Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10893
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Mar 16 Iul 2013, 06:31

@andrey tm
Vale se referea la Lugoj-Recas nu Lugoj - Buzias deci trebuie rebrusare.
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 27
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1717
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: CFR- un putrigai   Mar 16 Iul 2013, 10:44

Ce infiintari de noi trenuri fratilor, asta e un topic asa ca sa se mai umple paginile unui forum pe care cred ca niciun
"destept" din conducerea CFR nu a avut curiozitatea si bunul simt sa-l consulte.

hai sa privim realitatea cruda: disponibilizari a peste 2000 de persoane inclusiv de la Calatori in perioada imediat urmatoare.

Intre Bucuresti si Timisoara pe M900 mai sunt decat 3-4 trenuri in 24 ore adica sufla vantul pe linie.

Sa ne obisnuim cu reduceri de trenuri si conditii si personal pe caile ferate, CFR acum este ca unul pe aparate caruia i se amana moartea( viitoarea privatizare)

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12021
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14054
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Mar 16 Iul 2013, 11:21

Mersul actual e făcut cu partea dorsală, asta se vede clar. Nu cred că merge atât de multă lume de la București la Timișoara cât să fie nevoie de mai multe trenuri, în schimb e o mare problemă lipsa legăturilor cu trenurile de pe alte linii care se desprind din M900, legături care aduceau destui clienți și trenurilor București - Timișoara. Că așa... am mers și eu cu IR 1693 (bine că l-au scos), că IR 1697 era IC pe atunci, și a avut 3 vagoane... cu oameni în picioare până la Roșiori (toți cu 5 RON la naș, a trebuit să mă rog de ei să îmi elibereze locul pe care aveam bilet), cu scaunele ocupate până la Craiova și cu câte 10 oameni în vagon mai departe... deci din tot trenul, doar vreo 30 de călători au ajuns la Timișoara. Pe când dacă ar fi fost legături bune la/de la Târgu Jiu, Motru, Reșița poate mai se adunau ceva oameni.

Totuși, e destul de adevărat că schema de personală e cam încărcată. Mă tem însă să nu se facă ca de obicei, adică să se înceapă disponibilizările cu cei din birouri, că ăia nu sunt în sindicat. În ultimii ani s-a concediat cu prioritate personal TESA... într-un hal fără de hal, să faci aprovizionarea unei societăți doar cu 5 oameni e ca, greu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 27
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1717
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: CFR- un putrigai   Mar 16 Iul 2013, 12:35

Dr2005 a scris:
Mersul actual e făcut cu partea dorsală, asta se vede clar. Nu cred că merge atât de multă lume de la București la Timișoara cât să fie nevoie de mai multe trenuri, în schimb e o mare problemă lipsa legăturilor cu trenurile de pe alte linii care se desprind din M900, legături care aduceau destui clienți și trenurilor București - Timișoara. Că așa... am mers și eu cu IR 1693 (bine că l-au scos), că IR 1697 era IC pe atunci, și a avut 3 vagoane... cu oameni în picioare până la Roșiori (toți cu 5 RON la naș, a trebuit să mă rog de ei să îmi elibereze locul pe care aveam bilet), cu scaunele ocupate până la Craiova și cu câte 10 oameni în vagon mai departe... deci din tot trenul, doar vreo 30 de călători au ajuns la Timișoara. Pe când dacă ar fi fost legături bune la/de la Târgu Jiu, Motru, Reșița poate mai se adunau ceva oameni.

Totuși, e destul de adevărat că schema de personală e cam încărcată. Mă tem însă să nu se facă ca de obicei, adică să se înceapă disponibilizările cu cei din birouri, că ăia nu sunt în sindicat. În ultimii ani s-a concediat cu prioritate personal TESA... într-un hal fără de hal, să faci aprovizionarea unei societăți doar cu 5 oameni e ca, greu.


Perfecta dreptate ai, nici sa nu mai aud de IC, noi nu avem nici infrastructura si nici conditii de IC ca vagoanele de clasa I la IR sunt aceleasi ca cele de la IC. 4- 5 trenuri intre Bucuresti si Timisoara via Craiova- Tr Severin sunt bine venite cu un regim cadentat. Daca IC pe M900 era o parcarie  inclusiv pe M300 IC 531/532 par o smecherie la preturi avand in vedere intarzierile intre Cluj si Brasov, Tara asta acum poate sa aiba doar RE si IR:)  

M900 parca a devenit un M912 sau oricare secundara aferenta, intre Bucuresti si Severin 1591 si perechea ar putea fi extinsa la Timisoara, mi se pare la fel de stupid ca intre 06 si 14 sa nu ai nimic spre Bucuresti prin Craiova si apoi sa care IR 73 vagoanele goale ale trenului de anul trecut....O porcarie de mers, facuta cu parte dorsala , asa cum ai zis tu DR2005
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3562
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Mar 16 Iul 2013, 19:48

Propun un tren seara regio din Simeria/Deva catre Petrosani, care sa opreasca macar in sezonul turistic estival si in Ohaba de sub Piatra, e necesar pentru turistii ce se intorc dupamasa din Retezat.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2473
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4990
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Joi 18 Iul 2013, 07:59

Poate sa pastreze cateva trenuri IC gen pe linile 500 si 900 unde mai avem ceva de viteza.. dar cu alte preturi ! Se putea face dupa sistem MAV cumperi bilet rapid si inca un supliment (cam 2euro) daca doresti la IC dar la ce conducere are CFR-ul vrea sa scoata doar banii din buzunarul calatorilor ce nu mai merge si uite ca avem sute si sute de trenuri anulate ca lumea prefera maxi taxi. In tara asta IC trebuie cu pret IR ca sezonul trecut la trenurile CT-BUC cu putine opriri gen Buc-Craiova,Severin,Orsova,Herculane,Carans.,Lugoj -TIM  atata nu in fiecare colt daca introduce preturi normale va avea o grad de ocupare sigura, calatori care doresc sa ajunga din A in B ziua cat mai repede si o sa alege IC-ul, iar asa poti sa scoti opririi care sunt degeaba ca nimena nu urca in tren.. azi maine opreste si in HC.

_________________
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10213
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Joi 18 Iul 2013, 11:00

In rOMANIA nu mai exista rangul rapid .. ca noi "ne-am aliniat" la standardele europene ! Culmea prostiei c0nducerii CFR,pentru ca ,la altii exista bine mersi..
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1802
Varsta : 98
Localizare : Constanta
Reputatie : 3316
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Joi 18 Iul 2013, 16:19

IR=Accelerat.Parerea mea este IC-urile nu-si au rostul la noi in tara.Ar trebui sa existe un singur rang superior si ala este cel de Accelerat.Dar asta-i doar parerea mea.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15625
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Joi 18 Iul 2013, 17:41

Parerea mea este ca in UE toate tarile trebuie sa aibe aceleasi denumiri la trenuri , sa fie ceva stas pentru toata lumea punct , nu sunt de acord ca fiecare tara sa aibe denumirile personale , daca ma duc in Croatia nu stiu care e Regio si care e IR , in Ungaria aceeasi poveste , alte denumiri , nu domnule , faci parte din UE atunci toate statele membre au aceleasi denumiri la trenuri sa inteleaga toata lumea .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2473
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4990
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Joi 18 Iul 2013, 20:22

Ce sa facem.. si oricum NU inteleg de ce romanica a introdus un sistem in timp ce unguri si nu stiu cine mai inspre vest inca mai au sistemul vechi ! Clar, cineva facea rost de miliarde asa.. toate aceste chestiile vin din Franta si Germania cele doua furatori ale tariilor Europene !

_________________
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10213
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 19 Iul 2013, 12:43

92dragos a scris:
"cele doua furatori ale tariilor Europene" !
Nu prea am inteles ce-ai vrut sa zici aici ..
Revenind la subiect cu o corectare,IR = Accelerat la fostul pret de rapid.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5662
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8543
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 19 Iul 2013, 14:47

Prețul la InterRegio nu este cuprins între cel de Accelerat și cel de Rapid?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9191
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11825
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 19 Iul 2013, 16:35

Pretul nou de la IR este fostul pret de rapid -10%
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12021
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14054
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 19 Iul 2013, 18:02

Depinde de distanță. Pe distanțe foarte mici și pe distanțe foarte mari e cam prețul de rapid.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
maris.constantin



Numarul mesajelor : 438
Localizare : Arad
Reputatie : 1950
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Mier 24 Iul 2013, 14:00

Dupa mine as prelungi trasa lui RE2021/2022 pana la Arad,Bucuresti N.-Craiova-Filiasi-Turceni-Rovinari-Tg.Jiu-Petrosani-Simeria-Deva-Arad.Pana prin anii 2000,P2021/2022 circula pe relatia Bucuresti Basarab-Craiova-Tg.Jiu-Petrosani-Simeria-Deva si era format din Loc+4 etajate+vag de cls1.Cum acum e RE si are opriri doar in statiile mai mari ar merge prelungita trasa lui pana la Arad.Plecare RE 2021 din Bucuresti N.,ora 08:45 si RE 2022 din Arad ,ora 10:00.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Astazi la 00:18

Sus In jos
 

Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
Pagina 5 din 17Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-