Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Sam 27 Iun 2015, 18:11

Ce mai stiti de TE Acvila 002 sau cea care era in Basarab sau Pascani si nu aveau de gand so repare ? Deja din 7 Acvile, 2 sunt pe tusa sau la reparat + asta de care zic. Lipsesc Acvilele de pe 5001/5010 si 5021/5026.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Dum 19 Iul 2015, 23:10

O aradeanca,poate o vor face Acvila, deocamdata e in conservare

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Dum 19 Iul 2015, 23:34

Aradeanca dar daca nu ma insel este garata in Simeria.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 20 Iul 2015, 00:26

dan tm a scris:
Aradeanca dar daca nu ma insel este garata  in Simeria.
Corect, deja are aproape 2 ani aici..
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4670
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 20 Iul 2015, 12:10

Si pe la Cluj mai sint niste TE-uri, ele tot viitoare Acvile or fi sau viitoare fiare vechi...?


Ultima editare efectuata de catre TVlad in Lun 20 Iul 2015, 12:47, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 20 Iul 2015, 12:20

In prezent proiectul "Acvila" este sistat, de unde e treaba asta ca devin Acvile? As prefera sa le taie la fier vechi aceste TE, in Germania nu mai exista de multi ani asa ceva iar in Polonia la fel, au fost taiate la fier vechi, doar noi am facut niste Acvile din ele.
As vrea sa cumparam si noi ceva nou nu sa tot modernizam vechituri.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 20 Iul 2015, 13:20

Problema cu aceste foste rame TE este faptul ca ele au fost proiectate si construite pentru cu totul alte conditii economice si sociale- transportul unor mari mase de oameni, pe distante scurte si medii- navetistii. In acele conditii, un tren format din sa spunem o locomotiva LDH si doua rame TE (echivalent a 8 vagoane), care transporta cca 1000 de calatori sau mai mult (si aproape toti posesori de abonamente, deci fara posibilitatea de a merge cu nasul) era atunci rentabil!

Ori din pacate astazi aceste conditii social-economice nu mai exista.

Asadar ar exista doua variante

-Ori prin masurile luate de stat sa se creeze din nou acele conditii social-economice de care vorbeam mai sus, ceea ce cel putin pe termen scurt este foarte putin probabil

-Ori varianta mai realista CFR sa se adapteze la actualele fluxuri de calatori, care fac mult mai eficienta utilizarea unor trenuri automotoare sau a unor rame electrice, bineinteles cu conditia ca acestea sa fie noi. De exemplul CFR-Calatori, in loc sa dea bani pentru modernizarea unor locomotive electrice EA care apoi sa traga 2-3 vagoane, ar fi mult mai eficient daca ar cumpara rame electrice noi produse de Softronic.

Asadar ramele TE au fost foarte bune la vremea lor, si-au facut din plin datoria, insa astazi mi se pare o risipa de bani sa incerci sa le mai modernizezi, in conditiile in care nu mai exista acele puternice fluxuri de calatori.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 20 Iul 2015, 13:26

Puteau sa le modernizeze mai simplist nu cu atitea cutii si capotaje de plastic cum au facut cu Acvilele de nu mai ai loc de ele pentru scaune.
Si un vagon la parter ar putea fi pentru bicilete, doar biciclete si puse pe Valea Parhovei unde e o cerere mare de vagoane de biciclete.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10225
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 20 Iul 2015, 15:25

Regiourile 300X si 500X si Cluj-Bistrita inca pot fi facute cu Acvile. Sunt foarte ok pentru carat numar mare de persoane fara bagaj.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Mar 21 Iul 2015, 05:05

Slava Domnului ca nu aveam atatea Acvile ca pe Valea Prahovei nu au ce cauta la Regio. Nu ma pricep la partea tehnica deloc cu incinsul sabotilor etc dar daca pui Acvila pe Valea Prahovei multi vor renunta la trenuri isi vor face o parere atat de prosta despre CFR Calatori ca nici la IR nu vor merge, cat despre biciclisti in Acvila chiar nu ai unde sa pui biciclete exceptie facand la capatul ramei vagonul de cls 2-a unde incap langa toaleta 3 biciclete sau acolo unde e barul mai poti sa inghesui vreo 5-6 biciclete.

Pe Buc-Brasov la trenurile Regio 3001-3012 sunt bune vagoanele care sunt acum problema e cu suplimentarea vara nu sunt vagoane ca le baga pe RE 2801/2802 sau stau si astepata revizia, ati vazut ca in ultima perioada s-a suplimentat cu ce s-a putut 84-83, 20-55, 21-80.

Pe trenurile spre Buzau sunt bune aceste Acvile unde fac serviciu de mai bine de un an, poate chiar 2.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Mar 21 Iul 2015, 08:44

Daca pina sa le modernizeze nu scoteau fum la saboti, ma gindesc ca exista solutii mai bune.
Cind am spus de modernizare am si specificat ca ar trebui gasite alte solutii nu atita plastic sa nu mai fie loc.

Acuma oricum am urmarit si discutiile despre ocuparea vagoanelor cu biciclete si sint chiar uimit ca nimeni la CFR nu isi da sema ca este cerere.Sau poate nu se vrea.

Aproape ca ar trebui sa aiba kerpeten o bonificatie la cit face recensamintul calatorilor.

Chiar daca ar fi necesara manevrarea vagoanelor in Brasov si Bucuresti cred ca interesul calatorilor primeaza. In Elvetia cum reusesc sa naveteze trenurile de dus masini prin munti fara griji, aici le e greu sa intoarca niste vagoane de biciclete.

Pina la urma ori din etajate transformate, ori cuplurile TE sau orice alt vagon care poate fi transformat simplu, si din 19/20-47 se poate face repede un vagon de biciclete, daca nu ma insel MAV are ceva asemanator.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Mar 21 Iul 2015, 11:14

Cele 2 spatii din Acvila unde poti sa pui biciclete. Primele 2 poze sunt ale mele cu bicicleta mea iar ultima poza e luata de pe Facebook cu bicicletele celor 7 din grupul lui Dr2005 cu care am fost in acea zi la o tura cu bicicletele prin judetul Prahova.








gif uploader
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Sam 12 Sept 2015, 09:25

TE Acvila 001 s-a intors joi dupa-amiaza cu R 3010 la Bucuresti Basarab dupa ce a fost timp de 10 zile la strung la Brasov.

TE 001 by Ali Karpeten, on Flickr

P9105232 by Ali Karpeten, on Flickr

P9105229 by Ali Karpeten, on Flickr
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4765
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 05 Oct 2015, 08:25

Nu va sfatuiesc ca in urmatoarea perioada sa alegeti sa calatoriti cu R 5001/5010 Buc.Nord-Buzau-Marasesti si retur pe care e titulara Acvila 001 ( RTI-2 RBC 10.09.2015 )
Scaunele sunt pline de pete de toate culorile e pericol daca te uiti cum poate sa arate tapiteria scaunelor, efectiv zici ca jegul are stratul de 2 cm, nu e posibil asa ceva, ti-e scarba sa te asezi jos.

Acvila 002 este in continuare o fantoma, 001, 003, 005, 006, 007 sunt in circulatie doar 004 lipseste din peisaj de cateva zile.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3683
Reputatie : 4676
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Lun 05 Oct 2015, 09:12

Eu am mai intrebat undeva pe aici daca nu e posibil ca din cind in cind sa se spele cu jet de apa sub presiune mizeria aia de pe scaune?

Ma gindesc ca aparatul ala de la spalatoriile auto ar face fata, dar la ce firme de curatenie sint, vai si amar.
Toti sefii de pe la CFR au firme de curatat vagoane, insa culmea angajeaza ultimii oameni.
E bine ca ia vor sa lucreze, dar firma le da cele mai proaste solutii chimice de curatare, cele mai proaste salarii si ei nu sint niste oameni obisnuiti cu curatenia.

De unde curatenie. Apoi si calatorii daca nu e al lor murdaresc locul unde stau.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)   Astazi la 16:38

Sus In jos
 

Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)
» Vagoane seria 26-16,36-16 si 84-16 (etajate albastre)
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
Pagina 48 din 50Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-