Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1721
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Dum 16 Sept 2012, 12:49

Ce se cunoaste despre stadiul lucrarilor din sectia Bucuresti-Craiova- lucrarile au inceput acum cativa ani.

Oficial, se stie ca aceasta sectiune este inclusa in programul de modernizare cu fonduri europene 2014-2020.

Aceasta magistrala va fi o partida cu atat mai buna cu cat realizarea podului peste Dunare la Calafat va face ca distanta dintre Budapesta si Sofia si implicit Grecia sa fie vizibil redusa.

Pe sectorul Craiova-Filiasi reabilitarile au luat sfarsit.

Ramane inca in urma- portiunea Balota si Tr-Severin- Caransebes unde restrictiile sunt numeroase.


Toate noutatile-corecte si pertinente dar si imagini ale lucrarilor in legatura cu M900(mai putin ne intereseaza liniile secundare aferente)-pot fi postate aici.


Salutare amici!
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 43
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 1723
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Mar 18 Sept 2012, 14:06

adytm a scris:
Ce se cunoaste despre stadiul lucrarilor din sectia Bucuresti-Craiova- lucrarile au inceput acum cativa ani.

Oficial, se stie ca aceasta sectiune este inclusa in programul de modernizare cu fonduri europene 2014-2020.

Aceasta magistrala va fi o partida cu atat mai buna cu cat realizarea podului peste Dunare la Calafat va face ca distanta dintre Budapesta si Sofia si implicit Grecia sa fie vizibil redusa.

Pe sectorul Craiova-Filiasi reabilitarile au luat sfarsit.

Ramane inca in urma- portiunea Balota si Tr-Severin- Caransebes unde restrictiile sunt numeroase.


Toate noutatile-corecte si pertinente dar si imagini ale lucrarilor in legatura cu M900(mai putin ne intereseaza liniile secundare aferente)-pot fi postate aici.


Salutare amici!


Mama ce face lipsa de cunostinte feroviare din om Laughing Ai insirat aici o gramada de perle fara noima :shock: drept pentru care tin sa te corectez ...

Deci , tragem cateva concluzii normale de data asta:

1. Bucuresti-Craiova nu face parte din coridorul 4 sudic , de fapt nu face parte din nici un coridor european ci va fi parte pe viitor a extinderii retelei TEN dar asta cand vom fi strabunici

2. pe linia Bucuresti-Craiova nu au inceput lucrari de nici un fel , nici macar vreo carpeala , ceva ...

3. nu stiu despre ce reabilitari bati campii pe Craiova-Filiasi , poate fi doar vreo carpeala , ceva , reabilitare este un cuvant mult prea mare atat pentru tine cat si pentru linia in cauza...

4. distanta dintre Budapesta si Sofia este deja foarte redusa via Belgrad , noul pod ajuta foarte mult nordul Bulgariei izolat si sarac .

5. mai bine inchide acest topic pe care l-ai deschis degeaba , nu poti deschide un topic despre o reabilitare care nu a inceput si nu exista doar de dragul de a deschide topice . Au revoir !
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1858
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5065
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Mar 18 Sept 2012, 15:12

Iar singura lucrare despre care se poate vorbi reprezinta acea schimbare de traverse pe segmentul Strehaia - Orsova.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2310
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4410
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Mar 18 Sept 2012, 23:33

Pentru a nu mai iesi din UE bulgari, unguri, greci, turci si alti vor trece prin Romania desi vor ocoli 200 kilometri si 2-3 ore mai mult decat prin Serbia folosind podul Calafat - Vidin. Mai ales ca Serbia in urmatorii 5 ani la sigur nu va intra in UE din cauza Kosovo, problemelor din UE. Coridorul IV ramura sudica incepe la Arad si se termina la Calafat prin Timisoara. Lasa sa mai castige economic si Romania.

Majoritatea romaniilor se duc spre Italia si Croatia prin Ungaria (Budapesta) ocolind 200 km tocmai pentru ca Ungaria este in UE, sunt autostrazi. Cei care aleg Serbia sunt doar cateva sute de mii de persoane.
Sus In jos
Cont dezactivat



Numarul mesajelor : 582
Varsta : 50
Reputatie : 2472
Data de inscriere : 05/11/2011

MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Sam 27 Oct 2012, 16:40

http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=430241
"...sunt programate lucrari în cadrul proiectelor: „Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h – tronson Drobeta Turnu Severin – Timisoara - Arad” (lot 1)"
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Sam 27 Oct 2012, 16:54

District EA a scris:
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=430241
"...sunt programate lucrari în cadrul proiectelor: „Reabilitarea liniei de cale ferata Craiova - Timisoara, componenta a Coridorului IV Pan-European ramura sudica, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h – tronson Drobeta Turnu Severin – Timisoara - Arad” (lot 1)"

Sunt programate doar niste lucrari de cadastru deci nimic important pe frontul de Vest. Nu cred ca exista inca finantare, iar suma nu este deloc de neglijat. Oricum vorbim de bugetul 2014-2020 deci mai e destul pana vom vedea ca se misca ceva pe-acolo.
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 403
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2783
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Joi 13 Oct 2016, 18:38

Roseanu las-o mai usor. Nu cred ca trebuie sa vorbesti neaparat in termeni ,sau sa fii specialist pt a fi pasionat.
O lucrare de mare interes a fost inaugurata in noaptea trecuta intre statia Isalnita-Hm Cotofeni fir 1 dupa aproape 2 ani de munca. Momentan se circula cu 5 km/h pe podul respectiv, si cu 70 km/h la de o parte si de alta a podului.Dupa ce va fi finalizat firul 2 si se va circula cu VS minutele , si vor fi finalizate lucrarile si pe Balota , intarzierile trenurilor Timisoara Bucuresti vor scadea . Deasemenea va creste capacitatea de tranzit a trenurilor, deci mai multe trenuri de marfa , timpi mai scurti.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900   Astazi la 19:56

Sus In jos
 

Modernizare ramura sudica a coridorIV- M900

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrari de modernizare la gara Piatra Neamt
» M900 Sectii secundare
» Lucrari modernizare statia CF Simeria (M200)
» Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-