Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Urmatorul
AutorMesaj
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1570
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3308
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mar 28 Mai 2013, 22:10

Karpaty a scris:
E posibil sa fie cu 20-49 200 de Sibiu , 4-5 vagoane iar in Bucuresti sa primeasca 3-4 etajate , trenul Sibiu-Mangalia incepe pe 28 Iunie iar Mangalia-Sibiu pe 29 Iunie deci e clar ca primul tren pleaca din Sibiu sid e asta banuiesc ca va fi cu vagoane de Sibiu si daca este asa ca primeste grupa la Bucuresti atunci e normal sa intre pe bucla la CT pentru a intoarce grupa la coada si cand pleaca din Mangalia grupa sa fie in fata dupa locomotiva .

Sibiul are majoritatea daca nu toate 20-49-2xx-le trase la gard si sigilate(posibil fara revizie) dupa cum am vazut amandoi, deci nu prea are de unde sa bage din astea, au aparut de ceva luni de zile si 2 19-76 trase la gard!

IR1970/1971 va avea 2x20-83+10-91 vagoane de Galati, posibil ca suplimentar sa aibe si un 20-49-2xx!
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7695
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10091
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mar 28 Mai 2013, 22:11

@ Adivrml .Da sunt limitate cred sau rupte in 2,Sibiu-Vintu,Vintu-Alba .. Nu stiu ca nu m am uitat la mersul lor .. Ce stiu sigur ,ca fac cruce cu Desioruile in Saliste cu 1622,stiu ca Desiroul e mega full!Asa ca intrebarea e,de ce Desiro cand puteau pune ADH ?!
La Oradea la fel .. tren cu 2/3 Desiro in loc sa trimita naibii un Alstom cu 4 vagoane,si sa redistribuie Desirourile alea la alte regio sau IR de ranj superior .. mai ales ca sunt Desirourile alea facute pentru IC.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5963
Reputatie : 7752
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mar 28 Mai 2013, 22:24

Stiu ca face cruce in Saliste cu 1622, a trebuit sa astete trenul meu dupa IR, ca altfel n-ar fi avut farmec. Laughing Dar atunci R-ul de 1 si un pic a mers pana la Vintu (desi avea afisat Alba Iulia), de unde am mers la Cluj cu 3613. Dar asta era prin toamna, cand nu era limitat la Teius. Ca na, minte de ceferist: in loc sa faci Cluj-Vintu si Sibiu-Teius, sa legi Alba cu R-uri de orasele astea doua, au facut un mers de toata... jena. Mad
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2207
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4205
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 02:11

Cu acest tren voi calatori eu si cu prieteni mei din Pitesti la mare. Daca nu va avea minim 10 vagoane regio 2802 si 2803 la sfarsit de saptamana va sta lumea si in picioare pentru ca este convenabil raportul pret - calitate. Nu mai spun ca este excelent pentru cei care vor sa mearga noaptea la Slatina, Valcea, Sibiu caci desi face mai mult decat autocarele sunt mai ieftine.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1146
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2465
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 07:00

Pe site-ul cfrcalatori.ro in data de 28 Iunie 2013 nu apare trenul 2801, dar apare returul RE 2802 Mangalia-Sibiu. De ce oare?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7248
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10794
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 07:36

Pentru că 2801 din data de 29.06 se formează din garnitura lui 2802 din 28.06.
Pe 28.06 nu are din ce să se formeze 2801 deoarece pe 27.06 nu circulă 2802.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2065
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3601
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 08:00

Deci nu il compune Sibiul din moment ce pleaca intsi de la Mangalia. Si-o permite Constanta?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8807
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11343
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 10:28

Pe 1824 de ce nu l-au facut RE pana la Tirgu Jiu ca si asa are opriri de personal de la Simeria-Petrosani si face 1h55min
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12053
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15116
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 11:08

Vlad a scris:
Pentru că 2801 din data de 29.06 se formează din garnitura lui 2802 din 28.06.
Pe 28.06 nu are din ce să se formeze 2801 deoarece pe 27.06 nu circulă 2802.

Asa este , au schimbat datele fata de mersul tiparit , in carte primul incepe pe 28 dar din Valcea la Mangalia si pe 29 din Mangalia la Valcea , acum va fi invers cum a spus Vlad , se incepe pe 28 din Mangalia la Sibiu si pe 29 din Sibiu la Mangalia . Deci trenul este RE , automat la aceste trenuri se poate rezerva loc si este foarte posibil sa fie vagoane normale , ori 21-31 asta in cazul in care Constanta se axeaza pe compunerea acestui tren si eventual 3-4 etajate pana la Bucuresti ori primeste ceva vagoane cu imprumut de la alta regionala gen 20-49 200 sau cine stie , ramane de vazut ce compunere va avea , sa puna etajate Mangalia-Sibiu 660 km pentru 14 ore sunt cam incomode .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2207
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4205
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 13:32

Sunt in Romania multe trenuri regio care au vagoane salon sau compartimentate asa ca si pe acesta pot pune asemenea tipuri de vagoane fara suparare.
Sus In jos
florin29sv



Numarul mesajelor : 94
Reputatie : 1410
Data de inscriere : 28/01/2013

MesajSubiect: Mangalia-Botosani    Mier 29 Mai 2013, 14:30

De sezonierul Mangalia-Botosani se aude ceva........ pana acum nu prea apare pe nicaieri.....
Sus In jos
dandel



Numarul mesajelor : 190
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2319
Data de inscriere : 28/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 14:52

razvan - trenuri a scris:
Sunt in Romania multe trenuri regio care au vagoane salon sau compartimentate asa ca si pe acesta pot pune asemenea tipuri de vagoane fara suparare.

Sunt convins ca acest tren o sa fie compus din etajate. Pe relatia Bucuresti-Sibiu oricum nu cred ca va avea mai mult de 3 vagoane + ca ramane de vazut cat de mare o sa fie gradul de ocupare pe acest segment de circulatie.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2207
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4205
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 15:25

Vom vedea daca va fi asa. Pe calator mai putin il intereseaza denumirea rangului de tren, mai mult il intereseaza tariful, siguranta, durata calatoriei, conditile de transport. Astept cu nerabdare ziua unor REGIOEXPRES cu tarife si durata decenta intre Galati - Targu Mures, Suceava - Brasov, Sibiu - Craiova, Timisoara - Sighet, Bucuresti - Tulcea, Bucuresti - Pitesti/Targoviste, Iasi - Galati toate acestea si RETUR si alte trenuri asemenea. Vreau sa mai vad trenuri aglomerate nu doar pe 20-30% pline ca in prezent.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 29 Mai 2013, 15:58, editata de 1 ori
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3732
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 15:38

Dupa ce au bulibasit compunerile si mersul trenurilor, CFR se apuca de macelarit si rangurile trenurilor dupa cum ii duce capul. Si totul pentru bramburirea publicului calator pentru o mai buna confuzie.

Regio, regioexpres conform Ordinului M.T. este rangul de tren care circula in interiorul unei regiuni legand doua orase. Atentie, nu circula noaptea !

Ce mare lucru era lase trenul IR si sa introduca oferta discount 50 % pentru acesta si pentru alte trenuri ? Doar de dragul de a folosi intre Cernavoda Pod si Constanta trasa unui tren regio acest tren trece prin trei regiuni Oltenia-Muntenia-Dobrogea deci dintr-un veritabil IR este transformat in regioexpres de amorul economiei.

Astia de la CFR au nevoie urgent de un psiholog sa le explice ce si cum trebuie sa arate un mers normal la cap altfel vom vedea cat de curand trenuri regio Bucuresti-Budapesta.

1. Cand vom vedea trenuri regioexpres in locul trenurilor 168X asa cum ar fi normal ?
2. Cand se vor transforma trenurile regio spre Obor cu unspemii de opriri in toate cotloanele si cu timpi enormi in trenuri regioexpres cu timpi normali ?
3. Pe cine deserveste Gara Obor atat de departe de Bucuresti Nord ?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5963
Reputatie : 7752
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 15:44

De ce sa nu fie folisit? 60 de lei biletul intreg din Sibiu, pentru elevi si studenti. E pomana! Dar 10-14 ore pe un scaun de 26-16... stai intins pe nisip tot concediul.

4 regiuni: Transilvania, Oltenia, Muntenia, Dobrogea.


Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Mier 29 Mai 2013, 16:16, editata de 1 ori
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3833
Reputatie : 6630
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 16:08

florin29sv a scris:
De sezonierul Mangalia-Botosani se aude ceva........ pana acum nu prea apare pe nicaieri.....

Nu exista in plan acest sezonier. Dar se poate folosi urmatoarea varianta:
IR 1961/1957 Mangalia (19:50) - Marasesti(04:00) - Veresti (06:50)
R 5564 Veresti (09:15) - Botosani (10:24)
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12053
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15116
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 16:09

CFR a adoptat noile denumiri Europene , bun pana aici totul este clar dar pe mine ca si CFR nu ma obliga nimeni si nu ma opreste nimeni sa nu ofer populatiei un tren ieftin din Satu Mare la Mangalia de exemplu sub denumirea de RE , care ar fi problema ? fiecare face ce vrea la el in tara si in cazul nostru pentru a atrage calatorii la tren aceste trenuri ieftine ca pret si cu un mers de IR sunt minunate in raport cu veniturile romanilor . Nu toata lumea stie de ofertele cu pret redus de la IR , de exemplu pe ruta Targu Mures-Cluj trenul IR este tarifat aproximativ ca un R si cand omul intra pe net si cauta Targu Mures-Cluj , gaseste trenul IR si la pret este afisat cel normal de IR atunci fuge la autocar ca este mai ieftin , doar in cazul in care se duce la casa si cere bilet pe respectiva ruta constata ca plateste mult mai putin fata de ce a gasit pe net , la fel si pentru ruta Dej-Baia Mare la trenurile IR 1641/1642 sunt cu oferte dar asta nu figureaza pe net si cum majoritatea nu stiu de oferte fug la autocar ca este mai ieftin , deci cel mai bine este sa fie din start si pe net iar solutia este acest RE , omul afla tot de pe net , si mersul trenurlui si cat plateste intre A si B .
In cazul acestui tren 2801/2802 , chiar daca ocoleste pretul este minunat si astfel va atrage multi calatori sa nu mai zic ca face legatura pe timp de noapte intre Sibiu si Bucuresti ; Sibiu si litoral ; Valcea si Bucuresti plus Valcea si litoral , deci sunt mai multe relatii pe care le acopera acest tren .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5963
Reputatie : 7752
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 16:19

Ar fi minunat sa ramana RE-ul asta si dupa vara, eventual cu orele putin modificate, si cu o cuseta atasata. Nu cred ca n-ar avea calatori, mai ales ca preturile sunt ok, chit ca ocoleste. Macar de proba ar putea fi mentinut o luna sau doua dupa sezonul estival.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1841
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 4946
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 18:23

Karpaty a scris:
Vlad a scris:
Pentru că 2801 din data de 29.06 se formează din garnitura lui 2802 din 28.06.
Pe 28.06 nu are din ce să se formeze 2801 deoarece pe 27.06 nu circulă 2802.

Asa este , au schimbat datele fata de mersul tiparit , in carte primul incepe pe 28 dar din Valcea la Mangalia si pe 29 din Mangalia la Valcea , acum va fi invers cum a spus Vlad , se incepe pe 28 din Mangalia la Sibiu si pe 29 din Sibiu la Mangalia . Deci trenul este RE , automat la aceste trenuri se poate rezerva loc si este foarte posibil sa fie vagoane normale , ori 21-31 asta in cazul in care Constanta se axeaza pe compunerea acestui tren si eventual 3-4 etajate pana la Bucuresti ori primeste ceva vagoane cu imprumut de la alta regionala gen 20-49 200 sau cine stie , ramane de vazut ce compunere va avea , sa puna etajate Mangalia-Sibiu 660 km pentru 14 ore sunt cam incomode .

Sibiul nici nu are etajate.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 11568
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 13503
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 19:12

[quote="baiazid"]Ce mare lucru era lase trenul IR si sa introduca oferta discount 50 % pentru acesta si pentru alte trenuri ? [...]
Discountul ăla s-ar aplica doar la biletele întregi. S-ar crea o nedreptate (cu iz de ilegalitate), pentru că elevii și studenții nu ar beneficia de ofertă. În plus, trenurile R beneficiază de o subvenție pe călător mai mare decât trenurile IR (subvenția pe tren*km fiind aceiași, în jur de 16 RON/tren*km).

Citat :
3. Pe cine deserveste Gara Obor atat de departe de Bucuresti Nord ?
Vreo 1/2 de București, dar nu e pusă în valoare corespunzător.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3732
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 20:43

Karpaty a scris:
CFR a adoptat noile denumiri Europene

Care ,,noi denumiri europene'' ? Sunt denumiri vechi de ranguri folosite in Germania, Elvetia sau Austria si partial in cateva alte tari. Aceste denumiri de ranguri au fost alese de catre M.T. tocmai datorita faptului ca sunt si cele mai cunoscute denumiri din punct de vedere turistic dar si usor de retinut. Din insasi denumirea lor reiese foarte usor la ce tip de trenuri se refera.


Karpaty a scris:
bun pana aici totul este clar dar pe mine ca si CFR nu ma obliga nimeni si nu ma opreste nimeni sa nu ofer populatiei un tren ieftin din Satu Mare la Mangalia de exemplu sub denumirea de RE , care ar fi problema ?

Karpaty, tu stii ce semnifica cuvantul asta ,,regio'' ? Dar ,,interregio'' ? Regio=local, regional
Interregio=intre regiuni, care trece si leaga mai multe regiuni. Pai si atunci de ce s-a mai infiintat rangul interregio, ca sa punem trenuri Bucuresti-Ploiesti pe el iar regio sa strabata toata tara ? Nu ti se pare ca este un non-sens, o dezordine si neregula totala ?

Karpaty a scris:
fiecare face ce vrea la el in tara si in cazul nostru pentru a atrage calatorii la tren aceste trenuri ieftine ca pret si cu un mers de IR sunt minunate in raport cu veniturile romanilor .

Si ce treaba are asta cu rangurile si cu ordinea sau dezordinea ? Exista in Europa trenuri de rang superior mai ieftine decat trenurile regio deoarece primele beneficiaza de oferta consistenta de tip Spar iar cele din urma beneficiaza doar de oferta de grup iar daca esti doar unul singur ... Tu o tii pe a ta cu trenuri regio care ar trebui sa impanzeasca tara in lung si lat desi prin insasi denumirea lor si definitia data de M.T. se limiteaza raza lor de actiune pe plan local sau regional. De ce nu vrei sa intelegi ca poti sa umbli la tarife prin diverse metode fara sa umbli si sa amesteci rangurile de trenuri ?

Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3732
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 20:56

Dr2005 a scris:
Discountul ăla s-ar aplica doar la biletele întregi. S-ar crea o nedreptate (cu iz de ilegalitate), pentru că elevii și studenții nu ar beneficia de ofertă. În plus, trenurile R beneficiază de o subvenție pe călător mai mare decât trenurile IR (subvenția pe tren*km fiind aceiași, în jur de 16 RON/tren*km).


Nedreptate cu iz de ilegalitate ? :shock: Doctore, serios vorbind, aveam pretentii la tine. Pai de ce sa mai beneficieze inca o data elevii si studentii de discount, ce treaba are oferta proprie a CFRCalatori cu un avantaj dat prin lege in anumite conditii si acoperit de stat ? Nu ti se pare ca ceva nu se leaga la concluzia ta ?

Dr2005 a scris:
Vreo 1/2 de București, dar nu e pusă în valoare corespunzător.

Daca trimiti trenul direct la Nord si scurtezi corespunzator timpii plus oprire la Baneasa pentru legatura cu un suburban pentru Obor cresc numarul de calatori in secunda 2 cu 50 %.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7695
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10091
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 21:14

Din partea mea poate sa le zica la trenuri SuperNASA ,ca nu cred ca doare pe cineva in 14 cum se numeste trenul ... Cand reduc cu 20 % si cu 35 % minim preturile la IR si IC , fac lucru bun ... La noi sunt prea mici judetele asa ca un regio poate tranzita cel putin 2 fara probleme .. Eu zic ca daca ar tranzita intre 2 si maxim 4 judete ar fi ok,cu toate ca se numeste regio .. Si mai e o chestie .. iti adaptezi trenul dupa situatie ,cum a zis si DR2005 ,un Regio Rm Valcea-Pitesti nu si-ar avea locul indiferetn!
Astfel te pui pe adaptare si faci linii gen Tg Mures-Sighisoara,Botosani-Iasi,Pitesti-Rm Valcea ,si mai am exemple ,dar ne intindem...
O alta chestie ar fi reabilitarea Constanta-Mangalia,nu neaparat electric,dar macar aducerea la un ritm de 100 constant!Astfel lejer,dupa sezon si inainte de sezon faci nenorocitii aia de 43 de kilometri! Noua nu ne prea place sa reabilitam tronsoanele... Lasam sa crape tot si apoi ne apucam de 300 de km . Asta e un NU clar.

Desigur ampreta pe un regio as vre o sa pun numarul de km nu pe judete.Si pe starea infrastructurii si a cererii ca daca faci in 4 ore 100 de km ,ala nu e tren
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3732
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 21:20

DUAL a scris:
La noi sunt prea mici judetele asa ca un regio poate tranzita cel putin 2 fara probleme .. Eu zic ca daca ar tranzita intre 2 si maxim 4 judete ar fi ok,cu toate ca se numeste regio ..

Nu cred ca ai inteles, regio se refera la regiune si nu la judet(e). Pana acum regiunile au fost cele consacrate: Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia, Transilvania, deci cu o exceptie destul de mari ca intindere insa regioexpresul asta care intra din iunie trece prin 4 din cele 5 regiuni istorice deci numai regio nu mai este.

Dupa regionalizare probabil ca ar trebui sa se tina cont de noile regiuni infiintate.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 11568
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 13503
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Mier 29 Mai 2013, 21:28

baiazid a scris:
Pai de ce sa mai beneficieze inca o data elevii si studentii de discount, ce treaba are oferta proprie a CFRCalatori cu un avantaj dat prin lege in anumite conditii si acoperit de stat ? Nu ti se pare ca ceva nu se leaga la concluzia ta ?
Nu mi se pare corect ca, pe ruta X, biletul redus - decontat de către Ministerul Educației - să coste cât biletul întreg. Păi ăsta e furt pe față, pentru că apar 2 variante:
1) CFR Călători eliberează bilete întregi la preț de 20 RON în loc de 40 RON (e un exemplu fictiv de preț), iar studentul vine la ghișeu cu carnetul de cupoane, i se reține un cupon și plătește... tot 20 RON, însă CFR Călători încasează după aia alți 20 de la Ministerul Educației
2) CFR Călători vinde doar bilete de 20 RON, indiferent de solicitant și nu reține cupoanele de reducere. Dar atunci nu încalcă legea care dă dreptul studenților și elevilor la 50% reducere, câtă vreme CFR Călători percepe același tarif și elevilor/studenților și călătorilor cu preț întreg?

Uite de aia nu sunt de acord cu oferte din astea... soluția cea mai simplă, aplicată până acum câțiva ani, era ca, pe anumite tronsoane din parcursul unui IR acesta să fie taxat ca R, în xSell fiind introdus un tren R cu orele suprapuse, cum e cu IC 572 și R 0572 pe București - Otopeni. Asta e soluția cea mai bună, simplă, ușor de aplicat și nediscriminatorie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Astazi la 22:52

Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
Pagina 35 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-