Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din România - 2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2611
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 16:29

karpaty a scris:
Tren International Bucuresti-Beograd are aceeasi compunere adica cu vagoane 20-50 si 39-50 , la urma 3 vagoane pentru Timisoara 2 clasa 2 22-96 si un vagon clasa 1 19-76 .

Tren International Bucuresti-Sofia "Romania" are 1 vagon 21-80 pentru Sofia urmat de dormitorul pentru Istanbul si cuseta TCDD .

Exista vreo explicatie (in afara de contrabanda) pentru care Bucuresti Nord - Beograd Dunav are halul asta de compunere in continuare? Vreun acord international, vreo problmea cu tensiunea/incalzirea pe partea sarbeasca?
Totusi, 20-50-uri nu se mai folosesc in Romania decat pe Regio in zone 'delicate', pana si Regio-urile din zone decente au vagoane mai moderne... Nu cred sa mai existe 20-50-uri (sau vagoane din generatia respectiva, gen 20-47, 20-57 pe vreun alt tren IR din Romania)...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 16:37

La Sirbi e linia ne electrificata si incalzirea este pe abur din cate stiu , apoi mai este si treaba cu contrabanda si vagoanele sunt desfacute la granita din toate incheieturile , dar pentru ca la Sirbi incalzirea se face pe abur ar fi apte si vagoanele 21-80 asta rezulta ca nu sunt schimbate 20-50 doar pentru motivul ca se face contrabanda si sunt vandalizate la granita , alt motiv nu vad dece nu le schimba , iar ca o paranteza vagoanele aveau statia de domiciliu Bucuresti Obor .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3589
Localizare : Brașov
Reputatie : 5758
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 19:05

Astazi IC 346 a avut EA 242-2 + 2xAVA 21-90 + cuseta + dormit + 70-91.
IR 1583 a avut Softronic 003-8 fara grupa de Bucuresti.
IR 1622 a avut Delfin 785 + 20-49+22-96+20-49+22-96+20-49. *20-49 nemodernizate.

Observatii: IR a fost gol,nu am vazut pe nimeni desi era ora 17:15 si mai erau 5 minute pana la plecare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 20:21

karpaty a scris:
Tren International Bucuresti-Beograd are aceeasi compunere adica cu vagoane 20-50 si 39-50 , la urma 3 vagoane pentru Timisoara 2 clasa 2 22-96 si un vagon clasa 1 19-76 .
Azi dimineață, perechea a fost băgată la linia 14 (!!!!).


Citat :
Tren International Bucuresti-Sofia "Romania" are 1 vagon 21-80 pentru Sofia urmat de dormitorul pentru Istanbul si cuseta TCDD .
Și un vagon bulgăresc de clasa 1.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7191
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 20:55

Pai de unde vreti voi trenuri lungi? au fost ,,rupte in doua,,(1641/1642) si a mai rezultat unul 1647/1648, scurtate (1653/1654), a fost modificat si fostul 1767/1768 actualul 5301/5302/1550 cu alte vagoane decat precedentele din fostul mers, fosta grupa a lui 1631 ptr Sibiu a ajuns pe 1763/1764, au aparut alte trenuri ca 1553/1552, 1555/1556, 573/572, 583/582, 1645/1646, 1623/1624, de unde vagoane? parcul de vagoane la revizia Buc Grivita e la limita, Doamne fereste sa mai aiba loc si accidente cu scoaterea din uz a vagoanelor. Era sa uit de noile 1655/1656/1664, 1571/1572, 1551/1550 preluate de la revizia Buc Basarab, bine ca au scapat de etajate.


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Lun 12 Dec 2011, 22:43, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3589
Localizare : Brașov
Reputatie : 5758
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 22:31

La 1763/1764 Duminica am vazut ca scria pe ele(la ultimul vagon) Tr. 1641 dar ce compunere are 1641(sau avea..). Avea vagoane 20-49?
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1123
Varsta : 22
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 3550
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 22:40

Stie cineva garnitura lu IR 1695/1696?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Lun 12 Dec 2011, 23:11

Ce compunere au IC-urile ptr Constanta si IR 1840/1841 ??
Dar 1527/1528 si 1623/1624 trenurile ptr SIBIU.

un mare minus ptr IR BUC-BUZAU cu vag 22-96 in loc de 20-49 la ce distanta parcurge.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mar 13 Dec 2011, 01:16

paall a scris:
Ce compunere au IC-urile ptr Constanta si IR 1840/1841 ??
Dar 1527/1528 si 1623/1624 trenurile ptr SIBIU.

un mare minus ptr IR BUC-BUZAU cu vag 22-96 in loc de 20-49 la ce distanta parcurge.


1840/1841 B+A+B B-20-49 2xx de Satu Mare .

Intradevar pe Buzau sa bage 22-96 , aiurea rau , astfel de vagoane sunt bune la un drum intins nu pentru 2 ore si apoi pauza toata noaptea dupa care se intoarce dimineata iarasi 2 ore si apoi pauza pana seara cand pleaca iara in cursa .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 2993
Data de inscriere : 27/08/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mar 13 Dec 2011, 07:43

Icc 551 bucurest nord i-suceava : Loc+vag bar/bistro+21-76(cls 2)+10-90(cls1)+21-76(cls2)+ grupa de iasi 3 vag 21-76 (2x cls2+1x cls1)
icc 571 bucuresti nord- galati: gm 65-1384 + 2x 21-76(cls2)+ vag cls bussines waw :shock: (azi 13.12.2011)
icc 591 bucuresti nord-tim nord loc + 3 vag 21-76 (2x cls 2+ 1x cls 1)
ir 1591 bucuresti nord - dr turnu severin loc+ 3 vag cls2 21-87+ 1 vag cls1(20-83)
Sus In jos
Scoop



Numarul mesajelor : 114
Varsta : 27
Localizare : Constanta/Bucuresti
Reputatie : 2359
Data de inscriere : 21/10/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mar 13 Dec 2011, 09:12

Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati Laughing
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2871
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mar 13 Dec 2011, 09:21

Pe cfrcalatori.ro IC 571 figureaza doar cu cl. 1 si cl. a 2-a, asa ca e foarte probabil ca acel vagon business sa tina loc de clasa 1 (la fel cum a circulat un vagon business timp de cateva luni ca vagon clasa 1 pe grupa de Tg. Mures a IC531)
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2502
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mar 13 Dec 2011, 09:54

Scoop a scris:
Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati Laughing

daa,ai mare dreptate inceea ce priveste bussines class pentru galati.basca ca e si distanta scurta.
stii cumva daca pe bucuresti nord -iasi a ramas acest vagon la unul dintre cele 2 ic?
in mersul vechi avea.
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 2993
Data de inscriere : 27/08/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mar 13 Dec 2011, 10:12

Scoop a scris:
Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati Laughing
Pai tinea loc de cls 1, si avea cam 10 calatori la plecare.
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 2993
Data de inscriere : 27/08/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Mar 13 Dec 2011, 10:13

manuela a scris:
Scoop a scris:
Vagon Bussines spre galati :shock: da cati mari directori de firme au treaba la galati Laughing

daa,ai mare dreptate inceea ce priveste bussines class pentru galati.basca ca e si distanta scurta.
stii cumva daca pe bucuresti nord -iasi a ramas acest vagon la unul dintre cele 2 ic?
in mersul vechi avea.
Nu mai circula vagon bussines spre iasi, doar 2 cls 2 + 1 cls 1(fara vagon bar/bistro) la 561/563
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Astazi la 02:49

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din România - 2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din România - 2012
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din România - 2016
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-