Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13101
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Joi 24 Ian 2013, 10:48

Pana la urma sunt doua pluguri montate la ambele capete? Sau au decat un plug? Daca este decat unul, cum il schimba la capat de linie?
Tot mai bine ar fi fost daca ar fi inchiriat macar cateva de la CFR! Sunt destule si tinute pe tusa!
Sus In jos
mariushal



Numarul mesajelor : 70
Reputatie : 2397
Data de inscriere : 12/12/2011

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Joi 24 Ian 2013, 10:49

dan tm a scris:
Dar am vazut poze si cu LDE de la CFR avind plug montat.
Daca se pun vreo 1,5 2m de zapada sa vezi patinaj artistic pe LDE ul asta! ca sa nu mai spun ca dupa cum vad eu e fixat pe aparatele de ciocnire s-ar putea sa le indoaie sau rupa! Evil or Very Mad
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6287
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Joi 24 Ian 2013, 10:57

Parca ala era mai tapan si chiar arata a plug sau semiplug din cate imi aduc aminte era ceva care ajungea pana la farurile locomotivei si nu le depasea, asta de la TFC ajunge pana la geamuri si tot asa e prins provizoriu ca cel de la CFR.
Sa speram ca nu vine zapada mare si va rezista.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Joi 24 Ian 2013, 11:10

Au doar un plug nu decit un plug.

E u am comentat daca se pune 1 metru de zapada sau se pun 2 metri de zapada, daca patineaza sau nu.

Am spus ca am vazut poze LDE cu plug si la CFR

http://img682.imageshack.us/img682/7030/serban.jpg
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13101
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Joi 24 Ian 2013, 11:25

dan tm a scris:


http://img682.imageshack.us/img682/7030/serban.jpg

Stie cineva seria acestei locomotive?

Si eu am aceeasi parere ca AlexD, arata mai bine plugul din poza din linc decat cel de la TFG. Mai ales ca farurile raman vizibile, nu sunt acoperite!
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 830
Reputatie : 4024
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Joi 24 Ian 2013, 18:41

COSTACHE MIHAIL a scris:
dan tm a scris:


http://img682.imageshack.us/img682/7030/serban.jpg

Stie cineva seria acestei locomotive?

Si eu am aceeasi parere ca AlexD, arata mai bine plugul din poza din linc decat cel de la TFG. Mai ales ca farurile raman vizibile, nu sunt acoperite!

60 -0165-5
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 100
Localizare : Constanta
Reputatie : 3821
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Joi 24 Ian 2013, 21:27

Daca stai sa te uiti cu atentie,nici la plugul asta farurile nu te mai ajuta daca zapada adunata deasupra lui ti le acopera.Macar iti ramane centralul 'liber'.Iar parerea mea este ca plugul de la TFG pare destul de solid si mai bun decat cel de la CFR.Adica poate da mai multa zapada la o parte de pe CF.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2105
Varsta : 26
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 4502
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Vin 25 Ian 2013, 08:26

Un lucru bun facut de TFC este ca pe relatia Cluj-Oradea,in loc de AM 76,format dn doua "vagoane" ( impropriu spus),au pus alt AM,format din 3 "vagoane",care au si cateva compartimente. In sfarsit si-a udat seama ca vechiul AM era neincapator.


Ultima editare efectuata de catre Spartan1948 in Vin 25 Ian 2013, 09:37, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10771
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13911
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Vin 25 Ian 2013, 09:12

Spartan1948 a scris:
Un lucru bun facut de TFC este ca pe relatia Cluj-Oradea,in loc de AM 76,format dn doua "vagoane" ( impropriu spus),au pus alt AM,format din 4 "vagoane",care au si cateva compartimente. In sfarsit si-a udat seama ca vechiul AM era neincapator.

Le-ai cam incurcat automotorul cu 2 unitati DH2 e clasa 78 iar cel cu 3 unitati VT624 e cel din clasa 76 cu compartimente nu exista cu 4 unitati
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2105
Varsta : 26
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 4502
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Vin 25 Ian 2013, 09:36

Tot ce e posibil,nu sunt foarte calificat in treaba asta Embarassed . Ideea de baza e aceeasi.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13101
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Vin 25 Ian 2013, 14:37

AlexD a scris:
Parca ala era mai tapan si chiar arata a plug sau semiplug din cate imi aduc aminte era ceva care ajungea pana la farurile locomotivei si nu le depasea, asta de la TFC ajunge pana la geamuri si tot asa e prins provizoriu ca cel de la CFR.
Sa speram ca nu vine zapada mare si va rezista.

Se poate circula pe timp de noapte si decat numai cu farul central. Am vazut niste poze cu locomotive din Egipt. S-a renuntat la farurile obisnuite, ramanand decat cele centrale amplasate sus. http://www.bahnphoto.net/photos/ag/agdies.html
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 761
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3909
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Vin 25 Ian 2013, 14:58

Nu se poate renunta la farurile de jos( adica la coltare) din simplul motiv ca instuctia 004 prevede semnalizarea locomotivei din capul trenului cu doua lumini albe jos si/sau far central.
Altfel vorbind si WPZ si PZH-ul au amandoua luminile de semnalizare numai in partea superioara ,dar ele sunt exclusiv pentru dezapezire,fata de locomotiva din imagine,care este un unicat de altfel.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 737
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3045
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Mier 30 Ian 2013, 00:20

Ceva interesant de pe facebook



Mircea Blanariu
Sunt de acord ca oricine transporta calatori sa primeasca subventie.
Dar la CFR Calatori se primea pe nr de calator iar la privat pe km parcurs.
Ti se pare corect ? Mie nu. Normal ca privatilor le convenea sa mearga cu trenul gol.

24 ianuarie la 18:00 · Îmi place · 4




TRANSFEROVIAR CALATORI

Domnule Mircea Blanariu, am citit comentariul dumneavoastra si ne vedem nevoiti sa postam un drept la replica.
Dumneavoastra ca si multi altii sunteti victime ale dezinformarii presei, care in cea mai mare parte a ei, nu este obiectiva sau macar nu se informeaza indeajuns. In decembrie 2004 a aparut Hotararea Guvernului nr. 2408 care stabileste modul de acordare a subventiei la transportul feroviar de calatori.
Tinem sa precizam ca de cand a aparut primul oerator feroviar de calatori si pana astazi, modalitatea de acordare a subventiei nu a fost decat una singura, si anume subventia pe trenkm, pentru absolut toti operatorii de transport feroviari din Romania, inclusiv cel de stat. Poate e de necrezut, dar va asiguram ca asa stau lucrurile.
Consultati legislatia (contractele de servicii publice anuale) si ve-ti vedea ca asa este.
Mai mult, operatorul de stat a beneficiat de-a lungul timpului si de bani de la bugetul de stat pentru investitii in material rulant.
In acest timp a abandonat mai toate rutele secundare in incercarea de a reduce pierderile, rute care au fost preluate in ultima clipa de catre operatorii privati, inainte de a fi distruse. Acum acestea sunt operate si se pun in valoare avantajele transportului feroviar.

25 ianuarie la 09:29 · Îmi place · 8
Sus In jos
transferoviarcalatori
Operator Feroviar Privat
Operator Feroviar Privat
avatar

Numarul mesajelor : 71
Reputatie : 2376
Data de inscriere : 20/01/2012

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Mar 19 Feb 2013, 13:30

AlexD a scris:
La halul in care arata 'plugul' ala se duce Twisted Evil imediat. Ori se indoaie ori pune locomotiva 'in genunchi' si freaca sina sau in cel mai fericit caz se rupe dupa 20m de zapada mai serioasa. Ala nu e plug, e o caricatura, nu am mai vazut asa ceva nicaieri in lume.

In legatura cu comentariile postate privind cat este de reusit plugul realizat de catre Remarul 16 februarie, tinem sa adaugam urmatoarele:

1. Confectionarea acestuia a aparut ca o necesitate avand in vedere situatia mijloacelor de dezapezire existente la aceasta data in Romania. Din cate cunostem noi, acestea apartin in totalitate CFR SA, si sunt utilizate de catre sucursala SIMC. Acestea pot fi folosite si de catre gestionarii de infrastructura neinteroperabila, dar in baza platii unor tarife, care sunt mai mult decat prohibitive. Si chiar si in varianta in care se solicita interventia acestora, in caz de viscol, mijloacele de interventie sunt directionate mai intai catre alte sectii cu prioritate mai mare. Si numai dupa aceea se poate dezapezi si sectia neinteroperabila inchiriata. In 2012, sectia Oltenita a stat inzapezita cca o luna, dupa informatiile noastre, pana cand a ajuns un mijloc de interventie si pe aceasta sectie.
2. Avand in vedere aspectele semnalate mai sus, am luat decizia sa gasim mijloace proprii pentru rezolvare a problemei. Remarul 16 Februarie a proiectat si confectionat aces plug. Cat este de reusit?!! Nu stim. Vom vedea numai atunci cand va intra in lucru. Un lucru este cert. De regula, nu exista intervale mari de timp intre doua trenuri. Acest lucru previne intr-un fel inzapezirea sectiei. Pana acum, in perioadele cand a nins mai abundent, am patrulat si in timpul noptii cu automotor sau locomotiva, pentru a preveni formarea sulurilor de zapada. Am capatat ceva experienta iarna trecuta pe sectiile Barlad si Nehoiasu.

In consecinta, relizarea acestui plug ne confera un plus de liniste in ceea ce priveste operarea sectiei Oltenita, si nu numai.
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 100
Localizare : Constanta
Reputatie : 3821
Data de inscriere : 22/12/2012

MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   Mar 19 Feb 2013, 13:44

Si uite asa i-ati inchis gura lui nenea AlexD. Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului   

Sus In jos
 
Diverse/offtopic/partea de promovare a TFC-ului
Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Radacini si crestere noua la cattleya cu ajutorul atonik-ului

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: