Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14123
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 04 Apr 2013, 22:15

Se vede și automotorul pe care îl au în lucru.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2312
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4415
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Joi 04 Apr 2013, 22:58

District EA a scris:
"Dacă americanii și israelienii nu știu despre security și safety, cine știe?"
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/declaratii-ale-directorului-general-al-cfr-sa-dimitris-sophocleous.html

Hotii nu cred ca se vor lasa avand in vedere ca justitia este corupta iar centrele de fier vechi nu sunt amendate cu sume foarte mari.
Sus In jos
Sabik



Numarul mesajelor : 263
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 1709
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: Automotoare   Vin 05 Apr 2013, 08:46

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 08:47

Cred ca LVT.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 16:51

Dr2005 a scris:
Se vede și automotorul pe care îl au în lucru.

E rama electrica Hyperion

Parca suna mai bine decat 61 de milioane de euro

Aproximativ 800 milioane lei este prețul de la care se va porni licitația pentru privatizarea CFR Marfă

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/50185?lang=ro
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 21:39

adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Se vede și automotorul pe care îl au în lucru.

E rama electrica Hyperion


Apropo de rama Hyperion, se sude prin targ de o comanda CFR+TFC cu fonduri europene din 2014, nu stiu cate bucati, nu ma intrebati. TFC deja s-a laudat cu achizitia la bulgari, numai ca s-a interpretat ca vor sa intre pe piata lor cu nu stiu ce rama Bombardier ceea ce este fals.
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2555
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 21:52

adrian78 a scris:

Aproximativ 800 milioane lei este prețul de la care se va porni licitația pentru privatizarea CFR Marfă

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/50185?lang=ro


...penibil !!!!!..... poate o echipa de jucatori de fotbal valoreaza atat in romania.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14123
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 22:04

Nu e chiar așa penibil, că se preiau și datoriile, care sunt încă o dată pe atât.

MAV Cargo a costat 685 de milioane. BDZ Cargo e estimată la doar 100 de milioane. Marfa noastră o să fie vreo 300 și ceva de milioane (cu tot cu datorii), deci undeva între.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2555
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 22:07

Dr2005 a scris:
Nu e chiar așa penibil, că se preiau și datoriile, care sunt încă o dată pe atât.

MAV Cargo a costat 685 de milioane. BDZ Cargo e estimată la doar 100 de milioane. Marfa noastră o să fie vreo 300 și ceva de milioane (cu tot cu datorii), deci undeva între.


...parca intr-o vreme , ai scris ca ar fi vreo 800 de mil cfr marfa, acum te-ai razgandit?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 22:26

baiazid a scris:
nu stiu cate bucati

Prima e prototipul care am inteles ca va avea 4 unitati dupa care CFRul urma sa cumpere pentru inceput 10 rame a cate 6 unitati special pentru M300/M800. Asta se discuta pe vremea lui Roseanu. Acum sper macar prototipul sa iasa anul asta prin Iunie cum se zvoneste, personal sumt multumit daca iese si in octombrie, macar sa iasa.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei   Vin 05 Apr 2013, 22:33

AlexD a scris:
baiazid a scris:
nu stiu cate bucati

Prima e prototipul care am inteles ca va avea 4 unitati dupa care CFRul urma sa cumpere pentru inceput 10 rame a cate 6 unitati special pentru M300/M800. Asta se discuta pe vremea lui Roseanu. Acum sper macar prototipul sa iasa anul asta prin Iunie cum se zvoneste, personal sumt multumit daca iese si in octombrie, macar sa iasa.

Noutatea ca sa zic asa consta in faptul ca CFR si TFC vor forma un joint la licitatie astfel incat sa obtina un pret mai mic pe modelul MAV-Gysev care au achizitionat recent cateva zeci de rame electrice Standler Flirt, legislatia europeana permite astfel de ,,combinatii'' iar achizitia se poate face cu fonduri europene.
Sus In jos
costi_dumitru



Numarul mesajelor : 116
Varsta : 26
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2085
Data de inscriere : 18/07/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 07 Apr 2013, 22:06

Trafic restricționat pe podul Giurgiu-Ruse, din cauza afectării structurii de rezistență. Podul are o gaură de un metru în partea bulgară

sursa: http://www.mediafax.ro/social/trafic-restrictionat-pe-podul-giurgiu-ruse-din-cauza-afectarii-structurii-de-rezistenta-podul-are-o-gaura-de-un-metru-in-partea-bulgara-10718576

Nu scrie nimic de trenuri, dar mai mult ca sigur și ele sunt afectate!

Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14123
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 07 Apr 2013, 23:30

Nu cred că trenurile sunt afectate (oricum, traficul feroviar nu e foarte mare), gaura probabil e în grinzile drumului.
Ca fapt divers, pe jumătatea bulgărească de pod trenul merge cu 80 km/h, pe cea românească cu 30.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cstefan



Numarul mesajelor : 273
Varsta : 30
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 2143
Data de inscriere : 19/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 07 Apr 2013, 23:36

Sus In jos
costi_dumitru



Numarul mesajelor : 116
Varsta : 26
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2085
Data de inscriere : 18/07/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei   Dum 07 Apr 2013, 23:52

Dr2005 a scris:
Nu cred că trenurile sunt afectate (oricum, traficul feroviar nu e foarte mare), gaura probabil e în grinzile drumului.
Ca fapt divers, pe jumătatea bulgărească de pod trenul merge cu 80 km/h, pe cea românească cu 30.


În articol scria că structura de rezistența a podului este afectată de debitul crescut al Dunării. Mă gândesc că poate și trenurile au restricție care nu sunt chiar așa puține. Locuiesc foarte aproape de linia spre Ruse și văd zilnic trenuri de marfă.
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei   Astazi la 17:21

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-