Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
alex1987



Numarul mesajelor : 207
Reputatie : 1871
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Mier 19 Sept 2012, 00:48

S-a decis ca 160 km/h pe 92 % di ntraseu, foarte bine, Nu inteleg de ce ar puta avea cineva ceva impotriva...Sunt banii nemtilor ce naiba( 85%) e foarte bine ca se face asa.Sper sa se faca si in termen, ca pana acum au fost numa intarzieri si dezastre pe perioada lucrarilor.Si acum sunt intarzieri mari deja, Dar macar sa le faca in 3 ani cum zice, nu in 5..
Sus In jos
Sabik



Numarul mesajelor : 263
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 1709
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: Situatia lucrarilor in data 13 februarie   Lun 18 Feb 2013, 21:01

Am trecut pe aici in data de 13 februarie dimineata.
De la gara Santimbru pana la Vintu de jos se circula pe un singur fir, celalalt fiind scos.
Stalpii de la Santimbru pana la Alba inca erau in piciare, iar intre Alba si Vintu doar fiecare al doile stalp era scos(care era in picioare avea fire legate de stalpul liniei pe care se circula). Stalpii scosi deocamdata au fost lasati pe camp(ma gandesc ca le vor strange mai tarziu).
De la Santimbru la Alba Iulia a fost scos firul din stanga, i-ar de la Alba la Vintu firul din dreapta(din pacate nu stiu care e firul unu si doi). Trenurile care circula pot face cruce in garile Santimbru si Alba Iulia. In garile respective nu s-a schimbat nimic(ma gandesc la sine).
La iesirea din Alba Iulia tocmai descarcau noile traverse. Cele vechi au fost ridicate si depozitate(sper ca nu pentru totdeauna) langa gara Vintu de Jos.
Intre Alba Iulia si Vintu de Jos sunt doua poduri relativ mari: una peste raul Mures, i-ar celalalt peste drumul judetea 107c.
Se vor inlocui si podurile cu unele noi, sau vor ramane cele vechi si vor fi reabilitate?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Mier 19 Feb 2014, 22:22

Podul peste Mures intrare Alba Iulia


Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Vin 21 Feb 2014, 17:53

Parca era vorba de pod cale dubla Very Happy .. Pana la urma vad ca si-au dat seama ca nu pot paraliza tara,inchizand M200A Smile) ... Insa ma uit ca podul asta nou,ca si gabarit e MASIV! Si nu pare a fi ortotrop Very Happy ..
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4669
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Vin 21 Feb 2014, 19:51

Urias, intr-adevar, zici ca e facut de rusi. Ma intreb daca si-o fi pus cineva problema esteticii; e adevarat, nu e in oras, nu se vede nici din tren prea bine dar totusi..., chiar trebuia sa iasa asa urit? Nu ca ala vechi ar fi foarte reusit, dar macar acum, o data la 50-80 de ani avem sansa sa indreptam lucrurile. Dar nu!

Ce inseamna ortotrop?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Vin 21 Feb 2014, 20:02

Ortotrop in cazul de fata se referea la o structura mixta (cu conlucrare) otel beton Very Happy... La multe de pe m300 partea de jos care e proiectata in beton preia compresiune,aici betonul ala pare a avea doar rol de sustinere a caii de rulare,in timp ce structura principala e tot grinizi cu zabrele cu talpi... Dar eu nu sunt mega expert in poduri Razz.. Iar pentru o expertiza detaliata e nevoie de o poza pe dedesuptul podului  Twisted Evil 
Posibil asa sa le fi dat grinzile din calcul , ca sunt reproiectate pentru viteza superioara aceste poduri Very Happy.. Eu ca inginer nu-mi pun problema ca-i urat Smile) .. ca nu vreau sa-l insor/marit =)) ... ma intereseaza sa isi traiasca viata in exploatare fara reparatii majore,cu intretinere minima Very Happy
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Vin 21 Feb 2014, 20:42

Dar asta nu e asa ca cel prezentat de mine cu riparea?

Placa de beton sustine calea de rulare pe prisma de piatra, pe sub e tot cu grinzi metalice. Uite ca nu am o poza de sub, dar se vad totusi.



Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Vin 21 Feb 2014, 21:03

Pai si cel de pe M200A cred ca e ca asta Very Happy .. restul nu mai au talpile de jos la partea inferioroara e un platelaj ortrotrop (s.n o structura speciala metalica,care se incastreaza in beton) care asigura conlucrarea grinzilor cu talpa superioara si montantii metalici,etc...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Vin 21 Feb 2014, 21:32

Sint convins ca si asta are, dar nu am stiut eu sa pozez. Poate ajung intr-o zi pe sub el sa fac o poza.Dar sint convins ca placa de beton nu e turnata doar asa ca un planseu de casa.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Vin 21 Feb 2014, 21:38

Nu am fost in Hunedoara.. de mers pe M200/200A/300 ,doar cu Dacia o pot face ,pe care l-am ocolit ca vine intarziat,si se mega intarzie pana la Bucuresti si e MEGASCUMP! .. Cu Dacia o sa fac (sper) o plimbare de sejur,cand o sa termine partial 1 fir macar pe M300! Sa nu mai faca 10 ore + 2 intarziere!
Poate daca prind un sfarsit de saptamana si nu o sa ma grabesc,o sa ma duc la Hunedoara cu 346 .. Dar in ultima vreme am fost prieten mare cu 1821 Very Happy .. sau 1621...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Dum 02 Mar 2014, 21:07







Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3840
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Dum 02 Mar 2014, 21:29

Cu riscul de a fi putin off-topic, am o intrebare: ai voie sa asculti muzica in locomotiva in timpul serviciului, adica exista vreo prevedere/articol care sa interzica asa ceva? Nu ma refer la casti, sau dat tare incat sa nu auzi statia sau eventuale probleme, ci asa ambiental. Eu ascultand mai mereu muzica, oriunde m-as afla, ma gandeam la mecanicii care trebuie sa asculte ore in sir doar sunetul locomotivei, mai ales cei din "simplificat", un telefon cu mp3 si cu difuzor decent, ar rezolva problema, care sunt riscurile?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Dum 02 Mar 2014, 21:30

La al 3'lea taie-i sunetul Razz .. ca probabil din cauza aia ,ne apare videoclip interzis in tara ta Smile) .. si nu-l putem viziona Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Dum 02 Mar 2014, 21:36

1) Personalului de locomotivă îi este interzis:
a) să se prezinte la serviciu obosit, sub influența băuturilor alcoolice, a substanțelor stupefiante, a medicamentelor și/sau substanțelor care pot diminua capacitatea sa de conducere a locomotivei;
b) să transporte și/sau să consume în timpul serviciului băuturi alcoolice, medicamente/substanțe care pot diminua capacitatea sa de conducere a locomotivei inclusiv substanțe stupefiante;
c) să transporte pe locomotivă corespondență, bagaje și/sau orice alte obiecte străine de activitatea feroviară;
d) să scoată nejustificat din funcție instalațiile de siguranță și vigilență, instalațiile de control automat al vitezei trenului și de înregistrare a parametrilor locomotivei. În situația defectării acestor instalații se va proceda conform Anexei 2 din prezentele instrucțiuni și a reglementărilor specifice în vigoare;
e) să părăsească locomotiva în timpul serviciului, fără respectarea reglementărilor în vigoare;
f) să intervină în executarea sarcinilor în legătură cu circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare atunci când nu este în serviciu, în afara cazurilor excepționale în care prin această intervenție s-ar evita un pericol iminent;
g) să înlocuiască în serviciu alți salariați sau să fie înlocuit în serviciu, fără aprobarea prealabilă a personalului competent;
h) să folosească sau să permită folosirea instalațiilor de telecomunicații destinate efectuării circulației trenurilor și manevrei vehiculelor feroviare în alt scop decât cel stabilit sau de către alt personal decât cel de serviciu;
i) să doarmă sau să se așeze în poziții favorabile somnului și să aibă preocupări în afara celor de serviciu; personalul devenit inapt în timpul serviciului va fi înlocuit imediat;
j) să facă modificări constructive sau descompletări de piese la locomotive fără aprobarea personalului competent; orice intervenție tehnică la locomotive se va face numai conform reglementărilor tehnice în vigoare, specifice tipului de locomotivă respectiv;
k) să permită accesul pe locomotivă a personalului care nu are acest drept, conform prezentelor instrucțiuni și reglementărilor specifice în vigoare;
l) să fumeze în alte locuri decât cele amenajate corespunzător, să se apropie cu țigări aprinse sau flacără deschisă de vagoanele încărcate cu mărfuri din categoria celor explozibile sau incendiabile, inscripționate corespunzător.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Dum 02 Mar 2014, 21:37

La mine se vede al treilea
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200   Astazi la 09:45

Sus In jos
 

Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de mod. Pod Mures-Barabant-Simeria ...M200A+200
» Lucrari modernizare statia CF Simeria (M200)
» Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
» Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures
» Targu Mures (405)
Pagina 2 din 7Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-