Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3784
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 14:16

Va mai exista IR 1960/1961 Iasi-Mangalia?
In noul mers apare IR1862 Iasi-Constanta, iar grupa de Botosani care circula in sezonul estival merge atasata la 1862 tot pana la Constanta. De ce acest tren nu mai merge pana la Mangalia? E din cauza trenurilor cadentate pe Constanta-Mangalia?
Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1192
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3142
Data de inscriere : 30/09/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 14:28

Tin sa va anunt din Rosiori Nord 9308 cu plecare la 10:15 , 9310 cu plecare la 11:15(Nici nu e trecut) si 9316 cu plecare la 18:15 sunt trecute la alte ore pe infofer Sad Adica nu exista inca 3 trenuri in plus
Sus In jos
http://www.adysoft.tk
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 598
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2393
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 14:45

Baiazid te superi prea repede.

Eu vorbesc doar de IR de Timisoara. Astea nu trebuie sa mai opreasca in Videle , de ce?
Si asa probabil ajunge intarziat in Videle, plus se urca doar blatisti. Din Videle ai zeci de trenuri spre Bucuresti, iar in Draganesti Olt pot sa opreasca cele de Craiova.

Eu daca as calatori de la Timisoara la Bucuresti m-ar apuca toti dracii sa vad ca opreste in toate catunele + se umple de blatisti mai ales la Rosiori si Videle. Mai ales ca merg la ore cand blatismul e in floare.


Iar legat de IC, nu vrea cineva cumva sa opreasca si in Videle?
Eu cand l-am folosit, de la Rosiori, cred ca am fost singurul care m-am urcat in el .
Sa fim seriosi nimeni nu isi permite sa foloseasca IC din Rosiori sau poate chiar Caracal
(sau unde mai oprea pana in Craiova)

De ce suntem absurzi si nu ne dam seama ca totusi IC ar trebui sa fie TOP CLASS? Conditii extrem de bune si 3-4 opriri. Si nu la Strehaia, Filiasi si mai stiu eu unde de unde sa se urce blatistii. Intre Timisoara si DTS sa mai opreasca unde vrea el, dar intre DTS si Bucuresti eu vad doar la Craiova maxim Caracal, Rosiori.

Iar IC de Constanta ar trebui, dupa mine, sa opreasca doar la Cernavoda.
Si obligatoriu in IC fara blatisti dar cu vagon restaurant. Si asa ar veni turistii si oamenii cu bani in el.
Sa fim seriosi IC are un pret ENORM pentru ROMANIA.


Te rog nu mai imi spune de costuri, poate nu e rentabil, dar oare sunt mai rentabili blatistii pe zona Oltenia?
In acelasi timp cu IC sa se plimbe si un regio cu blatisti (alt tren, alta trasa) ... oare ce tren va avea mai mari incasari??

IC trebuie sa faca reclama pentru CFR si sa nu se se umple cu tigani si cersetori.
Cand am venit, parca anul trecut, cu IC de la Rosiori a venit un nevazator sau nu stiu ce probleme avea si mi-a lasat pixuri si chestii de alea... astea sunt conditii de IC ??

Stiu ca esti un om important in domeniul feroviar, poate chiar la CFR Calatori, dar daca imi spui sa motivez niste evidente ... cred ca nu circuli prea des pe zona Olteniei.
Cum am scris pe alt topic azi, acum 10 ani Regio Basarab-Craiova-? era full minim 150%
Mi-a venit rau, am lesinat, vomitat etc. Eu de atunci nu mai circul cu regio in zona asta. Si apoi ma intrebi de costurile CFR-ului??


A, si daca vrei sa discutam despre cat de mult IUBESTE CFR Calatori calatorii sai TE ROG da un SEARCH sa vezi ce trenuri sunt seara intre CRAIOVA si Bucuresti, daca le consideri suficinete si bune eu ar trebui sa ma las de scris pe acest forum.


p.s. si DA, cand am venit de la Rosiori, lunea, pe la ora 12 era in Rosiori, parca avea 2 maxim 3 vagoane si era mai mult gol. Eu l-am ales ca stiam ca nici un blatist nu circula la ora aia pe Rosiori - Bucuresti.
Blatistii vor sa ajunga seara in Bucuresti si dimineata la 7/8
Si uite ca fix la ora aia ajuns si IR de la Timisoara... ce sa vezi ??
Si apoi se ia lumea de mine si AdyTm ca vai saracul Cfr Calatori ar vrea dar nu e lasat de calatori.

Daca nici mesajul/petitia lui Geore Rizea nu v-a convins , eu nu stiu ce va poate convinge pe voi toti.
Circulati vineri seara cu IR de Valcea , sa se opreasca in Bucuresti Noi, sa se urce 4 persoane din care 2 nasi, sa il mai opreasca pe parcurs, sa stai in aglomeratie ingrozitoare, UN COPIL de 3/4 ani SA URLE din cauza aglomeratiei etc

V-am zis va fac eu cinste pe IR de Valcea la dus pana la Rosiori, intoarcerea pe banii vostrii. Dar eu nu (mai) urc in el

Oare am scris eu mesaje negative pe Bucuresti - Brasov - sau Nehoiu/Slanic/Maneciu?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3831
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 15:03

ctln1991 a scris:
Va mai exista IR 1960/1961 Iasi-Mangalia?
In noul mers apare IR1862 Iasi-Constanta, iar grupa de Botosani care circula in sezonul estival merge atasata la 1862 tot pana la Constanta. De ce acest tren nu mai merge pana la Mangalia? E din cauza trenurilor cadentate pe Constanta-Mangalia?

1961 se limiteaza la Constanta din ce vad eu in livretul trenurilor sezoniere .Trenurile cadentate circula doar in extrasezon, insa si in sezon sunt cateva regio Constanta-Mangalia si retur puse la orele la care sunt folosite de navetisti , probabil acesta e motivul .
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4691
Reputatie : 7179
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 15:03

@adisoft1991s normal ca nu sunt trecute pe site trenurile R9310 si 9316 din moment ce in carte apar ca circula facultativ

@ctln1991 da la vara vor circula 1960 - 1961 sau poate vor avea alte numere cert e ca vor fi cu 19 in fata
in extra-sezon 1862 circula doar pana la Constanta iar pe distanta Constanta-Mangalia ai Malaxe cel putin pana in iunie (si revin din septembrie)
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1481
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4527
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 15:13

cardinal a scris:
baai, da ce multe trenuri sunt intre Rosiori si Alexandria...
chiar atat de mare e cererea ?

vad ca e unnregio 2022, Tg Jiu Craiova Bucuresti, deci se poate calatori de la Craiova la,Bucuresti cu Regio
Sunt trenurile pline, in medie, in procent de 60%, cele de dimineata au procentaj de 70-80%. procentajul asta e dat si de faptul ca au doar 2 vagoane in compunere. Cred ca un automotor clasa 79 ar fi perfect. Sa traga un sulzer, azi dimineata cu regio de 7.50 venise LDE 62-888, masina de 120 km/h Razz , e cam risipa. Iar blatisti sunt in proportie de 25%, erau, nu mai stiu acum. Mi-a zis mama saptamana trecuta ca era supracontrol, a venit la Alexandria zilnic, in fiecare zi supracontrol.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 15:25

Rarau a scris:
dar undeva se duc blatistii ce coboara la Rosiori si pare-mi-se ca sunt sanse bune sa mearga in zona asta deoarece nu cred ca sunt legaturi asa bune rutiere intre Alexandria si localitatile dintre ALexandria-Rosiori plus ca la microbuz mai trebuie sa plateasca.
Sunt BMC TBX și Isuzu Turquoise... e drept, vin ba la 15 minute, ba la o oră, iar din Alexandria pleacă de unde apucă... că nu vor să dea bani la Atlassib pentru autogară, așa că pleacă de pe diverse străzi din centru, pe unde nu-i vede Miliția.
Acum 2 ani tariful era 5 RON cu bilet și 4 RON cu șoferu'. Când am fost eu, au dat un singur bilet (cineva a insistat că vrea să deconteze), în rest toți au preferat varianta redusă. Midibuzul a plecat după ce s-au ocupat cele 26 de locuri și au mai urcat vreo 20 în picioare (plus ce au mai urcat din alte localități), V.max a fost 110 km/h (adică până intra limitatorul) inclusiv în localitate, șoseaua fiind destul de bună și dreaptă. A făcut vreo 30 - 35 de minute din Alexandria în Roșiori.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3831
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 15:35

Rarau a scris:
De ce suntem absurzi si nu ne dam seama ca totusi IC ar trebui sa fie TOP CLASS? Conditii extrem de bune si 3-4 opriri.?


IC este un tren normal in toata Europa si are opriri cu gramada , de ce ai vrea tu ca in Romania sa fie altfel chiar nu inteleg . Mai ales in Romania adica in tara in care infrastructura este aproape la pamant, oamenii nu au bani de trenuri iar cei care au banu' prefera alte mijloace de transport din ..n'' motive.

Rarau a scris:
Iar IC de Constanta ar trebui, dupa mine, sa opreasca doar la Cernavoda. .

Asta este doar parerea ta, Cernavoda Pod nu este nici nod feroviar iar gara este departe de oras . Orice alegere in acest sens se face doar in baza unor analize de calcul de rentabilitate venite din statisticile existente cu privire la vanzarea/cererea de bilete pentru/de la o anumita statie/destinatie .

Rarau a scris:
Sa fim seriosi IC are un pret ENORM pentru ROMANIA. .


A, buna dimineata ! Bineinteles ca are un pret foarte mare raportat la conditiile de calatorie/puterea de cumparare insa solutia nu este de a taia drastic din opriri pe o infrastructura varza si pe fondul unei lipse de cereri pentru bilete de lung parcurs ci scaderea si alinierea tuturor tarifelor, fie ca vorbim de regio, interregio sau intercity.

Rarau a scris:
Te rog nu mai imi spune de costuri, poate nu e rentabil, dar oare sunt mai rentabili blatistii pe zona Oltenia?
In acelasi timp cu IC sa se plimbe si un regio cu blatisti (alt tren, alta trasa) ... oare ce tren va avea mai mari incasari??


Esti copil daca crezi ca cineva gandeste astfel atunci cand se lucreaza la mersul unui tren . Daca exista blatisti trebuie sa existe solutii impotriva acestui fenomen si nu sa se umble aiurea la trenuri, eu cred ca logica ta nu e buna in acest caz .

Rarau a scris:
IC trebuie sa faca reclama pentru CFR si sa nu se se umple cu tigani si cersetori.
Cand am venit, parca anul trecut, cu IC de la Rosiori a venit un nevazator sau nu stiu ce probleme avea si mi-a lasat pixuri si chestii de alea... astea sunt conditii de IC ??


Nu sta nimeni dupa mii de angajati CFR care nu isi fac treaba si nu asigura conditii decente de calatorie insa este foarte greu sa ii dai afara, sistemul putregait este demult implementat si foarte greu de curatat.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 16:16

Ar fi posibil ca un tren IC deoarece are opriri ca si un IR sa aiba tarife diferentiate, adica 2-3 vagoane tarif de IC 2-4 vagoane tarif de IR?

Si asa IC opreste si la Strehaia si la Ciucea.

Am mai scris undeva ca am mers la Oradea cu IC si discutam cu seful de tren spunea ca dupa schimbarea rangului de la R la IC au scazut si calatorii. Eram de altfel singurul care mergeam la Oradea(firma platea).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 17:09

dan tm a scris:
Ar fi posibil ca un tren IC deoarece are opriri ca si un IR sa aiba tarife diferentiate, adica 2-3 vagoane tarif de IC 2-4 vagoane tarif de IR?
Așa e în Ungaria, numai că vagoanele ,,proaste" au tarif de Regio. Însă diferența de preț e de 300 sau 500 forinți în funcție de distanță (pe 225 km e 300 forinți, adică 4,5 RON), pe când diferența dintre vagoane e ca de la cer la pământ (cele de IC au aer condiționat, prize, bude vacuumatice, pe când cele de Regio sunt ca 21-47-urile noastre).


Citat :
Am mai scris undeva ca am mers la Oradea cu IC si discutam cu seful de tren spunea ca dupa schimbarea rangului de la R la IC au scazut si calatorii. Eram de altfel singurul care mergeam la Oradea(firma platea).
Logic, că doar a crescut prețul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8035
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 17:15

Avand in vedere de diferentele de durata intre IR si R pe multe rute (vezi Teius-Brasov sau Valcea-Sibiu) ar fi grozav sa se aplice ideea asta si la noi. Dar cand faci totul din pix, fara sa ai habar de situatia din teren sau fara sa te uiti si la altii... Mad
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3588
Localizare : Brașov
Reputatie : 5754
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 17:50

Gara Brasov,09.12.2012:
- IC 473 intarziat 115 minute,IR 1637 intarziat 80 minute,R 3001 intarziat 65 minute ( cu 3 vagoane,nu cu 6 ca in mersul vechi). Intarzierile lui 1637 si 3001 au fost cauzate din cauza unui pom cazut pe linie la Comarnic.
- EA 658 cu IR 1732
- EA 013 + EA 924 cu IR 1645 si 3 vagoane 22-96.
- R 14060 Brasov-Bucuresti Nord cu RIO 01+RIO 08 si automotorul 699 de Odorhei (incuiat)
- IR 1636 plecat cu intarziere cu EA 784. Locomotiva a sosit din depou la 14.20 (ora de plecare a trenului)
- IC 347 intarziat 50 minute,a sosit cu EA 054 (care ATENTIE nu avea un pantograf). 054 s-a decuplat si a mers in depou,urmand ca EA 753 sa traga trenul la Bucuresti.
- IC 531+346:
Vagoanele pentru Oradea: 21-76+89-87+10-91.
Vagonul pentru Cluj: 21-76.
Vagoanele pentru Budapesta: 21-90+21-90+10-90.
Vagoanele pentru Viena: 21-90+21-90+88-96+40-70+71-70 016+71-70 013.
Trenul a fost remorcat de EA 708,urmand ca in Brasov sa se cupleze si EA 689 pentru a remorca trenul IC 346 pe relatia Teius-Budapesta.
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1847
Reputatie : 4335
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 18:11

Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
Katalyn a scris:
S-ar putea sa fie compus dintr-un automotor malaxa 78.

Se poate sa fie Sulzer cu 3 vagoane, de ce nu??? Posibil si Malaxe dar...nu stiu daca sunt destule cat sa deserveasca si acest traseu.
l-am vazut pe Focsani Galati, e un automotor 78
nici sansa de pozat, era noapte si ploaie de numa
Sus In jos
Nicolae



Numarul mesajelor : 19
Varsta : 61
Reputatie : 1888
Data de inscriere : 25/10/2011

MesajSubiect: Greseli in noul mers al trenurilor (international)   Dum 09 Dec 2012, 18:12

Apare din nou ca si in vechiul mers la rubrica tarife pe relatia

Nu exista tren dar exista tarif ex- tarif tren Bucuresti - Belgrad costa atit -- dar -- nu este tren din Romania, este doar Timisoara - Virset
Daca mergi la gara sau la agentie nu primesti bilet la Belgrad doar pina la Virset
Alta destinatie spre Polonia in noul mers ca si in cel vechi apare rubrica spre atentie....Cacovia...aceasta localitate nu exista e greseala, poate Cracovia.

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Dum 09 Dec 2012, 18:30

Mersul nou are data din Strehaia legatura spre Motru Est Gr Calatori
Are cineva idee de de apare notatia aia acolo? si mai ales ce este Motru Est grupa calatori, stiindu-se faptul ca Motru Est este alta gara?

Unul din trenurile care mergeau la Motru circula acum la ... Timna.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2)   Astazi la 21:42

Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2012-2013 (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-