Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Greva spontană la Cfr astazi ,16.01, intre 7:00 si 9:00

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10223
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Greva spontană la Cfr astazi ,16.01, intre 7:00 si 9:00   Dum 20 Ian 2013, 16:42

Pai foarte bine .. decat sa plimbe trenuri goale cum plimba acum .. asta e principalul lucru care impiedica compania CFR de a cauta profit din alte surse .. se continua cu acele 2 trenuri goale,ramase din vremea lu ceasca,ba .. mai mult la anu mai baga unu care sa aduca mai multa paguba .. CFR nu a inteles inca ca nu se umbla la trenurile profitabile,ci trebuie sa experimenteze cu trenuri noi si sa le lase pe cele vechi cu profit gen 1766 ,1621 , 1662, etc exemple aici sunt multe .. sa scoata ce nu i rentabil si sa aduca profit .. ma uit la trenurile de Sibiu,care sunt capre cu 2,3 iezi si din 3 unul circula la capacitate maxima .. Cat a circulat cuplat cu 1346 a fost mirific , trenul aducea p rofit maxim .. insa acum ?! 1621 nu putea fi cuplat cu TG Mures in care cam bate vantu ??? Dar nuuu caram 2 trenuri la Comanesti , sa venim la TV sa declaram. .. domle parcul e folosit 100 % ... Apoi mai e o chestie trebuiesc multumiti toti.. Cu ce drept care CFR grupa la sezonierul de Sighetul Marmatiei si nu au grupa din SIbiu sau Resita? In fine revenim la aceleasi povesti scarboase care mi provoaca sila fata de marii compozitori de la mersul trenurilor,care se gandesc cum sa faca favoruri anumitor remize,cum sa faca sa faca mecanicii aia trenul , cum sa le bage pumnul in gura alora mai mici gen mecanicii de Petrosani,sau Teius .. in fine.

Mai e Galati-Timisoara,cu care am circulat de atatea ori .. un tren care avea randament . l-au taiat in 2 .. l-au spart in gura ... cum circula 1 Desiro si ala mai mult gol de la Mures pana la Deva... si 1844 si de mai imi aduc aminte avem atatea si atatea exemple negative...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9222
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11862
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Greva spontană la Cfr astazi ,16.01, intre 7:00 si 9:00   Dum 20 Ian 2013, 17:41

Dr2005 a scris:
cardinal a scris:
Marius 926 a scris:
poate reuseste sa atraga fonduri europene pentru achizitionarea de material rulant (rame electrice si automotoare) sa nu mai vedem EA/DA+1/2/3 vag in felul asta reducandu-se cheltuielile
pai fondurile europene se dau numai pentru anumite chestii...
exemplul, eoliene care stau Razz ca nu e vant

Se dau doar pentru infrastructură, nu pentru trenuri. Prin POS-T se pot da 75% din cheltuielile eligibile, iar prin TEN-T 50%. Ca fapt divers, pentru transportul local se poate ajunge chiar la 98%. Dar pentru vehicule nu dă nimeni nimic.

Esti sigur ca pentru material rulant nu se dau?

MÁV Start, divizia de transport pasageri a companiei maghiare MÁV, și operatorul regional GySEV au lansat o licitație comună pe 20 noiembrie pentru livrarea de rame electrice.
Contractul licitat vizează achiziționarea a 48 de rame electrice, cu podea joasă pe o secțiune de cel puțin 50% și cu o capacitate de cel puțin 200 de pasageri. Din total, MÁV va primi 42 de trenuri, iar restul 6 vor fi preluate de GySEV.
În evaluarea ofertelor, prețul va reprezenta 60%, iar consumul de energie 15% din punctaj. Ofertele pot fi depuse până pe 3 ianuarie 2013, iar ramele vor trebui să fie livrate până pe 30 septembrie 2015, pentru a respecta condițiile de finanțare din fonduri UE.

PKP Intercity dorește să achiziționeze 20 de trenuri electrice noi capabile de a atinge viteze de 160 km/oră pentru o sumă cuprinsă între 1,1 și 2,2 miliarde de zloți (269-538 mil. euro), arată „Rzeczpospolita”. Compania ar putea primi 500-600 milioane de zloți (122-147 mil. euro) din fonduri UE pentru această achiziție.
Condiția pentru obținerea fondurilor este ca PKP Intercity să contribuie cu o sumă echivalentă fondurilor primite de la UE, a arătat președintele companiei, Jan Malinowski.
Compania va utiliza în acest scop alte fonduri UE primite inițial de PKP PLK pentru proiecte de modernizare a infrastructurii, care nu au fost folosite. Fondurile, în valoare de 420 mil. zloți (103 mil. euro), vor fi alocate pentru achiziționarea trenurilor electrice și pentru modernizarea materialului rulant existent.
Sus In jos
 

Greva spontană la Cfr astazi ,16.01, intre 7:00 si 9:00

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Greva spontană la Cfr astazi ,16.01, intre 7:00 si 9:00
» M509: Excursie FeRoviaRa Bacau - Piatra Neamt - Bicaz [2008]
» Filmare din tren in luna aprilie 2009 pe M300 intre Cluj Napoca si Oradea
» M300:17 trenuri in 100 de minute la Ploiesti Vest[2008]
» Reguli numerotare trenuri
Pagina 5 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-