Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

  Compunerea trenurilor din România -2013

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
costi_dumitru

avatar

Numarul mesajelor : 116
Varsta : 27
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2372
Data de inscriere : 18/07/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mar 21 Mai 2013, 14:14

Mai nou pe Giurgiu - Videle exista RE, care se atașează în Videle la IR 1522. În ciuda schimbării, trenul de la Păușa tot 2 minute staționează în Videle. Sunt suficiente? Care sunt avantajele acestei schimbări de rang?
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2069
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3997
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mar 21 Mai 2013, 14:50

La cat intarzie 1522 uneori nici nu mai conteaza 5 minute Smile
Mutarea asta e buna, astfel ca cei care vin de mai departe cu 1522(printre carea aflu si eu) nu mai sunt sufocati de "CFR-isti" sau CFR-isti. Chit ca se urca ei in celalalt AM sau ma mut eu.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 8763
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mar 21 Mai 2013, 15:42

Desiro-urile au cupla automata (parca asa se numeste), deci ar trebui sa fie suficiente. Pe de alta parte nu stiu daca normele de siguranta feroviara permit ca pe linia pe care soseste un tren sa fie altul stationat sau la manevre. Mi se pare ca l-am vazut odata pe 2075 (Piatra Olt - Ramnicu-Valcea) sosint in Valcea cand era stationat 1737 (Valcea - Cluj), ambele pe linia II, deci presupun ca se poate. :-? In cazul in care se poate ar trebui sa fie suficienta o stationare de doua minute.

Totusi, in Valcea e mai complicat, fiind deschise doar primele doua linii.


Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Mar 21 Mai 2013, 15:56, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13781
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16109
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mar 21 Mai 2013, 15:52

Se poate doar cu semnal de chemare... însă comenzile semnalului de chemare sunt sigilate, orice activare a lui trebuind trecută într-un registru și, eventual, însoțită de o notă de justificare. Deci prea complicat, prin urmare, de regulă, se primește trenul la o linie liberă și apoi se manevrează cu ajutorul semnalelor de manevră.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mar 21 Mai 2013, 16:03

Primirea unui tren la linie ocupată nu se face niciodată cu semnal de chemare. Primirea trenului la linie ocupată se face numai în cazul în care nu ai unde să primești trenul și se face pe baza ordinului de circulație dat de IDM (care trebuie să se deplaseze pâna la semnalul de intrare și să însoțească trenul până în gară).

Se poate primi la o linie ocupată cu semnal pe liber dacă acea linie are semnal de parcurs iar trenul e după acel semnal (practic se primește trenul pe porțiunea de linie din-naintea semnalului de parcurs care e de fapt liberă)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13781
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16109
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mar 21 Mai 2013, 17:43

Hmm... Videle are și semnale de parcurs.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Sabik



Numarul mesajelor : 334
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 2067
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: R 4105   Mar 21 Mai 2013, 21:16

Astazi R 4105 avea o alta compunere de ceea ce apare pe lista: 26-16, 26-16, 36-16, 26-16.
Sus In jos
costi_dumitru

avatar

Numarul mesajelor : 116
Varsta : 27
Localizare : Giurgiu
Reputatie : 2372
Data de inscriere : 18/07/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mar 21 Mai 2013, 23:00

Oare ce automotor mai face restul trenurilor, dacă 9346 (care era format dintr-un singur automotor), îl atașează la 1522. Ciudat.
Are cineva informații în privința asta?
Sus In jos
http://www.fotografdeocazie.blogspot.com
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mier 22 Mai 2013, 08:58

Eu am vazut in Arad un RGT primit pe o linie pe care era deja staionat alt RGT.

Inainte de Paste m-am intors de la Sighetu Marmatiei. In Cluj Napoca am urcat in 1833 iar in urma lui venea un motor TFC. Este adevarat ca era la manevra dar tot pe linie ocupata era.

Acuma intrebarea cred ca era daca instructia permite primirea a doua trenuri in circulatie(nu manevra) pe aceeasi linie.
Ar fi destul de nerentabil sa intre 2 sageti pe linii alaturate si apoi sa manevreze pentru cuplare.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mier 22 Mai 2013, 09:05

Este strict interzisă primirea unui tren la linie ocupată chiar și cu indicație de chemare.
Un tren poate intra la o linie ocupată când face mișcări de manevra, pe baza indicației de manevra permisă dincolo de semnal (alb lunar) la semnalele de manevră sau ieșire/parcurs.
Primirea la o linie ocupată se face numai în cazuri excepționale și se face cum am zis mai sus.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Mier 22 Mai 2013, 09:29

IR 1582 de azi : Transmontana + 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83. Fara biciclete si cu numai 15 min intarziere.
Sus In jos
Sabik



Numarul mesajelor : 334
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 2067
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: Cuplare Desiro   Mier 22 Mai 2013, 21:24

dan tm a scris:
Eu am vazut in Arad un RGT primit pe o linie pe care era deja staionat alt RGT.

Inainte de Paste m-am intors de la Sighetu Marmatiei. In Cluj Napoca am urcat in 1833 iar in urma lui venea un motor TFC. Este adevarat ca era la manevra dar tot pe linie ocupata era.

Acuma intrebarea cred ca era daca instructia permite primirea a doua trenuri in circulatie(nu manevra) pe aceeasi linie.
Ar fi destul de nerentabil sa intre 2 sageti pe linii alaturate si apoi sa manevreze pentru cuplare.

Anul trecut am calatorit cu IR 1819. Pe atunci Desiro care venea de la Tg Mures i-a fost atasat inca un AM care venea de la Sibiu. AM-rul de la Sibiu a ajuns primul la Vintu, dupa ce a intrat in gara a iesit, a asteptat ca AM-rul de la Tg Mures sa intre in gara iar dupa a intrat din nou in gara pentru cuplare.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10552
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Joi 23 Mai 2013, 00:09

@Dantm .Nu cred.Pe vremuri cand Deva-Cluj circula combinat cu Sibiu-Cluj,era acelasi lucru!
Venea deveanu,intra pe galben la o llinie... Iar cand a venit sibianul,a primit rosu.Iar chemarea in gara a fost direct pe alb lunar!
Cazul astea a fost unic,cand era intarziere masiva.De regula se primea unul,normal,apoi se scotea pe alb lunar intra alalalt ,iar noi reintram la aceeasi linie pe alb lunar("noi" eram in automotorul de Deva).99% din cazuri automotorul din care se conducea era cel de Sibiu,pe directia VintudJos-Cluj Napoca.. Asta probabil pentru ca la intoarcere,sa nu le mai manevreze in depou,se mergea cu Cluj-Deva si in Vintu se lasa automotorul de Sibiu,care apoi pleca Vintu-Sibiu.Sibiul in general ajungea primul in Vintu ,la lo alta linie,manevra,intre timp venea Deva,il puneau in cap si agale..
Nu stiu cat de corecta a fost si probabil raspunsul da/nu nu-l poate un IDM activ.
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 255
Reputatie : 2206
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Joi 23 Mai 2013, 20:39

Salutare.
MA puteti ajuta cu compunerea catorva Regiouri.
4503
5214/5310
5431
5445
Pe scurt Brasov Iasi.Cred ca e interesant de stiut si pentru altii, mai ales de la trista anulare a trenurilor de Brasov spre moldova.
Multumesc
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1014
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2939
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    Joi 23 Mai 2013, 20:47

Ultimele doua au 2*26-16.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013    

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din România -2013

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din România - 2012
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din România - 2016
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-