Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Despre biciclete

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 05 Feb 2016, 10:07

5.000 Euro bicicleta Ferrari, Carmen fica lui Adrian Minune.


upload pics

La banii astia ar trebui sa mearga singura dar sunt constient ca 25% din valoarea ei acopera bicicleta restul de 75% fiind numele marci, brandul.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7799
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 05 Feb 2016, 11:22

n-as umbla cu un asemenea harb, nici daca l-as primi cadou
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3676
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 05 Feb 2016, 12:37

adica sint acrii strugurii....
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 05 Feb 2016, 12:50

LanceR a scris:
n-as umbla cu un asemenea harb, nici daca l-as primi cadou

Te referi la bicicletă? E făcută de Colnago, Ferrari primește bani doar pentru brand.

Oare tipa știe să meargă pe bicicletă? A făcut 18 ani de curând, ar cam trebui să dea examenul de permis acum dacă s-a apucat de școală în decembrie (că atunci a făcut 18 ani).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3676
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 05 Feb 2016, 12:54

Examenul de penis? pai nu l-a dat cind a plecat de acasa cu tiganu? doar cu stirea aia se inchideau si se dechideau programele.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 05 Feb 2016, 13:07

Am avut si la mine in anturaj una care a fugit cu unul dar n-au facut nimic doar au fugit la un hotel si au tocat 300 Euro intr-o noapte sa se sarute si sa vada 2 filme. Desi tipa arata traznet si baiatul forta au fost constienti ca odata ce vor "fugi" pe viata vor fi si nu au fost niciunul de acord. Si ce mai panica se mai instalase la blocul vecin cate amenintari si cati interlopi venise ca nu mai vazusem niciodata atat de multe masini negre de ultima generatie. Dupa 2 zile au venit acasa fata a fost la control s-a constat ca nu se intamplase nimic si viata a continuat mai departe, probabil si vecinu Mishu a vrut sa se faca cunoscut peste granitele cartierului de Vest. Tipa respectiva s-a maritat la 18 ani si are deja 2 copii iar vecinul meu e sofer de tir in strainatate si are acasa nevasta cu care era si atunci cand "fugise" si au un copil impreuna. Cam asta e la tigani dar tigani de care zic eu sunt cu bani si albi nu negri.

Mai am pe sora la un prieten pe la 16 ani era fotomodel a umblat cu 2 tipi unul blindat de bani dar tot asa nu au facut nimic si a luat-o intr-o seara unul care era smecher si el pe 2 scari de bloc din cartierul 9 mai si cum e la tigani obiceiul s-au luat pe viata. Au copil de 6 ani si tot necasatoriti sunt dar locuiesc impreuna iar tipa arata la fel de bine ca la 16 ani.

Revenind la biciclete mai toata lumea stie in ziua de azi sa mearga pe bicicleta mai ales astia ai lui Minune ca au bani garla deci au avut de la trotineta la biciclete mici cu roti de 20 apoi probabil cu roti de 24 si mai nou de 26 apoi a ajuns la asta de fitza care e mai mult pentru a-si face singuri reclama.

La tv se spala creieri eu ma uit doar la sport, emisiuni despre turism si calatori de pe Travel Mix, la stiri pe Pro Tv si Digi24 in rest cam atat filme mai rar si seriale turcesti de pe Kanal D.

Astia cu emisiunile s-au prostit toti cand a fost cu Leo de la Strehaia Halta toti si WowBiz si Abces DIrect si Maruta si Capatos toti aveau acelasi subiect practic pe bani la fraieri ei se luau la intrecere care castigau mai mult la raiting si audienta.

La tigani copii conduc de la 10 ani examenul de permis de la 18 ani e doar o forma pentru a intra in legalitate.
Sus In jos
Caspar



Numarul mesajelor : 230
Varsta : 34
Localizare : Hoorn, Olanda
Reputatie : 2099
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Dum 13 Mar 2016, 22:20

Today, I made a +/-90 kilometers bike tour in The Netherlands. I started in my hometown by train, with my bike in it, and first drove to another part of the country.


It's easy to find the reserved space for bicycles in NS trains with this pictogrammes on the doors.


A little ''ballroom" for my bike.


I started to cycle from the station of Harderwijk, and soon passed a bridge to the large Flevoland polder.
The polder is created in the begin 1980's, before everything was water.

The scenery in Flevoland is pretty boring, because all of the land is newly designed and every road is ''straight ahead'' with no curves.


The polder is also filled with extreme large windmills, this one is 152!!! metres high. I never saw such a high one.
With the strong wind, the machine sounds a little bit scared. Wroar wroar wroar...


After some 30 kilometers, I left the polder on the other side. The right part of the picture is the polder, 40 years ago this was all water. In the middle you can see a towerbuilding of the city Almere. There are now 200.000 inhabitants in that city, when I was a little child only the first houses where built!!!


I cycled through Hilversum, and passed the railway there.


Another lake. Netherlands is often called: Waterland. A lot of rich people live in villas around these lakes.


Railway Amsterdam- Utrecht.


A regional train.


Canal Amsterdam-Rhine.


I took a regional train from Breukelen (the American name Brooklyn is named after Breukelen!) to Amsterdam.


Changed trains in Amsterdam Sloterdijk station. On the right the metro station.
Under these tracks are another 6 railway tracks in east-west direction. This north- south.


Amsterdam Sloterdijk metro station. There is also a GVB Combino Tram in the picture. Further more there are also busses from 'Flixbus' to Germany here.


The bicycle daypass for all trains in The Netherlands for the period of 1 day. It says: From monday till friday it's not allowed to bring your bike in the train between 06.30h-09.00 and 16.00-18.30h, that restriction isn't in
the summer period in july and august.

Ps. There were 2 ladies speaking in Romanian language in my train. They leave at every traveller a note with the message (in English and German): "I have a child who is very sick and needs to go to the hospital. I don't have money for that and I hope you will help me by giving me a little bit of money'' and they give a pack of tissues and asked 1 euro for this. Since some months I've seen this a few times. It's always the same note and tissues and the begglers/sellers are always different Romanians. At some reason, theys always manage to avoid police or railway staff. This people don't give Romania good reputation in The Netherlands.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Joi 19 Mai 2016, 11:14

Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Joi 26 Mai 2016, 15:05

Adirmvl a scris:
http://www.freerider.ro/noutati/evenimente/ultimele-zile-de-inscrieri-pentru-cozia-mtb-2016-106194.html


Duminica seara au coborat din IR 1522 Pausa - Buc.Nord 4 biciclisti care au participat la acel concurs.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 27 Mai 2016, 01:53

E zona buna de dat cu bicla Valcea. Din pacate CFR-ul insista sa fie taxata ca IR trenurile de pe 201. Si cum e acum tot e bine, ca se considera garnituri cu spatii pentru biciclete. Inainte 1737 R. Valcea - Cluj lua calatori cu biciclete cu pret pentru bagaj voluminos, deci mai mare. Inclusiv ceva sibieni care terminasera tura intr-o duminica. Daca au rezolvat-o p-asta cu biclele poate o rezolva si pe cea cu tarifele pentru calatori.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4759
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5660
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Vin 27 Mai 2016, 02:21

Avem o tara frumoasa cu bicicleta in Romania te poti da aproape oriunde e mai greu pentru uni ca aceasta pasiune sau hobby e si costisitoare papa bani o bicicleta noua sau sh apoi intretinerea si piesele de schimb, bilete de tren, bilete de tren pentru biciclete etc...

Si mai frumos e sa auzi ca o bicicleta in marile tururi poate ajunge si pana la 20.000 Euro si apropo de asta IL Giro se apropie de final iar in perioada 2 iulie - 24 iulie vom vedea suprapus cu CE2016 si Turul Frantei iar in perioada 20 august - 11 septembrie Turul Spaniei.

Poate se trezesc cei de la CFR sa faca ceva bun pentru biciclisti din Romania nu e musai sa ai vagon cu spati pentru biciclete mai important e sa poti cumpara un bilet de tren pentru bicicleta chiar daca trenul respectiv nu are vagon special.

Acum stau si ma gandesc ce bine era sa fi avut cel putin 20 de vagoane in genul 84-96, 20 ca 84-87 si vreo 20 ca 84-83.
Sus In jos
Caspar



Numarul mesajelor : 230
Varsta : 34
Localizare : Hoorn, Olanda
Reputatie : 2099
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Dum 29 Mai 2016, 18:46

In Olanda, we have the ''OV-Fiets'' formula. OV-Fiets means ''transport public bicicletă''. At 250 places/trainstations in the country (almost halve of all trainstations) you can use this bike system. All frequent travellers with public transport have a personal chipcard in Olanda like the ''Cardul Activ'' from RATB here, and on that card it's possible to load an abonement for the bike program. The costs are 10€ per year, and with that abonement you can rent a bike for 3,35€ per day/24hrs, and also a second bike for that price. (with 1 card 2 bikes at same time) Since the card is at your name, you don't have to pay a deposit like the tourist bike rentals do. Also the price is really low, if you know that some tourist rentals in Amsterdam will let you pay 25€ per day for just one bike!
I rented this weekend 2 times a bike at a different location. In a small trainstation without staff, I have to do it with a machine (holding my chipcard for a reader to open a deposit for the key of the bike) and one time in Rotterdam Central stration. The last station has an enormous place for bikes and is in weekends 24hours a day opened with staff, who help you with the bikes.




The bike in Rotterdam, in front of the 139m high Erasmusbridge, and a massive building which is nominated for the most ugly building in Olanda by a television show. I like the building in this setting Embarassed
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1219
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 2891
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Mar 31 Mai 2016, 03:38

Salutare! stiu ca sunt multi biciclisti pe aici, asa ca pun intrebarea si aici. Situatia e ca de cativa ani nu m-am dat cu bicileta. In acesti ani am crescut cam mult (+50 kg, +30 cm), si vechea bicla Alpin mi-a ramas mica; si prin mica vreau sa spun ca dau cu genunchii in ghidon. Acum as vrea sa-mi iau ceva bicla, nu prea smechera, dar care sa o pot folosi in oras si din cand la vreo drumetie prin afara orasului.
Specificatiile ar fi asa:
  • masa maxima cel putin 130 kg (subsemnatul +bagaj)
  • sa imi fie incapatoare la cei 1.95 m pe car emi i-a dat "al' de sus"
  • sa fie intreaga, n-am nici timp, nici rabdare si nici cunostiinte pentru a asambla una din bucati
  • sa reziste la un pic de offroading (a se intelege, faimoasele drumuri neasfaltate, gropi)
  • buget max 1000 ron


Ce recomandari aveti? Io nici nu stiu unde sa ma uit, ca n-am habar la specificatii. Am tot citit pe forumuri, dar nu ma ajuta deloc, ca nu le inteleg chineza Laughing
Sus In jos
alex.barac.5



Numarul mesajelor : 243
Varsta : 28
Localizare : Sibiu
Reputatie : 1541
Data de inscriere : 21/05/2013

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Mar 31 Mai 2016, 09:19

Eu mi-am luat acum 3 ani din Decathlon o bicicleta cu specificatiile oferite de tine (exceptand inaltimea si greutatea) cu 800 de lei. Aveau acelasi model de bicicleta si pentru oameni mai intalti. Am bagat-o prin tot felul de suprafete (asfalt, pamant de padure, cu radacini cu tot, frunze, iarba, noroaie, drum de tara, forestier, prin rauri) si n-are nicio problema. Are suspensie in fata, profil de MTB, dar merge bine in oras. Modelul se numeste Rockrider 5.1
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12077
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14117
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Mar 31 Mai 2016, 13:24

Asta se vindea cu vreo 1300 - 1400 lei: https://www.decathlon.co.uk/riverside-500-hybrid-bike-id_8202746.html
Un prieten are acest model, e mai ușoară și mai sprintenă decât Rockriderul și are roți de 28" și cadru ceva mai mare, deci la înălțimea ta te avantajează. La dotări e asemănătoare cu o Merida Crossway cu 3 - 400 lei mai scumpă. Din păcate, nu se mai produce Sad Poate or mai fi rămas prin stoc pe la unele Decathloane sau or fi scos modele similare.

Versiunea de anul ăsta de Crossway 15V costă enorm... http://www.veloteca.ro/bicicleta-de-cross-merida-crossway-15-v-2016 Eu am luat-o în 2013 cu 1600 lei, dar poate se mai găsește modelul 2015, care ar trebui să fie mai ieftin.

Ca observații generale, ar trebui ca bicla să aibă:
- pinioane pe casetă (nu cu șurub), deci minim 8 pinioane, iar foi cred că cel mai bine e 3, oricum cele mai uzuale transmisii sunt 3 x 7 sau 3 x 8, nu are rost să te arunci la 2 x 9, 2 x 11 sau alte combinații; unele biciclete de oraș vin cu viteze integrate în butuc... așa rezistă mai mult lanțul, dar numărul de viteze e mai mic, iar service-ul la un butuc din ăla e scump, asta dacă găsești pe cineva care să ți-l serviseze; pentru trekking se folosesc frecvent casete cu 8 pinioane 11 - 32 dinți sau 11-34, 10-32 și foi 28-38-48 (adică pinioane de MTB și foi de cursieră).
- schimbătoare cu clapetă, nu revoshift
- toate găurile posibile, ca să poți să pui aripi, portbagaj, suport de bidon, pompă, coburi etc.
- dacă vei merge mai mult prin oraș e recomandat să nu pui anvelope de MTB, o lățime de 1,5 inch pentru roți de 26" sau 35 - 42 mm pentru roți de 28" e arhisuficientă. Majoritatea MTBurilor vin cu roți de 26 x 1,95" sau 29 x 2,1"... pe roțile de 29" se pot pune anvelope de 28", pentru că jantele sunt la fel, diferența e dată doar de balonul cauciucului.
- frâne: clar frâne cu fricțiune. Eu sunt mai de modă veche, prefer saboții (V-Brake), sunt mai ușor de reglat și schimbat, se pot folosi și la roți ușor descentrate (că sigur le vei descentra pe drumurile patriei), mecanismul lor e simplu, se curăță ușor (după iarnă dai jos brațele frânei și pui vaselină, pentru că intră apă cu antiderapant acolo), se servisează ușor și ieftin (10 - 15 lei maxim, în funcție de service, pentru schimbat de cablu și reglat, cu tot cu prețul cablului). La frânele cu disc e mai greu de schimbat garniturile de frână (și costă mai mult), iar la cele hidraulice e și mai greu; MTBurile cu roți de 29" vin, de regulă, cu frâne mecanice cu disc, pe când bicle de trekking încă se mai fac cu V-Brake
- roțile de MTB se umflă cam la 2,5 - 3 bar, cele de trekking la 4 - 5 bar, cele de cursieră la cât duce pompa
- trebuie să investești și într-o pompă de mână bună, cu corp metalic (deci nu una de 5 lei). Chiar dacă o să dai 60 - 70 lei pe ea, o să umfli mai repede roata dacă faci pană în drum. Pentru acasă găsești pompe de picior cu manometru și la 30 lei.
- o tijă de șa cu amortizor sau o șa cu arc face minuni pentru partea dorsală Smile

Consumabile și durata lor de viață, din experiența personală (94 kg, 182 cm, undeva la 5500 km pe an):
- saboți - unii buni rezistă cam 1500 km, ăia proști se duc după 300; am avut și saboți care au rezistat 2800 km. Saboții pe spate întotdeauna se tocesc mai repede (schimb 2 perechi de saboți pe față la 3 perechi pe spate)
- lanț + pinioane: cam un an de zile / 5-6000 km, cu mers zilnic pe biclă, inclusiv pe mocirlă, ploaie, amestec de antiderapant cu apă
- pedalier (că foi separat nu prea se găsesc și oricum cele mai multe au foile nituite): schimbat o dată la 2 rânduri de pinioane, deci la 2 ani
- monobloc: schimbat o dată la 2 pedaliere - 4 ani, deci la anul îl schimb (bicla e din 2013)
- cabluri de frână/schimbător: când nu mai funcționează bine, deci cam o dată la un an și ceva, preferabil să se înlocuiască și cămășile
- roți/jante: ale mele au rezistat cam 3 ani cea de față și 2 ani cea de spate; jantele se deteriorează și din cauza acțiunii frânei cu saboți, mai ales dacă aceștia nu sunt bine reglați și nu apasă simultan ambele părți ale roții
- bile din butuci: cam o dată pe an trebuie desfăcuți butucii și unse bilele și conurile, eventual înlocuite cele ciobite sau zgâriate; acțiunea asta e preferabil să se facă după iarnă, când intră jeg de pe drum în butuci
- cauciucuri: rezistă cam un an jumate cel pe față, un an cel pe spate. Acum am pus niște Continentale ceva mai cărnoase (și mai scumpe - 75 lei/bucata), sper să țină mai mult; ca principiu, cauciucul se schimbă când începe să se vadă nylonul din el sau când începi să faci multe pene... și asta ține de noroc, de cauciuc și de drumurile pe care mergi (probabil în Olanda poți să mergi și cu cauciucuri uzate fără probleme, dar în România nu, că sunt atâtea pietricele, așchii și sârmulițe pe stradă)
- camere: fără număr, după norocul fiecăruia. Ca fapt divers, peticele autoadezive de la Decathlon funcționează foarte bine (dar nu forța nota, am avut eu cameră cu 4 petice, dar iarna s-a dezlipit unul din cauza frigului)
- furca a cam prins joc după 3 ani, ar cam trebui schimbată, dar nu prea am bani.

Concluzii: trebuie aleasă bine bicicleta și, mai ales, testată la magazin, nu luată de pe net pe neve. Chiar și mărimile cadrelor sunt teoretice și țin mai mult de lungimea picioarelor decât de înălțime. Mie mi se recomanda o bicicletă cu cadru de 55 cm, dar dădeam cu ouăle-n cadru, așa că am luat de 52 și mă simt bine pe ea.
Ca preț, dacă nu vrei să ai multă bătaie de cap după aia, poate ar trebui să mai strângi vreo 4-500 lei.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Despre biciclete   Astazi la 09:46

Sus In jos
 

Despre biciclete

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Despre biciclete
» Cateva cuvinte despre Amaryllis
» Cateva cuvinte despre Anthurium(Floarea-Flamingo)
» Cateva cuvinte despre Hibiscus(Trandafir-de-China)
» Despre palmieri...
Pagina 20 din 21Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-