Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii libere pe seama liniei 511

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Dum 12 Mai 2013, 20:36

Problema e că traseul căii ferate e gândit pentru posibilitățile de acum 150 de ani. Când traseul nu te avantajează, nu ai cum să atragi clienți, nici dacă le pui vagoane de IC la preț de R. E ca și cum ne-am apuca acum să facem trenuri Pitești - Rm. Vâlcea. CFR ar trebui să se concentreze pe rute unde poate obține avantaj față de transportatorii auto. Iar pe Suceava - Botoșani nu prea e cazul, cred că îți dai seama de asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15636
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Dum 12 Mai 2013, 22:39

Adica cu alte cuvinte sa lasam sa moara unele rute si sa se axeze pe Buc-Constanta '; Buc-Brasov si Buc-Craiova , restul Dumnezeu cu mila Mad gresit , de ce este cale ferata , sa circule trenuri , pui trenuri bune , ore bune , conditiile bune , tarif mic si atragi calatorii , chiar daca ocoleste putin calea ferata prin pretul mic si conditiile bune plus un mers foarte bun poti sa ai calatori , dar ce sa gandeasca CFR care el singur vrea sa se aleaga prafu . Mad
Daca eu nu vreau sa merg cu duba tu ca CFR de ce ma alungi , eu vreau sa folosesc trenul chiar daca ocolesc , trenuri trebuie sa fie acolo unde este cale ferata si cum trenul este un mijloc de transport social deci trebuie sa existe si sa vina in sprijinul populatiei indiferent ca ocoleste sau nu ocoleste trenul trebuie sa circule si trebuie sustinut de stat ca de asta este transport social sa fie accesibil tuturor .
Dr2005 , de cand lucrezi la CFR te-ai dat cu ei , inainte erai de partea calatorului acum ................... Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Dum 12 Mai 2013, 23:44

Nu, să ne concentrăm pe ce putem atrage la tren. Dacă linia X nu poate atrage decât naveta în orașul Y, păi pe aia ne concentrăm, nu aruncăm aiurea cu legături, doar de dragul de a le avea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15636
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 01:49

Sa te iei de mana cu toti cei care doresc raul la CFR si au adus compania asta in situatia actuala ca esti la fel ca ei fara suparare .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 02:22

Eu zic ca solutia ideala e transformarea in RE a unor IR'uri,sau reducerea tarifului la IR!Din 2011 pana in prezent am asistat la decimarea unor trenuri de lung parcurs din motivul acesta.Acceleratul era undeva cu 40% mai ieftin decat IR'ul.Daca CFR voia sa faca ceva era sa transforme A in IR,si sa renunte la rangul rapid,care era prezent pe trenurile internationale si cateva trenuri,unul spre Botosani,si spre Timisoara/Cluj si cateva spre Constanta!De altfe nu am vazut si nu vad redenumirea rangurilor trenurilor .. Personal sau Regio .. Ce conteaza?!
Puteau ramane Regio IR la pret de Accelerat si InterCity,care s-a scumpit progresiv prea mult de-a lungul anilor,in conditiile in care un IC face mai mult decat un IR pe acelasi tronson
Si eu sunt de parere ca daca CFR ramane doar cu fragmentele o sa-i fie de rau.Problema e pretul mare practicat.


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Lun 13 Mai 2013, 12:34, editata de 1 ori
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1242
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2660
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 07:03

CFR pare ca a inceput sa se trezeasca (vezi de ex trenul R 2021 Bucuresti Nord-Tg Jiu nasocit de curand). E totusi prea putin, parerea mea... Intr-adevar unele IR trebuie sa devina pur si simplu Regio - de ex ruta Bucuresti-Targoviste, unde trebuie sa fii nebun sa dai o caruta de bani la sagetile lor cu rang de IR - probabil acolo circula doar cei care au reduceri cu asa ceva... Pe Targoviste bagasera la un moment dat R 9435 Bucuresti-Nord-Targoviste dar l-au scos repede ca sa nu iasa dubele in pierdere (si nu va spun cum arata dubele pe ruta aia...) Preturile intregi la IR sunt pur si simplu aberante pe distante mici si medii, nu vad niciun om normal sa circule cu ele la pret intreg. Mai sunt si alte rute scurte si medii unde ar trebui macar un tren sa devina Regio -numai asa lumea va mai reveni la tren.. Am fost ieri la Buzau si am vazut ce treaba buna face TFC acolo - trenurile lor Nehoiasu-Buzau si Buzau-Bucuresti sunt pline ochi, deci potential exista... Ma doare ca CFR nu vede asta sau nu ii intereseaza...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 09:01

Da, CFR nu vede, că are treburi mai importante de făcut, gen trenuri Suceava - Botoșani. Pentru că sunt unii precum karpaty care vor trenuri doar de dragul de a fi acolo Evil or Very Mad

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15636
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 11:42

Vorbesti fara sa sti , in Botosani la autogara este puhoi de lume , din autogara pleaca autocare in toate directiile , la gara bate vantul , nu sunt trenuri si automat nu sunt calatori dar degeaba iti explic ca o ti langa cu trenurile tale doar pe anumite rute si de restul nu te intereseaza , daca ar fi trenuri asa cum ar fi normal sa fie atunci ar fi si calatori la tren dar daca nu sunt trenuri e logic ca omul nu sta dupa alea 2 trenuri care le pune CFR si se duce la autocar , chiar atat nu se poate realiza ca asta este adevarul Mad ori vorbim un adevar ori batem toba aiurea . Nu cred eu ca tu daca ai sta in Botosani ai fi client fidel la cele 2-3 trenuri care ti le ofera CFR si nu ai alege autocarul care este cu un mers mult mai bun fata de CFR , sa fim seriosi acum , tu vrei sa ingropi CFR si mai rau , gen nu avem calatori pe ruta x o abandonam , gresit , trebuie sa incerci atragerea calatorilor spre tren cat mai mult posibil si asta o faci doar daca pui un mers bun , conditii cat de cat bune si un tarif care sa fie in concurenta cu cel auto , dar nu CFR pune un tren dimineata si altu seara iar pe tot timpul zilei lumea nu are tren , e logic ca nu iti vine lumea la tren si fuge la autocar , nu ti se pare normal Dr2005 . Ne axam pe 2-3-4 rute din care iese banul ca sunt trenurile pline , bine bine dar cu restul ce facem ? le abandonam nu ? altii s-au chinuit sa le construiasca si noi le facem praf , pai da ca asa e in Romania si la CFR se alege prafu de tot , ce gandire ........... Mad Mad Mad Mad
Sunt tare curios de cate ori mergi tu prin tara sa vezi ce se intampla in teren si chiar la Botosani , eu merg in fiecare an si stiu care sunt nevoile si neajunsurile oamenilor de ce se plange calatorul si de ce se duce la autocar in defavoarea trenului .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 12:07

In 3 mai am mers cu 12766 Timisoara Nord -Beclean pe Somes in drum spre Sighetul MArmatiei.
La o compunere de 3 vagoane din care unul clasa I trenul a fost arhiplin. In Cluj napoca s-a atasat o clasa la siguranta (dupa locomotiva) dar intre clasa si restul claselor era cuseta deci nu se putea trece.

Partida trenului ne-a informat sa coborim in Dej Calatori si sa mergem pe linga cuseta in vagonul atasat ,,ca sint compartimente goale"

asta ca introducere, cam asa lucraza CFR , mi-a spus casiera:,,nu stiu ce fac astia , de obicei suplimentau de sarbatori acuma anuleaza trenuri"

In tren multa lume mergea la .... Botosani.

Toti erau afectati ca trebuiau sa astepte in Veresti alt tren.
Adevarul este ca nu stiu daca umpleau o Malaxa, dar erau caltori.Deci cam are logica ce spune karpaty, CFR ar trebui sa atraga pasagerii.

Cireasa de pe tort a adus-o un calator care a urcat in Deva. M-a vazut cu mersul trenurilor in mina si in discutii despre Botosani si m-a intrebat cu ce ajunge el la Botosani daca linia e privatizata.

Cerind detalii mi-a spus ca din Deva nu a primit bilet pina la Botosani ci doar pina la Veresti spunindu-i-se la casa ca linia este privatizata din Veresti si trebuie sa isi ia bilet la trenul privat.

Nu cumva este o manevra a CFR sa scoata linia sub orice forma nerentabila? sau e o lejeritate din partea casierei? sau cum vine asta cer un bilet si imi spune ce vrea ea?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 12:17

Au fost trenuri... și nu au avut succes. Nici nu au cum să aibă, când drumul până la Suceava durează 2 ore, iar până la Iași cel puțin 3 (asta în ideea că legătura din Verești ar fi la 5 minute, nu la 2 ore). Din pricina asta, oricâte trenuri ai pune, nu poți concura cu rutierul, care, una peste alta, mai are și traseul mai scurt. Nici să reabilitezi linia nu e o soluție, pentru că autocarele alea ,,pline" au o capacitate de transport similară cu cea a unui Malaxa 900 (sunt mașini de 50 - 55 locuri în cel mai fericit caz, dacă nu chiar dube de 15 locuri), deci investiția în linie s-ar amortiza în vreo 200 de ani, în condițiile în care tronsoane mult mai folosite, gen Buzău - Făurei, sunt în stare mai proastă.
Poate pe Botoșani - Iași s-ar putea face ceva, pus un tren RE Suceava - Iași, la care să vină legătură motor de la Botoșani. Cu 5 minute între legături, s-ar scoate vreo 3 ore Botoșani - Iași, comparabil cu auto. Dacă se constată că legătura are succes se pot pune 2 Desiro (1 de Suceava, 1 de Botoșani) sau Desiro Botoșani - Verești legătură la tren format din 1 - 2 Z6100 Suceava - Iași.
Dar fără automotoare e greu, că mai mult de 2 vagoane nu cred că se pot umple de la Suceava + 1 vagon de la Botoșani, or EA cu 3 vagoane e complet nerentabil. (și prin ,,vagoane" m-am referit la 20-55, deci cu 60 de locuri... cu un etajat deja ai capacitatea a două 20-55-uri).

Unele linii nu mai corespund realităților prezentului. Avem linii care ocolesc satele, au n'șpe Hm-uri (vezi Făurei - Tecuci) care nu încrucișează nimic (dar au IDM, acari ș.a.)... oricât te-ai chinui, nu poți să atragi călători acolo, nici dacă le faci trenul gratis n-o să meargă 2 km pe câmp până la gară.

Karpaty, să știi că am acces la niște date pe care nu le văd prea mulți. Dacă ai vedea volumul pierderilor, nr. de bilete vândute, costurile, te-ai întreba ,,de ce %€%%/&€%# mai ținem liniile alea?". Evident, te-ai întreba și ,,unde €%/# sunt automotoarele, de ce circulăm cu EA/DA cu 1 vagon?".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 12:33

Daca nu se fura atat la CFr Calatori si inca se mai fura iar managementu e dezastruos confirm si acuma uneele societatile de stat sunt tinute in viata pentru scaunele caldute a unor oameni parasutati politic sau care nu au nici o legatura cu locul de munca..

Totusi cine nu i-a lasat pe cei de la Cfr Calatori sa puna un automotor Desiro ca RE de la Botosani la Iasi macar indeosebi vinerea si duminca dar cei din managementul societatii nu vor sa experimenteze nimic nici sa faca niste proiecte pe fonduri euopene pentru automotare si rame electrice noi
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15636
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 12:36

Ai acces la date in care figureaza cate bilete au fost vandute , da e usor de vorbit din birou ca asa se face acum toata treaba la CFR din birou cu creionul in mana si se taie tot dar dute in teren sa vezi cati oameni sunt in trenurile respective si ce nevoi au oamenii si ai sa vezi ca majoritatea merg cu nasul deci calatori sunt , oamenii au nevoie de trenuri , fa ceva sa vina lumea la tren si sa plateasca biletul , realitatea cam asta este , acum cand biletele se dau pe bucatele normal ca din Botosani de exemplu figureaza ca un calator a circulat pe ruta Botosani-Veresti dar acel calator a plecat mai departe la Cluj de exemplu doar ca are alt bilet Veresti-Cluj si automat in statistica CFR nu figureaza ca a calatorit pe relatia Botosani-Cluj mai ales daca a cumparat biletele separat , deci una este statistica din birou si alta este cea din teren .

Am fost cu trenu acum o luna si nasul zicea ca a venit cineva din minister iar in procesul verbal la gradul de ocupare a trecut 25% dar de fapt lumea statea in picioare si acel grad de ocupare era 125% , deci pana la urma cum e ? se saboteaza din interior nu tine vrajeala asta ca nu sunt calatori , asta e o placa care trebuie sa o inghitim noi *rost*i care inca mai mergem cu trenul ca ei asa vor sa se duca de rapa definitiv , sunt alte interese si noi suntem prea mici sa le stim nu degeaba se tot anuleaza atat , sa se sature calatorul de tren si sa mearga la dubele/autocarele lor .

Dr2005 , te-ai dat definitiv cu ei , nu mai aperi interesele calatorului , acum ii ti in brate , asa e omu nostru . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6799
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 12:51

Lasati, nu va mai certati, ca vin firmele private pe toate liniile secundare si atunci trenurile vor fi pe profit, chit ca gradul de ocupare la unele nu va depasi 25 %... Laughing
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 13:05

Sunt curios de ce nu ar fi calatori pentru ruta CFR Botosani-Bucuresti... ca trenul chiar si cu RE5582+1752 face in jur de 8 ore 20 ,deci sub cat face autocarul(8:30 h~9 h),iar la CFR biletul e 92 de lei iar la autocar 100 ... Deci,de ce nu ?!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Lun 13 Mai 2013, 13:23

Pe autogari.ro sunt 3 curse Bucuresti-Botosani una din ea face 7h30 si ultima cursa de noapte are si wireless Very Happy
Mi se pare cam sadomasochism sa dai 100 lei la autocar cand poti sa mergi la cuseta cu 120 de lei dar asta e lumea de unde sa stie cei de la Calatori nu stiu sa se promoveze
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei 511   Astazi la 23:52

Sus In jos
 

Discutii libere pe seama liniei 511

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii libere pe seama liniei 511
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discuții libere, impresii, sesizări, petiții, propuneri
» Sosiri/Plecari Oradea
» Discutii privind Campionatul Mondial , Brazilia 2014
Pagina 3 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-