Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Semnalizari - generalitati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4893
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Vin 04 Dec 2015, 19:33

Este indicator de directie. Ciudat si eu am pozat semnalul tot nereusit, o sa pun poze.
Am cautat pe google earth dar e trenul lucru surprins in zona si nu se vad semnalele.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4893
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Vin 04 Dec 2015, 19:55

Asadar pozele

semnal cu indicator de directie si de lipsa distanta de frinare, practic un semnal de parcurs pe directia V si semnal de iesire spre F alticeni? dar cum ca e linia 2?



apoi indicatia pentru trenul 5605, spre V adica Veresti, eu eram in 5604. Nu am reusit sa pozez mai bine.Deci care e configuratia statiei?



Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3778
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Sam 05 Dec 2015, 18:13

dan tm a scris:
Este indicator de directie. Ciudat si eu am pozat semnalul tot nereusit, o sa pun poze.
Este indicator de directie,pentru parcurs de iesire spre Falticeni de pe linia II directa, semnalul de iesire afisand la un asemenea parcurs verde galben plus directia spre Falticeni.
Cand la acea linie se face parcurs de primire( sau si expediere ) pe linia directa in directia Veresti apare indicatia galben galben cu sageata cu varful in jos, facand astfel distinctia intre cele doua situatii de expediere.
Nu are chemare la iesire pentru ca cel putin una din directii este BLA banalizat pe cale dubla( directia Veresti).
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3778
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Sam 05 Dec 2015, 18:34

Dionis a scris:
Multumesc foarte mult pentru raspunsuri.
Mai am o intrebare legata de semnalul de ramificatie in afara garilor (din "camp"), care da acces pe linie infundata (sau industriala). Ce indicatie va arata unui tren care este dirijat pe acea linie infundata/industriala?.

1) Liber cu viteza redusa + indicatie lipsa distanta frânare-> daca circulatia se face in abatere in sensul de mers peste ramificatie , desi indicatorul lipsa distanta de franare poate fi absent,asa cum este in statiile terminus,indicatia data in acesta situatie fiind urmatoarea : " liber cu viteza redusa, opreste in statie!"
, indiferent de linia de primire !
2) Indicatie de chemare (Rosu + alb clipitor)-> daca circulatia se face pe directa,in sensul de mers peste ramificatie.
Ambele situatii se supun tipului de circulatie ce se desfasoara pe sectia unde este amplasat semnalul de ramificatie precum si daca este cale dubla sau simpla; alti factori ar fi daca ,sau nu exista antestatie ,dotata sau nu cu semnal/semafor de intrare ,centralizata antestatia sau nu , sunt multi factori care pot determina ce si cum afiseaza ; Stabilirea tipului de semnal ( adica a indicatiilor ce trebuiesc date de catre respectivul semnal ) se face de catre o comisie regionala , iar cel mai bine este sa te raportezi la situatia reala pe care o vrei , urmarind ce semnal este in acea situatie ,pentru ca asa cum am spus sunt multe posibilitati.
Referitor la St Dolhasca si la semnalul in cauza ,trenul respectiv se expediaza in directia Veresti, iar semnalul respectiv atunci cand a fost fotografiat afisa galben galben si sageata cu varful in jos,semnalul urmator este semnal principal ,de iesire, si atunci afisa culoarea rosu. acel galben galben cu sageta este pe semnalul de parcurs al liniei II ,care este amplasat la peron,si se pune pe liber cu indicatia data ,pentru ca trenul sa poata fi garat corespunzator la peron fiind depasit de multe ori ,cand trenul este lung , trenul fiind expediat in baza indicatiei de la semnalul de iesire .
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4893
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Dum 06 Dec 2015, 13:10

@ @andrei,

semnalul de parcurs din fata statiei Dolhasca pentru ce este? ce acopera pina la semnalul de iesire pentru care are ,,lipsa distanta"?

Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3778
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Dum 06 Dec 2015, 15:22

dan tm a scris:
@ @andrei,

semnalul de parcurs din fata statiei Dolhasca pentru ce este? ce acopera pina la semnalul de iesire pentru care are ,,lipsa distanta"?

El" acopera" sa zic asa , zona de schimbatoare ,care traverseaza statia , astfel de la linia 1 ,ce se vede in fotografie, pleaca o diagonala spre stanga,ca sa ma exprim asa ,ce traverseaza liniile directe 2 si 3 ,si duce spre linia curenta Falticeni; rolul principal al acelui semnal este de Semnal de iesire pentru directia Falticeni, de la linia 2 directa a statiei Dolhasca, acela fiind amplasamentul sau , conform RET si R 004, adica pana la marca reala a primului schimbator.
Are indicatorul lipsa distanata de franare deoarece in sensul si directia spre Veresti la acea linie mai exista un semnal, care e semnalul de iesire de la acea linie ,spre Veresti.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4893
Reputatie : 6264
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Dum 06 Dec 2015, 21:56

M-am gindit ca asa trebuie sa fie, dar m-am gindit si la varianta ca linia de Falticeni sa ,,porneasca" mai incolo si sa aiba semnalul de iesire paralel cu celelalte.
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 167
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1127
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Lun 07 Dec 2015, 10:23

@ndrey ceea ce ai spus tu nu explica prezenta lampii cu fanta alba de iesire pe stanga. Iata de fapt care este explicatia ansamblului de la Dolhasca (informatie primita de la cineva care lucra la SCB).
1) Intr-adevar, cum ai spus si tu, de la linia 1 pleaca o diagonala catre Falticeni, si deci avem semnale de "parcurs" care protejaza acele schimbatoare de cale.
2) Pe linia 2 la care este amplasat acel semnal de parcurs, exista si un semnal de iesire cred ca pe la 200m mai incolo, de unde si indicatia de lipsa distanta frânare.
3) Indicatorul de directie apare pentru ca de la acea linie se pot trimite trenuri atat spre Veresti cat si spre Falticeni.
ceea ce nu s-a explicat pana acum este:
4) De la acel semnal de "parcurs" de pe linia 2, se poate face iesire pe linia 3 care este firul din stânga al caii duble banalizate, care nu mai are alt semnal de iesire si deci semnalul de la linia 2 face si functie de semnal de iesire pentru trenurile care sunt expediate "pe stânga" spre Veresti.
5) La linia 2 este acel semnal de iesire pentru ca linia 1, dupa diagonala spre Falticeni, se uneste din nou cu linia 2. Acest lucru nu se intampla si la linia 3 de unde rezulta ca nu mai este necesar un semnal de iesire.

Sus In jos
https://train-sim.ro
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3778
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Lun 07 Dec 2015, 11:37

Dionis a scris:
@ndrey ceea ce ai spus tu nu explica prezenta lampii cu fanta alba de iesire pe stanga. Iata de fapt care este explicatia ansamblului de la Dolhasca (informatie primita de la cineva care lucra la SCB).
1) Intr-adevar, cum ai spus si tu, de la linia 1 pleaca o diagonala catre Falticeni, si deci avem semnale de "parcurs" care protejaza acele schimbatoare de cale.
2) Pe linia 2 la care este amplasat acel semnal de parcurs, exista si un semnal de iesire cred ca pe la 200m mai incolo, de unde si indicatia de lipsa distanta frânare.
3) Indicatorul de directie apare pentru ca de la acea linie se pot trimite trenuri atat spre Veresti cat si spre Falticeni.
ceea ce nu s-a explicat pana acum este:
4) De la acel semnal de "parcurs" de pe linia 2, se poate face iesire pe linia 3 care este firul din stânga al caii duble banalizate, care nu mai are alt semnal de iesire si deci semnalul de la linia 2 face si functie de semnal de iesire pentru trenurile care sunt expediate "pe stânga" spre Veresti.
5) La linia 2 este acel semnal de iesire pentru ca linia 1, dupa diagonala spre Falticeni, se uneste din nou cu linia 2. Acest lucru nu se intampla si la linia 3 de unde rezulta ca nu mai este necesar un semnal de iesire.


Eu am zis ca nu e semnal de chemare ,care ,are cu totul si cu totul alt rol ,prezenta indicatiei de iesire pe stanga caii duble ,este alta treaba , si deduce functia dubla a celui semnal, prima de semnal de parcurs ,iar a doua semnal de iesire pentru cele doua directii, in conditiile descrise.
5. Semnalul respectiv este amplasat la prima marca reala a primului schimbator , deci inaintea schimbatorului dublu de pe linia 1 peste si cu posibilitatea la si de la 2 ,spre linia 3 ,apoi iar dublu la linia 3 , inclusiv dublu la linia 4 si apoi spre LC Falticeni.
Adica pe romaneste treaba cu inca un schimbator de la linia 1 la linia 2 ,este pe langa subiect si nu are nici o valoare reala in amplasarea acestui semnal acolo unde e acum;daca exista numai acest ultim schimbator atunci semnalul de care vorbim era la circa 50m de marca de siguranta a acelui schimbator, si mult mai sus decat e acum ,si fara posibilitatea de a putea efectua parcurs la si de la liniile 1 si II pentru Falticeni.
La linia III semnalul de iesire este decalat cu circa 150-200 m fata de parcursul asta de vorbim noi .

"
Acest lucru nu se intampla si la linia 3 de unde rezulta ca nu mai este necesar un semnal de iesire."
Probabil ai vrut sa zici cu totul si cu totul altceva , "nu mai este necesar inca un semnal de parcurs", pentru ca semnalul de iesire ESTE NUMAI UNUL INDIFERENT DE SITUATIE ,si este semnalul care da acces in linie curenta ,iar aici se dovedeste clar ,ca un semnal de parcurs poate face si functia de semnal de iesire pentru o directie de mers, in cazul nostru pentru amandoua .

[img][/img]
In imaginea asta dupa semnalul de parcurs care afiseaza galben galben, V si sageata cu varful in jos ,se observa clar primul din dreapta imaginii semnalul de iesire care este pe oprire, apoi semnalul de iesire de la linia III, apoi semnalul de iesire de la linia 4.
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 167
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1127
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Lun 07 Dec 2015, 12:34

@ndrey a scris:

Acest lucru nu se intampla si la linia 3 de unde rezulta ca nu mai este necesar un semnal de iesire."
  Probabil ai vrut sa zici cu totul si cu totul altceva , "nu mai este necesar inca un semnal de parcurs", pentru ca  semnalul de iesire ESTE NUMAI UNUL INDIFERENT DE SITUATIE ,si este semnalul care da acces in linie curenta ,iar  aici  se dovedeste clar ,ca un semnal de parcurs poate  face si functia de semnal de iesire pentru o directie de mers, in cazul nostru pentru amandoua .

Da asta am vrut sa zic. Ca la linia 3 semnalul de "parcurs" este de fapt semnalul de iesire din Statie atat spre Falticeni cat si spre Veresti si ca dupa el nu mai se afla alt semnal principal pana la iesirea pe bretea. Stiu ca nu poate fi decat un singur semnal de iesire. Doar asta am precizat clar si in tutorialul Semnalelor pe Doua Trepte de Viteza pentru Train Simulator 20XX. Din pacate, cazul acesta (in care un semnal de parcurs face si functie de semnal de iesire) este unul la care nu m-am gandit cand am programat acele semnale. Probabil va trebui sa fac un update ulterior pentru a lua in calcul si situatia asta.
Sus In jos
https://train-sim.ro
TonyGFR



Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 20
Localizare : Breaza
Reputatie : 3848
Data de inscriere : 24/10/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Vin 06 Mai 2016, 02:23

Pe coridorul modernizat se va lucra cu instalatii CE de la Alstom?

Ar fi o chestie ciudata, cred ca avem cate putin din fiecare, Siemens pe 1000, AnsaldoSTS pe 300 Campina - Predeal...
Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 167
Varsta : 34
Localizare : Paris
Reputatie : 1127
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Mar 21 Mar 2017, 14:56

Pentru putin divertisment, daca doriti, puteti sa va testati aici cunostiintele in materie de indicatii ale semnalelor luminoase.

QUIZ Semnalizare

Succes!
Sus In jos
https://train-sim.ro
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3131
Varsta : 35
Localizare : Pascani
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   Mar 28 Mar 2017, 11:16

Sintetizând informatiile gasite pe acest forum, dar si din alte surse, prezint o lista cu sectiile cu conducere centralizata, sectiile pe care se circula in sistemul intelegerii telefonice a caii libere, sectiile echipate cu sistem BLAS (bloc automat simplificat, adica situatia in care doua statii vecine sunt echipate cu instalatii CED iar sectiunea dintre ele este controlata electric de pe luminoschema uneia dintre statii, dar nu exista semnale de trecere BLA intre ele) si situatiile de dependinta intre statii (când nu exista semnale prevestitoare intre doua statii vecine), asa cum exista la nivelul anului 1991:



A.Sectii cu conducere centralizata a traficului feroviar, existente in anul 1991, pe reteaua CFR


-Podu Iloaei- Harlau (statia Harlau aveea instalatie SBW)

-Letcani- Dangeni- Dorohoi (statiile Trusesti si Dangeni aveau instalatii SBW, iar statia Dorohoi are instalatie CEM)

-Dangeni- Saveni

-Roman-Buhaiesti

-Barlad- Galati

-Eforie Nord- Techirghiol

-Tandarei- Giurgeni (Lunca Dunarii)

-Lotru-Brezoi

-Oradea Vest- HM Cheresig

-Huedin- HM Calatele

-Ulmeni Salaj- HM Cehu Silvaniei

-Ramificatie Cisnadie- HM Cisnadie

-Sercaia- Sinca Veche

-Ucea- Victoria

-Voslabeni- HM Chileni (linie electrificata).





B.Sectii pe care, in 1991, se circula in sistemul intelegerii telefonice a caii libere, de pe reteaua CFR


-Dornesti- Radauti- Gura Putnei- Putna si Gura Putnei- HM Nisipitu (statia Radauti era echipata cu instalatie CED)

-Dornesti- Siret (statia Siret aveea macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata)

-Darmanesti- Dornesti- Vicsani CFR- Vadu Siretului UZ (Statia Vicsani CFR are macaze mecanice, semnale luminoase la un capat si semafoare la celalalt capat. Statia Vadu Siretului UZ are macaze mecanice si semnale luminoase).

-Darmanesti- Cacica- Paltinoasa/Gura Humorului (ulterior linie electrificata. Fosta statie Ilisesti aveea macaze mecanice si semnale luminoase)

-Dolhasca- Falticeni

-Veresti- Leorda- Botosani

-Leorda- Dorohoi

-Vama- Moldovita (HM Dragosa si HM Vatra Moldovitei erau puncte de sectionare in linie curenta)

-Pojorata- Fundu Moldovei

-Ramificatie Floreni- Dornisoara

-Pascani- Targu Neamt (linie electrificata)

-Bacau- Piatra Neamt- Bicaz- Bicaz Chei (HM Hemeius si statiile Buhusi, Roznov, Tarcau-Neamt si Bicaz au instalatii CED)

-Onesti- Valea Uzului- Comanesti- Ghimes- HM Mihaileni (linie electrificata. Statiile Valea Uzului si Comanesti au instalatii CED. HM Mihaileni are macaze mecanice, semnale mecanice la un capat si luminoase la celalalt capat)

-Comanesti- Moinesti

-Valea Uzului- RAFO Darmanesti (statia RAFO Darmanesti aveea instalatie CED)

-Socola- HM Ungheni Prut CFR- Ungheni CFM (statia Holboca are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata. Statia Cristesti-Jijia are instalatie CED. HM Ungheni Prut CFR are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata. Statia Ungheni CFM are instalatie CED).

-Crasna- Husi (din 1994 statia Husi are semnale luminoase si bariere automate. Macazele sunt mecanice)

-Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

-Buhaiesti- Vaslui (statia Balteni are instalatie CED)

-Crasna- Zorleni

-Marasesti- Panciu

-Focsani- Odobesti

-Barbosi Triaj Grupa A- CFU Malina

-Hanu Conachi- Barcea (statia Ivesti are instalatie CED, iar statia Liesti are instalatie CED din 16 noiembrie 2010)

-Galati Calatori- Galati Triaj Bazin Port Nou/Gara nr.8- Ram. Badalan- Galati Marfuri/Galati Transbordare- Galati Larga Grupa A- Galati Larga Grupa B CFR- Giurgiulesti CFM
(Statia Galati Calatori are instalatie CED, statia Galati Larga are macaze mecanice si semnale luminoase).

-RAM Buzau Grupa A- Nehoiasu

-Medgidia- Tulcea Oras (statia Babadag are instalatie CED, iar statia Tulcea-Oras are: macaze mecanice, semafor de iesire, semnal de intrare si prevestitor luminos, o bariera automata si o bariera mecanica)

-Palas- Constanta Marfuri (linie electrificata. Statia Constanta Marfuri are macaze mecanice, semnale luminoase si bariera automata).

-Saligny Grupa Est- Cernavoda Oras

-Ram. Medgidia Est- Negru Voda

-Eforie Nord- Mangalia (statia Eforie Nord are: macaze mecanice, semafoare la un capat si semnale luminoase la celalalt capat, o bariera automata. Statia Eforie Sud are instalatie CED. Statia Neptun are macaze mecanice, semafoare la un capat si semnale luminoase la celalalt capat)

-Ramificatie Amara- Ram. Slobozia Noua- Slobozia Noua- Tandarei

-Ram. Ploiesti Est Post 1- Ploiesti Nord- Maneciu (Ram. Ploiesti Est Post 1- Ploiesti Nord= linie electrificata)

-Buda- Slanic Prahova

-Balotesti- Caciulati- Armasesti (statia Balotesti are macaze CEM, semafoare la un capat si semnale luminoase la celalalt capat)

-Caciulati- HM Snagov Plaja

-Constantin David/Voluntari- Ram.Constantin David/Ram. Voluntari- Ram.Loulis- Ram. 1 Titan- Titan Grupa Marfuri- Jilava (Constantin David/Voluntari- Titan Grupa Marfuri= linie electrificata)

-HM Titan Sud/23 August- Titan Grupa Calatori- Ram. 2 Titan- Oltenita (HM Titan Sud/23 August are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata)

-Bucuresti Obor- Pantelimon (statia Bucuresti Obor are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera mecanica)

-Bucuresti Progresul- Ram. 2 Jilava- Jilava (statia Bucuresti Progresul are macaze mecanice si semnale luminoase)

-Giurgiu Nord- Giurgiu

-Giurgiu- Giurgiu Sud

-Ram. Pod Arges- Pitesti- Bradu de Sus

-Titu- Targoviste- HM Teis- HM Aninoasa- Pietrosita (HM Teis si statia Doicesti au instalatii CED)

-Ploiesti Vest- I.L.Caragiale- Mija- Targoviste Nord- HM Teis

-Ploiesti Vest- Ploiesti Crang (linie electrificata. Statia Ploiesti Crang are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata)

-I.L.Caragiale- Ram. 1 Ditesti- Ram. 2 Ditesti- Filipestii de Padure

-Ram. 1 Ditesti- Moreni

-Golesti- Campulung- Argesel

-Pitesti- Curtea de Arges

-Costesti- Rosiori Nord

-Rosiori Nord- Rosiori Est- Alexandria- Zimnicea (statia Zimnicea are instalatie CED)

-Rosiori Est- Turnu Magurele- Turnu Magurele Port

-Piatra Olt- Caracal- Corabia

-Piatra Olt- Craiova

-Piatra Olt- Babeni- Govora- Raureni- Ramnicu Valcea- Post Ajutor Miscare Valcea (statiile Babeni si Govora au instalatii CED. Statia Raureni are instalatie CEM. Statia Ramnicu Valcea are macaze mecanice, semnale luminoase, o bariera automata si o bariera mecanica)

-HM Cozia- Lotru- Podu Olt

-Babeni- Alunu

-Babeni- Antestatia CET Govora

-Jiu (gara noua)- Ramificatie Jiu- Golenti- Calafat

-Golenti- Poiana Mare

-Jiu (gara veche)- Ramificatie Jiu

-Targu Carbunesti- Albesti- Seciurile

-Turceni- Rovinari si Carbesti- Amaradia- Targu Jiu (linie electrificata. Statiile Turceni, Plopsoru, Rovinari si Carbesti au instalatii CED. Statia Amaradia are instalatie CEM)

-Turceni- Dragotesti (linie electrificata)

-Amaradia- Barsesti (linie electrificata. Statia Barsesti are instalatie CED)

-Strehaia- Motru (linie electrificata. Statia Motru Est are instalatie CED)

-Caransebes- Resita Nord- Resita Sud (linie electrificata. Statia Resita Nord are instalatie CED, iar statia Resita Sud are macaze mecanice , semnale mecanice si o bariera automata)

-Caransebes- HM Boutari

-Resita Nord- Berzovia- Gataia- Voiteg

-Berzovia- Oravita

-Oravita- Iam HM

-Oravita- Anina (statia Garliste are macaze mecanice si semnale luminoase)

-Buzias- Gataia- HM Jamu Mare

-Lugoj- Buzias- Semenic HM

-Timiseni- Jebel- Voiteg- Stamora Moravita CFR
(Statia Timiseni are macaze mecanice si centralizat electromecanice, semnale luminoase la un capat si semnale mecanice la celalalt capat)

-Jebel- Giera

-Jebel- Liebling

-Timisoara Vest- Cruceni

-Ram. 3 Jimbolia- Carpinis- Jimbolia CFR

-Carpinis- Ionel HM

-Lovrin- Jimbolia

-Dudestii Noii HM- Biled- Satu Nou HM- Lovrin- Samnicolau Mare- Cenad ( HM Dudestii Noi are macaze mecanice, semnale luminoase la un capat si semnale mecanice la celalalt capat).

-Sanandrei- Periam- HM Satu Nou- Lovrin- Nerau

-Aradu Nou- Periam- Samnicolau Mare- Valcani HM

-Arad- Nadlac

-Timisoara Est- Radna

-Ilia- Lugoj

-Santana- Nadab- Chisineu Cris- Ciumeghiu

-Nadab- Graniceri HM

-Santana- Ineu- Brad

-Ineu- Cermei

-Mintia- Paulis Lunca- Brad (statia Paulis Lunca aveea instalatie CED)

-Paulis Lunca- Paulis Lunca Grupa Tehnica

-Barcea Mica- Hunedoara (linie electrificata)

-Barcea Mica- CS Hunedoara (Pestis) (linie electrificata)

-Subcetate- Hateg- HM Sarmisegetuza

-Lupeni- Uricani- Valea de Brazi

-Ciumeghiu- HM Holod Vest- Holod

-Oradea Est- H Baile Felix- Rogoz- Holod- Ram. Holod- Vascau

-Rogoz- Dobresti

-Episcopia Bihorului CFR- Cadea hc- Sacuieni Bihor- Valea lui Mihai CFR- Carei- Ghilvaci (General Gheorghe Avramescu)- Satu Mare Sud- Satu Mare- RAM. Botiz- HM Porumbesti- Halmeu CFR- Diakovo UZ (statiile Sacuieni Bihor, Satu Mare Sud si Satu Mare sunt echipate cu instalatii CED, statia Halmeu CFR are macaze centralizate electromecanic si semnale luminoase, iar statia Valea lui Mihai CFR este echipata cu instalatie CEM) (HM Porumbesti- Halmeu CFR- Diakovo UZ= linie incalecata cu 4 sine).

-Carei- Berveni CFR

-Baciu Triaj- Aghires si Huedin- Piatra Craiului (statiile Mera, Braisoru, Aghires, Huedin si Piatra Craiului au instalatii CED. Statia Baciu Triaj are macaze centralizate electromecanic, semnale mecanice la un capat si semnale luminoase la celalalt capat).

-HM Caseiu- Rastoci si Jibou- Ulmeni Salaj- Satulung pe Somes- Baia Mare- Botiz- Ram. Botiz- Satu Mare (statiile Rastoci, Jibou, Baia Mare si Satu Mare au instalatii CED)

-Botiz- Bixad

-Salva- Viseul de Jos- Valea Viseului CFR- Camara Sighet- Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa CFR (Valea Viseului CFR- Campulung la Tisa CFR= linie incalecata cu 4 sine)

-Viseul de Jos- Viseul de Sus- Borsa

-Viseul de Sus- Viseul de Sus Gara Forestiera (linie incalecata cu 3 sine)

-Ilva Mica- Rodna Veche

-Zalau Nord- Sarmasag- Tasnad- Carei

-Sarmasag- Simleul Silvaniei- Suplacu de Barcau- Abrami- Marghita- Sacuieni Bihor h.- Sacuieni Bihor

-Bistrita Nord- Bistrita Bargaului

-Magherus Sieu- Lechinta- Mihesu de Campie- Ludus

-Deda- Targu Mures- Targu Mures Sud- Ludus- Razboieni (statiile Reghin, Targu Mures Nord, Targu Mures si Targu Mures Sud sunt echipate cu instalatii CED)

-Sfantu Gheorghe- Bretcu

-Bartolomeu- Zarnesti

-Vanatori- Odorhei

-Blaj- Tarnaveni- Sovata- Praid

-Barabant- Zlatna (statia Zlatna Grupa Tehnica are instalatie CED)

-Harman- Intorsura Buzaului

-Sibot- Cugir (linie electrificata. Statia Cugir are macaze mecanice, semnale luminoase si bariera automata).






C.Sectii de pe retaua CFR, pe care in 1991 se circula in sistem BLAS (bloc automat simplificat)


-Crasna- Munteni

-Constanta Marfuri- Lumina Post 1- Lumina Post 2- Navodari- Post 1 Capu Midia- Post 2 Capu Midia- Capu Midia

-Post 1 Capu Midia- Luminita- Sitorman

-Dorobantu- Lumina- Lumina Post 1

-Lumina – Lumina Post 2

-Campina- Campinita

-Videle- HM Radulesti- Giurgiu Nord (Videle- HM Radulesti= linie electrificata)

-Calimanesti- HM Cozia

-Arad- Utvinisu Nou- Santana (Arad- Utvinisu Nou= linie electrificata)




D.Statii cu dependinta intre ele (nu exista semnale prevestitoare intre ele)


-Suceava- Suceava Nord (datorita distantei mici de doar 3 km intre aceste doua statii, nu cred ca exista semnale prevestitoare intre ele).

-Iasi- Nicolina

-Nicolina- Socola

-Vaslui- Munteni

-Rovinari- Rogojel

-Timisoara Nord- Timisoara Sud- Timisoara CET (Statia Timisoara Sud are instalatie CED, iar statia Timisoara CET are macaze mecanice, semnale luminoase si o bariera automata).




E. Restul liniilor de pe reteaua CFR erau in 1991 echipate cu BLA (poate cu exceptia sectiei Suceava Nord- Darmanesti, unde echiparea cu BLA posibil sa se fi realizat dupa 1991, o data cu electrificarea liniei).

























Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Semnalizari - generalitati   

Sus In jos
 

Semnalizari - generalitati

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Semnalizari - generalitati
» Semnale luminoase cu trepte multiple de viteză (TMV)
» Semnalizări
Pagina 10 din 10Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: SEMNALIZARI-