Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Lun 27 Apr 2015, 10:23

Discutia de la linia 511 fata de harta CFR

Razvan Tudor a scris:
Gasesti harta la link-ul acesta: http://cfr.ro/camere_web.html. Sau in postul lui catalin2014 link-ul e chiar deasupra hartii.

dan tm a scris:
Harta este o aberatie, le-am scris sa vad daca imi si raspund.


Asadar sa vedem ce avem aici.

textul petitiei

Va scriu in legatura cu harta postata pe siteul dvs, care contine o serie de inadvertente privind reteau feroviara,
http://cfr.ro/camere_web.html

Fata de cele prezentate in harta as dori sa stiu urmatoarele:
1.daca in cadrul CFR SA s-au schimbat limitele regionalelor deoarece pe harta apar doar 5 regionale?
2 urmatoarele segmente de linie nu mai apar pe harta
Oradea-Cheresig, Nadad-Graniceri, Ineu-Cermei, Arad-Periam -valcani, Periam -Nerau, Jimbolia -Lovrin, Sinnicolau Mare Cenad, carpinis-Ionel, giulvaz-Cruceni, Ciacova -Giera, Remetea Mica-radna, Buzias-jamu Mare,Golenti-Poiana Mare, Medgidia-Negru VodaFieni-Pietrosita, Valenii de Munte-Maneciu, Tirgu Secuiesc -Bretcu, Sovata -Praid, Suceava-cacica -Gura Humorului, aceste linii se inchid?

3 apar pe harta alte linii noi, Alexandria -Draganesti Vlasca in conditiile in care nu exista statia Draganesti Vlasca, Lumina -Mihail Kogalniceanu in conditiile in care linia spre Sitorman s-a demontat
Braila -Tulcea stie CFR despre constructia podului?

Botosani -Hirlau cu nod feroviar Botosani pentru directia Veresti si directia Dorohoi, are CFR in plan inlocuirea nodului din Leorda?
Piatra Neamt-Tirgu Neamt, Carbunesti -Alunu, Vilcele -Rimnicu Vilcea, Arfe CFR in vedere finalizarea ultimelor doua?

linie noua Ocna Sibiului Vintu de Jos si raminerea unei sectii infundate Sibiu -Saliste, cind preconizeaza CFR SA sa se realizeze?
Satu - Mare -Sighetul Marmatiei, se prelungeste din Bixad sau e linie noua?

Linia Boutari -Hateg este demontata se preconizeaza refactia ei?

4. apar linii inguste, CFR preconizeaza reactivarea lor?
5.apar linii inguste care nu apartin si nu au apartinut CFR, preconizeaza CFR preluarea lor?
6. pe harta sint multe linii dublate si electrificate, cind se vor realiza?

7. toate sectiile sint renumerotate, desi apare linia Sibiu-Brasov cu nr. 700 fara legatura cu linia 700 Bucuresti- Braila(Tulcea), care este scopul renumerotarii liniilor?
8. cit de oficiala este aceasta harta, cit de reala este? cine a avizat aceasta harta spre publicare pe siteul oficial?
9.Harta pare mai degraba o transpunere a unor ideei ale cuiva fara cunostinte depsre reteaua feroviara si care au fost preluate fara o temeica si prealabila verificare, in aceste conditii cit de serioase pot fi celelalte postari pe siteul companiei?
10.Daca cele prezentate in harata sint reale, cind, cum si cu ce resurse preconizeaza CFR ca fa realiza toate investitiile propuse acolo in conditiile in care actuala retea feroviara este sufocata de restrictii de viteza si lucrari scadente?

11.Daca toate cele prezentate in harta sint reale, care au fost criteriile dupa care s-au ales liniile care vor fi desfiintate si fundamentarea economica a celor nou propuse?

Sper ca cele prezentate mai sus sa fie analizate si sa primesc un raspuns complet si competent, atit in baza OG 27/2002 privind solutionarea petitiilor cit si a Legii 544/2001 privind accesul la informatii de interes public.
va multumesc.



si raspunsul primit.

Urmare petiției dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, vă transmitem umătoarele:



Vă mulțumim pentru interesul pe care îl aveți pentru site-ul nostru www.cfr.ro și pentru inadvertențele semnalate.

Vă informăm că harta utilizată ca imagine de fundal pentru a indica prezența camerelor web, prin care se transmit către site-ul companiei imagini cu informațiile afișate pe tabelele de               Sosiri – Plecări din stațiile de cale ferată București Nord, Craiova, Brașov și Timișoara nu este o hartă actuală a rețelei de cale ferată din România, nici nu ilustrează intențiile de dezvoltare viitoare, motiv pentru care a și fost eliminată.

Analizând întrebările dvs. constatăm că cea mai mare parte din ele sunt generate de utilizarea respectivei hărți pentru fundal și ne cerem scuze pentru confuziile create.

Astfel, în vederea unei analize corecte a rețelei de cale ferată din România este necesar să consultați Harta Rețelei CFR, care este postată puțin mai jos pe site-ul nostru www.cfr.ro. Această hartă transpune grafic situația actuală rețelei feroviare române, respectiv:

-          delimitarea Sucursalelor Regionale CF 1-8;

-          prezentarea liniilor electrificate duble și simple;

-          reprezentarea liniilor neelectrificate, închise sau neinteroperabile;

-          prezentarea liniilor cu ecartament larg și îngust;

-          expunerea nodurilor de cale ferată, a stațiilor și a haltelor cf.



În concluzie, vă rugăm să consultați această hartă, asigurându-vă, totodată, că intenția reală a CNCF”CFR”SA este să informeze în mod corect cetățenii.

Cu stimă,

Specialist în relații publice

Laurențiu NINU



Acuma vine si dilema mea: eu nu pe saitul CFR.ro am gasit harta aia aberanta?
Totusi acuma nu mai pot accesa harta respectiva.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 10 Iun 2015, 16:57

Textul petitiei: Buna ziua Referitor la trenul RE 2801/2802 Sibiu-Mangalia-Sibiu pentru sezonul 2015, sa se bage in compunerea lui alte vagoane, NU etajate, este vorba de peste 600 km si o durata de 14 ore, vagonele etajate sunt groaznice la un mes mai mare de 3 ore, sunt foarte tari, dure, scaunele alea, nu ofera confort deloc, sunt vagoane de scurt parcurs si de naveta nu de lung parcurs. Se pot gasi cateva vagoane 20-76 sau chiar 21-80 de la Basarab sa se trimita pe acest tren, doar la grupa de Sibiu sa fie vagoane normale, la cele atasate din Pitesti si Bucuresti pot ramane etajatele dar de la Sibiu sa fie vagoane normale. Se pot scoate vagoanele 20-76 de pe IR de Chisinau mai ales ca acum nu circula zilnic nu are rost sa se mai pastreze acea grupa pe intern Bucuresti-Iasi si retur, si vagoanele rezultate sa fie distribuite la Sibiu pentru sezonier la Mangalia. Sunt cateva bucati de 20-76 care stau de multi ani in Ploiesti Sud, se pot aduce de acolo, o revizie rapida si trimise aici sau cateva vagoane 21-31 de la Constanta, nu trebuie multe vagoane, e vorba de 3-4 vagoane pe sens asta inseamna 6-8 vagoane pentru ambele perechi, se pot gasi aceste vagoane dar sa se elimine etajatele de pe grupa de Sibiu-Mangalia ca sunt groaznice.


Stimate Client,

CFR Călători răspunde petenților în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 și ale Ordonanței de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare.
Urmare mesajului dumneavoastră transmis prin poșta electronică la „SNTFC Călători SA”, ne-am adresat direcției de specialitate și vă comunicăm următoarele:

Vagoanele din seria 2076 si 2180 solicitate de dumnevoastră pentru a fi introduse în compunerea trenului Regio 2802/2801, Sibiu-Mangalia și retur nu sunt dotate constructiv cu instalație de climatizare și nici cu prize electrice de 230V/50Hz pentru alimentare încărcătoare de laptop și telefon mobil.
În plus la acest tren, datorită solicitărilor mari, se pot folosi numai vagoane etajate modernizate.
În prezent cea mai mare parte a vagoanelor din seria 2076 Alstom și seria 2180 sunt inapte pentru circulație având reparațiile planificate neefectuate.
La vagoanele aflate în complexul Ploiești Sud ca vagoane inactive, nu se poate efectua o revizie tehnică rapidă întrucât au roțile monobloc uzate sub limitele instrucționale admise și nici nu pot fi restrunjite (grosimea părții care ține loc de bandaj fiind uzată); vagoanele etajate au o capacitate sporită (120 locuri/vagon) și sunt dotate constructiv și cu instalație de climatizare.
Operatorul național de transport feroviar CFR Călători SA, exploatează vagoanele de călători achiziționate de statul român de la constructorii autohtoni sau străini, de material rulant, iar construcția respectiv modernizarea acestor vagoane s-a făcut cu respectarea unor reglementări internaționale.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă asigurăm că rămânem în continuare receptivi sesizărilor publicului călător, pentru eliminarea aspectelor negative și îmbunătățirea activității SNTFC CFR Călători SA.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 10 Iun 2015, 17:15

Mai pe românește: cu trenul ăsta merge prea multă lume și nu poți să pui alte vagoane. Dovadă că de 1 Mai au pus 13 etajate, după aia au mai format încă un tren la 20 de minute în spate ca să încapă toată lumea. Cu 21-80 ar fi trebuit să mai pună vreo 2 trenuri...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3838
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 10 Iun 2015, 17:20

Trenul asta trebuia sa fie o combinatie, vagoane normale pe intreaga distanta, plus etajate atasate DOAR pe distanta Bucuresti Nord - Mangalia si retur.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mier 10 Iun 2015, 17:21, editata de 1 ori
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 644
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2991
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 10 Iun 2015, 17:20

Circula multa lume cu acest tren, dar grosul se urca din Pitesti si in special din Bucuresti. Pui 3-4 21-80 Sibiu - Mangalia, 3 etajate din Pitesti si inca 10 in Bucuresti si cam aia e. Cel putin pana incepe sezonul adevarat, apoi se pot baga etajate cap coada.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mier 10 Iun 2015, 17:28

Dr2005 a scris:
Mai pe românește: cu trenul ăsta merge prea multă lume și nu poți să pui alte vagoane. Dovadă că de 1 Mai au pus 13 etajate, după aia au mai format încă un tren la 20 de minute în spate ca să încapă toată lumea. Cu 21-80 ar fi trebuit să mai pună vreo 2 trenuri...

Daca ai citi cu atentie ce scrie acolo si ai judeca putin nu ai mai da raspunsurile astea de 2 bani, era vorba ca DOAR pe ruta Sibiu-Mangalia sa fie vagoane normale, sunt 14 ore si e normal sa ai un minim de confort nu vagoane de navetisti, pe Bucuresti-Mangalia pot ramane etajatele dar iti place sa vorbesti asa aiurea.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6155
Reputatie : 8054
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Joi 11 Iun 2015, 00:43

Ce n-au 20-76 ma? Prize si AC? =))))) Si in IR-uri cum circula bre? La Rockstadt am fost anul trecut cu SM - Bucuresti de zi. Fix 20-76 a avut si un salon de clasa I. Eh, doar ultimul avea AC si era miklocul lui august pe canicula. Am stat in 21-80 ca old school si chestii. Dar in unele compartimente erau blocate geamurile si puteai creste un rand de legume pana ajungea trenul la destinatie de cald ce era.

Ce zice Razvan e cel putin de bun simt, mai ales ca doua 21-80-uri de la Sibiu la Pitesti sint mai mult de suficiente. Plus ca 2*26-16 inseamna 240 de locuri, iar 2*21-80 176 de locuri. Deci juma' de etajat. N-ar fi chiar tragic.

Si legat de AC, acum doi ani, la plecare din Bucuresti spre Mangalia a venit nasul cu cativa supra. Eu si cativa baieti am facut scandal sa controleze biletele dupa ce deschide geamurile ca nu intra AC-ul si muream de cald. Pana la urma s-au conformat.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Dum 28 Iun 2015, 11:37

Textul petitiei: Bună ziua, vă scriu în legătură cu perechea de trenuri IR 1870/1 care circulă, începând cu 19.06.2015 pe relația Galați - Constanța. Deși orarul este bun, la fel și gradul de confort oferit de garnitură, acest tren nu este suficient promovat. Având în vedere că s-a terminat școala iar sesiunea se apropie de final, vor fi mulți tineri dornici să călătorească spre mare, în condițiile net superioare oferite de tren. Totuși, datorită lipsei promovării adecvate, unii ar putea să nu afle de el și să aleagă varianta transportului auto, care face concurență puternică trenului prin timp de mers mai scurt, deși diferența de preț nu e substanțială iar condițiile sunt în general proaste. Sugerez promovarea perechii 1870/1 în media locală cât și prin afișaj în locurile publice special desemnate, sau în gările de pe parcurs, respectiv în trenurile care circulă în zona Galațiului. Trenul va avea clienți, în special din rândul tinerilor care aleg călătoria în grup cu trenul în defavoarea celei cu maxi-taxi. Vă mulțumesc anticipat!
Subiectul petitiei: Altul.

Răspunsul:

Urmare petiției dumneavoastră depusă la SNTFC CFR Călători SA, acesta răspunde petenților în conformitate cu prevederile legii nr.233/2002 și ale Ordonanței de Guvern NR.27/2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările si completările ulterioare, în termen legal de 30 de zile :
SRTFC Galati a dat mai multe comunicate de presa referitoare la trenurile sezoniere – Litoral 2015:
a) In data de 26.05.2015 s-a dat comunicat in presa locala de pe raza de activitate a SRTFC Galati, despre trenurile nou introduse care asigura legaturi directe intre principalele orase din tara si litoralul romanesc;
b) In data de 11.06.2015 s-a dat comunicat in presa locala despre Trenurile Soarelui.

- s-au întocmit afișe cu oferta Trenurile Soarelui si cu toate trenurile spre/dinspre litoral, afise ce contin orariile de circulatie ale trenurilor si s-au amplasat in zona caselor de bilete din statiile CF de pe raza sucursalei Galati;
- se difuzeaza materialul video despre aceasta oferta în toate trenurile IR care au in compunere vagoane dotate cu monitoare video;
- lista cu toate trenurile care fac legatura cu litoralul se gaseste la fiecare statie cu vanzare XSEL, pentru a furniza informatii calatorilor.

În speranța că veți înțelege punctul nostru de vedere, vă asigurăm că CFR Călători este deschisă dialogului cu publicul călător.
Cu stimă,
Compartiment Relații cu Clienții

N-am văzut niciun afiș până acum; am să merg special la gară ca să văd dacă au pus de la ultima vizită a mea, de pe 19.06.. În continuare cred că ar trebui puse afișe pe panourile speciale din parcuri, de pe străzi, din piețe, etc. că nu merge tot românul la gară să vadă, la gară merg degeaba doar pasionații.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Dum 28 Iun 2015, 15:29

La București s-au împărțit pliante cu Trenurile Soarelui.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Dum 28 Iun 2015, 23:10

Eu zic de ce-i la mine, în Bucureși n-am mai fost de-o lună... foarte bine, felicitări CFR pentru asta!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7196
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Dum 28 Iun 2015, 23:51

Dr2005 a scris:
La București s-au împărțit pliante cu Trenurile Soarelui.
Ce porcarie sa incluzi in pliantul ala trenurile 8001/8004 ca facand parte din trenurile soarelui. Nu au decat doua vagoane 26-16, 36-16. Si e tren de navetisti ! Nu stiu compunerea lui 8002/8003 sa-mi dau cu parerea. Si asta alt tren de navetisti dar sigur e mai incapator.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Lun 29 Iun 2015, 00:18

În fiecare an când apărea mersul sezonierelor erau incluse și trenurile din Obor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mar 30 Iun 2015, 13:13

Mario 076 a scris:
Dr2005 a scris:
La București s-au împărțit pliante cu Trenurile Soarelui.
Ce porcarie sa incluzi in pliantul ala trenurile 8001/8004 ca facand parte din trenurile soarelui. Nu au decat doua vagoane 26-16, 36-16. Si e tren de navetisti ! Nu stiu compunerea lui 8002/8003 sa-mi dau cu parerea. Si asta alt tren de navetisti dar sigur e mai incapator.

Chiar daca sunt trenuri de navetisti sa sti ca au calatori pe toata distanta, am vazut asta atat in sezon cand chiar sunt destui de multi dar si in afara sezonului sunt calatori care vin cu 8004 de la CT la Bucuresti pentru ca este mai ieftin, sunt oameni pentru care pretul platit pentru un serviciu conteaza iar daca ai timp nu are rost sa mergi cu IR si sa platesti dublu, practic 225 de km poti sa platesti 30 de lei sau 62, daca timpul nu conteaza atunci de ce sa platesti dublu cand poti merge aceeasi distanta cu 30 de lei. Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mar 30 Iun 2015, 13:27

15 lei in cazul elevilor si studentilor. Unde s-a mai vazut pomana ca asta sa mergi 225 km cu trenu aproape 5 ore cand de bani aia abia mergi cu taxiul in oras 6 km in maxim 12 min. Daca etajatele de pe trenurile Regio de CT ar avea si prize atunci ar fi BONUS ca in aia 15 lei iti incarci si telefonul.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Mar 30 Iun 2015, 13:28

Sau in cazul adultilor cu biletul VSD mergi dus-intors cu 30 de lei, pai nu e bine? Ce mai conteaza cat faci pe drum, daca ai platit foarte putin se merita sa alegi Regio.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse   Astazi la 18:33

Sus In jos
 

Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
» Piatra Olt (901)
» Revista presei (partea IV)
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Intrebari si raspunsuri internationale
Pagina 22 din 24Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-