Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Incalzirea vagoanelor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2
AutorMesaj
Tomi13leu



Numarul mesajelor : 167
Varsta : 28
Localizare : Oradea/Petrosani
Reputatie : 2614
Data de inscriere : 07/04/2010

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Mar 25 Dec 2012, 20:53

asa este,in Desiro o data nu am prins o caldura decenta,dimpotriva nu de putine ori era defecta incalzirea Sad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Mar 25 Dec 2012, 21:30

Încălzirea se face cu apa de la motor... evident, la minus 20 de grade, motorul se încălzește mai greu... iar CFR probabil nu are cotă de motorină să țină motorul pornit 2 ore în depou până se încălzește (sau are, dar motorina aia se evaporă).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna



Numarul mesajelor : 1467
Reputatie : 3574
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 02:18

La 20-54 si la 20-55 stie cineva care sunt cele mai friguroase compartimente ? Sa fie cele cu termostatul ? Daca da, unde e termostatul pozitionat ?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 02:27

Luna a scris:
La 20-54 si la 20-55 stie cineva care sunt cele mai friguroase compartimente ? Sa fie cele cu termostatul ? Daca da, unde e termostatul pozitionat ?
In general cel de pe capat,ca acolo bate mai grav curentul de la usi si vine mirosul din buda,care are mereu geamul deschis.Termostatul(cel din compartiemente) nu mai functioneaza in vagoanele 20-54 de ceva vreme ,el fiind amplasat la capatul vagonului,in panoul de control,si daca nu ma crezi,o sa vezi un cerc rotund gradat,pe care scrie asa mare cu markerul "NU UMBLA" Smile)...Cel putin in IR 1741 asa e Smile,in spetza pentru ca in alea mai functioneaza si mai intereseaza pe cineva confortul pasagerilor...la regio Dumnezeu cu mila Smile .. acolo e dat pe blana si asta e,merge sauna sau faci turturi la nas,ca-s arse rezistentele...
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2078
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 02:45

Dr2005 a scris:
Încălzirea se face cu apa de la motor
nu are agregat pentru incalzire ca si clasa 92?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 08:25

Ar trebui să aibă Sirocco, agregat pentru încălzirea rapidă a motorului diesel... dar ăsta consumă cât un tanc, mă îndoiesc că există cotă de motorină alocată pentru el.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2660
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 09:03

daniel_c a scris:
Dr2005 a scris:
Încălzirea se face cu apa de la motor
nu are agregat pentru incalzire ca si clasa 92?
Ba are dar functioneaza in paralel cu circuitul de incalzire care utilizeaza apa de racire din motoare, sub minus 10 C numai motoarele nu fac fata pentru incalzire!
Pentru lamuriri uite un link!

http://www.scribd.com/doc/39275558/Manual-Mecanic-Ro-Ed1
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1578
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3423
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 10:37

Dr2005 a scris:
Ar trebui să aibă Sirocco, agregat pentru încălzirea rapidă a motorului diesel... dar ăsta consumă cât un tanc, mă îndoiesc că există cotă de motorină alocată pentru el.


Sirocol sau Webasto doctore asa se numeste cel ce incalzeste apa, antigelul dinaintea pornirii functionand ca un boiler pe motorina,dar nu cred ca exista asa ceva pe Desiro, de obicei e setat sa porneasca cu un anumit timp preferential inainte de cursa(asa e la autocare)
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 11:37

Siroco (sau sirocco) - http://dexonline.ro/definitie/sirocco
Până la urmă Sirocco e o firmă franțuzească și Webasto una germană, ambele specializate (și) în sisteme de încălzire auto. Agregatul ăla nu are denumirea aia.
Bine, probabil până la urmă se va găsi cineva să le bage în dicționar, ținând cont că în DOOM 2 apar cuvinte ca ,,pampers", ,,adidas" sau ,,xerox", care, la origine, sunt mărci înregistrate Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 957
Varsta : 60
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 3601
Data de inscriere : 21/02/2010

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 15:50

Nu va avea mult de asteptat ca si popularul feon (uscator de par) care tot un vant denumea la inceput. http://dexonline.ro/definitie/foehn Very Happy
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 407
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2792
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Joi 27 Dec 2012, 22:04

Nu s-au gandit ei sa puna sirocou nici pe LDH-urile astea ,Caterpillar de ex ,ca sunt mai noi. Astfel,un LDH de manevra trebuie tinut pornit continuu pt a nu ingheta mecanicul .Cu motorina consumata in 12 ore s-ar putea caza mecanicul la un hotel de 5 stele.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Incalzirea vagoanelor   Astazi la 06:07

Sus In jos
 

Incalzirea vagoanelor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» La ce voltaj erau alimentate becurile pentru iluminatul vagoanelor?
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Trenuri sezoniere
» Istoricul vagoanelor de calatori din Romania
» Vagoane seria 28-29
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Inapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-