Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Sam 19 Noi 2016, 21:52

Daca ar ramane Bar si Bike ar fi nemaipomenit, ar fi cea mai noua minune de la CFR Calatori din ultimi ani dar barul se micsoreaza odata cu introducerea celor 15 rasteluri + 15 locuri/strapontine care ar ocupa echivalentul a 3 geamuri, e ok si asa. Dar revin la parerea ca mai bine faceau din vagoanele 20-76 care au venit la Grivita jumate bike - jumate cls 2.

Acum nici sa stea degeaba vagoanele Bar-Bistro nu e deloc ok, din cele 10 2 sunt in circulatie la Ister si unl cred ca e rezerva, 7 stau pe tusa. Pe Dacia e Bord-Restaurant iar alte trenuri cu Bar/Restaurant de la CFR Calatori nu stiu sa mai fie la noi in tara.

Nu cred ca si-ar permite sa modernizeze un vagon nou ca 89-87 ca e criza si lumea nu prea se duce la mini-bar asta e riscul cand au dat comanda trebuia sa aiba temele facute de la Bar-Bistro si Bord-Restaurant. Nu poti sa iti cumperi masina daca esti invalid asa si cu ei. Treaba e ca vagoanele mini-bar 89-87 si cu 46 locuri cls 2-a in ultima perioada mai mult au stat pe tusa sau atunci cand au circulat au mers doar ca supliment de week-end la unele trenuri. Prin cele 2 gari de la Ploiesti M500 spre Moldova si M300 spre Brasov-Ardeal doar 2 perechi au vagon mini-bar 1539/1538 si 1741/1742 deci 4 vagoane din cele 20 existente. Restul pe unde mai sunt ??
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Sam 19 Noi 2016, 22:10

Acum daca se va realiza acest proiect n-ar strica sa le bage pe trenuri cu vagoane cu boghiuri "Y32" in felul asta ar ajuta mai bine si la franare.

Avem destule trenuri cu vagoane RJ, prioritare astea ar trebui sa fie :

1823/1836.
1732/1731.
1636/1635.

+ alte trenuri cautate de biciclisti si peste 4 vagoane ca sa aiba succes si Barul.

Nu in ultimul rand daca s-ar concretiza acest plan sa faca bine sa anunte pe tot internetul de trenurile cu astfel de servici : Bar si 15 rasteluri ptr biciclete, ca fara reclama nu faci nimic la inceput e greu, biciclisti trebuie sa stie ce trenuri au serviciul bike.
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mar 27 Dec 2016, 21:36

In curand a devenit realitate azi la 8 luni de la prima promisiune. Da, azi a iesit primul vagon destinat biciclistilor, ma rog 1/4 din vagon e al lor.

89-76 005 pe care imposibil sa nu-l fi vazut lumea azi la stiri sau pe Facebook. Un vagon Bar-Bistro usor modificat cu 20 suporti pentru 20 biciclete primul vagon din cele 8 promise.

Probabil ca peste cateva luni vom avea si celelalte 7 + cel de azi si mai raman cele 2 titulare la Ister.

Ce pot sa zic la prima vedere lucru care l-am mai spus si altadata e bine ca in sfarsit s-a facut desi se putea si mai bine gen jumate clasa 2-a si jumatate suporti pentru bicle din alt vagon si lasate asa cum sunt vagoanele Bar-Bistro.

Din toata abureala de azi de la stiri nu am inteles mare lucru ProTV-ul spunea ceva, Digi24 altceva filmarile de pe FB cu totul altceva dupa expresia aia mintim poporul cu televizorul.

Cum ramane cu aceste vagoane ca se spune ca vor circula la cererea grupurilor, pai in restul timpului ce vor face ? Stau in Grivita ? Parca orice roata care sta produce paguba. Grupurile de biciclisti trebuie sa anunte cu minim 5 zile inainte ca vor vagonul Bar-Bistro-Bike iar intoarcerea trebuie sa fie in aceeasi zi. Se pare ca ar vrea sa dea cate un astfel de vagon fiecarei regionale un lucru bun dar iar ramane Bucurestiul descoperit aici fiind cele mai multe grupuri de biciclisti de unde a pornit si chestia asta cu grupurile si vagonul special pentru biciclete.

Desigur grupul care s-a tot lafait azi prin presa nu vor face hartie catre CFR pentru maxim 20 biciclete vor cere 2-3 vagoane. Acum si daca ar ramane toate cele 8 la Grivita in maxim o zi poate ajunge oriunde unul sau doua vagoane la nevoie sa zicem ca baieti de la Cluj vor sa faca o tura anunta cu 5 zile inainte conform proceduri si vagonul are timp in 5 zile sa faca 2 ture dus-intors pana la Cluj.

Trebuie sa pastreze 2-3 titulare pentru Bucuresti-Brasov si sa le lase pe anumite trenuri si sa-si faca reclama singuri iar restul date prin tara sau sa tina rezerva.

Gonstanta are cateva trenuri, Galatiul la fel e mica, Brasovul are trenuri care sunt facute de Grivita deci se poate face ceva cu cap daca se vrea. Brasoveni merg mult cu Regiotransul ca a avut grija CFR prin proasta politica sa-i alunge demult catre operatorul privat.

Cel mai important este ca acest vagon ar putea fi introdus pe Ister la nevoie, mai nounare si schema Express si are si Bar si spatiu pentru bicle sau direct pe Harghita intrucat acest tip de vagon are voie doar pana la Budapesta.

Vom vedea cu timpul ce si cum va fi azi a circulat la inaugurare pe ruta Buc-Brasov-Buc cu trenurile 1621/1634.

De curiozitate intreb acest tip de vagon 89-76 la cerere poate ajunge la vara la Salonic cu Internationalul Bucuresti-Sofia-Salonic ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12712
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14832
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mar 27 Dec 2016, 22:19

Vagonul NU este apt de trafic internațional, chiar dacă are pictat codul 61. În plus, traficul internațional e guvernat de alte reguli, există acorduri între operatori... plus că, de principiu, călătoriile pe parcursul altui stat se fac după regulile acelui stat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mar 27 Dec 2016, 22:24

Pai si 89-76 de pe Ister ( 2 bucati ) sunt apte de ajung la Budapesta ? Care e fiferenta intre cel care a plecat in seara asta cu Ister si asta de bike ?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13257
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16523
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mar 27 Dec 2016, 22:28

Katalyn a scris:
Pai si 89-76 de pe Ister ( 2 bucati ) sunt apte de ajung la Budapesta ? Care e fiferenta intre cel care a plecat in seara asta cu Ister si asta de bike ?

Se fac conventii intre state(intre cele 2 administratii feroviare) pentru drept de circulatie. Cum mergea 20-54 la Budapesta la Transbalkan pe vremuri? Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mar 27 Dec 2016, 22:33

Tot nu am inteles, e vorba de acelasi tip de vagon aceeasi serie 89-76 Bar-Bistro schema Alstom care e in prezent pe Ister si asta de azi e tot 89-76 Bar-Bistro-Bike aceeasi marie doar ca are mai putine mese si are in plus suportinde biciclete si seria a ramas la fel. Ori intelegerile se fac strict pe numere adica nu poate ajunge la Budapesta decat vagoanele 89-76 007 si 008 ? Sau cum se face ? Cand e la revizie 89-76 008 nu poate sa-l puna pe 001 sa mearga la Budapesta sau trebuie sa ceara aprobare ?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13257
Localizare : Бухарест
Reputatie : 16523
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mar 27 Dec 2016, 22:36

Conventia se face pe serie nu pe bucata x, y si z, eu asa stiu, cand nu ai vagoane apte international si ai doar anumite serii care nu corespund traficului international te duci la administratia unde merge trenul si spui, eu am vagoane seria ww-qq, asta pot sa trimit, facem conventie pe seria asta?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 5243
Varsta : 26
Localizare : Adjud
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mar 27 Dec 2016, 22:45

Daca se face pe serie si nu pe numere inseamna câ maine ar putea pleca la Budapesta asta Bar-Bistro-Bike in locul lui Bar-Bistro ca doar e aceeasi serie. Si CFR Calatori impusca 2 iepuri dintr-o lovitura ai in continuare Bar si in plus ai spatiu pentru biciclete eu aici tot bat dar nu are cine sa priceapa si sa inteleaga. Intre 89-76 008 si 005 e diferenta doar la schema de vopsire si un pic la interior cifrele, boghiurile sunt la fel.
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 350
Reputatie : 3187
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   Mier 28 Dec 2016, 01:59

Părerea mea referitoare la modificarea 89-76-urilor e următoarea:
- două vagoane se puteau transforma - experimental - în bar-bistro-bike
- două vagoane se puteau modifica - tot experimental - în vagoane disco și puse pe acele trenuri sezoniere unde se presupune că ar fi cei mai mulți doritori
- în funcție de receptivitatea publicului, se putea decide cum se vor transforma WRlee-urile: bar-bistro-bike sau disco-bar; sau câte vor deveni bar-bistro-bike și câte disco-bar dacă ambele variante s-ar fi dovedit viabile
- în cazul trenurilor care au în compunere 89-87 ar fi trebuit făcut un studiu și optat între bar-bistro-bike sau bar-disco sau, pur și simplu, vagon de clasă

89-87-le folosit ca atare e o insultă la adresa călătorilor. Are capacitatea echivalentă cu 6 compartimente virtuale incomplete, iar călătorii care au loc acolo au parte de o vânzoleală continuă. Deci, de bun simț ar fi transformarea lui în vagon cu 11 compartimente virtuale, iar acolo unde primele două cifre sunt "61" să fie înlocuite cu "50".
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO   

Sus In jos
 

Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-