Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii generale despre Regiotrans

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 01:13

Incepand cu 09.12 se pare ca R 14061 va circula pe toata distanta cu locomotiva la urma impingand rama, pana la aceasta data se mergea cu locomotiva la urma numai pana la Ploiesti Vest, iar de acolo se muta in fata ramei pana la Brasov.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 01:41

Era vorba de controlul multiplei , ca nu au voie sa ataseze automotorul dupa loco ca impingatoare,instructia noastra bla bla .. s-a mai discutat... Daca nu circula combinat atunci nu are motive sa nu mearga push& pull
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 714
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3358
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 12:26

DUAL a scris:
Era vorba de controlul multiplei , ca nu au voie sa ataseze automotorul dupa loco ca impingatoare,instructia noastra bla bla .. s-a mai discutat... Daca nu circula combinat atunci nu are motive sa nu mearga push& pull
Daca nu stii ,mai bine nu te pronunta defectuos, aspectul problemei sta asa, ea poate circula in pozitia aia, dar in caz de defectare a locomotivei ,ea aflandu-se in pozitie de impingatoare, pe panta pe care circula acest tren(Predeal-Brasov) mecanicul de locomotiva nu are voie sa paraseasca cabina de conducere sub nici un motiv,fiind nevoit sa o declare defecta si sa ceara locomotiva de ajutor,asadar e mai avantajos sa circuli cu locomotiva in fata si daca pica o siguranta automata nu o dai defecta ca n-ai cum sa intervii... .
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3357
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 12:33

@ndrei, in orice pozitie circula locomotiva, aceasta trebuie sa fie insotita de mecanic autorizat. AFER-ul nu a aprobat sa circule locomotiva fara om pe ea.
Acum 2 ani cand de la Arad la Timisoara se circula cu rama RIO si locomotiva la urma , mergeam regie la Arad pentru a insoti locomotiva, iar mecanicul titular al trenului , mergea si conducea din rama RIO.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 714
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3358
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 12:52

Stiu ca locomotiva trebuie in mod obligatoriu deservita de un mecanic/mecanic aj cand circula la urma garniturii... Cool
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 18:40

@ndrey a scris:
DUAL a scris:
Era vorba de controlul multiplei , ca nu au voie sa ataseze automotorul dupa loco ca impingatoare,instructia noastra bla bla .. s-a mai discutat... Daca nu circula combinat atunci nu are motive sa nu mearga push& pull
Daca nu stii ,mai bine nu te pronunta defectuos, aspectul problemei sta asa, ea poate circula in pozitia aia, dar in caz de defectare a locomotivei ,ea aflandu-se in pozitie de impingatoare, pe panta pe care circula acest tren(Predeal-Brasov) mecanicul de locomotiva nu are voie sa paraseasca cabina de conducere sub nici un motiv,fiind nevoit sa o declare defecta si sa ceara locomotiva de ajutor,asadar e mai avantajos sa circuli cu locomotiva in fata si daca pica o siguranta automata nu o dai defecta ca n-ai cum sa intervii... .
Nu are voie sa fie intercalata acolo intre RIO si automotorul de Iasi.. Au fost situatii cand a venit cu rame RIO si implicit 2 locomotive(dar doar locomotiva de tractiune decupla si mergea in capul trenului).Fiecare avea titular inclusiv automotorul,datorita imposibilitatii de a face comanda multipla,se punea locomotiva in cap ,restul fiind ori vagoane,ori "la roata".Nu e doar la noi .. nici dincolo nu am vazut vagon cu post de conducere,vagoane,locomotiva , vagoane.In cazul ramelor(inclusiv RJ,etc) erau cuplate intre ele.

Imi place ca la o ninsoare mai tare asa un pic , la 20 cm de zapada,anuleaza cursele , dar daca o fi iarna crunta cu zapezi din alea de 2 metrii ce fac ?? Nu operaza o luna,doua,trei ?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 18:58

Dar CFR ca a tinut inchise liniile din cauza zapezii in iarna trecuta cum e ? acum ca Regiotrans a inchis 2 zile o linie vai vai uite privatu ca nu face treaba dar pe CFR nu il vede nimeni , ce mai tinem in brate CFR si aruncam cu pietre in privat . Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3566
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 20:04

Unde am scris ca CFR ar fi bun ? Si ei au anulat o gramada de trenuri, chiar mai multe decat privatii. Sa nu mai zic de intarzieri si alte probleme la cfr cand e sa fie zapada, care la privati fie nu sunt, fie sunt la o scara mult mai mica.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Lun 10 Dec 2012, 21:33

Karpaty a scris:
Dar CFR ca a tinut inchise liniile din cauza zapezii in iarna trecuta cum e ? acum ca Regiotrans a inchis 2 zile o linie vai vai uite privatu ca nu face treaba dar pe CFR nu il vede nimeni , ce mai tinem in brate CFR si aruncam cu pietre in privat . Mad
Nu stiu daca ai vazut karpaty dar cand a inchis chefereul linia zapada era ,peste geamurile de la cabina locomotivei,iar situatia M700,a fost un mister,probabil acolo au tinut inchisa linia ca stiu si ei de "negrii" care circula cu personalele alea ca in India,macar indienii isi platesc biletul , ai nostrii....

@ @ndrei
Art.6. (1) Remorcarea trenurilor de călători se face cu una până la trei locomotive așezate în capul trenului, la care se mai poate atașa una locomotivă împingătoare legată la tren și frână; remorcarea trenurilor de călători formate din automotoare și/sau rame se stabilește prin reglementări proprii elaborate de către OTF – și avizate de Autoritatea Feroviară Română – AFER.
(2) La trenurile de călători care se fracționează într-o stație din parcurs se admite și una locomotivă intercalată; aceste trenuri se prevăd în livretele de mers.
Daca ai rama+loco+autom ,unde ti-e locomotiva?
Acum intelegi? Loco+rama+Loco+rama+autom ok , rama+loco+autom+loco+rama ,rama+loco+loco+rama +automnot not ok.
Avand in vedere ca toate loco si automot aveau insotitor,ca bubuia o siguranta, cu siguranta nu o dadeau defecta...
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 714
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3358
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Mar 11 Dec 2012, 11:47

DUAL a scris:
Karpaty a scris:
Dar CFR ca a tinut inchise liniile din cauza zapezii in iarna trecuta cum e ? acum ca Regiotrans a inchis 2 zile o linie vai vai uite privatu ca nu face treaba dar pe CFR nu il vede nimeni , ce mai tinem in brate CFR si aruncam cu pietre in privat . Mad
Nu stiu daca ai vazut karpaty dar cand a inchis chefereul linia zapada era ,peste geamurile de la cabina locomotivei,iar situatia M700,a fost un mister,probabil acolo au tinut inchisa linia ca stiu si ei de "negrii" care circula cu personalele alea ca in India,macar indienii isi platesc biletul , ai nostrii....

@ @ndrei
Art.6. (1) Remorcarea trenurilor de călători se face cu una până la trei locomotive așezate în capul trenului, la care se mai poate atașa una locomotivă împingătoare legată la tren și frână; remorcarea trenurilor de călători formate din automotoare și/sau rame se stabilește prin reglementări proprii elaborate de către OTF – și avizate de Autoritatea Feroviară Română – AFER.
(2) La trenurile de călători care se fracționează într-o stație din parcurs se admite și una locomotivă intercalată; aceste trenuri se prevăd în livretele de mers.
Daca ai rama+loco+autom ,unde ti-e locomotiva?
Acum intelegi? Loco+rama+Loco+rama+autom ok , rama+loco+autom+loco+rama ,rama+loco+loco+rama +automnot not ok.
Avand in vedere ca toate loco si automot aveau insotitor,ca bubuia o siguranta, cu siguranta nu o dadeau defecta...
Te rog nu da citate din instructie ,ca-ci nu are legatura cu situatia descrisa.Ce ai citat tu se aplica dimineata cand de la Bv pleca Loco-rama,loco-rama si automotor,la Pl Vest Detaseazaautomotorul,iar la Bucuresti N Grupa de Craiova detasa,deci abia la Bucuresti N trenul se fractiona ... .
AFER nu a autorizat sa circule rama-loco pe pante mari ,ci numai cu locomotiva in cap ,din cauza situatiei pe care ti-am expus-o eu mai inainte,nu are legatura cu ce ai citat. Wink
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Mar 11 Dec 2012, 12:08

S-a lămurit și problema trenului cu pricina... la Predeal stă 20 de minute, probabil pentru mutat locomotiva în fața trenului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Mar 11 Dec 2012, 12:11

Cand o circula rama+loco+rama+loco+automot sa-mi trimiti poza,pana atunci e ceea ce scrie acolo.Si a fractiona se refera la lasarea unei grupe cu locomotiva si/sau automotor .. Lasa vrajelile ca aferul nu permite pante si nu stiu ce .. au circula push & pull la inceput,inainte sa aiba atatea grupe venea de la BV cu rama in fata ... Cand vine de la BV vine cu loco in fata acum +rama+alte rame+automotr , cand venea de la Craiova .. merge cu rama in fata,iar la Pl Vest mutau locomotiva in fata , din exact acelasi motiv.Nu e de la sigurante,nu e de la panta mare,mai ales ca avand locomotiva in spate se considera impingatoare,si este specificata treaba asta in instructie...

@ Dr 2005,trenul pleaca din BV cu locomotiva in cap,daca de ce vorbesti e la retur,atunci mutau locomotiva in Ploiesti vest la linia 1,in timp ce automotorul astepta pe fundatura.. iesea loco si apoi se cupla la trenul regiotrans.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 714
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3358
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Mar 11 Dec 2012, 12:20

DUAL a scris:
Cand o circula rama+loco+rama+loco sa-mi trimiti poza,pana atunci e ceea ce scrie acolo.Si a fractiona se refera la lasarea unei grupe cu locomotiva si automotor .. Lasa vrajelile ca aferul nu permite pante si nu stiu ce .. au circula push & pull la inceput,inainte sa aiba atatea grupe ... Cand vine de la BV vine cu loco in fata +rama+alte rame+automotr , cand venea de la Craiova .. merge cu rama in fata,iar la Pl Vest mutau locomotiva in fata , din exact acelasi motiv.Nu e de la sigurante,nu e de la panta mare,mai ales ca avand locomotiva in spate se considera impingatoare,si este specificata treaba asta in instructie...

@ Dr 2005,trenul pleaca din BV cu locomotiva in cap.
Bai badie eu am circulat pe viu pe sistemul asta ,ai inteles, nu ma lua tu cu vrajelile tale ca si asa nu ai habar dar te dai destept,ia si vezi de ale tale ca eu stiu ce spun nu bag de la mine bonus.
Locomotiva nu se considera impingatoare cum crezi tu ,pentru simplul motiv ca trenul nu are locomotiva activa in cap ,ca sa fie aia impingatoare.
Cand au dat "*rost*i" aia care crezi tu anexa 12 in R 006 cu pante mari ,nu au dat-o degeaba,dar tu probabil nu ai auzit de asa ceva,dar iti place sa faci circulatie dupa ureche,in fine asta e ,vad ca mai nou toata lumea se pricepe si la trenuri,pe langa fotbal,si femei What a Face .
Explica dumneata mare lector doctor in stiinte sociale, de ce trece atunci locomotiva de la urma in cap la Ploiesti Vest,chiar daca nu se ataseaza automotorul de Iasi din cauze diverse? . :roll:
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Mar 11 Dec 2012, 12:48

in data de 14 mai 2012.

La linia 1 a sosit IR 14003 cu R 14065 compus din : RIO 01 si lOC 536 + RIO 03 si loc 572.
La linia 4 se afla Loc 517 cu RIO 04 trenul R 14004/14005 Bv-Buc-Bv, cred ca locomotiva era de vina intru-cat avea ambele pantografe jos, acum eu nu stiu daca s-a defectat cand mergea spre Buc sau cand a venit de la Buc.

572 se desleaga de la spate si se duce la linia 4 unde le ia pe 517 si RIO 04 si le cupleaza la spatele lui RIO 03.

Apoi 572 se duce cu 517 sa faca manevra de stanga-imprejur in capatul dinspre PL.Sud/Buc.
Intre timp se cupleaza si motorul de Iasi la spatele lui RIO 04.
572 o trage pe 517 dupa ea si se duce in fata ptr a se lega la tren.
Si avem asa la plecarea din PL.Vest ora 23:29 cu 55 min intarziere 572 + 517 + RIO 01 + 536 + RIO 03 + RIO 04 + motorul de Iasi.

Am uitat sa precizez ca, calatori din motorul de Iasi au fost dati jos si mutati in RIO 01 rama care a venit de la CT.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Mar 11 Dec 2012, 15:45

@ndrey a scris:

Explica dumneata mare lector doctor in stiinte sociale, de ce trece atunci locomotiva de la urma in cap la Ploiesti Vest,chiar daca nu se ataseaza automotorul de Iasi din cauze diverse? . :roll:
Si eu am circulat cu barca lor chiar la inceput,si nu circula cu automotorul de iasi combinat,si nu mai intorcea nimic .. cobora de la BV cu loco in fata,se intorcea cu Rio in fata la BV. :roll: Hmm pe dincolo circula ramele cu loco in spate si au pante mult mai mari decat Predealul .... sau in Romania crezi ca suntem mai cu mot?
Pana una alta ti-am dat ce scrie in regulamentul lor , nu am vazut vre-un paragraf(nu l-am recitit,dar cand l am citit nu am vazut) unde scrie ceea ce afirmi tu . Adu-mi paragraful si demonstreaza ca ai dreptate..Eu nu impun lucrurile , ai vazut negru pe alb ce scrie.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre Regiotrans    Astazi la 07:49

Sus In jos
 

Discutii generale despre Regiotrans

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informatii generale despre REGIOTRANS
» Discutii generale despre transport II
» Cateva detalii generale despre locomotive
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
Pagina 1 din 15Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIOTRANS-