Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Urmatorul
AutorMesaj
060-EA078



Numarul mesajelor : 338
Reputatie : 2763
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 08 Iul 2011, 00:20

Depoul Pascani a detinut locomotive cu motorizare ALCO, insa doar din seriile 66/67, adica locomotive de 3000 de cai putere. Locomotive din seriile 70/71 a detinut depoul Iasi, fiind utilizate indeosebi la remorcarea trenurilor pe linia 600. Locomotivele de la Pascani au fost 66-0011, 66-0012, 67-0013 si 66-0017. Ultimul servici la Depoul Pascani a fost efectuat in vara lui 1994, cu locomotiva 66-0011, iar la Iasi cu locomotiva 70-0015, in iarna aceluiasi 1994. Ultima locomotiva ALCO in servici la CFR a fost 71-0005, in anul 1995, la Cluj ( vazuta remorcand tren de calatori inspre Oradea - retrasa din circulatie in urma unei defectiuni majore).

In prezent exista pastrate 4 locomotive, la Brasov, cu urmatoarele observatii :

- 71-0001, a apartinut depoului Cluj, transferata in gestiunea SAAF si pastrata La Rimnicu Valcea din 1998 pana in 2003
- 70-0017, a apartinut depoului Rosiori, transferata in gestiunea SAAF, pastrata in parcul SAAF de la Strehaia din 1999 pana in 2003
- 71-0024, a apartinut depoului Cluj Napoca, transferata in gestiunea SAAF, pastrata in parcul rece SAAF de la Baciu Triaj din 1998 pana in 1999, si in parcul SAAF Strehaia din 1999 pana in 2003
- 70-0029, a apartinut depoului Iasi, transferata in gestiunea SAAF, pastrata in parcul rece SAAF Marasesti tin 1998 pana in 2000 si in parcul rece SAAF Strehaia din 2000 pana in 2003.

Au existat alte 3 locomotive cu intentia de a fi pastrate, la Oradea, cu numerele 70-0013, 70-0027 si 70-0028, dar care s-au taiat si ele din pacate, in 2003. Am fost la cateva saptamani distanta de a prinde cateva poze cu ele. O alta locomotiva care s-a dorit pastrata a fost 70-0020, in uzina Electroputere, dar care s-a taiat si ea.

Din seriile de locomotive cu motorizare de 3000 CP nu se mai pastreaza niciun exemplar. Nici macar cele doua prototipuri de 2640 CP, construite pe platforma 060-DA, inmatriculate 060-DB ( varianta CFR) , nu se mai pastreaza.
Sus In jos
djmk1988



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 28
Localizare : Constanta
Reputatie : 2032
Data de inscriere : 05/07/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Dum 10 Iul 2011, 11:43

Pai si soarta celor 4 existente in prezent care ar fi ? Le paste primejdia si pe ele sau exista o mica sansa sa fie 'donate' unui grup de pasionati feroviari dispusi sa imi omoare ceva timp cu ele sa le cosmetizeze ? Ar fi pacat sa dispara definitiv aceasta mica parte a istoriei feroviare autohtone chiar daca nu are prea mare relevanta . Poate intr-o zi ne vom strange cativa membrii ai forumului sa vizitam relicvele Laughing
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3719
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Dum 10 Iul 2011, 21:04

CFR nu este renumit pentru astfel de cadouri, deci foarte probabil "niet" donatie. In scriptele lor, probabil ca figureaza ca material valorificant (fier vechi).
Cum de au scapat inca de la taiere? Poate ca exista pe undeva prin CFR o minte luminata care mai considera inca aceste carcase de constructie speciala drept un punct de plecare pentru (re)construirea a locomotive de mare putere, fie electrice sau diesel.
Sau poate ca pur si simplu locomotivele astea , dpdv contabil n-or fi inca amortizate integral. Daca nu ma-nsel, locomotivele se amortizau prin anii aia in vreo 40 de ani - sau poate or fi 30? nici nu stiu exact...
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7928
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12538
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Mier 10 Aug 2011, 23:45

O didina in Ploiesti la rafinarie. Se vede in plan secund.


_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
060-EA078



Numarul mesajelor : 338
Reputatie : 2763
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Joi 11 Aug 2011, 16:36

Mihail, aia nu este o didina ci un DG. Are numarul 024 si apartine Rafinariei. S-a renuntat la folosirea ei incepand cu anul 2003.
Sus In jos
vilhelm



Numarul mesajelor : 59
Reputatie : 2175
Data de inscriere : 24/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Joi 11 Aug 2011, 17:15

Putina istorie nu strica totusi. LDE150-urile , deci cele cu seriile industriale , sau construit intr-un numar de 22 de bucati. Cea care se afla la Cartierul Telejean e LDE150-006. Ei ei ei......
Sus In jos
djmk1988



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 28
Localizare : Constanta
Reputatie : 2032
Data de inscriere : 05/07/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Joi 11 Aug 2011, 20:02

COSTACHE MIHAIL a scris:
O didina in Ploiesti la rafinarie. Se vede in plan secund.


O poza mai detaliata? Este functionala ? :shock:
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7928
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12538
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Joi 11 Aug 2011, 22:30

Poza o am de la o prietena, multumesc pentru corectura. Daca acea locomotiva este un LDE-150, inseamna ca este aceeasi ca cea de la Euroest din Constanta http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3056. Acestea sunt la fel cu cele din seria 64 care noi le spunem MULA?

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
060-EA078



Numarul mesajelor : 338
Reputatie : 2763
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 12 Aug 2011, 00:32

Da, constat ca forumul asta este unul plin de iluminati care le stiu pe toate si cauta sa-ti dea peste nas cu orice. Unul dintre ei este chiar stimabilul Vilhelm, care la fel ca si d-l bostanescu gigel este plin de mesaje interesante cu un plus de informatii substantiale aduse forumului.

Legat de locomotiva din rafinarie, daca n-as fi fost acolo si n-as fi vazut-o acceptam o corectura. De obicei cand vad ceva, cred ce vad nu ce mi se zice, sau nu vad ce cred. Prin urmare n-am niciun motiv sa-l cred pe cuvant pe acest domn, mai ales cu ineptia conform careia s-au produs doar 22 de masini de 1500 CP cu motorizare ALCO.

O scurta consultare a prospectelor de fabricatie de la Faur ar confirma acest lucru. Va rog sa terminati in a sustine normalitate atunci cand nu stiti, nu de alta dar citesc de multe ori niste tampenii pe care nu mi-as fi imaginat ca le voi citi vreodata. Pana ce mai creste nitel nivelul de bun simt si de cultura, si mai scade putin aroganta si aerul de superioritate care ii domina pe multi, pentru mine acest forum ramane strict pentru amuzament, si voi renunta sa mai postez sau sa mai iau in serios lucrurile care se scriu aici.

Va rog sa nu luati in nume de rau ce-am scris mai sus si va urez o seara frumoasa tuturor !
Sus In jos
vilhelm



Numarul mesajelor : 59
Reputatie : 2175
Data de inscriere : 24/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 12 Aug 2011, 00:41

Multumim de urare stimabile! Dar , e usor de zic ca ''apii , am fost eu acolo langa ea'' Sa fim seriosi , cine te lasa intr-o rafinarie??.....aaaa , am uitat , tu esti ''Jorje Tofan'' , cel care are acces peste tot. Ok , nu contest , nu te cunosc.....daca ai fost langa ea , ia arata-ne si noua o poza , doar oricum , de vazut , am vazut-o , acum .....arata-ne o poza mai de aproape cu ea Wink.
Scuzati-mi offul , nu zic in nume de rau.......probabil mi-e somn :-?. Noapte buna! Smile
Sus In jos
060-EA078



Numarul mesajelor : 338
Reputatie : 2763
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 12 Aug 2011, 01:04

vilhelm a scris:
Multumim de urare stimabile! Dar , e usor de zic ca ''apii , am fost eu acolo langa ea'' Sa fim seriosi , cine te lasa intr-o rafinarie??.....aaaa , am uitat , tu esti ''Jorje Tofan'' , cel care are acces peste tot. Ok , nu contest , nu te cunosc.....daca ai fost langa ea , ia arata-ne si noua o poza , doar oricum , de vazut , am vazut-o , acum .....arata-ne o poza mai de aproape cu ea Wink.
Scuzati-mi offul , nu zic in nume de rau.......probabil mi-e somn :-?. Noapte buna! Smile

Ok pa Smile
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 30 Sept 2011, 18:44

O scurta concluzie la care am ajuns astazi dupa ce am stat de vorba cu cativa mecanici super de treaba: toata lumea plange dupa didine si mule la marfa, pe langa sulzere mutau muntii din loc Very Happy.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3719
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 01 Oct 2011, 01:41

Da, din punct de vedere al conducatorului utilajului or avea dreaptate, dar daca e sa-ntrebam un contabil, probabil c-o sa zica din prima ca ele consumau ca nesatulele si costa intretinerea zdravan...acuma deh, daca toata lumea vrea sa fenteze TUI, probabil ca lungesc trenu' cat se poate, daca s-ar putea toate vagoanele zilnice sa fie puse intr-o singura garnitura , sa platesti o singura taxa...dar cat sa traga si un Sulzer?
...si-apoi, daca e sa planga dupa putere, sa planga exclusiv dupa Didine...Mula e mai slaba decat un Sulzer, de fapt, luand in calcul tonajul/putere, poate fi comparata sau considerata un pic mai sus decat un LDH1250...
Sus In jos
djmk1988



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 28
Localizare : Constanta
Reputatie : 2032
Data de inscriere : 05/07/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Dum 02 Oct 2011, 19:30

La momentul cand au fost trase la gard, didinele si mule-le erau iremediabil defecte? Sau pur si simplu au fost retrase din circulatie din cauza costului ridicat al intretinerii ? Daca nu pun o intrebare idioata, cam care era media de consum a unei didine ( lde 4000 ) ? Dispune cineva de schema lor electrica ?
Sus In jos
djmk1988



Numarul mesajelor : 39
Varsta : 28
Localizare : Constanta
Reputatie : 2032
Data de inscriere : 05/07/2011

MesajSubiect: up   Mier 07 Dec 2011, 23:20


By djmk1988 at 2011-12-07
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Astazi la 18:07

Sus In jos
 

Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Locomotive clasa 44
Pagina 5 din 25Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-