persoane, a celor feroviare, dar si a evolutiei preturilor la carburanti si utilitatii;

10. Daca si-ar deschide pagini de FACEBOOK, TWITTER probabil ca multe lucruri s-ar schimba in bine - majoritatea companiilor sunt in stransa comunicare cu clientii si partenerii de afaceri.

Si desigur ca mai sunt multe altele de facut... dar eu sunt prea mic pentru a judeca de ce se face sau nu se face ceva la CFR CALATORI Smile
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Dum 14 Apr 2013, 12:12

razvan - trenuri a scris:

dar eu sunt prea mic pentru a judeca de ce se face sau nu se face ceva la CFR CALATORI Smile

Cel putin pe pagina asta toti cei care posteaza sunt directori cheers

Ce-as mai face eu ? In primul rand as lucra la capitolul imagine si as curata toata boschetariada si aurolacia din principalele gari si in special Gara de Nord. As deschide in fecare gara importanta un loc de asteptare pentru copii amenajat special ca loc de joaca dar si cu posibilitatea de a admira machete sau diverse diorame cu trenuri, bineinteles . La cate spatii goale are CFR nu-i bai daca le da si la CFRCalatori macar in garile reabilitate, modernizate. Scopul final este de a atrage familiile cu copii catre acest mijloc de transport ecologic, inca de mici li se poate insufla pasiunea.

Alta problema este tiganeala, boschetareala si cersitul din trenuri, iar aici pe modelul companiilor private trebuie pus STOP si descurajate orice actiuni care intimideaza sau aduc atingere clientului platitor de tren. Vezi picioare rupte atarnand pe jos,mirosuri insuportabile,agresiuni verbale sau fizice, revelionul, plugusorul, si tot ce stimuleaza mila. Cel care incalca regulile poate sa aibe si bilet ca tot nu conteaza.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Astazi la 10:37

Sus In jos
 

De-aș fi director al CFR Călători

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» De-aș fi director al CFR Călători
» Organizare la CFR
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
» Practica studenteasca la Grivita Bucuresti [2009]
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-