Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mar 30 Iun 2015, 16:25

Tot la banii ăia poți să mergi cu 2801/2802. Care te mai și ia/duce în Gara de Nord (90% din tinerii din București habar nu au că în București mai sunt și alte gări în afară de Basarab și Nord), merge și la Mangalia și e tot cu etajate. Doar că face mai puțin.

Acum câțiva ani, când actualul 2801 fusese făcut accelerat, erau oameni care mergeau cu personalele din Obor. Dar nu era o experiență prea plăcută (țigani, se mergea cu nașu' la greu, fum de țigară peste tot). Odată venise cineva de la Cluj... care m-a rugat să îl însoțesc de la Nord la Obor că nu știa să ajungă. M-am oferit și să îl ajut să prindă loc (adică să mă arunc în tren din mers, cum procedam când plecam spre Târgoviște sau Pitești în Basarab)... i-am găsit locul bun, la geam, într-un compartiment cu mai puține coji de semințe pe jos. Am stat apoi încă o juma' de oră până a plecat trenul... a plecat full, cu oameni în picioare, toți duhnind a țigări și a poșircă ieftină. Da' omu' a fost fericit, că și el era fumător și a putut să fumeze în tren. Dar eu de atunci nu am mai pus piciorul decât o dată într-un tren Obor - Constanța (mergeam la Fetești)... și atunci eram cu 4 tovarăși și ne-am ocupat noi singuri un compartiment de clasa I într-un 39-50. La întoarcere am procedat la fel, da' după 5 km am stat numai pe hol, că umblau gândacii de bucătărie prin tren ca la ei acasă. După aia am preferat să merg cu acceleratul/IR (preferabil cel de la RT).
Oare etajatele de acum de pe 8003 sunt mai curate decât Y-urile din 2007 - 2008?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3215
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Joi 15 Oct 2015, 15:55

Nesimtire marca CFR calatori la superlativ:

Petitie:
Buna ziua. Ma numesc D.M, si as dori sa va supun atentiei urmatoarea situatie pe care am intampinat-o pe 1 septembrie, la Iasi.
Am achizitionat un bilet cu cupon de veteran - persoana mandatata, cu plecare din Razboieni pe 28 august - Sosire Iasi 29 august ora 10.25, cu plecare mai departe in 30 august - Iasi 6.05 - Oradea 18.43.
La sosirea in gara Iasi pe 29 august am pus viza de intrerupere, urmand ca la continuarea calatoriei sa revin la ghiseu.
In data de 1 septembrie m-am prezentat la casa cerand sa continui calatoria, rugand casiera sa imi ofere pentru continuarea calatoriei, pentru data de 2 septembrie (in timpul legal de 5 zile de intrerupere), varianta plecarii cu tren 12837 Iasi 19.25 - sosire Cluj 4.13 (cu loc la cuseta), cu legatura la IR 1741 Cluj 4.43 - Oradea 7.25 - clasa a doua.
Casiera a refuzat cu desavarsire sa imi acorde posibilitatea acesteti calatorii, insistand initial ca sunt obligata sa circul cu exact acelasi tren trecut pe biletul cu intrerupere (1833), apoi motivand faptul ca pretul unui bilet Iasi - Oradea direct difera de pretul unui bilet Iasi - Oradea cu schimbare, si ca ulterior va trebui sa plateasca personal ceva (desi am specificat ca pot plati eventuala diferenta de stie-dumneaei-ce). De aceeasi intamplare am avut parte si la Agentia Iasi din Piata Unirii, cu exact aceasi discutie.
Mentionez ca distanta Iasi - Oradea era achizitionata prin biletul initial, urmand ca la continuarea calatoriei eu sa cumpar locul la cuseta si sa detasez un cupon pentru locul de clasa a II-a la trenul 1741
Consider ca am fost nedreptatita de angajatele celor doua locuri in care am fost, iar datorita faptului ca a trebuit sa calatoresc spre Oradea, din motive personale neaparat in data de 2 septembrie seara si nu in alta data sau ora, am fost obligata sa imi achizitionez inca un bilet Iasi - Oradea, casierele refuzand sub orice forma sa imi aprobe continuarea calatoriei cu biletul initial.
Doresc clarificarea acesteti situatii, si recuperarea sumei de bani de 158.25 - 35 (cuseta pe care as fi platit-o oricum) = 123.25 lei, cea pe care am fost nevoita sa o platesc datorita refuzului casieritelor de a-mi aproba continuarea calatoriei dupa cererea mea.
De asemenea doresc identificarea pasajelor din Normele Uniforme Calatori care reglementeaza exact regulamentul complet al calatoriei cu cupon de veteran cu procura.
Un mic extras chiar de pe site-ul dvs:
http://www.cfrcalatori.ro/5114
Ultimul paragraf de pe pagina web de mai sus: "Folosirea biletelor de călătorie gratuită pentru călătoria la vagonul de dormit/cușetă, sau pe o altă rută decât cea înscrisă pe biletul de călătorie propriu-zis se poate face numai cu plata integrală a diferențelor tarifare corespunzătoare."
Asadar pe oricare ruta doream continuarea calatoriei, doamnele erau obligate in cel mai rau caz sa imi taxeze diferenta de ruta, NU SA IMI REFUZE CALATORIA pe aceeasi ruta, cu doua trenuri in loc de unul (seara nu este tren direct), si sa ma oblige sa imi cumpar un bilet nou.
In speranta rezolvarii situatiei, astept un raspuns din partea dvs.

Raspuns:


Referitor la petiția dumneavoastră adresată la SNTFC „CFR Călători” SA spre soluționare, vă comunicăm că aceasta răspunde în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.
D-stră ați avut achiziționate inițial, înainte de a efectua întreruperea în stația Iași, bilete la trenurile IR 12838 și IR 1833.
Pentru continuarea călătoriei ați solicitat emiterea unor noi bilete pentru trenurile IR 12837 și IR 1741, solicitarea fiind respinsă atât de personalul stației Iași cât și al agenției de voiaj CFR Iași, deoarece contravine prevederile reglementărilor Proprii ale CFR Călători de aplicare a Regulamentului privind transporturile pe căile ferate din România aprobat prin O.G. nr.7/2005.
“Nu se admit diferențe tarifare în parcurs pentru o legitimație de călătorie formată din două sau mai multe bilete emise pentru trenuri succesive, pentru care se solicită schimbarea stațiilor de cale ferată de legătură”



PS: Am citit OG 7/2005 nu scrie nimic despre problematica discutata mai sus. Ce e de facut?



Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3667
Reputatie : 4657
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Joi 15 Oct 2015, 21:25

Ai citit si anexa la OG?

acolo e regulamentul.

http://www.clr.ro/rep_dil_2002/..%5Crep_htm%5COG7_2005.htm
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2420
Varsta : 21
Reputatie : 3317
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Joi 15 Oct 2015, 23:24

Mie tot nu mi-au răspuns la o reclamație trimisă pe 30 august. Măcar ție ți-au zis ceva.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3215
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Sam 17 Oct 2015, 20:56

Tocmai, ca in anexa nu scrie nimic din ce am intrebat.
Sus In jos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 926
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Vin 23 Oct 2015, 17:36

Te doare capul si alta nu.

Intrebarea.
Buna ziua.

Dupa cum scrie si in titlul mesajului, am calatorit pe data de 31 august anul curent cu trenurile CFR Calatori, IR 1631 si IR 1634 pe distanta Bucuresti Nord - Sinaia si retur. Am rugamintea de la dumneavoastra sa-mi transmiteti si mie(pe mail) ca si calator platitor de bilet(dovada in atasament), ce grad de ocupare a avut trenul IR 1631 si IR 1634.

Gradul de ocupare realizat din vanzarea de bilete si gradul de ocupare scris de controlori in acte.

Va multumesc anticipat pentru raspuns.

Si raspunsul de cacao.
Stimate client



Referitor la petiția dumneavoastră adresată la SNTFC „CFR Călători” SA spre soluționare, vă comunicăm că aceasta răspunde în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.

La tren IR1631 din 31.08.2015 nu s-au emis legitimatii de calatorie fara regim de reyervare

La tren IR1634 din 31.08.2015 s-au emis legitimatii de calatorie fara regim de rezervare, in limitele maxime admise de reglementarile în vigoare

Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA este deschisă dialogului cu publicul călător și va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiții corespunzătoare de siguranță, confort și bună servire.

Daca astea sunt conditii corespunzatoare de de siguranță, confort și bună servire eu sunt nebun si imi imaginez lucruri.


Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 982
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2048
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Vin 23 Oct 2015, 19:44

Inseamna ca s-a circulat la greu cu nasul... Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Vin 23 Oct 2015, 20:24

Dacă dai 20 de locuri în picioare pe vagon și ai și vagoane salon, oamenii se vor așeza pe culoar la vagoanele compartimentate. Asta presupunând că 20 e numărul de locuri în picioare.
Ca să vezi dacă au mers cu nașul sau nu trebuia să te uiți la naș când venea dacă lua ceva sau nu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4745
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5644
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Vin 23 Oct 2015, 20:27

La IR 1634 locurile se dau optional nu obligatoriu desi sunt casiere care iti da bilet cu loc daca nu precizezi ca vrei fara. Probabil de asta nu se stie cate bilete fara loc s-au dat la trenul asta. Cat despre mersul cu nasul nu e cazul la trenul asta 5-6 calatori chiar nu conteaza, in plus de asta e absurd sa mergi cu nasul la un tren IR cu conditi si mers de IR la tarife de Regio. Mai ales cei cu reduceri niciodata nu vor merge cu nasul la acest tren. Cat despre raspunsul primit ce sa zic tipic CFR, de aia nuci nu-mi pierd timpul sa le trimit nimic caci stiu dinainte ce raspuns primesc. Sa fie pe capul lor de hoti cu acte in regula, asta e CFR.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Vin 23 Oct 2015, 21:23

Nu văd rostul pentru care va mai bateți capul cu ei, orice ar zice omul ei au răspuns sa iasă ei bine.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2479
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Sam 24 Oct 2015, 16:11

Pentru că se pot face și lucruri, uneori.
Anul trecut am trimis vreo 3 petiții să bage posibilitatea de ați cumpăra bilete de bicicletă pe IR Desiro, și la ultima petiție mi-au spus că vor băga.

Menționez că Desiro are o siglă de bicicletă la intrarea de lângă WC, deci absurdul era la el acasă.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2420
Varsta : 21
Reputatie : 3317
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Vin 03 Iun 2016, 12:32

Textul petitiei: Bună ziua, doresc să vă aduc la cunoștință lipsuri privind calitatea serviciilor oferite la trenul R 11071 în data de 1 iunie 2016. Din păcate, am avut neplăcerea să constat că anumite geamuri nu puteau fi deschise, unul fiind blocat cu un holșurub. Având în vedere că afară temperaturile depășeau 30 de grade Celsius, ar fi fost necesară asigurarea posibilității de a realiza o ventilație corespunzătoare a vagonului. Cum viteza de circulație este redusă și opririle dese, cu cele câteva geamuri ce se puteau deschide nu s-a putut ajunge la o temperatură ambiantă corespunzătoare. Mai jos este atașată o fotografie făcută în compartimentul 4 al vagonului. Având în vedere prețul redus al biletului, nu consider necesară introducerea aerului condiționat sau a prizelor în vagon, însă un minim de condiții trebuie asigurat, în caz contrar fiind pusă în pericol sănătatea călătorilor, o bună parte fiind vârstnici. Sper ca aceste situații să fie remediate cât de curând.

Așteptăm răspunsul. Sper să apară în minim 31 de zile.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3667
Reputatie : 4657
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 29 Iun 2016, 11:29

Textul petitiei:
Catre SNTFC Subsemnatul David Daniel, domiciliat in XXXX prin prezenta va aduc la cunostinta urmatoarele: La data de 20.05.2016 am calatorit cu trenul regio 3115 din statia de indrumare Timisoara Nord. Trenul a fost compus din 3 vagoane care au fost destul de pline astfel incit calatorii stateau si pe holul vagoanelor. In parcurs la verificarea legitimatiilor de calatorie intre o calatoare si un cetatean care pretindea ca e supracontrol a pornit o discutie in care respectivul calatoare a reprosat faptul ca nu i se pare corect sa plateasca abonament dar sa calatoreasca linga WC. Atitudinea cetatean a fost foarte ironica si superioara precizind ca acestea sint conditiile oferite de stat si daca nu ii convine poate astepta alt tren unde sa aiba loc, trenul fiind regio fara regim de rezervare ea nu poate avea alte pretentii. Precizez ca pasagera nu a dorit sa ii arate abonamentul avînd in vedere atitudea lui. La replica doamnei ca totusi CFR incaseaza bani de abonament acesta a replicat ca nimeni nu o oblige sa isi faca abonament la CFR poate calatori cu ce vrea. Separat de aceasta discutie am intrebat daca i se pare corect ca pe legitimatia lui pe care o avea la git sa scrie ,,CONTROL BILETE”, moment in care a inceput o discutie nepricipiala cu mine reprosindu-mi ca sint habarnist si nu am habar de calea ferata, ca el s-a prezentat sefului de tren si nu e treaba mea cine e el, ca el cheama politia atit pentru mine cit si pentru respective calatoare, argumentind ca eu de fapt o sustin pe aceasta si ca nu am dreptul sa il intreb cine este. I-am replicat faptul ca doamna reclama conditiile de calatorie iar eu modul lui de prezentare nicidecum nu o sustin pe doamna insa mi se pare corect ca el in calitate de angajat al companiei sa nu trimita pasagerii spre alte firme ci dimpotriva sa asculte doleantele si sa faca raport despre ce se reclama in teren atita vreme cit vine in contact direct cu pasagerii.I-am spus ca voi face o petitie la CFR Caltori replicind sa fac unde vreau eu si ce vreau. Deoarece i-am spus ca si eu imi pot face la calculator o asemnea legitimatie anonima coroborata cu imbracamintea asemnatoare cu uniforma CFR, as putea sa spun ca sint supracontrol, a fluturat o alta legitimatie pe care era suprascris cu font mare 2016 insa nu am reusit sa ii vad numele. Mentionez ca acesta a cerut sefului de tren sa cheme politia pentru a legitima calatoarea, moment in care i-am reprosat ca asa cum partizile de tren au ecuson cu un numar vizibil dupa care pot fi identificati tot asa trebuia si el sa poata fi identificat. A replicat cerindu-mi sa ma legitimez la care i-am raspuns ca nu are calitate sa imi ceara sa ma legitimez el fiind un anonim, atunci a scos legitimatia pentru a doua oara reusind sa vad un singur nume Constantin, aratind-o de la distanta. Avind in vedere ca in cursul altor calatorii pe care le-am efectuat am intimpinat eu sau alti calatori din jurul, meu aceeasi atitudine ostila, superioara si aroganta a controlorilor (de genul: ce eu ma legitimez la orice, cine esti tu sa imi ceri mie, hai domnule ca pentru tine ma duc in compartiment sa aduc legitimatia etc) prin prezenta nu solicit prelucrarea personalului care executa supracontrol deoarece din reactia lui la precizarea ca voi face petitie inteleg ca stiu ca nu li se intimpla nimic. De asemenea din usurinta cu care trimit oamenii la alte mijloace de transport inteleg ca nu le pasa de compania la care sint angajati, bazati ca vor avea trenuri pe care sa circule si sa isi exercite comportamentul de vataf avind si salariul asigurat. Prin prezenta solicit: 1.sa imi comunati in baza Legii 544/2001 actualizata, temeiul legal si modul in care este reglementat supracontrolul.Doresc sa stiu modul in care aceste persoane primesc ca sarcina de servicu controlul pe un animit tren, daca primesc ordin de deplasare in care se mentioneaza ca executa control pe un tren, daca acest ordin se prezinta sefului de tren, daca seful de tren trebuie sa faca mentiuni pe acest ordin. De asemenea doresc sa stiu reglementarea care stabileste ca acesti controlori se prezinta in mod anonim la calatori si daca acest control este menit sa verifice existenta biletelor sau a calatorilor fraudulosi? Daca acest control are menirea de a depista calatorii fraudulosi rezulta ca de fapt partida trenului este verificata. Daca acesti controlori nu au obligatia de a se prezenta calatorilor ci doar sefului de tren, in acest caz doresc sa imi comunicati daca pasagerii au obligatia sa le prezinte lor biletele sau sefului de tren/conductorului care la rindul lor sa o prezinte acestui controlor intelegind ca doar partida trenului stie cine este si ce doreste. Doresc sa imi comunicati temeiul legal de existenta a unor controale la usa vagonului in statiile de indrumare cita vreme exista posibilitatea procurarii biletului in tren la tarif de tren. 2 raportat la afirmatia acestui controlor descrisa mai sus ca la trenurile regio nu este obligatorie rezervarea locului, coroborata cu precizarile ordinului nr. 153 din 3 martie 2011 (*actualizat*)privind modificarea și completarea Regulamentului pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005, și pentru definirea trenurilor de călători în funcție de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători(actualizat la data de 18 iunie 2015*) unde nu se mentioneaza obligativitatea rezervarii locului la trenurile regio solicit sa imi comunicati temeiul legal prin care in perioada sezonului la trenurile regio de pe linia Oravita –Anina se percepe tarif de rezervare a locului. Precizez ca am vazut un asemena anunt in gara Arad. 3. Doresc de asemnea sa stiu de ce nu se introduc mai multe trenuri pentru a face fata fluxului de calatori intrucit din anunt se intelege ca datorita traficului sporit se introduce rezervarea, or in fapt traficul nu a sporit ci a ramas la fel –o pereche de trenuri/zi- a sporit fluxul de calatori si interesul pentru aceasta linie iar introducere rezervarii poate fi privita ca pe un mod de a limita acest flux, in loc sa se ,,sporeasca” numarul de trenuri dar si ca un mod mascat de a scumpi pretul calatoriei. In conditiile in care in trecut se punea problema inchiderii acestei linii ca nerentabile, limitarea afluxului de calatori in dauna incercarii de a-l creste nu pare cea mai potrivita atitudine. Avind in vedere si faptul ca nu exista legatura feroviara spre Oravita iar calatorii pentru aceasta linie sosesc cu alte mijloace special pentru aceasta nu cred punerea lor in imposibilitatea de a calatori pina la Anina este cea mai buna abordare. Solicit ca raspunsul sa imi fie remis atit in scris pe adresa mentionata mai sus cit si pe e-mail.


si raspunsul primit, din care inteleg

1. eu am avut atitudine necorespunzatoare, ecusonul are numar pe el. Cum de nu l-am vazut
2. controlorul valideaza biletul si il prezinta partidei
3. nu se spune nimic despre controlul la usa vagonului desi se vind bilete la pret de ,,emis in tren"
4. CFR isi rezerva dreptul sa emita bilete cu loc desi nu sint prevazute in legislatie
5 . despre o legatura cu Oravita nimic
6. diverse exprimari alambicate

&. ce sanse as avea la o intilnire cu ei? ar avea rost?


Stimate client

Urmare petiției depusă de d-stră la SNTFC CFR Călători SA, aceasta răspunde petenților în conformitate cu prevederile legii nr.233/2002 și ale Ordonanței de Guvern NR.27/2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările si completările ulterioare, în termen legal de 30 de zile .

În data de 20.05.2016, la trenul R3115 care a circulat pe distanța Timișoara Nord - Oradea, a fost efectuat control de echipa din cadrul Serviciului Control Trenuri aparținând SRTFC Timișoara, conform programului aprobat.

Cu această ocazie, la vagonul nr.1 din compunerea trenului, au existat nemulțumiri cu privire la faptul ca trenul format din trei vagoane a fost aglomerat, utilizarea fiind de peste 100%, existând călători care au stat în picioare pe holul vagonului.

La solicitarea personalului de tren și a organelor de control de a prezenta legitimația de călătorie, doamna la care faceți referire, a refuzat să prezinte legitimația de călătorie pe care o deținea, motivându-și acest comportament prin faptul că nu i se pare normal să circule pe capătul vagonului, lângă WC, în condițiile în care posedă legitimație de călătorie tip abonament.

În această discuție ați intervenit și d-stră, având atitudine necuvincioasă față de personalul de control, întreținând acest comportament ”ostil” al doamnei respective, neluând în seamă justificările aduse de personalul de control cu privire la acest neajuns.

Lipsa vagoanelor, precum și faptul că personalul de control nu îi poate oferi călătoarei un loc, trenul R3115 nefiind un tren regio cu regim de rezervare, iar în acea zi a fost aglomerat, au condus și la mai multe nemulțumiri din partea publicului călător.

Deoarece declarațiile personalului de tren nu coincid cu declarațiile date de d-stră în petiție, dacă doriți, vă invităm la o confruntare directă cu personalul de control, la o data stabilită de comun accord, la sediul societății noastre.

Programul de control se efectuează în conformitate cu Regulamentul privind Transportul pe căile ferate din România, aprobat de OG NR.7/2005, republicată și Normele Uniforme privind transporturile pe căile ferate din România aprobate prin OMT NR.655/19.07.2007.

Referitor la ecusonul purtat la vedere de către organele de control, vă aducem la cunoștință faptul că, acesta este un ecuson tipizat cu număr de marcă unic înregistrat în cadrul sucursalei regionale de transport feroviar., conform reglementărilor în vigoare.

Personalul de control efectuează control împreună cu partida trenului, solicitând prezentarea legitimațiilor de călătorie pentru validare, apoi le predă personalului de tren pentru verificare.

Călătorul este obligat să păstreze legitimația de călătorie asupra sa în tot timpul călătoriei și să o prezinte pentru verificare, la cerere, agentului operatorului de transport feroviar împuternicit în acest scop.

Controalele în trenurile de călători, se efectuează conform reglementărilor în vigoare, având ca scop verificarea activității personalului de tren, identificarea unor posibile neconformități în activitatea acestuia, precum și eliminarea călătoriei frauduloase.

Conform Ordinului nr. 723/2015 pentru modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului transporturilor și infrastructurii nr. 153/2011 privind modificarea și completarea Regulamentului pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005, și pentru definirea trenurilor de călători în funcție de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători, trenurile regio nu sunt prevăzute cu regim de rezervare.

Operatorul de transport, respectiv SNTFC CFR CĂLĂTORI își rezervă dreptul de permite emiterea legitimațiilor de călătorie pe anumite secții, trenuri de călători, în anumite perioade de timp la trenurile regio, cu regim de rezervare, cum ar fi secția Oravița – Anina și retur.

Acest lucru este restrictiv doar pe o anumită perioadă de timp (10.05.2016 – 11.09.2016), pentru a se evita evenimentele de genul celor menționate în petiție.

De asemenea, în această perioadă, excepție pot face legitimațiile de călătorie emise de stația Oravița și de către personalul de tren în ziua de circulație a trenului, numărul legitimațiilor de călătorie emise fără rezervare a locului în ziua plecării trenului, fiind stabilit, în funcție de numărul solicitărilor existente pentru ziua respectivă.

Suntem direct interesati de a avea trase care să facă legătura dintre alte stații existente pe infrastructura feroviară și stația Oravița. Informații despre vânzarea legitimațiilor de călătorie pe secția Oravița – Anina le găsiți pe pagina site-ului oficial www.cfrcălători.ro la rubrica TARIFE TRAFIC INTERN.- Tarif unic pe secția ORAVIȚA – ANINA



Regretăm disconfortul creat de condițiile de călătorie, și vă informăm că, urmărim în permanență modul de lucru al salariaților noștri în relația cu publicul călător, aplicând măsurile corective necesare atunci când sunt constatate deficiențe, obiectivul nostru prioritar fiind asigurarea unor servicii de calitate.

Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA depune toate eforturile pentru realizarea unor condiții corespunzătoare de siguranță, confort și bună servire



Cu stimă,

SNTFC "CFR Călători" SA

Serviciul Relații cu Clienții
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3835
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 29 Iun 2016, 11:44

dan tm a scris:
T


În această discuție ați intervenit și d-stră, având atitudine necuvincioasă față de personalul de control, întreținând acest comportament ”ostil” al doamnei respective, neluând în seamă justificările aduse de personalul de control cu privire la acest neajuns.


Raspunsul e halucinant, ala cu ecusonul putea maca ce c...vroia el ca se consemna in raspunsul adresat petitiei. In mod evident cineva care nu era de fata i-a intarit spusele printr-o declaratie semnata in acest caz, pe care tu insa nu o sa o vezi niciodata, decat doar in cazul unui proces.

Din pacate, din raspunsul arogant nu putem decat sa tragem o concluzie, ca in orice mod am protestea, si oricata dreptate am avea, la unele s.r.l.-uri, s.a.-uri, etc, clientul nu are cum sa aibe dreptate, se acopera intre ei si asta e... Singura dreptate, in instanta, la OPC si alte treburi care ar trebui sa te protejeze, la mnoi in Romania nu functioneaza sistemul american.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3667
Reputatie : 4657
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 29 Iun 2016, 11:54

Eu l-am intrebat de ce pe ecuson scrie Control Bilete fara nimic altceva, nu am avut nici un moment o atitudine de aparare a femeii care nu voia sa ii arate biletul pe motiv de aglomeratie.

Stiu ca e obligatoriu sa ai bilet, deci nu eram nebun sa o sustin.Eu nu am avut treaba cu compunerea trenului si cu aglomeratia ci cu ecusonul si mai ales cu atitudinea lui.

Nu ma indoiesc ca daca s-au facut verificari partida trenului a tinut cu el de teama viitoarelor lui actiuni de control dupa cum nu ma indoiesc de faptul ca el stia urmarile unei petitii spunindu-mi din start sa fac cevreau si unde vreau ca habar n-am de calea ferata.

De altfel ,baiazid, acest fapt l-am si mentionat in petitie.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Astazi la 18:19

Sus In jos
 

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
» Piatra Olt (901)
» Revista presei (partea IV)
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Intrebari si raspunsuri internationale
Pagina 23 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-