Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Informažii generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Informažii generale    Dum 29 Sept 2013, 00:32

Ne mai lipsesc barbatii la goblenuri Smile) ..
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2638
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Informažii generale    Dum 29 Sept 2013, 00:49

ctln1991 a scris:
La CFR Calatori am vazut de multe ori ca grupa de Botosani pt. IR Suceava-Bucuresti e cuplata de o femeie.
Unii din barbatii de acolo sunt mai incompententi Razz Acum doi ani eram cu 1755 spre Suceava, iar in Veresti trebuia detasata grupa de Botosani. A mers frumos, a decuplat si ne-a anuntat prin statie ca ne putem distanta. Nici n-a tras bine mecanicul trenul ca se aude iar prin statie: "Domn' mecanic opriti, va rog ca n-am dezlegat cupla". Si-a luat respectivul niste injuraturi bune pentru ca a dezlegat doar semicuplarile de aer.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Informažii generale    Dum 29 Sept 2013, 10:50

DUAL a scris:
Ne mai lipsesc barbatii la goblenuri Smile) ..
Da, adevarul e ca iti trebuie multi muschi ca sa conduci o locomotiva sau un tren, se da un examen special la sala de forta in prealabil. Cat despre goblenuri, crosetat, croitorit sau bucatarit, nu vad de ce un barbat nu s-ar putea pricepe la fel de bine ca o femeie, dincolo de ideile preconcepute bineinteles.

Mai ales ca acum razboaiele moderne se bazeaza doar pe prostia unora de a crede ca sunt aliati cu americanii.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Informažii generale    Dum 29 Sept 2013, 10:59

La Sidex Galati erau manevrante femei si femei mecanic si ajutor pe LDH Very Happy 
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 403
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2783
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Informažii generale    Dum 29 Sept 2013, 11:47

Eu m-am referit in general, nu la Calatori ori alta companie. DAS tocmai sefilor de statie le iei apararea. Stiu f bine de ce am zis asta. Eu lucrez intr-o statie mare si seful de statie chiar si aici nu isi are rostul, oricum sarcinile le preia ''cateii'' care beneficiaza de festive peste norma ,care se platesc de 3 x zi normala.
Nu am zis ca o femeie nu poate lega o cupla , numai ca este ''protejata '' si este trimis un barbat in cazul cand acesta nu are alta sarcina. Oricum eu am facut referire la femeile de la linii, si nu fac decat lucruri marunte. La linii chiar e de munca ( sa dai la baros nu e munca de femeie , sa cari traverse etc ).
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Informažii generale    Dum 29 Sept 2013, 11:59

Macaragioaice la poduri rulante in otelarii, sudorite pe santierul naval, inginere la constructia barajelor...

Erau diverse povestiri in epoca aceea,

Revenind la topic, mi se pare ca instructia de remorcare si frinare stabileste cine executa legarea si dezlegarea vagoanelor si locomotivelor.
Cum meseria de conductor sau sef de tren nu e rezervata doar barbatilor, rezulta ca e o obligatie de serviciu. Nimic ciudat.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Informažii generale    Astazi la 19:55

Sus In jos
 

Informažii generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informažii generale
» Informažii generale
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Dicționar de termeni tehnici si notiuni feroviare
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
Pagina 67 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 35 ... 65, 66, 67

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: INFORMATII GENERALE-