Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25
AutorMesaj
tcm



Numarul mesajelor : 386
Varsta : 21
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1311
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 03 Iun 2016, 23:03

Se vorbea pe pagina anterioara despre o locomotiva din clasa 64 la CET Oradea. O fi vorba despre cea marcata?. Cea din fata ei o fi un B-DM , acest B-DM?.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3356
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 03 Iun 2016, 23:53

mielutu zburator a scris:


E copiat după un Fairbanks Morse 38 8-1/8. Mulți susțin că era simplă remedierea problemelor DD-urilor.
Repet, Alco 244,  si nu nu era deloc simpla,atat timp cat motorul trebuia schimbat,  greci au " luat" doua motoare noi pentru ale lor ( remotorizat ,A 558 si 553 cand erau in TG ), de bune ce au fost construite .
poftim aici lista cu dovada  http://www.berail.be/usa/rs1

http://www.berail.be/usa/rs1/russia.html
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3356
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Iun 2016, 00:04

mielutu zburator a scris:


Sa scape de tripla tractiune la Babeni (adica sa nu mai plateasca atatia mecanici), Aveai ce face cu ele.
Nu ai azi ce sa faci cu masini de 4000 de cai la calatori ,decat daca ai linii neelectrificate de 140km/h si trenuri de 6-700 t; pe Babeni, linia e asa de buna ca se desface sub un vagon de 80 de tone dupa 2 diesele, daramite sub un DD si apoi acolo folosesti 3 diesele din cauza vitezei mici, DD faceau ele ca naiba de Tecuci- Faurei din cauza terasamentului slab plus multe alte inconveniente de gen infrastructura slaba pe anumite sectii/mecanici/intretinere.
Ca fapt divers pe Reg Iasi faceau cu ele turnus inelar Iasi-Vaslui- Adjud -Pascani- Suceva /Iasi si invers, dar si pe Falciu la marfa pentru export ,si (cand mergeau) duceau trenuri grele nu ca azi .
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2415
Varsta : 21
Reputatie : 3310
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Iun 2016, 00:09

Astea-s locomotive de manevră sau de trafic redus, motorul lor principal, utilizat pe marea majoritate a locomotivelor diesel electrice (deci motorul predominant la TE și TEP) este 10D100.

Citat: This was based on the Kharkov 10 cylinder 2D100 two-stroke diesel unit. However problems were encountered and another variant of the 2D100 was used, the 10D100, another 10 cylinder two-stroke diesel design. All derivatives of the TE10 locomotive built as new used this engine.
The 38 8-1/8 was reverse-engineered in the USSR and used as a primary engine for railroad locomotives. The first Soviet mass-produced diesel locomotive, TE3, was powered by a 1470 kW (2000 hp) 2D100 engine, direct descendant of the marine 38 8-1/8 engine. The TE3 was produced in high numbers (up to 7600 units), and proved to be a reliable mainline freight locomotive.

Cât despre DD-uri, ar mai putea fi folosite la marfă, la anumite trenuri care au DT acum pe linii care permit asta, și la călători. Moare GM-ul cu 15 vagoane etajate vara pe la Costinești, urcă cu 5 km/h.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2072
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Iun 2016, 11:09

mielutu zburator a scris:

Cât despre DD-uri, ar mai putea fi folosite la marfă, la anumite trenuri care au DT acum pe linii care permit asta, și la călători. Moare GM-ul cu 15 vagoane etajate vara pe la Costinești, urcă cu 5 km/h.
locomotiva trebuie sa fie rentabila, ori ca s-o folosesti din cand in cand, la anumite trenuri, nu-si justifica costurile de intretinere

intretinerea/reparatii/mentenanta la locomotivele mai vechi nu este acelasi lucru ca la masinile moderne
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Astazi la 06:25

Sus In jos
 

Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Locomotive clasa 44
Pagina 25 din 25Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-