Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
George1000



Numarul mesajelor : 5
Reputatie : 2081
Data de inscriere : 18/06/2012

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Sam 22 Dec 2012, 22:37

Deci sa inteleg ca a fost o oprire tehnica doar pentru transbordarea anumitor persoane spre aeroportul Otopeni care era urmatoarea oprime a IC-ului, nu?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14421
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18052
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 30 Dec 2012, 03:46

Trenul Cluj-Cransebes se va limita la Deva cu alt orar dar nu era mai bine daca circula Cluj-Timisoara ? din Lugoj mergea la Timisoara si pastra actualul orar doar Lugoj-Timisoara era ceva nou , eu zic ca era mult mai bine asa .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 10 Feb 2013, 18:38

Operatorii pot pune și 1000 de trenuri... însă subvenție nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secțiile respective. Fără subvenție ar trebui tarife mai mari și călători mai mulți, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare și evaziunea fiscală e în floare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7726
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10662
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 10 Feb 2013, 19:03

Dr2005 a scris:
Operatorii pot pune și 1000 de trenuri... însă subvenție nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secțiile respective. Fără subvenție ar trebui tarife mai mari și călători mai mulți, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare și evaziunea fiscală e în floare.
Eu ca minister al MT as impinge traficul greu spre TF ... cum este in toate tarile civilizate!In primul rand pentru ca e mai ecologic,apoi economic verificat si nu in ultimul rand ca ne costa enorm intretinerea drumurilor,la care cauza principala e traficul greu! ................................... bine ,si calitatea lucrarilor fantoma facute de firmele partidului ,dar ma rog..
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6223
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 10 Feb 2013, 19:30

AndiCFR a scris:
Pe Ploiesti Sud-Maneciu inca nu s-au bagat trenuri

Si nu se vor baga prea curand datorita jmecherului care are microbuzele in zona aia, am inteles ca TFC nu stiu ce negociaza cu respectivul propietar de microbuze. E unul care are nu stiu ce relatii/pile de nu vrea trenuri pe ruta asta.
Iar despre Bucuresti Nord-Slanic in zilele de 6 si 7 din cate am inteles la inceput au circulat si asa dupa care AFERul si-a dat seama ca a dat prea multe trase si le-au scos, nu din vina TFCului ci din vina AFERului. Speram ca din luna Mai sa avem tren TFC si in zilele de 6 si 7 spre Slanic din Bucuresti.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 10 Feb 2013, 19:41

Și așa e greu de făcut și ce se face acum, pentru că dubarii trimit tone de petiții cum că de ce nu primesc și ei subvenție și primește feroviarul care ,,are o acoperire foarte redusă".
Poate ar trebui făcută cumva o HG sau lege... dar aici trebuie să lucreze atât MT, cât și Finanțele și Economia. La ora actuală, pentru ca un tren să circule se plătesc următoarele:
- trasă
- TUI, cam 9 RON tren*km
- agremente AFER pentru vehicul și componentele lui (aici vorbim de mii de euro)
- personal autorizat AFER: mecanic (școala de mecanici durează 1 an și costă cam 5000 RON) autorizat pe tip de vehicul, pe secție și, eventual, pe conducere simplificată, șef de tren autorizat pe proba frânei, conductor, până și casierul din gară trebuie autorizat. O autorizare costă cam 500 de euro (și trebuie refăcută periodic), faceți și voi calculul cât costă
- combustibil (care include taxă de drum!!!) / electricitate (pe care neapărat o cumperi de la CFR S.A.)
- revizii la zi

În schimb, pentru auto ai nevoie de:
- șofer profesionist (școala de șoferi categ. D - 3 luni, cam 2000 RON + atestat o dată la 2 ani)
- nu ai nevoie să agrementezi fiecare vehicul din parc, ele fiind deja omologate la nivel european
- rovinietă (2455 RON/an pentru autobuz de peste 23 locuri, pentru dubă e mai ieftin)
- ITP (sub 200 RON, o dată la 6 luni)
- RCA (cam 5000 RON pe an pentru autobuze mari)

Faceți calculul și vedeți de ce transportul feroviar fără subvenție nu poate fi profitabil.

--
Nu AFER dă trasele, ci CFR S.A.. iar subvenția se dă prin intermediul MT, or dacă MT nu aprobă decât x tren*km, degeaba ai trasă, că tot nu primești subvenție.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4977
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 10 Feb 2013, 22:10

In nici o tara din UE transportul rutier in afara localitatilor nu cred ca primeste subventii. Nu mai spun ca acest tip de transport nu prea exista. Si eu as fii de acord ca companiile CFR CALATORI si cele private sa primeasca maxim 50% din pretul biletelor vandute. Firmele de transport rutier daca doresc subventie sa li se stabileasca prin lege un pret minim la bilete atat judetean cat si interjudetean. In Romania deja sunt multe firme de transport rutier care sunt foarte puternice si pot face presiuni asupra autoritatilor. Oricum soferii lucreaza dupa cum toti stim si 12 ore la fiecare 24 de ore (am dat un exemplu) pe cand mecanici de locomotiva nu depasesc orele admise si normal ca cheltuielile la feroviar sunt mai ridicate.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 10 Feb 2013, 22:14, editata de 1 ori
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 615
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 2608
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 10 Feb 2013, 22:13

Scuzati off topicul! Atestatul pentru categoria D (microbuz peste 8 locuri, autobuz, autocar) are valabilitate 5 ani, nu 2. Le am eu, si permis si atestat. Inca odata scuze off topic Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Dum 10 Feb 2013, 23:32

E binevenită corectura. Înseamnă că 2 ani sunt valabile autorizările mecanicilor?

--
În afară se subvenționează și traseele rutiere intrajudețene (mă rog, în interiorul landului, districtului sau cum sunt ei organizați), însă acolo există transport integrat, adică bilete și abonamente unice (valabile inclusiv la tren) și menținerea doar a celor mai rapide legături, adică dacă între punctele A și B ai 10 km pe c.f. și 20 pe șosea, atunci se susține puternic trenul, pe când dacă e invers se susține autobuzul. Evident, în 90% din cazuri se întâmplă prima variantă.
De asemenea, acolo nu prea se suprapun modurile de transport... dacă s-ar aplica la noi, ca exemplu, nu ar mai fi autobuz București - Periș, ci doar Periș - DN1, la legătură cu trenul.

În concluzie, la noi nu se justifică deocamdată subvenționarea transportului auto, pentru că nu avem autorități de transport metropolitan sau județean (cea de la București e o glumă proastă) și nu avem deloc integrare între modurile de transport, nici ca program, nici ca preț.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Lun 11 Feb 2013, 15:40

AndiCFR a scris:
Pe Ploiesti Sud-Maneciu inca nu s-au bagat trenuri,pe Caransebes-Boutari le-au scos.

De ce le-au scos ?
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Lun 11 Feb 2013, 15:41

Dr2005 a scris:
Operatorii pot pune și 1000 de trenuri... însă subvenție nu se dă decât pentru cele aprobate de stat, care sunt zero pe secțiile respective. Fără subvenție ar trebui tarife mai mari și călători mai mulți, pentru că domeniul feroviar e supra-taxat, iar evaziunea e zero, spre deosebire de domeniul auto, unde taxele sunt mici, verificările sunt rare și evaziunea fiscală e în floare.

Atunci, subvenția să fie eliminată și prețurile aduse la zi.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Lun 11 Feb 2013, 15:58

Din nefericire, nu prea văd că ar exista posibilitatea de multi quote, de aceea, îmi cer scuze că citez mai multe răspunsuri și apar astfel mai multe posturi ale mele. Nu vânez posturi.

DUAL a scris:
Eu ca minister al MT as impinge traficul greu spre TF ... cum este in toate tarile civilizate!In primul rand pentru ca e mai ecologic,apoi economic verificat si nu in ultimul rand ca ne costa enorm intretinerea drumurilor,la care cauza principala e traficul greu! ................................... bine ,si calitatea lucrarilor fantoma facute de firmele partidului ,dar ma rog..

Eu sunt INDIGNAT de starea liniilor. Ca ministru al MT s-ar putea face o mulțime de lucruri bune, atrași investitori străini, fonduri UE pt infrastructură, construire de linii noi, etc.

Chiar azi vorbeam cu-n amic, despre linii. S-a putut realiza în trecut străpungerea Defileului Jiului, pe traseul Bumbești - Livezeni, și acum, cu mijloace moderne, nu se pot face intrețineri ale liniilor deja existente.

Eu aș face străpungeri de munți, tunele și prelungiri de linii, între : Nehoiasu - Înt Buzăului, Bicaz - Gheorghieni, Sighisoara - Tg Mureș - Cluj, Vașcău - Brad - Deva, Seciuri - Alunu, Rm Vâlcea Est - Vâlcele – Pitești, Comănești - Piatra Neamț - Tg Nt - Fălticeni – Sv, Galați - Măcin, Brăila - Măcin, Măcin – Tulcea, Caransebeș - Bouțari - Sarmisegetusa - Hațeg - Subcetate, etc.

Refacerea integrală, dublarea și electrificarea întregii linii de Centură a orașelor : Buc, Ploiești, Constanța, Arad, Brașov, Timișoara, Suceava.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Lun 11 Feb 2013, 16:01

AlexD a scris:
Si nu se vor baga prea curand datorita jmecherului care are microbuzele in zona aia, am inteles ca TFC nu stiu ce negociaza cu respectivul propietar de microbuze. E unul care are nu stiu ce relatii/pile de nu vrea trenuri pe ruta asta.
Iar despre Bucuresti Nord-Slanic in zilele de 6 si 7 din cate am inteles la inceput au circulat si asa dupa care AFERul si-a dat seama ca a dat prea multe trase si le-au scos, nu din vina TFCului ci din vina AFERului. Speram ca din luna Mai sa avem tren TFC si in zilele de 6 si 7 spre Slanic din Bucuresti.

Ca ministru MT, aș interzice TOATE traseele de microbuze, autocare și / sau autobuze, pe rutele unde se poate face transport cu trenul. Eu prefer trenul, este comod și sigur.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Lun 11 Feb 2013, 16:08

Dr2005 a scris:
Și așa e greu de făcut și ce se face acum, pentru că dubarii trimit tone de petiții cum că de ce nu primesc și ei subvenție și primește feroviarul care ,,are o acoperire foarte redusă".

Faceți calculul și vedeți de ce transportul feroviar fără subvenție nu poate fi profitabil.

Nu AFER dă trasele, ci CFR S.A.. iar subvenția se dă prin intermediul MT, or dacă MT nu aprobă decât x tren*km, degeaba ai trasă, că tot nu primești subvenție.

1. Sunt sătul de dubari, de multe ori se stă înghesuiți ca sardelele, etc. Feroviarul întâi, și nu joanghina de dubar. "Marș afară, jigodie, nu primești nicio licentă de transport." Trenul întâi.
2. Dacă transportul auto n-ar fi admis, ar putea fi profitabil.
3. Dacă cfr dă trasele, de ce le mai dă, dacă apoi interzice cursele pe traseul respectiv?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14143
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16617
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Lun 11 Feb 2013, 16:28

Am mai explicat cum stă treaba, te invit să recitești postările.

CFR dă trase și nu interzice nimic. Doar că MT nu dă subvenție decât pentru trenurile din pachetul minim social. Dar asta nu înseamnă că operatorii nu pot pune în plus și 1000 de trenuri dacă vor, însă nu vor primi subvenție.
De ce nu e rentabil trenul fără subvenție am detaliat într-un mesaj anterior.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   

Sus In jos
 
SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.
Sus 
Pagina 4 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Pamant pentru flori
» Pregatire trandafiri pentru iarna
» limax si melci cu cochilie
» Ingrasamantul pentru orhidee
» OXALIS

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: