Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Rame electrice Hyperion

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 4:53 pm

daniel_c a scris:
Katalyn a scris:
Voi ati vazut ce spatiu aveti la picioare ?
Eu la TGV am intampinat aceiasi problema, chiar am fost dezamagit, daca la aia se poate si se accepta, de ce nu si la Hyperion.

Asa este, la TGV doar viteza e de el, in rest e praf, stai ca intr-o cutie de chibrituri, inghesuit si daca mai prinzi si aglomeratie exact ca sardina in cutie esti.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3672
Reputatie : 4663
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 5:44 pm

daniel_c a scris:
dan tm a scris:
ce este VP?
Valea Prahovei


Mersi, stiam insa...

În redactarea unui mesaj este interzisă folosirea exprimării de tip Messenger, gen : " k " în loc de " c ", " tz " în loc de " ț ", și așa mai departe. La fel și în cazul abrevierilor, nu exagerați cu folosirea acestora. ( cu excepția câtorva ) Acestea atrag după sine mutarea mesajului în secțiunea tomberonul forumului.

http://www.forumtrenuri.com/t4232-regulamentul-general-al-forumului
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 6:32 pm

Eu repet de 2 luni alti latra de 2 ani desi nu este cazul. Astazi am testat ambele rame Hyperion si imi mentin parerea pana la capat. Faptul ca este scurt si unele deci nu toate scaunele din vagoanele 2 si 3 sunt cum sunt in rest e ok. Linia modernizata si vteza este un atu in plus pentru aceste rame. Mi-e mila de ele sa ajunga pe alte rute decat Craiova-Buc.Nord-Brasov/Constanta. In rest sunt multumit de ce ofera doar ca m-am saturat pana peste cap de cata reclama i-ati facut acestor tramvaie de parca ar merge si diesel dincolo de CT pana la Mangalia asa de mult le-ati laudat.

In plus sunt vagoane de la CFR care ofera aceleasi conditi sau mai bine decat ofera Hyperion si nu mai enumer niste serii ca le stiti si voi iar viteza la noi degeaba avem tren de 200 km/h daca la noi infrastructura nu permite decat maxim 160 si doar pe o singura sectie iar 140 pe inca cativa zeci de kilometri. Daca imi pun mintea la contributie oricand se pot monta si la vagoanele de la CFR automate de cafea/sucuri/rontaieli e loc destul la 84-83, saloanele Astra Arad dar si altele.

Ce are Hyperion e forma aerodinamica care aduce cu un mini-TGV, faptul ca e un tren nou si cam atat restul conditilor sunt de mult pe piata, nu a venit Hyperion sau Softrans cu nimic nou cum credeti voi unii de pe aici care altceva nu aveti de facut decat sa laudati la infinit trenurile Hyperion. Asa l-ati laudat si pe RES 003 dau 2 lazi de bere daca e gata pana la 1 octombrie. 8-)



Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Sam Feb 13, 2016 7:32 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 6:40 pm

Pardon maresc termenul pana la 1 decembrie Wink

Ca timpi astazi a scos 21min30sec Pl.Vest-Campina.

19min05sec Campina-PL.Vest si 15min20sec PL.Vest-Peris.

Se infige bine are demaraj puternic e bun dar totusi prea multa reclama s-a facut pe seama acestui tren. Numai cand ma uit la acest topic ma ia groaza cand vad ca jumatate din poze sunt din Gara De Nord si aproape toate vai de steaua lor strambe, zoom tot tacamul nu cred ca mai exista forum pe internetul asta care sa accepte atata prostie la cele mai inalte cote.



Sus In jos
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 927
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 7:44 pm

Daca 003 iese anul asta tot e bine. Nu cred ca mai are rost sa comparam EMU cu vagoane clasice, sunt 2 lucruri total diferite. Eu am propus EMU pentru pendulari din ora in ora pe distante scurte gen 60-80Km iar trenurile clasice sa ramana pentru distante lungi. M800 e un caz exceptional, se poate sta fara probleme 2 ore intr-o rama electrica, acolo dupa modernizare trenurile clasice nu mai au ce sa caute.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6148
Reputatie : 8045
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 8:07 pm

Un mare minus la Softronic e capacitatea extrem de mica de productie. Daca le ia un an si sa scoata o rama nu e nici o smecherie. Nu or sa poata castiga contracte in felul asta.

O alta chestie pe care ar putea s-o incerce craiovenii ar fi sa scoata rame hibrid. Alea chiar ar fi o treaba. Si fiind subiectiv, mai ales cu Copsa - Teius gata, ar avea calatori cu un tren Craiova - Copsa - Cluj. Stiu, ar avea mai multi calatori pe alte sectii cu rame electrice, dar e un exemplu, mai ales cu tarifele pe care le ofera softronicul.

Cataline, ti-am urmat sfatul si mi-am luat loc in capatul trenului, in dreptul unei masute. Acolo nu am avut nici o traba, mai ales ca nu a stat nimeni nici in fata mea, nici langa. Nu am testat celelalte locuri, deci nu ma pot pronunta, da iti zice unul de 1,87 ca nu pareau prea nasoale pentru oamenii inalti. Dar nu mi s-a parut deranjanta instalatia de AC. Si mai ales nu se auzea scartaitul ala care deja ma scoate din sarite din Desiro, de la garnitura dintre vagoane.'

Acum ca s-ar putea pune automate in vagoane, ca s-ar putea face asa si pe dincolo, da, s-ar putea. Si eu as putea sa am 80 de kile si patratele, dar am 85 si burta. Macar sint inalt. Laughing Dar parca Dan povestea ca intr-un vagon-bar vanzatorul de "bere, sucuri, chips-uri, cafea, racoritoareeeee" a fost tot drumul in maiou si cu p#|@ in gura. Eh, pentru trenul Softronicului am putut sa-mi fac frumos rezervare pe net, sa-mi aleg locul, si o doamna discuta cu calatorii daca e ok si ce ar putea fi imbunatatit. Ei pot face unele chestii si chiar le fac. Sigur, mai au mult de lucru, insa ce ofera ei cu totul, nu doar cele doua rame, te fac sa nu-ti fie rusine sa mergi cu trenul pe Brasov - Craiova cu prieteni din strainatate. Cand vine vorba de CFR ar trebui sa ma interesez de tren pentru asta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 8:15 pm

Tot ce înseamnă distanță mică și medie (250 - 300 km) se pate face cu rame electrice sau automotoare, cu excepția cazurilor în care fluxul de călători e foarte mare. Așa se procedează prin țările pe unde statul nu subvenționează la greu. La polul opus sunt situațiile în care transpotul feroviar e monopol de stat. Pe ruși nu o să îi deranjeze un 2M62 cu 2 vagoane.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Jurnal Feroviar



Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 927
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 8:20 pm

Adirmvl a scris:
Un mare minus la Softronic e capacitatea extrem de mica de productie.

Sunt construite din banii lor, asta e motivul pentru care 003 intarzie, mai ales ca anul asta sistemul feroviar si-a aratat limitele si cu greu au umplut 2 rame pe Brasov, ce sa faca si cu a3a rama?
In anumite zile nu sunt calatori si in anumite perioade la fel, M800 acum e pustie, abia aduna CFRul cativa calatori in trenuri acolo. Din pacate asta e realitatea la noi, calatorii nu sunt constanti.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6148
Reputatie : 8045
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 8:29 pm

Daca se pot face 297 de km in 6 ore si jumatate (Cluj - Valcea), sa nu mai zic de Timisoara - Baia Mare/Mures, poate pune CFR-ul in circulatie toate AM-urile cu fotolii sa faca serviciu in compunerea IR-urilor.

Apropo, poate se ia in calcul si durata calatoriei, nu doar distanta, ca nu e tot una sa faci de la Cluj - Podu Olt (220 de km) in 4h37min cu 225 de km (Bucuresti - Constanta) in doua ore, in conditii total diferite, dar la acelasi pret.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2673
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 9:53 pm

Timisoara-Baia Mare am inteles ca nu mai era cu Desiro ci cu Loco + Vagoane. La fel Galati-Iasi, 3*21-31 sau asa ceva.  

Tendinta este sa dispara Desiro de pe IR tarifate IR si am asa o impresie ca, avand in vedere ca s-au declarat multumiti de experimentul cu Desiro pe Pitesti/Targoviste/Campulung si doresc sa il multiplice si pe alte zone din tara - urmatoarele luate in vizor ar trebui sa fie Dezastrele asa-zise IR din zona Rm Valcea. Acestea ar fi trebuit sa primeasca tarife Regio de ieri. Twisted Evil

Locul Dezastrelor este la Regio sau daca nu au cu ce altceva sa le faca si la unele IR dar tarifate Regio si de scurt sau cel mult mediu parcurs (deja si pana la Campulung 155 de km mi se pare cam mult sa petrec 3 ore in tramvai dar altceva nu exista ca material rulant).

Si eu cred ca rama Hyperion Nr. 3 nu prea isi are rostul - cel putin acum. Cele doua rame sunt suficiente, se acopera Brasovul si Constanta si pt un operator privat nou aparut (si aparut mai mult fortat de imprejurari) cred ca nu e bine sa se intinda mai mult decat plapuma cum se spune. Raportul calitate-pret este excelent si indiferent de carcoteli - eu as spune ca pentru pretul cerut se ofera conditii chiar mai bune decat ar fi de asteptat.  

Sa se consolideze pe rutele astea 2 - mai ales pe Constanta unde incepusera sa aibe calatori in ultima vreme, dar e o mare problema cu lipsa calatorilor pe M800 in extrasezon. Trenurile CFR sunt destul de pline - dar sa nu uitam ca ele au cam 3 vagoane. Solutia aleasa acum de Softrans cu dublarea Brasovului doar in week-end cred ca este cea mai buna. Cum se incalzeste vremea si se duce zapada de la munte (care si asa e vai de ea) trebuie sa se mute inapoi pe Constanta What a Face Pe Brasov deja lumea stie de ei (se discuta de trenul Hyperion inclusiv in autocarul Montana de la Campulung Very Happy ).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6148
Reputatie : 8045
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 10:30 pm

Stiu ca Timisoara - Baia Mare are compunere clasica, dar parca zicea cineva pe aici ca e provizorie.

Chiar nu m-as supara sa platesc 28 de lei cu loc inclus de la R. Valcea la Cluj, cu TrenPlus si bilet luat de pe net. Smile Asteptam sa faca si IR-urile de pe 201 cu pret de R. Pana atunci rabdare si tutun. Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 10:42 pm

Abia anul trecut s-a început revizuirea automotoarelor Desiro... și, deși au fost bani, doar la Pașcani se revizuiesc și cei de acolo nu prea fac față. Așa că s-a ajuns ca din 120 Desiro să mai circule vreo 50. Situația se va remedia în viitorul apropiat, se dorește ca măcar înlocuirile de roți și osii și lucrările de mică amploare să se facă în regie proprie (la SCRL Brașov), ceea ce ar mai readuce la traseu ceva automotoare. Deci, cel mai probabil, până în vară vom avea din nou Desiro pe trenurile înlocuite provizoriu cu DA/GM și vagoane, pentru că nu se pot susține economic acele trenuri. Se dorește ca în 2 ani să revină în circulație majoritatea automotoarelor imobilizate. Automotoarele ar fi revizuite mai repede dacă s-ar fi putut face și la Cluj, dar acolo a intrat DNA-ul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Sam Feb 13, 2016 11:49 pm

@Jurnal Feroviar si cristy79 ce banditi sunteti voi sa va dati cu parerea ca nu e nevoie acum de RES 003. Pana de curand erati de alta parere iar v-ati dat dupa cum bate vantul. Pana de curand spuneati ca abia asteptati sa iasa si RES 003 in primele 8 luni ale lui 2016 cum nu au gasit finantare si ati auzit ca s-ar putea sa fie gata la finele acestui an cum v-ati sucit si voi. Pai cum e treaba aia cu Craiova-Timisoara sau ce vor si alti Craiova-Jiu-Simeria-Cluj.Napoca ? Sau 2 rame vara pe Constanta si alta pe Brasov ? Se pot gasi si alte orare de circulatie nu e musai acum sa circule 2 cuplate si una separat acum nu mai vorbiti de subventie ?

Asta ma doare cel mai tare faceti reclama dar cand vedeti ca ceva nu va convine sunteti primi care sariti. Eu am mai tot spus pe aici dar nu ati fost deloc atenti eu sunt multumit de Hyperion cu cele 2 minusuri ca se putea cu 6 vagoane si la interior se putea imbunatati putin in special in vagoanele 2 si 3 dar aici trebuie sa fiu contra la cata reclama i-ati facut. Daca m-as apuca de maine sa fac reclama negativa zilnic si nu mi-ar ajunge 10 ani ca sa echilibram balanta, pentru unii chiar e un tren SF acest Hyperion. Cand veti ajunge la Budapesta ca la Istanbul e mai complicat sa vedeti si alte trenuri adevarate ? Sa vedeti ca Hyperion nu e atat de SF nici macar pentru Romania.

@cristy79 de fapt zapada la munte nu prea am avut iarna asta, iar pe M800 revine cu 1 aprilie.
Sus In jos
mielutu zburator



Numarul mesajelor : 2422
Varsta : 21
Reputatie : 3320
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Dum Feb 14, 2016 12:59 am

Desiro ar trebui să ajungă la Câmpulung și Curtea de Argeș, ca să aibă cu ce forma trenuri de seară, ar trebui să ajungă pe toare R-urile București - Urziceni, Urziceni - Slobozia, Sibiu - Copșa Mică, Sibiu - Rm. Vâlcea (dar nu mai departe, evident), și pe celelalte secții unde sunt fie malaxe 900 fie DA + 2 vagoane.
Am mers cu un Desiro 2 h 40 de la Curtea de Argeș la București, mi-a aranjat spatele bine de tot, dar m-am mai ridicat să mă plimb, să mă întind, că începuseră să mă doară și picioarele nu doar spatele. Sunt oribile pentru mai mult de 2 ore, și eu sunt slab, încap ușor în spații mai mici... unul de 1,90 și 90 de kg o să-și blesteme zilele.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cristy79



Numarul mesajelor : 1250
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2673
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Dum Feb 14, 2016 6:45 am

O a treia pereche pe Campulung este necesara, cu plecare din Campulung in jurul orei 17-18. Lumea intreba deja nashul de ce nu au un tren mai pe seara. Aceeasi situatie si pe Curtea de Arges. Acum mersul este relativ OK - cu un tren de seara ar fi perfect. Deocamdata sa ne multumim cu ce avem -  mai spre primavara-vara sa speram ca se va introduce si trenul de seara. Nici eu nu ma simt asa grozav 3 ore in tramvai pana la Campulung - dar asta e situatia, altceva pe aceste rute nu avem, deci defilam cu ce avem.  

Foarte bine ca se continua cu reparatiile si cu lucrari efectuate in regie proprie - cat mai multe automotoare trebuie puse la treaba, sunt rute unde e mare nevoie de ele. Si eu nu sunt fan al lor, dar altceva mai potrivit nu avem.

Katalyn... super tare mi -a placut postarea ta, sa stii serios abere Chiar tu ai zis ca e pacat sa circule Hyperion pe alte rute decat cele de Brasov si Constanta nu? What a Face What a Face Deocamdata sa se consolideze pe astea doua rute mai ales pe Constanta care e o nuca mult mai tare decat Brasovul. E lipsa mare de calatori pe M800 in extrasezon. Neaparat trebuie sa se intoarca de la 1 Aprilie pe Constanta, sa nu uite lumea de ei si la inceperea sezonului pe 1 Mai ei trebuie sa fie deja acolo Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Rame electrice Hyperion   Astazi la 9:55 am

Sus In jos
 

Rame electrice Hyperion

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Rame electrice Hyperion
» Rame electrice clasa 58
» Rame electrice străine
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
» Zone Neutre
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-