Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei (partea IV)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cnusi

avatar

Numarul mesajelor : 80
Reputatie : 2169
Data de inscriere : 07/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 25 Oct 2012, 18:17

inca o pata pe obrazul ceferistilor onesti
Sus In jos
http://legislatiecfr.do.am/
adytm

avatar

Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1952
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: CFR un putrigai al statului roman   Joi 25 Oct 2012, 19:03

Lasati voi colegi de pasiune - toate "prostiile" legate de trenuri si alte topicuri tampite legate de servtrans si nu stiu ce alti operatori privati -pentru ca nu ar trebui sa ne intereseze aceste "capusi" private care traiesc pe baza unor subventii nejustificate.


Uitati voi de ce CFR a ajuns un focar de coruptie si un colos ruginit si ineficent:

http://www.realitatea.net/na-ii-de-tren-iau-sporuri-de-condi-ii-grele-i-periculoase-de-munca-vezi-i-salarii_1038723.html


Deci din interior s-a distrus din pacate si nu putem discuta despre o societate de stat asa cum este SNCF(Franta_sau DB(Germania)

Aici este o carne moarta si destinata unui cancer adica toti operatorii privati ! Cei care conduc societatile private ( fosti revizori si directori din sistemul asta care e pe moarte) - in temeiul asa zisei competitii au distrus o companie imensa care nu mai este fiabila nu datorita capitalismului care presupune concurenta si rentabilitate ci datorita lacomiei si lipsei unor politici de dezvoltare si eficientizare.

Ce se petrece la Cfr incepe axact sa fie comparabila cu reteau asta de universitati private-structuri fantoma care destabilizeaza functionarea compartimentelor de stat asa cum este si educatia sau sanatatea etc.


Cred ca in curand se canta prohodul la Cfr daca nu cumva toata operatiunea asta e de ochii lumii asa cum a fost si cea cu vamesii.

Astea sunt lucrurile serioase cu care se confrunta CFR- navetisti, trenuri IC care opresc in halte doar doar or mai urca niste blatisti, trenuri intarziate, conditii mizere. ESte deci un colos terminat.
Sus In jos
cnusi

avatar

Numarul mesajelor : 80
Reputatie : 2169
Data de inscriere : 07/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 25 Oct 2012, 20:24

Sus In jos
http://legislatiecfr.do.am/
Tomi13leu

avatar

Numarul mesajelor : 167
Varsta : 28
Localizare : Oradea/Petrosani
Reputatie : 2840
Data de inscriere : 07/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Joi 25 Oct 2012, 23:06

Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1945
Reputatie : 4282
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 00:04

Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 412
Reputatie : 2305
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 03:41

Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 411
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2580
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 10:38

adevaratul dezastu se poate vedea in poza asta. multumim cfr fiindca a reusit sa faca mersul cu masina mai ieftin.


poza este facuta in dimineata asta cand se presupune ca lumea ar merge cu treburi la bucuresti din pitesti.

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2408
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4741
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 11:24

Prima solutie care trebuie luata in cadrul trenurilor INTERREGIO este reducerea tarifelor cu 10-30% pentru a fii apropiate de cele ale autocarelor/microbuzelor dar si pentru a aduce o parte din cei care calatoresc cu autoturismele. CFR CALATORI trebuie sa inteleaga ca la multi oamenii nu le place sa calatoreasca cu REGIO si atunci se duc la alte mijloace de transport. Dar si la REGIO se pot reduce tarifele cu 10%.
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 411
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2580
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 11:29

la IR trebuie sa reduci tarifele cu 40-50% ca sa ai clienti. transportul pe CF trebuie sa fie mai ieftin decat transportul cu auto presonal. o reducere cu 10% nu va rezolva nimic.
trenurile regio ies din discutie fiindca lumea va alere autocarul sau masina, nu va merge la regio. plus ca, la regio, pe langa timpul mult mai mare, sunt pline de tigani sau fel de fel de calatori turbulenti.
Sus In jos
Simply18
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1085
Varsta : 23
Localizare : Bacau
Reputatie : 2999
Data de inscriere : 25/06/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 11:43

http://www.craiovaniuz.ro/protest-de-proportii-pe-trenul-craiova-calafat-blatistii-au-amenintat-cu-sechestrarea-mecanicului-de-locomotiva/


Partea cea mai amuzanta mi se pare asta , Citez : Laughing “Există doi sau trei nesimțiți care își cumpără bilete, ei sunt burghezi ai dracu’. Dacă ne reține nașul nostru de pe tren, ete al dracului să fie ăla care nu o sechestra mecanicul. Unde s-a mai pomenit în țara asta românească să cumperi bilete la tren? Poate la cinematograf, da!” Laughing
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/t-dan-m/
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13956
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 11:50

Fac gura blatistii Laughing normal ca nu le convine sa plateasca bilet dupa ce au mers cu 1 leu toata viata , pe astfel de rute trebuie un control format din mai multi oameni plus politie zilnic altfel nu se starpeste baltismul la fel si pentru Buc-Titu/Videle .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6508
Reputatie : 8634
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 11:51

Articol a la timesnewroman, da' simpaticut. Razz
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 25
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 4225
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 13:00

rich1974 a scris:
la IR trebuie sa reduci tarifele cu 40-50% ca sa ai clienti. transportul pe CF trebuie sa fie mai ieftin decat transportul cu auto presonal. o reducere cu 10% nu va rezolva nimic.
trenurile regio ies din discutie fiindca lumea va alere autocarul sau masina, nu va merge la regio. plus ca, la regio, pe langa timpul mult mai mare, sunt pline de tigani sau fel de fel de calatori turbulenti.

Nu o sa vezi tu niciodata la CFR reducere cu 50% . In cel mai bun caz,DACA v-a fii si aceasta,v-a fii o reducere de 2-3%.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13956
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 13:15

In prezent exista reduceri la trenurile IR pe anumite rute (Dej-Baia Mare ; Oradea-Satu Mare ; Cluj-Tg.Mures) reduceri cuprinse intre 40-50%
In toata tara ar fi bine sa existe tarife promotionale , de exemplu pe ruta Bucuresti-Craiova sa fie cateva trenuri IR cu tarif promotional nu toate doar cateva , astfel ar atrage calatorii , atat prin Rosiori cat si prin Pitesti sau Bucuresti-Iasi din cele 4 IR 2 ar putea sa fie cu tarif promotional si tot asa .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2170
Reputatie : 4892
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Vin 26 Oct 2012, 14:06

http://www.gsmtrans.ro/news.html
contrareclama de la "dusman"

CFR Calatori impreuna cu Bookland au lansat un parteneriat pentru a oferi carti gratuite calatorilor pe durata calatoriei cu trenul Intercity catre Galati de la ora 15:40. Noi lasam tot 45 lei / sens sau 81 pentru tur - retur la toate orele sa iti poti cumpara ce carti doresti cu diferenta de bani.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   

Sus In jos
 

Revista presei (partea IV)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-