Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25
AutorMesaj
tcm

avatar

Numarul mesajelor : 412
Varsta : 22
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1688
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 03 Iun 2016, 23:03

Se vorbea pe pagina anterioara despre o locomotiva din clasa 64 la CET Oradea. O fi vorba despre cea marcata?. Cea din fata ei o fi un B-DM , acest B-DM?.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3750
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Vin 03 Iun 2016, 23:53

mielutu zburator a scris:


E copiat după un Fairbanks Morse 38 8-1/8. Mulți susțin că era simplă remedierea problemelor DD-urilor.
Repet, Alco 244,  si nu nu era deloc simpla,atat timp cat motorul trebuia schimbat,  greci au " luat" doua motoare noi pentru ale lor ( remotorizat ,A 558 si 553 cand erau in TG ), de bune ce au fost construite .
poftim aici lista cu dovada  http://www.berail.be/usa/rs1

http://www.berail.be/usa/rs1/russia.html
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3750
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Iun 2016, 00:04

mielutu zburator a scris:


Sa scape de tripla tractiune la Babeni (adica sa nu mai plateasca atatia mecanici), Aveai ce face cu ele.
Nu ai azi ce sa faci cu masini de 4000 de cai la calatori ,decat daca ai linii neelectrificate de 140km/h si trenuri de 6-700 t; pe Babeni, linia e asa de buna ca se desface sub un vagon de 80 de tone dupa 2 diesele, daramite sub un DD si apoi acolo folosesti 3 diesele din cauza vitezei mici, DD faceau ele ca naiba de Tecuci- Faurei din cauza terasamentului slab plus multe alte inconveniente de gen infrastructura slaba pe anumite sectii/mecanici/intretinere.
Ca fapt divers pe Reg Iasi faceau cu ele turnus inelar Iasi-Vaslui- Adjud -Pascani- Suceva /Iasi si invers, dar si pe Falciu la marfa pentru export ,si (cand mergeau) duceau trenuri grele nu ca azi .
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4219
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Iun 2016, 00:09

Astea-s locomotive de manevră sau de trafic redus, motorul lor principal, utilizat pe marea majoritate a locomotivelor diesel electrice (deci motorul predominant la TE și TEP) este 10D100.

Citat: This was based on the Kharkov 10 cylinder 2D100 two-stroke diesel unit. However problems were encountered and another variant of the 2D100 was used, the 10D100, another 10 cylinder two-stroke diesel design. All derivatives of the TE10 locomotive built as new used this engine.
The 38 8-1/8 was reverse-engineered in the USSR and used as a primary engine for railroad locomotives. The first Soviet mass-produced diesel locomotive, TE3, was powered by a 1470 kW (2000 hp) 2D100 engine, direct descendant of the marine 38 8-1/8 engine. The TE3 was produced in high numbers (up to 7600 units), and proved to be a reliable mainline freight locomotive.

Cât despre DD-uri, ar mai putea fi folosite la marfă, la anumite trenuri care au DT acum pe linii care permit asta, și la călători. Moare GM-ul cu 15 vagoane etajate vara pe la Costinești, urcă cu 5 km/h.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
daniel_c



Numarul mesajelor : 416
Reputatie : 2426
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Iun 2016, 11:09

mielutu zburator a scris:

Cât despre DD-uri, ar mai putea fi folosite la marfă, la anumite trenuri care au DT acum pe linii care permit asta, și la călători. Moare GM-ul cu 15 vagoane etajate vara pe la Costinești, urcă cu 5 km/h.
locomotiva trebuie sa fie rentabila, ori ca s-o folosesti din cand in cand, la anumite trenuri, nu-si justifica costurile de intretinere

intretinerea/reparatii/mentenanta la locomotivele mai vechi nu este acelasi lucru ca la masinile moderne
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3750
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Mar 2017, 09:55

Sus In jos
crystynyca



Numarul mesajelor : 13
Reputatie : 1763
Data de inscriere : 03/02/2013

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 04 Mar 2017, 21:21

Dr2005 a scris:
Linia Băbeni - Alunu s-a  deschis prin 1988 sau 1989, deja erau în moarte clinică DD-urile la vremea aia. Iar de aer condiționat nici nu auziseră românii pe vremea aia, climatizare era doar pe vagoanele trenului prezidențial, care avea generatorul lui (de fapt avea 2, în caz că unul se strica, se folosea celălalt).


Am avut didine pe Babeni-Alunu  prin 1992-1993.I-mi aduc aminte ca ne era drag la ajutori sa facem servici pe ele si chiar erau  echipe titulare pe fiecare.A fost aceasta(https://www.facebook.com/alcoromania/?hc_ref=PAGES_TIMELINE) si 0009 a Craiovei.Daca la motorina se incadrau undeva la consumul max a doua sulzere,la uleiul de motor consumul era de aprox 700-800 l lunar,in cazurile in care nu faceau dilutie,in timp ce un sulzer consuma doua galeti tot anul.Locomotiva incepea foarte repede sa patineze,cele 123 t greutate fiind insuficiente pt a stapanii cei 4000CP care trebuiau sa traga 2000t ajutati si de un DA impingator pe acea sectie.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3750
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Dum 05 Mar 2017, 10:03

Aia e DD2-0001,si asa se explica faptul ca era remizata in Ramnicu Valcea ?
Sus In jos
crystynyca



Numarul mesajelor : 13
Reputatie : 1763
Data de inscriere : 03/02/2013

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Mier 08 Mar 2017, 07:56

@ndrey a scris:
Aia e DD2-0001,si asa se explica faptul ca era remizata in Ramnicu Valcea ?

Nu,remizarea locomotivelor din bazin se facea la Babeni.Pe acea linie,care avea acces si spre canal se remizau locomotivele active,printre care si acea didina care inca mai era folosita la directe de marfa,efortul fiind mai mic si consumurile erau mai mici.Poza aceea e facuta cand incepuse declinul la CFR,prestatia era putina,in bazin nu mai era de lucru cine stie ce,CET Borzesti care era cel mai mare consumator de carbune din bazin renuntase la achizitia lignitului din aceasta zona,deasemenea si termocentrala Mintia ramanand doar CET Govora care se multumea cu 3 trenuri de 2000t in 24 de ore.In spatele elevatorului de carbune din poza,erau doua linii pline cu locomotive pe abur la vremea aceea,care disparusera incet-incet pana n-a mai ramas niciuna,acele linii fiind ocupate mai apoi cu DA-uri retrase.Deasemenea liniile spre si dupa placa turnanta a remizei si linia moarta spre nord au fost ocupate cu DA-uri retrase.Au stat o perioada buna acolo,au inceput sa fie dezmembrate,apoi a aparut SAAF-ul si au disparut toate. Crying or Very sad
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4842
Reputatie : 6185
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   Sam 21 Oct 2017, 20:48

cred ca e fosta 64-0016-2

DSCF7318 by David Daniel, on Flickr
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.   

Sus In jos
 

Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Locomotive clasa 44
Pagina 25 din 25Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 23, 24, 25

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-