Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 De-aș fi director al CFR Călători

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: De-aș fi director al CFR Călători   Joi 11 Apr 2013, 23:06

Fiecare dintre noi sa ne imaginam ca suntem in locul sau, toti suntem sefi peste CFRCalatori si toti ne ocupam de mers. Management privat adevarat de forumist si pasionat ! Sigur, veti spune ca mai exista un topic cu mersul trenurilor imaginat insa nu este vorba despre asta... Joaca sta in felul urmator: ne jucam efectiv cu mersul trenurilor prezent adaptandu-l functie de sezon , orar, taiem din trenuri, ranguri, punem sau nu altele in loc sau pur si simplu reinventam acest mers si il facem ceva mai occidental. Totul e sa avem in vedere prezentul material rulant pe care nu ni-l mai imaginam pentru ca acesta este cel real... Cineva interesat ? Si nu in ultimul rand, invitam pe seful cel adevarat sa se inspire din acest topic...

De exemplu, ce vad eu pe M900 conform Infofer:

Bucuresti Nord - Craiova
plecari 05.45, 06.45, 10.45, 12.45, 14.45, 16.45, 19.45, 21.46, 23.45.

Desi se observa ca se incearca o cadentare cat de cat... Pai si pentru doar 1' de ce nu pleaca si ala de 21.46 la 21.45 ca sa fie mai frumos ?

Apoi la 08.45 nu avem tren ...

Eu as face asa:

plecari 06.45(IR72), 08.45(IR1591), 10.45, 12.45, 14.45, 16.45, 18.45, 20.45, 22.45

Lui IR72 i-as da grupa de Tg.Jiu iar pe 1591 l-as limita la Drobeta.
Restul trenurilor raman la fel iar cele de seara/noapte sunt decalate cu o ora.
La 06.00 as pune un regioexpres pana la Craiova (3h40'), eventual vagon pentru bicla.

Stie acum omul ca are IR din 2 in 2 ore spre Craiova ?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2310
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4410
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 01:52

Eu as transforma din nou in MAGISTRALA 100 cum a fost, cred ca este mai corect. La 7.45 sa il mute pe primul IR spre Valcea si la 8.45 sa mai plece un tren IR pana la Craiova, la ora 9.45 sa plece spre Rosiori IR-ul care pleaca la 7.45 si care este dublura lui IR 1593.
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 98
Localizare : Constanta
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 06:16

As reactiva toate locomotivele care acuma sunt conservate.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12056
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14093
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 08:44

Până la modificări majore de mers, ar trebui cumpărate automotoare și valorificat excesul de material rulant (vagoane și locomotive).

Deocamdată tot ce se poate face este reactivarea de urgență a întregului parc de automotoare și rame electrice. În felul ăsta, grupele directe cu număr redus de călători ar putea fi înlocuite cu automotoare, ca să nu mai târâi 2 vagoane la Botoșani sau Zalău cu DA-ul sau la Reșița cu EC-ul. În felul ăsta s-ar mai reduce și timpul de parcurs, că legătura poți să o pui la 5 minute, nu mai stai să faci manevră 20 de minute.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2475
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4996
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 09:18

As pune mai multe trenuri de noapte cu vagoane directe din alte orase si as scoate jegurile alea de zi cu 2vagoane gen 1763,373 etc.
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2502
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 10:00

reclama agresiva in mass media pentru :

-ir Iasi-Bucuresti Nord via Vaslui

6;10,30;14,30;16,30;23,30

-ir Iasi-Bucuresti Nord via Pascani

8,00;22,30 cu grupa de la bicaz-bacau

-ic Iasi-Bucuresti Nord-via Bacau-Focsani-Buzau-Ploiesti sud
5,30;16,10

ir Iasi-Brasov via Vaslui-Ploiesti sud
cu grupa de la suceava-focsani
13,00
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10897
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 10:20

razvan - trenuri a scris:
Eu as transforma din nou in MAGISTRALA 100 cum a fost, cred ca este mai corect. La 7.45 sa il mute pe primul IR spre Valcea si la 8.45 sa mai plece un tren IR pana la Craiova, la ora 9.45 sa plece spre Rosiori IR-ul care pleaca la 7.45 si care este dublura lui IR 1593.

Asta ar însemna și modificarea numerelor trenurilr regio din 9000 în 1000, iar IR să aibe numere din 3 cifre.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 12:57

Dr2005 a scris:
Până la modificări majore de mers, ar trebui cumpărate automotoare și valorificat excesul de material rulant (vagoane și locomotive).

Deocamdată tot ce se poate face este reactivarea de urgență a întregului parc de automotoare și rame electrice. În felul ăsta, grupele directe cu număr redus de călători ar putea fi înlocuite cu automotoare, ca să nu mai târâi 2 vagoane la Botoșani sau Zalău cu DA-ul sau la Reșița cu EC-ul. În felul ăsta s-ar mai reduce și timpul de parcurs, că legătura poți să o pui la 5 minute, nu mai stai să faci manevră 20 de minute.

Inseamna ca esti multumit de modul in care se prezinta mersul trenurilor actual...Tocmai aici e provocarea, sa facem abstractie de orice posibilitate si sa ne axam pe parcul rulant actual, altfel toata lumea ra spune: ,,de-as fii director la CFR Calatori as cumpara 300 de rame Bombardier si 300 Siemens''...Nu e nevoie de modificari majore de mers ci de acele modificari care aduc ordine si logica...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12056
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14093
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 13:04

Păi mersul e cumva condiționat și de materialul rulant disponibil... că dacă te apuci și târâi 1 - 2 vagoane după un EA/DA mai bine închizi prăvălia, că alea nu or să fie rentabile în veci.

Compunerea cu automotoare a trenurilor scurte ar permite și modificări de trenuri. Pe secțiile secundare ar putea pendula câte un singur automotor, care să facă și traficul de navetă și legătura la IR-ul de București. În funcție de lungimea secției, ar înseamna cam un tren la 2 - 3 ore, mai mult decât decent pentru o secție ca Botoșani - Leorda sau Jibou - Zalău.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 13:12

Dr2005 a scris:
Păi mersul e cumva condiționat și de materialul rulant disponibil... că dacă te apuci și târâi 1 - 2 vagoane după un EA/DA mai bine închizi prăvălia, că alea nu or să fie rentabile în veci.

Compunerea cu automotoare a trenurilor scurte ar permite și modificări de trenuri. Pe secțiile secundare ar putea pendula câte un singur automotor, care să facă și traficul de navetă și legătura la IR-ul de București. În funcție de lungimea secției, ar înseamna cam un tren la 2 - 3 ore, mai mult decât decent pentru o secție ca Botoșani - Leorda sau Jibou - Zalău.

Nebunia mea cea mai mare este cadentarea la ora si minut si scoaterea IC-urilor definitiv acolo unde nu ai IR imediat dupa ele, se poate sa ma serveasca si pe mine cineva cu treaba asta ? In 2010 parca mersul cuprindea cadentare aproape perfecta la 2 ore intre Bucuresti si Constanta desi se faceau aproape 5 ore iar dupa o luna-doua CFRCalatori incepe sa scoata din ele pe motiv ca nu exista calatori, intre timp se ajunge la 2h30' insa CFR uita sa mai bage cadentarea iar intamplator sau nu dubele incep sa prospere...Cum iti explici treaba asta ? Orice cadentare obtine efect pozitiv in ani, tu ce astepti sa-ti ia transportul auto toti calatorii asa cum se intampla in Bulgaria, Grecia si Turcia pe multe din rute sau ce faci ? Mie mi se pare o rusine sa n-ai trenuri din 2 in 2 ore intre orase asa de mari cum sunt Constanta si Bucuresti, inseamna ca cineva nu isi face cum trebuie treaba si are interes sa scoata trenuri caci alta explicatie nu exista...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12056
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14093
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 13:31

În situația de față, cu problemele care sunt pe partea de infrastructură - care e gestionată de CN CFR S.A., nu de CFR Călători - ar fi risipă mărirea numărului de trenuri spre Constanța. După remedierea problemelor da, pot fi puse mai multe trenuri, cel puțin în prima partea a zilei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Shinkasen



Numarul mesajelor : 375
Reputatie : 3164
Data de inscriere : 30/04/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 13:52

Ar fii nevoie in unele locuri de automotoare cu un consum cat mai sau foarte redus, de combustibil (nu stiu daca CFR detine asa ceva), pentru sectiile acelea unde sunt in competitie cu autobuze si microbuze, un avantaj l-ar aduce cele achizitionate noi daca acele automotoare sunt si destul de usuoare si mai au si suspensi hidraulice, care se inclina la curbe, oricum nu pun atat de mult stres pe liniile vechi, drept urmare ar trebui sa fie mai putina uzura si trenul ar putea sa circule cu o viteza mai mare, decat unul care nu dispune de asa ceva.
Reorganizarea parcului de vagone in asa fel incat sa nu mai avem parte de vagoane de regio pe interregio (gen 20-31) si le-as face revizie celor care sunt pentru trenuri interregio, dar sunt pe regio, pe motiv ca le-au expirat revizia, plus ca ar avea nevoie si de ceva restaurare, si acele vagoane mai vechi care inca ar putea fi trimise pe traseu le-as scoate de la conservare sau taiere, unele din ele par a fi intr-o stare destul de buna, si dupa un pic de restaurare ar prinde bine pe unele trenuri regio. As reduce consumul cat de mult se poate, pe acele trenuri unde se poate folosi o locomotiva cu un consum mai redus in locul celei care facea de fel traseul, partea proasta e ca la multe locomotive ale CFR-ului consumul nu difera foarte mult intre ele, din ce am apucat sa citesc.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5874
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 14:22

Trebuie facut ce face TFC pe 801. Material rulant adecvat pentru sectie, paza din tren sa puna pulanul pe shaori/tigani iar daca nu au bilet sa fie aruncati din tren. Si uite cum i-a civilizat pe discriminati TFCul de a facut linia 801 cea mai profitabila linie de privat din tara.
La CFR de ce nu se intampla asa?

CFRul are 2 bube mari ai late, un mers al trenurilor de *a*at si specia asta nenorocita de controlor care accepta mita...facem abstractie de la faptul ca nu au vagoane, asta ar fi cam a3a buba.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3904
Reputatie : 6803
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 15:16

Prea multe trenuri IR raportat la veniturile din Romania anului 2013. As reduce cu 50 % numarul de trenuri IR si as pune in circulatie 3 pana la 5 trenuri RE/R de lung parcurs pe fiecare regionala (fc de trafic). Este unica solutie dupa parerea mea ca CFR sa atraga din nou calatorii, si sa foloseasca in acelasi timp eficient parcul de vagoane si locomotive. Automotoarele le-as pune pe distante foarte scurte de maxim 60 km, doar pe un mers adaptat cerintelor navetistilor (mers de tren conventional/contract ferm cu autoritatile locale).
Toate trenurile IR formate din Automotor Desiro trebuie aduse la rangul de RE. Idem si pentru cele formate din etajate modernizate.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12491
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Vin 12 Apr 2013, 15:33

Ideea lui Ionut este cea mai buna , solutii ar fi dar nu vrea nimeni sa rentabilizeze CFR , imi spunea un nas ca la un tren Regio este gradul de ocupare 150% si cand au venit in control de la regionala in acel tren , respectivii "specialisti" au completat procesul verbal cu un grad de ocupare la respectivul tren de 25% Mad tot nasul spunea ca toata lumea avea abonament sau bilet valabil , concluzia este ca asta se urmareste ca CFR Calatori sa mearga prost iar calatorul sa se lipseasca de trenuri si sa apeleze la duba firmelor la care patroni sunt oameni politici sau cu diferite functii .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: De-aș fi director al CFR Călători   Astazi la 19:56

Sus In jos
 

De-aș fi director al CFR Călători

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» De-aș fi director al CFR Călători
» Organizare la CFR
» Cele mai lungi trenuri de călători care au circulat vreodată în Romînia
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
» Practica studenteasca la Grivita Bucuresti [2009]
Pagina 1 din 4Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-