Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 63, 64, 65
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4191
Reputatie : 7448
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lun 03 Aug 2015, 16:54

In trenurile din Romania niciodata nu va mirosi placut in toalete cât timp se va folosi la igienizarea/clatirea vasului WC apa chioara atât la revizie cât si la folosire. Very Happy Sa nu mai vorbim ca unii calatori foarte „civilizati” folosesc chiuveta din toaleta vagonului pe post de pisoar. Mad
Sus In jos
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3461
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lun 03 Aug 2015, 19:02

Trenul IR 1745, tunelul "Beia". Deși semnalul era pe verde, inductorul de "2000" oprește trenul. Așteptăm destul mult până vine impiegata de la Beia la locul incidentului (situat nu departe de tunel, pe partea dinspre Rupea ) ca să dea drumul trenului.

Având în vedere că mecanicul nu a avut nicio vină, nu se putea da o derogare astfel încât, pe baza unei confirmări verbale, trenul să își poată continua parcursul ? La momentul incidentului, întârzierea era cam de 15 minute. După incident ( și probabil, pierderea trasei ), întârzierea a crescut. La Cluj a fost peste 80 minute.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4191
Reputatie : 7448
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lun 03 Aug 2015, 20:25

La Beia Hm avea +17 min, la Mureni Hm +42 min, la Cluj Napoca +81 min (la sosire) iar la Ulmeni Salaj +49 min. De la Dej Calatori a tras tare sulzerul satmarean, sa nu iasa trenul prea mult din trasa.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1014
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3001
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lun 03 Aug 2015, 21:10

Îi trebuie Ordin de circulație de la IDM din Beia. Plus un Raport de eveniment, dar pe ăsta îl poate scrie și în stație.
Sus In jos
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3461
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lun 03 Aug 2015, 22:03

Cine trebuie să redacteze raportul ? Tot mecanicul, chiar dacă nu a greșit cu nimic ? Mă refer strict la acest caz când inductorul de 2000 a lucrat defectuos.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1014
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3001
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lun 03 Aug 2015, 22:41

Da. Trebuie să existe o hârtie care să justifice ce se vede pe banda vitezometrului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16386
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Mar 04 Aug 2015, 00:22

Mecanicul trebuie să facă raport de eveniment. La inductorii defecți ar fi trebuit ca IDM din stația anterioară să înmâneze ordin de circulație mecanicului cu mențiunea ,,Inductorul de la semnalul nr. X frânează la orice indicație", caz în care s-ar folosi butonul de depășire ordonată și s-ar justifica utilizarea lui cu ordinul de circulație.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5890
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Mar 04 Aug 2015, 00:38

KQQ a scris:
Cine trebuie să redacteze raportul ? Tot mecanicul, chiar dacă nu a greșit cu nimic ? Mă refer strict la acest caz când inductorul de 2000 a lucrat defectuos.

Defapt se face și raport, dar și notă de avizare. Mecanicul va întocmi la fața locului o notă de avizare pe care i-o înmânează IDM-ului, iar apoi va face raport pe care-l va trimite la depoul de domiciliu al locomotivei.
Sus In jos
johnsmoke



Numarul mesajelor : 96
Varsta : 45
Reputatie : 1611
Data de inscriere : 04/10/2013

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Mar 04 Aug 2015, 07:56

Dr2005 a scris:
Mecanicul trebuie să facă raport de eveniment. La inductorii defecți ar fi trebuit ca IDM din stația anterioară să înmâneze ordin de circulație mecanicului cu mențiunea ,,Inductorul de la semnalul nr. X frânează la orice indicație", caz în care s-ar folosi butonul de depășire ordonată și s-ar justifica utilizarea lui cu ordinul de circulație.

Raport de eveniment ? De ce ? De cand depasirea cu verde este eveniment ? Raport se face doar daca depaseste cu rosu din anumite motive ( schimbarea indicatiei in fata trenului de ex. ), care este clasificat ca incident grupa A conform Regulament de Investigare a Accidentelor si Incidentelor. Teoretic nu trebuie, dar nu stiu mecanicii ce ordine interne au din acest punct de vedere, nota de avizare fiind destul de concludenta.
Se face nota de avizare si se inmaneaza primei statii cu oprire itinerarica, sau in statia implicata, daca este un semnal de iesire, caz in care nu isi poate continua mersul.
Daca este inductorul defect, intr-adevar se avizeaza prin OC, dar cine sa o faca daca nu se stie de el ?
Daca problemele sunt de la locomotiva, sau mecanic ? Smile
In momentul cand sunt franate doua trenuri la rand la acelasi inductor, da, este o problema, si se avizeaza.
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 364
Varsta : 43
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3709
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Mier 05 Aug 2015, 14:32

Orice nota de avizare este insotita de raport de eveniment in care se specifica clar locul, semnalul, trenul, locomotiva, ora.
In cazul de fata era necesara prezenta IDM cu ordin de circulatie pentru ca trenul a fost franat de semnalul de iesire si se afla in limita statiei.
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 434
Varsta : 32
Localizare : Craiova
Reputatie : 3166
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Mier 05 Aug 2015, 14:54

Avizarea trebuia facuta la prima statie cu oprire in care mecanicul mentiona defectul (instalatia de indusi din cale sau instalatia de autostop a locomotivei ).
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   

Sus In jos
 

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)
Pagina 65 din 65Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 63, 64, 65

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-