Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2403
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Dum 14 Dec 2014, 22:24

Sus In jos
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2403
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Joi 29 Ian 2015, 21:41

Sus In jos
elm



Numarul mesajelor : 67
Varsta : 34
Localizare : Craiova
Reputatie : 2284
Data de inscriere : 08/11/2010

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Mar 10 Feb 2015, 12:19

Ba sigur ca se ocupa! Sau se va ocupa: autogenul...
Am fost acum vre-o trei spt acolo si i-am făcut 2..3 poze pînă m-a luat seful de gară la 11 metri de ziceai ca acu' scoate paru'...
Cînd i-am zis că n-am nimic împotrivă să merem la seful de regională să "suport consecințele" i-au mai trecut dracii și am putut discuta ca oamenii.
Eu nu pot înțelege ce se ofuscă așa, parca materialul rulant ar fi secret de stat și nu altceva...
Oricum, revenind la oile noastre, se pare ca a venit ordin de la regionala sa nu se mai permită fotografierea ei ( Suspect oare de ce?)
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3641
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Mar 10 Feb 2015, 12:32

Care regionala?

CFR SA adica infrastructura? CFr Calatori ? sau CFr Marfa?

A cui e rama de fapt?
Daca e a fostei fabrici atunci nu trebuie intrebat la cei care au luat fabrica?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Mar 10 Feb 2015, 15:07

Dar linia de sub el a cui e? A CFR S.A.? Sau e industrială?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
elm



Numarul mesajelor : 67
Varsta : 34
Localizare : Craiova
Reputatie : 2284
Data de inscriere : 08/11/2010

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Mier 11 Feb 2015, 12:56

Din ce stiu eu, statia CFR Jiul a fost pe linia veche de Calafat, care după construcția liniei noi a devenit linie industrială ce deservea Electroputere (acum mall), fosta intreprindere de reparații vagoane (acum Kaufland) și ce-o mai fi fost pe-acolo.
Aici pe forum am citit că antestația Jiul a fost inglobată de Electroputere, după construcția acestuia, dar cineva care a lucrat in Electro mi-a spus că de fapt Jiul n-a fost niciodată înglobată în Electroputere ci doar a deservit uzina (uzinele). Si într-adevăr, gara este "prinsă" între gardul lui Electro și gardul silozului Jiul, dar în afara ambelor incinte.
În ce privește rama, se pare (nu pot spune cu certitudine) că aparține de Infrastructură și va fi casată...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3641
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Mier 11 Feb 2015, 14:27

Doctore, linia e a CFR si cred ca te poti interesa de la minister a cui e rama, daca e a cuiva.
Apoi ne spui si pasionatii din zona Craiovei fac o cerere de pozare la proprietarul acesteia.
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 402
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2779
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Dum 18 Oct 2015, 22:44

Cateva poze cu rama de la Craiova , din hm Jiu. Am reusit si sa urc in ea. Sunt multi caini in zona pt ca sunt cca 13 tigani care dorm in cort langa calea ferata, chiar in spatele blocurilor. Binenteles m-a observat seful ala de gara , dar l-am lasat sa intre in birou sa pot poza si urca. Usile sunt sudate, geamurile sunt sparte.





[/quote]
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5655
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7765
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Dum 18 Oct 2015, 22:54

astea le-am vazut si la topicul Hyperionului,ca fiind un concurent imbatabil in caz de modernizare
mie mi se par intr-o stare jalnica,ce sa mai pui pe ele,afara de flex?bine,una macar ar trebui transportata la un muzeu,in calitate de pioniier al acestui tip de vehicul
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3641
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Dum 18 Oct 2015, 23:05

Acestea le-ai vazut la topicul hyperionului ca facind parte din prima generatie de trenuri electrice produse in Romania.

Adica o incercare de a prezenta un adevar, acela ca Hyperionul NU ESTE primul tren electric produs in Romania.

Doar atit. Nu trebuie sa iti faci griji, nu va moderniza nimeni aceasta rama, cel mult o sa o taie ca pe prima Sageata Albastra, asa incit hyperionul o sa triumfe.
Faptul ca acest proiect nu a fost dus la bun sfirsit nu inseamna ca hyperionul este primul, insa dupa ideeile tale ca ar trebui dat la flex nici nu ma mir ca Rombacul nu a avut sanse.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Lun 19 Oct 2015, 01:15

Nici nu știm al cui e... al lui CFR Călători nu e sigur, că altfel îl tăiau până acum sau îl luau de acolo. Al lui CFR S.A. nu are cum să fie, deși ocupă linia lor. Al Electroputere nu e, că altfel în lua GFR-ul când a cumpărat secția de locomotive (adică marca...). Al SNCFR nu e, că ăia nu mai au vehicule, al AFER sigur nu e, al SFT mă îndoiesc... o fi al SAAF-ului?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3254
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6369
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Lun 19 Oct 2015, 01:20

Din cate stiu este al Electroputere, a fost in Reloc o perioada.
Banuiesc ca ii incurca acolo si de aia a fost mutata la Jiu Hm.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1854
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5058
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Lun 19 Oct 2015, 01:45

Dr2005 a scris:
Nici nu știm al cui e... al lui CFR Călători nu e sigur, că altfel îl tăiau până acum sau îl luau de acolo. Al lui CFR S.A. nu are cum să fie, deși ocupă linia lor. Al Electroputere nu e, că altfel în lua GFR-ul când a cumpărat secția de locomotive (adică marca...). Al SNCFR nu e, că ăia nu mai au vehicule, al AFER sigur nu e, al SFT mă îndoiesc... o fi al SAAF-ului?

Ar fi fost ștanțat de pe-atunci(minim 1999-2000, maxim 2004, așa).
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3641
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Lun 19 Oct 2015, 08:31

Scrie CFR pe ele.

Unde avea rama asta insirata toata tehnologia in special transformatorul? tot era pe sub ea de la un capat la altul?

Era identica cu rama albastra taiata la Razboieni sau modificata?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Lun 19 Oct 2015, 12:54

Se văd 2 echipamente mari pe acoperișurile primelor două vagoane. Să fi avut două transformatoare, câte unul pentru fiecare vagon motor (eventual încă două vagoane motoare în coadă)? În cazul ăsta ar fi trebuit să aibă două graduatoare (că sigur nu puneau ei tiristoare la vremea aia), iar reglarea să fie comună. Fiecare graduator probabil că acționa două sau 4 motoare electrice de tracțiune (nu cunosc datele tehnice, dacă avea boghiuri bimotoare sau monomotoare - nu m-ar mira să fie monomotoare). Oricum, aranjarea asta avea avantaje și dezavantaje... avantajul era că puteai să scoți din tren un vagon motor și mai multe vagoane intermediare la nevoie (sau, cine știe, mai adăugai), față de Hyperion care are compunere fixă, dezavantajul era schema electrică mai complicată, în condițiile în care toate acționările erau mecanice sau electro-mecanice, nimic electronic.
Oare asta să fi omorât prematur rama?

Nu am înțeles niciodată de ce s-au făcut atâtea experimente pe vremea aia, în loc să se meargă pe soluțiile ,,clasice", utilizate peste tot. Și la metrou au încercat să facă ramă cu motoare electrice de tracțiune de curent alternativ, dar cu acționare reostatică (!), ceea ce necesita niște condensatoare imense și nefiabile (așa că ramele - 2 la număr - au ajuns fier vechi). În plus, se fereau ca dracu' de tămâie de electronica de putere, ori nu voiau să ia licență, ori nu puteau copia ceva, ori ambele.

La cum arată acum, se poate reabilita ușor, cutia pare OK, dacă și șasiul e bun se poate reface. Interiorul oricum intră la categoria ,,consumabile" și e din materiale ușoare (lemn, melamină, plastic), care oricum trebuie schimbate pentru că nu mai corespund normelor actuale (ignifugare, izolare termică și fonică).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE   Astazi la 08:46

Sus In jos
 

AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» O remorca de automotor seria 77 in Periam
» ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE
» Automotoare clasa 77 Malaxa
» Automotoare DESIRO
» Automotoare EN-57
Pagina 4 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-