Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 4268
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mar 13 Noi 2012, 00:10

razvan - trenuri a scris:
Nu mai spun ca intre Budapesta si Szolnolk sau Budapesta - Gyor sunt aproape 100 perechi de trenuri zilnic. La ei de ce este posibil numai la noi nu?

@razvan-trenuri, sa nu exageram, ungurii au 100 de perechi de trenuri in total pe liniile specificate de tine . Plus de asta, intre Budapesta si Szolnok sunt 2 rute diferite, una din Budapest Kelety si alta din Budapest Nyugaty si de aceea apar asa de multe trenuri daca dai cautare Budapest-Szolnok... Pe Budapesta-Gyor care este si linia lor de baza, sunt doar vreo 34-35 perechi de trenuri.
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 574
Reputatie : 3673
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mar 13 Noi 2012, 01:40

De la Budapesta sunt 2 directii spre Szolnok, una prin Ujszasz alta prin Aeoportul Ferihegy (Ferihegy e nume propriu, acum aeroportul se cheama Liszt Ferenc) - Cegled (oras important). Trenurile spre Puspokladany - Oradea merg prin Cegled, la fel si cele spre Kecskemet - Szeged (Subotica - Belgrad), caci de la Cegled se ramifica spre sud calea ferata. Trenurile spre Arad merg prin Ujszasz, si mai ales regionalele Szolnok - Budapesta, cu opriri in toate statiile. Ruta Cegled e folosita mai ales de trenuri cu opriri putine. E important de stiut ca ambele gari (Keleti, fara y si Nyugati au iesire spre ambele directii. De la keleti pleaca internationalele, de la Nyugati acceleratele de lung parcurs spre Szolnok - Puspokladany - Debrecen - Nyiregyhaza - Miskolc si se intorc pe la Hatvan (e vba de IC Nyugati - Keleti si invers). De la Nyugati mai sunt trenuri din ora in ora spre nord, spre Vac - Szob. La vest de Dunare sunt garile Deli - gara mai mult regionala pentru directia S-V - Szekesfehervar - Pecs, iar Kelenfold este de trecere de la Deli spre SV si de la Keleti spre Gyor - Viena. Bineinteles, acestea sunt cele 4 mari gari, in realitate cu tot cu halte Budapesta are peste 20 de gari, surclasand Bucurestiul, si nepunand la socoteala trenurile HEV.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4975
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mar 13 Noi 2012, 10:00

Oricum la unguri pe aceleasi tipuri de linie sunt un numar dublu de trenuri fata de Romania, dar sigur ca acolo EXIGENTA este mai ridicata ca la noi. Di ce am observat eu prin garile din Budapesta circula zilnic aproximativ 800-900 trenuri. Cu toate acestea sunt mai putne trenuri decat in Praga sau Varsovia unde sunt mai multe 1000 trenuri zilnic. Sigur ca la ei cu un asa numar mare de trenuri nici autocarele/microbuzele care circula pe drumuri mai bune si autostrazi nu au succes cum au in Romania si sunt mai putine.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 13 Noi 2012, 19:50, editata de 1 ori
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2228
Reputatie : 4778
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mar 13 Noi 2012, 11:57

Pai la ei probabil nu se circula pe magistrale pe baza de cale libera.
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 485
Reputatie : 2917
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Vin 16 Noi 2012, 23:11

Luna a scris:
Pai la ei probabil nu se circula pe magistrale pe baza de cale libera.
evident ca nu, Sad si se circula chiar cu 120km/h constant...chiar daca nu au trenuri foarte lungi (am vazut la IC-uri 4-6 vagoane), au mers cadentat pe linile importante
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2569
Varsta : 24
Localizare : Bistrita
Reputatie : 6134
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mar 04 Dec 2012, 16:07

Eu as sugera ca in zilele de vineri si duminica (cand circula trenul de Tg. Mures 15024/15023 dupa noul mers) sa fie introduse cele 2 automotoare VT 614 cuplate ca sa incapa studentii in el! Daca pe Buzau - Bucuresti Nord se poate, atunci cu siguranta se poate si aici! Sper sa nu luati in nume de rau aceasta sugestie!
Sus In jos
Vlad Singeorzan



Numarul mesajelor : 35
Varsta : 27
Reputatie : 1967
Data de inscriere : 06/11/2012

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mar 04 Dec 2012, 22:14

Duminica, 2.12.2012, trenul de Targu Mures a fost compus doar dintr-un singur automotor DH2. Calatorii au fost enorm de multi. O parte au renuntat sa se mai bata pe un loc in tren si au plecat la masina personala sau la autocar. Trenul a plecat cu 10 minute intarziere din Targu Mures. La plecare spatiul de la usi a fost complet blocat, pe culoare din nou foarte plin. Nici nu vreau sa stiu cum au reusit cei din Iernut si Ludus sa urce in tren, daca au mai urcat.
Acum eu nu stiu ce se intampla: nu sunt automotoare destule pe zona Cluj sau Transferoviar si-a pierdut interesul fata de calatori? Dar sa pui un singur automotor DH2 duminica seara mi se pare o prostie mare si o bataie de joc fata de calatori. Au mai fost si in alte saptamani trimise automotoare DH2, am trimis reclamatii la companie cum ca un singur automotor nu este suficient, dupa aceea au pus doua saptamani la rand automotor VT dupa care acum iar trimit DH2. Deci, sincer nu stiu ce se intampla.
De la noul mers trenul circula numai vineri si duminica, iar daca tot aceeasi compunere in bataie de joc o vor trimite duminica seara, atunci sugerez ca decat sa ne batem in fiecare duminica pentru un loc pe scaun sau in picioare intr-un automotor DH2, mai bine sa fie anulat definitiv acest tren si cine vrea sa mearga cu CFR-ul sau cu autocarele. Sau o alta solutie ar fi ca pe zona Cluj sa existe cel putin 3 sau 4 automotoare VT pentru a putea fi trimise duminica spre Oradea, Targu Mures si Bistrita.
Sper ca Transferoviar sa ia masuri si sa nu se mai intample astfel de neplaceri, care in timp ar putea duce, mai mult sau mai putin, la pierderea unui anumit numar de calatori.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 01:28

La fel a fost si in Buzau duminica la 18:50 cu 10 min inanintea de plecarea trenului R 15210 spre Buc.Nord trenul era arhi-plin spatiile libere de langa usile VT-ului erau ticsite de trolere, rucsace dar mai ales de un numar foarte mare de studenti in picioare. Peste 60 de insi erau in picioare. Nici nu vreau sa ma gandesc la cei care au vrut sa urce din Mizil si Pl.Sud, daca Mizil nu prea are importanta la PL.Sud duminica sunt cel putin 25 de studenti, 10 din ei vin cu trenul de la Slanic.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2569
Varsta : 24
Localizare : Bistrita
Reputatie : 6134
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 09:30

Vlad Singeorzan a scris:
Sau o alta solutie ar fi ca pe zona Cluj sa existe cel putin 3 sau 4 automotoare VT pentru a putea fi trimise duminica spre Oradea, Targu Mures si Bistrita.

In relatia Cluj - Oradea sunt foarte multi calatori si acolo merg de obicei VT-urile 614, iar VT 624 merge la Bistrita! Mentionez ca la Bistrita un DH2 ar face fata cu brio la cati calatori sunt pe cel de la ora19 care este facut cu VT 624!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14138
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16610
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 10:30

S-ar putea ca VT-ul de Bistrița să fie, în turnus, legat de ceva tren de Cluj. Că așa... nici pe Cordău nu e nevoie de VT, dar trenurile de acolo sunt legate de cele care fac Cluj-Oradea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 10:38

Se pare ca TFC este depasita de succesul trenurilor si nu au material rulant.
Ori s-au intins mai mult decit pot duce, vor trenuri dar n-au material, nu pot sau nu vor sa si cumpere?


Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10620
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13694
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 10:40

Pai nu au material se vorbea ca mai au doua DH2 si un VT628 la reparat si probabil din ianuarie o sa le mai invarta..
Tipic romanesc sa scoti cat mai multi bani dar sa nu investesti aproape deloc
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 10:51

De aia ma mir si eu, au grija de imaginea lor, relatii cu publicul pe internet, raspunsuri ca noi vrem trenuri dar nu ni se aproba, o sa facem o sa dregem, am reparat linia, dar nu au material suficient.

Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7989
Reputatie : 13035
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 12:03

Mai sunt acele doua automotoare DH2 inchiriate Operatorului Regiotrans?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10620
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13694
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   Mier 05 Dec 2012, 12:43

COSTACHE MIHAIL a scris:
Mai sunt acele doua automotoare DH2 inchiriate Operatorului Regiotrans?

Norbi a zis ca sunt 3 bucati
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.   

Sus In jos
 
SUGESTII PENTRU OPERATORUL FEROVIAR T.F.C.
Sus 
Pagina 2 din 5Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Pamant pentru flori
» Software feroviar
» Pregatire trandafiri pentru iarna
» limax si melci cu cochilie
» Ingrasamantul pentru orhidee

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: TRANSFEROVIAR CALATORI-
Mergi direct la: