Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3998
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 12:57

De obicei controlorii au un compartiment separat,in primul vagon,care e incuiat,si doar ei au acces.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3998
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 12:58

Vlad a scris:
Seful de tren se urca in locomotiva cand trenul are de coborat o panta mai mare (exemplu Mestecanis-Iacobeni, Mestecanis - Pojorata), de aici si opririle trenurilor de rang superior in statiile varf de panta.

De ce ?:-?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 13:01

Că instrucția spune să ai agenți autorizați acolo, să nu fie mecanicul singur.

La automotoare șeful de tren (și conductorul, dacă există) e trecut pe foaia de parcurs ca însoțitor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 13:55

De aceea opresc trenurile de rang superior in Balota si in Livezi Ciuc de exemplu.

Eram intr-un tren spre Bucuresti si ne-am incrucisat in Balota cu IC pentru Timisoara. Seful de tren era mai gras si hopa hopa fuga fuga sa urce in masina ca ne intirziase IC-ul si pe noi. Si ceilalati ceferisti coelgi cu el, au facut biza de graba lui.

Mai ales ca masina nu a oprit la peron.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 14:24

Desi nu e panta mare Predeal-Timisu de Jos am vazut la unele trenuri conductorul urcandu-se in tren.

La trenurile Regio cu etajate sau cele cu vagoane salon e mai greu pentru nasi ca nu mai au compartiment. La etajate au un fel de mini-vestiar la capatul etajatului ( capatul unde exista 4 locuri cu geam doar pe o parte ) acolo isi tin nasi bagajul.

Uni nasi pe etajate mai aplica si o improvizatie cu lant/sfoara la capatul cu 8 locuri cu geamuri pe ambele parti si scrie pe o foaie "compartiment de serviciu" ei tinand doar locurile libere, bagajele sunt incuiate in acel mini-vestiar.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11867
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 14:25

Si la Predeal la fel se urca seful de tren care e autorizat la folosirea franei automate
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 14:27

Adrian nu eram sigur la unele trenuri am vazut asta, dar la Regio care au 2 nasi cum se procedeaza ?? Ca intre Predeal-Brasov nasi mai vin odata, unul pe sus si celalalt pe jos, desi ar face fata unul singur.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11867
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 15:17

Katalyn a scris:
Adrian nu eram sigur la unele trenuri am vazut asta, dar la Regio care au 2 nasi cum se procedeaza ?? Ca intre Predeal-Brasov nasi mai vin odata, unul pe sus si celalalt pe jos, desi ar face fata unul singur.

Nu stiu probabil doar se trece in foaie si ramane in tren
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5542
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 18:33

Dar de ce se urca mai exact ?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2642
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 22:48

Pentru siguranta: panta este mare, iar in caz ca mecanicul pateste ceva seful de tren trebuie sa actioneze frana automata pentru a opri trenul.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5542
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Lun 28 Ian 2013, 23:57

M-am gandit si la asta, dar apoi m-am gandit ca poate interveni si DSV-ul. Acela nu mai este luat in calcul ?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2642
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mar 29 Ian 2013, 00:26

Pai si DSV-ul ala nu intra instant in functie. De la ultimul impuls dureaza 35 de secunde pana se produce franarea de urgenta (daca in astea 35 de secunde nu s-a mai dat niciun impuls). Probabil s-a considerat ca seful de tren poate interveni in caz de pericol, dar daca ajunge sa scape trenul pe panta nu stiu ce mai face el atat de mult. Oricum e mai bine sa previi Smile
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5542
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mar 29 Ian 2013, 00:28

Da, banuiesc ca timpii variaza, de exemplu, la Desiro timpul e de 20 secunde, dar si daca nu ti calcata pedala tot incepe sa-ti piuie sistemul si te infraneaza. Oricum, m-am cam lamurit de ce. Multumesc ! Very Happy
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 717
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3365
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mar 29 Ian 2013, 18:11

Ord 310 privind conducerea si deservirea trenurilor in sistem simplificat ,adica numai mecanic de locomotiva,se aplica in conditiile stabilite ,si numai pe sectii de circulatie unde panta caracteristica este mai mica de 21 la mie.
Pe portiunea pe unde trenul urmeaza sa circule, panta caracteristica este mai mare decat cea mentionata, seful de tren va merge in cabina locomotivei/automotorului de la statia varf de panta pana la statia picior de panta,rolul acestuia fiind acela de a lua primele masuri de oprire si asigurarea mentinerii pe loc a trenului cand mecanicul isi pierde capacitatea de a conducere a locomotivei .
Acelasi lucru se aplica si atunci cand se izoleaza instalatia de siguranta si vigilenta.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 599
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2401
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Mier 30 Ian 2013, 00:42

Karpaty a scris:
Rarau a scris:
R 3001 Cl2 6:35 Bucuresti Nord 10:30 Brasov 0:55

Stiu legaturile astea , partea nasoala este ca din Buzau nu am cuc e sa vin acasa in aceeasi seara si trebuie sa stai de la 22 pana dimineata la 3 cand pleaca 5022 , as face si eu traseul asta dar doar daca era ceva din Buzau sa ajung in Bucuresti pe la 1-2 noaptea , trenul respectiv nu mai circula de 10-15 ani deci e clar ca nu imi convine sa stau 5 ore degeaba in Buzau , apoi daca din Marasesti era legatura la Galati iara era o treaba buna astfel ajungeai pana in 23 iar la 23:30 ai tren la Buzau si apoi spre Bucuresti dar nici legatura Marasesti-Galati nu exista in afara de IR care e scump deci nu se merita . Am incercat sa fac acest tur de o zi cu Regio dar chiar daca pleci pe 300 si te intorci pe 500 sau daca pleci pe 500 si te intorci pe 300 nu il poti face in intregime cu Regio , ai nevoie si de IR care automat necesita un buget mai ridicat si nu se merita pentru o zi .

cum i-am spus si lui Karpaty pe PM eu traseul asta, intr-o zi, nu il fac neinsotit.
Daca vrea cineva la vara (dupa luna iunie) sa facem traseul e binevenit.

Ei lasa ca daca venim cu IR si dam si noi niste lei la nas nu o fi cu bănat. (nu stiu cum ati comentat cand am mai spus asta, eu unul nu am dat bani la nas si probabil nu o sa dau ca mie mai greu sa fac asta, dar daca unul din grup da, eu inchid ochii Razz, iar ma repet, eu ma consider f corect dar in anumite circumstante cei corecti sunt luati de prosti)

Stiu ca am mai scris atatea mesaje pe forum si apoi probabil mi-ati raspuns si eu nu am mai vazut mesajul, scuze dar se vorbeste foarte mult si mie greu sa urmaresc toate topicurile. Dupa luna iulie o sa incerc sa fiu mai activ.



p.s. daca nu se baga nimeni la traseul asta probabil ca o sa il fac in 2 zile cu prietena cu oprire undeva pe traseu.
CHiar unde credeti ca s-ar gasi o cazare cat de cat ok ? Adica curetenie si maxim 80-100 lei pe traseu.

In Livezi Ciuc se gaseste cazare? Am ales aceasta localitate ca as vrea sa merg pe jos pana la Caracau, la cati km e de gara? Se poate merge pe calea ferata pana la pod?
Mai sunt alte poduri, zone mai deosebite? M-am mai uitat pe topicul sectiei dar nu ar strica o recapitulare. Ma intereseaza , in special, daca sunt departe d eo anumita gara, as vrea sa cobor si sa merg la podurile respective.
Exista trafic de marfa pe sectie? Intreb ca daca oi merge pe jos intre 2 puncte pe calea ferata, nu stiu exact profilul zonei, daca trece prin padure sau nu, sa nu ma trezesc cu un marfar in fata Smile
Profilul zonei ma intereseaza in zona Caracau si in zonele unde mai sunt poduri/zone mai deosebite/de filmat. Stiu si eu ce relief e in Miercurea Ciuc sau Comanesti.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Astazi la 16:35

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-