Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea IV)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Dum 17 Mar 2013, 14:04

S-a dea afara din sefime e de groaza ce au facut politicienii astia in 23 de ani cu favoritismele lor politice care e in toate societatile de stat..
Daca tot vrea sa mareasca TUI-ul sa investeasca prima oara in infrastructura si apoi sa ceara bani..
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8035
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Dum 17 Mar 2013, 21:34

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2304
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4401
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Lun 18 Mar 2013, 00:54

allred a scris:
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/directorul-general-cfr-vom-reevalua-personalul-la-fiecare-statie-functie-si-kilometru-de-retea.html

Cel mai mult imi place ca doreste sa automatizeze, modernizeze reteaua de cale ferata dar si sa schimbe mentalitatiile angajatiilor. Chiar daca nu va reusi la majoritatea cel putin angajatii vor vedea ce inseamna "sa inveti sa muncesti cu spor (calitativ) si la timp". Sa i de-a in somaj daca nu le place munca caci somajul este enorm in Romania si pot veni repede alti...
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 994
Varsta : 28
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 4020
Data de inscriere : 12/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Lun 18 Mar 2013, 08:05

Astra Vagoane va construi în Irak trenuri și căi ferate

Citat :
Astra Vagoane Călători Arad și guvernul irakian au semnat un memorandum de înțelegere pentru înființarea unei companii feroviare mixte în Irak, ale cărei obiective vor fi producția de trenuri pentru călători și lucrări de construcție și modernizare a căii ferate, a declarat un oficial de la Bagdad.



http://www.economica.net/astra-vagoane-va-construi-in-irak-trenuri-si-cai-ferate_48121.html
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
cstefan



Numarul mesajelor : 273
Varsta : 30
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 2137
Data de inscriere : 19/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Lun 18 Mar 2013, 23:44

Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 994
Varsta : 28
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 4020
Data de inscriere : 12/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 21 Mar 2013, 07:35

Say wha...at?

Citat :
Linia de cale ferată de mare viteză Budapesta-Constanța, din nou în actualitate

Linia de mare viteză Budapesta-București-Constranța, despre care se discută încă din 2007, este din nou printre prioritățile CFR. Compania și-a bugetat anul acesta pentru această linie 10 milioane de lei pentru studii de prefezabilitate.

http://www.economica.net/linia-de-mare-viteza-budapesta-constanta-din-nou-in-actualitate-investitia-este-bugetata_48180.html
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 21 Mar 2013, 08:21

Și va fi gata în 2031 + n, unde n reprezintă o constantă dată de guvernare (care tinde la infinit).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 994
Varsta : 28
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 4020
Data de inscriere : 12/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 21 Mar 2013, 15:28

Citat :
În al doilea semestru din acest an CAF va livra operatorului Metrorex primul tren de metrou

În al doilea semestru din 2013, producătorul spaniol Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) va livra operatorului Metrorex primul tren de metrou, urmând ca până în 2014 să furnizeze toate trenurile de metrou. Conform contractului semnat de cele două companii în 2011, CAF va furniza 16 trenuri de metrou (96 de vagoane) care vor înlocui parcul de trenuri de construcție veche de tip ASTRA utilizate în exploatare pe liniile 1 și 3.



http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/49459?lang=ro
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6370
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 21 Mar 2013, 18:43

Începând de astăzi, CFR Călători are management privat

Alexandrina Corina Gâtej, noul Președinte al Consiliului de Administrație CFR Călători. Valentin Dorobanțu a fost confirmat în funcția de Director General

În data de 21 martie 2013, Adunarea Generală a Acționarilor fost numit noul Consiliu de Administrare a CFR Călători. Astfel, în funcția de Președinte al CA a fost numită Alexandrina Corina Gâtej.
În cursul zilei de astăzi, Valentin Dorobanțu a fost numit de către noul Consiliu de Administrație, Director General al operatorului național de transport feroviar de călători, CFR Călători.
Anterior, la jumătatea lunii ianuarie, acesta fusese numit director general al companiei prin ordinul Ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu.
Acesta a ocupat si funcția de director general adjunct în cadrul companiei.
Valentin Dorobanțu a urmat cursurile Facultății de Transporturi din cadrul Universității Politehnica din București și Academia de Studii Economice.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/49508?lang=ro
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 21 Mar 2013, 19:15

Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 994
Varsta : 28
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 4020
Data de inscriere : 12/02/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 21 Mar 2013, 19:21

Observ o deosebită corelare cu profilul companiei CFR Călători!! Iar eu dacă vreau să mă angajez undeva, mi se răspunde: ”N-ai experiența necesară!” BINE CĂ EI AU!!!
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6370
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 21 Mar 2013, 19:41

Stiu si eu cum e, apropo de angajari la STAT...

http://www.cfrcalatori.ro/download/9698

1 Conditii minime de vechime in specialitate x ani..
2 Conditii de admitere la concurs -> Salariatii din cadrul SNTFC CFR Calatori SA.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2304
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4401
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 22 Mar 2013, 02:00

Un lucru pozitiv pe care l-am asteptat de multa vreme este aceasta numire CONDUCERII PRIVATE la CFR CALATORI pe salarii de cateva zeci de mii de euro pe luna (nu ma deranjeaza daca vor muncii asa cum se cuvine).

Poate daca vor avea salarii si recompense foarte mari, desi sunt aceiasi directori ca pana acum, vor face lucrurile sa mearga in companie, cu multa responsabilitate, se vor dedica asupra lucrurilor urgente si care necesita schimbare, vor introduce mai multe trenuri si la ore mai bune, le vor scoate pe acelea care nu au pasageri, vor pune tipurile de vagoane dupa rangul de tren, tarife decente raportate la veniturile ce stagneaza ale romaniilor, mai multa curatenie, mai putini calatorii fara bilet, si in functie de concurenta venita de la autocare/microbuze, companiile feroviare private care este foarte utila. Desigur sa motiveze putin si pe angajatii pentru ca fara acestia munca de calitate si rezultatele ei nu se pot observa.

De acum nu pot sa aibe scuze pentru a nu schimba unele lucruri in bine deoarece trebuie sa fie criticati aspru. Mai ales ca majoritatea au studii si au lucrat in domeniul feroviar.

Cred ca este cazul ca acestii manageri de acum inainte sa se gandeasca cel putin la fel de mult ca noi pasionatii de calea ferata la acest domeniu (si ziua si noaptea). Smile


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 22 Mar 2013, 12:48, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 22 Mar 2013, 08:22

,,Conducerea privată" e cam aceeași care fusese numită de ministru acum câteva luni. Doar că a mai venit o firmă de recrutare care a luat și ea ceva bănet (și nu puțin), iar noul șef de la Călători.... tot prin OMT va fi numit, proiectul fiind elaborat de către CFR Călători și propus spre aprobare, că așa e legea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 22 Mar 2013, 09:00

Observ in postarile anterioare,,experienta" in domeniul feroviar, dar trec peste asta posibil sa fie administratori buni indiferent de domeniu.

Apoi vad niste conditii de angajare, intr-un fel de rotire a cadrelor demna de epoca de aur. Daca un post de consilier juridic este vacant urmeaza a fi ocupat de catre altciineva tot din cadrul CFR. Adica alta persoana cu pregatire juridica. Aceasta persoana este angajata in prezent la CFR tot in comparetimentul juridic? deci alt post ramine vacant si tot asa?

Sau cineva cu pregatire juridica ocupa alt post care necesita alta pregatire(tehnica) se muta acum pe postul juridic postul lasat liber de el se ocupa de alticneva care acuma e angajat pe alt post si tot asa. La urma o persoana angajata pe post de acar dar care sta prin birouri, va ocupa un alt post ramas liber iar postul de acar se va desfiinta in cadrul eficientizarii activitatii.

Ce va face un manager privat la CFR Calatori? Daca infrastructura e dezastruoasa poate sa viseze sau chiar sa aduca in tara o garnitura ICE ca nu are linie pe unde sa circulae. CFR Calatori are locomotivele alea noi Phoenix sau cum, are vagoane cu clima cu draci cu laci, dar unde sa le foloseasca la intregul potential???

Poate le vine ideea sa bage trenuri cadentate, sau poate doar mai dese, cu opriri mai putine, cu oferte mai ieftine de preturi, cu facilitati, totul pentru a atrage calatorii pe linia de Constanta (sa zicem). Vine lumea buluc atrasa de oferte, renunta la microbuze si autocare DAR... DAR toate ofertele vor pali in fata infrastructurii, se stie ca acolo se circula la cale libera.

Este acelasi sistem ca la sosele. Nu prea sint bune dar tara e plina de masini puternice.

Managenent privat, management de stat?

statul se pare ca stie ce vrea, aduce un manager privat si are de la acesta anumite asteptari conform unui caiet de sarcini. rezulta de aici ca Statul va verifica indeplinirea sarcinilor din mandat. dar daca ar fi manager de stat ce ar impiedica Statul sa verifice managerul?

Managerul privat poate fi adus si la Marfa nu? DAR nu este infrastructura.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Astazi la 23:48

Sus In jos
 

Revista presei (partea IV)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-