Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din România - 2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 15:38

Astazi

IR 1582 Constanta-Brasov 47 + 30-76, 20-83, 20-83, 20-83, 84-87. intarziere si azi 15 min.
IR 14001 Constanta-Brasov Electrica + rama RIO si azi intarziere 20 min.
IR 1528 Sibiu-Buc.Nord 47 + 2 1 2 2. vag 20-49 2xx cu 19-54.
IR 1624 Sibiu-Buc.nord 47 + 2 1 2 vag 20-29 2xx cu 19-55.
IR 1732 Galati-Brasov 47-0054 + 3 vag 20-55 cu vag 19-83 in loc de 19-87 cum era zilele trecute.
IR 1621 Buc.Nord-Timisoara 47 + 22-96* + 20-49 xx, 30-76, 89-76, 84-96, 22-96, 20-49 xx.
IR 1763 Brasov-Iasi 41-0199 + 20-49 201, 19-55 039, 20-49 212.
IC 346 Buc.Nord-Wien 47 + 21-90, 21-90, 40-70, 71-90, 70-91.
R 3003 Buc.Nord-Brasov 40/41 + 3 vag 26-16.

la ora 10:25 prin PL.Vest spre Brasov a trecut 41-0747 cu 4 vag alb-rosii BDZ, cls a 2-a seriile 29-50 sau 29-47 oricum carcasa la 3 din vag semana aproape identic cu 19/20/39-50-urile noastre. Nu avea mai mult de 50-60 km/h, zgomot sacaitor al rotilor, nu scria nimic pe ele, o usa deschisa la unul din vagoane si maxim 6-7 geamuri deschise din toata garnitura. IR 1732 Galati-Brasov a mers de la PL.Vest la Buda/Floresti.Prahova pe firul 2 depasind garnitura BDZ.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3601
Localizare : Brașov
Reputatie : 5773
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 15:46

Da,3001 are 6 vagoane pentru 3006 si 3008. Asa ar trebui sa aiba toate trenurile R Bucuresti-Brasov adica 6 vagoane.

19-83 pe IR 1732? De ce nu baga 19-83 pe 1582/3 ca sa arate trenul ala mai de doamne ajuta,de aceeasi culoare.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 16:10

Sau macar 10-70/90/91 in loc de 30-76 ca sa ii pastreze culoarea de 20-83 la mijloc si albastru la capat si in fata.

3001 chiar avea nevoie de 4-5 etajate si mai ales in week-end e numai bine 6 etajate mai ales ca s-au scurtat timpii de mers de la noul mers.

Atunci inseamna ca 3007 si 3009 se intorc ca 3002 la Bucuresti. Nu ar fi nevoie de 6 etajate pe Valea.Prahovei dar secotrul PL.Vest-Buc.Nord e cerere ptr cel putin 5 etajate.

Automotoare ADH pe ce trenuri circula, dar vag 20-31, si TE-urile Acvila ??
Sus In jos
srazvi



Numarul mesajelor : 665
Varsta : 36
Localizare : Arad
Reputatie : 3443
Data de inscriere : 20/07/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 18:19

Problema la CFR e ca nu au reviziile la vagoane, asa ca 1821/1822 are vagoane 20-49, 20-54 si 20-55, cum ti-e norocul, pe una din garnituri am vazut chiar pe 20-49-001. Nu stiu daca Aradul face garnitura ca inainte era Bucuresti-Arad facuta de Bucuresti si au ramas aceleasi garnituri de cand l-au prelungit la Constanta in locul R Mures ce mergea prin Sibiu pe vremuri(bine ca s-au cam terminat lucrarile si ar butea baga IR Mures iar prin Fagaras e alta poveste, dar ce se taie nu se mai pune la loc la CFR)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14123
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 18:42

1732 avea în coadă un 20-49.2, cel puțin la Mizil îl avea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
stefan_br
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 516
Localizare : Braila/Bucuresti
Reputatie : 2947
Data de inscriere : 23/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 19:02

Dragos IR1732 merge combinat cu IR1578 (pana la Ploiesti), deci ultimele vagoane apartin garniturii de Bucuresti!
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3601
Localizare : Brașov
Reputatie : 5773
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 19:12

@ paal: Nu! Mai bine 1x19-83 + 4x20-83 ca sa arate ca un tren de litoral.Era bun sa fie mai devreme plecarea din Brasov spre CT si mai tarziu de ora 5 in CT spre BRasov. 1582 plecare la 12:00 din Constanta si sosire in Brasov la 18 iar plecarea din Brasov tot la 12:00 combinat cu 1763 pana la PL.Vest si sosirea la CT la 18.

ADH circula pe trenurile R de pe Brasov-Sibiu,Brasov-Fagaras.
Sus In jos
electrica912



Numarul mesajelor : 640
Varsta : 19
Localizare : Pascani
Reputatie : 2692
Data de inscriere : 07/06/2011

MesajSubiect: compunerea trenurilor   Mier 14 Dec 2011, 19:22

TE Acvila circula pe regio Iasi-Pascani-Bacau
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 19:42

@Pall stii cumva unde circulau BDZ'urile ? Probabil mergeau la taiat Smile)... sau poate la Brasov sa faca 20-49 2xx din ele =)).
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7194
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 20:36

dan tm a scris:
Pai Regiotransul nu ataseaza /detaseaza grupa de Iasi in Ploiesti Vest?

Nu stiu cum e reglementata circulatia trenurilor reversibile in instructii, dar nu cred poate ramine locomotiva intercalata si atunci profitind de faptul ca statia Constanta e in bucla nu e nevoie sa faca manevrele alea cu locomotiva.

Adica locomotiva trage trenul pina la Ploiesti Vest. Detaseaza motorul de Iasi (e un motor X l-am vazut in Marasesti)
trenul pleaca tras pina in Bucuresti Nord. Prin rebrusment pleaca impins la Constanta. Indiferent pe unde soseste in Constanta, poate pleca spre Bucuresti Nord tot impins astfel ca din Bucuresti pleaca tras si in Ploiesti Vest ataseaza la semnal motorul de la Iasi.

Desigur astea sint prezumtii, pina circula cineva cu el si ne spune cum se face de fapt.



In gara Constanta intra pe directa Palas-Cta, nu foloseste bucla pe Medeea, de fapt niciodata n-a folosito.

Electrica la Regiotrans Brasov-Buc-Cta circula asa : pana la Ploiesti Vest trage ramele, la Pl V trece la coada, de aici preia conducerea rama (electrica e inactiva), Buc-Cta trage electrica, Cta-Buc preia rama conducerea (electrica e inactiva), Buc-Pl V-Brasov trage electrica.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14123
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mier 14 Dec 2011, 20:45

maryus74 a scris:
(electrica e inactiva)
Electrica aia nu e niciodată inactivă, că ,,rama" e compusă din 3 vagoane ,,chioare", dar unul are un post de conducere de unde se comandă locomotiva din coada trenului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Joi 15 Dec 2011, 06:33

1623 se intoarce ca 1528 iar 1527 ca 1624, ramane sa vedem in week-end care din ele se vor suplimenta cu vag.

Nu stiu unde se duceau BDZ-urile ptr ca m-au surprins si pe mine si mai ales zomotul arsurzitor pe care il scoteau rotile acelor vagoane.

Credeam ca Muntenia+Grupa lui 1527 va fa fi un tren la cel putin 9-10 vag, dar de unde se pare va ca va fi doar 4-5 + cele 3.

In ceea ce priveste pe 3002, azi avea 3 etajate. se pare ca 3 etajate se duc zilnic la Brasov dar se intorc pe alta parte !!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Joi 15 Dec 2011, 09:08

R 5211 Ploiesti Sud - Miercurea Ciuc via Ghimes ce trenuri formeaza la intoarcere ca nu l-am gasit direct?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12535
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15705
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Joi 15 Dec 2011, 11:42

dan tm a scris:
R 5211 Ploiesti Sud - Miercurea Ciuc via Ghimes ce trenuri formeaza la intoarcere ca nu l-am gasit direct?

R 5214 M.Ciuc-Focsani .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2505
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Joi 15 Dec 2011, 12:15

sunt de-a dreptul stresanti cu compunerile lor de 3 vagoane la interregio.minim 4 vagaone ar trebui sa aiba aceste trenuri.
cu 3 vagoane arata fix ca o cursa de navetisti.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Astazi la 15:31

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din România - 2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din România - 2012
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din România - 2016
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-