Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 19, 20, 21
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 646
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2625
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Joi 07 Sept 2017, 20:30

Adi, in orice gara modernizata pana acum asa s-a refacut accesul la peroane fiindca asa este normal. Ori se face pasarela gen Arad, Pitesti, Galati, ori pasaj subteran (majoritatea).
E vorba de siguranta, asta inseamna aceste modernizari. Ca sunt garile cu 3 calatori (zic unii) chiar nu conteaza. Pe principiul asta nu mai evoluam cu nimic pentru ca ce ne trebuie, pentru cine, ca nu vine nimeni. Tocmai ca scopul e sa atraga pe viitor daca acum e mucisori. In speranta realizarii liniei Valcele - Rm. Valcea poate vor fi si marfare destul de multe. Totusi, lumea pe YouTube si Facebook arata in permanenta marfare si sageti aglomerate pe la Dragasani sau chiar Ramnicu Valcea (link). Nu stiu ce sa zic. Iar cand am fost eu vara asta cu 1922 de vreo 2 ori chiar au coborat destul de multi prin Dragasani si Ramnicu Valcea.


Tot in legatura cu garile sa zic de Pitesti unde stiu situatia mai bine.
Un an intreg de facultate (primul an) eu nici nu m-am atins de tren. Gara aia infecta a Pitestiului (cea mai mare rusine a orasului si unii plang in mod ridicol acum dupa ea) cu toata fauna de acolo (caini si aurolaci) a indepartat o groaza de lume.
Preferam dubele si autocarele. Mai curate, mai rapide, mai ieftine, chiar daca mai nesigure si inghesuite. Asta pana am inceput sa vad ca se pot intampla accidente cu ele si ca aproape te obliga sa ai mereu bani ficsi la tine si nu pleaca pana nu-si umple cotetul.

In afara de trenurile de Bucuresti - Slatina (cu multi studenti si pensionari) batea vantul prin restul trenurilor IR foarte scumpe cu Desiro puse de dragul cadentei. Mai uitam mereu la lumea din jur. Era ceva exceptional sa vezi pe cineva cu bilet intreg.
Dar a venit lovitura cu ofertele Regio de cum s-a inaugarat si noua gara. Deci au venit chiar la tanc ofertele. Mai ales de cand si cu gratuitatile studentilor numarul de calatori chiar a explodat si Desiro-urile se epuizeaza tot timpul si circula si mai multa lume in picioare decat pe scaune. Nu mai fac fata solicitarilor tot mai multe prin weekend (vineri la amiaza/seara, sambata dimineata, duminica seara, luni dimineata), insa si-n restul saptamanii se mentine un grad de ocupare al naibii de decent (facem abstractie de navetisti dimineata-seara) fata de vesnicii 4-5 pitesteni, mecanicul si nasul care ramaneau dupa Titu.
Recent, sa zic asa, am vazut tot felul de omuleti care veneau cu copiii sa-i plimbe pe la Golesti, pe la Curtea de Arges, doar ca sa vada care e treaba cu noua gara, cum mai e cu trenurile. Erau dispusi sa plateasca si tariful IR pe 8 km...prostalai, dar uite ca daca era vechea si respingatoarea gara nu-i mai pomeneai pe astia.
Sa nu mai zic de Mc-ul de langa gara, care are clientela bazata pe McDrive si toti vad gara in mers si incep sa-i dea si tarcoale cu prima ocazie.
O poarta de intrare/iesire (acces) in oras este cu siguranta si o gara. E importanta si aceasta. Iar la Pitesti chiar iti ia ochii cu siguranta. Majoritatea au pareri foarte bune, exceptand scarile de la peron, le-ar fi convenit tot rulante (exista si lift, pe care majoritatea nu-l au la vedere asa ca prefera sa se planga ca li s-a facut viata mai grea, doar asa e romanul).

E drept ca la Valcea n-a iesit ceva prea spectaculos. Arata mai mult a supermarket sau depozit de materiale acea cladire, insa orasul e unul industrial oricum, nu poti avea pretentii la vreo arhitectura gotica. Nu se mai construieste astazi ca in 1870.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
cfr500



Numarul mesajelor : 2021
Varsta : 26
Reputatie : 4175
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Joi 07 Sept 2017, 20:33

Piatra Neamt nu are pasaj subteran dupa modernizare, desi e gara de tranzit.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13776
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16103
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Joi 07 Sept 2017, 23:16

Pasajele/pasarelele sunt utile... dar cu condiția să fie făcute cum trebuie. La Pitești a trebuit să urc cu bicicleta în brațe, ca apoi să cobor cu ea în brațe pe peron. Până la etajul 1 era lift, dar spre peroane pauză. Bun, să zicem că dacă vmergi pe bicicletă ai condiție fizică suficient de bună cât să o poți căra pe scări. Dar cineva cu bagaj? Cu cărucior cu copil? Persoanele în scaun cu rotile? Aceștia ce fac?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6578
Reputatie : 8762
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Astazi la 11:16

http://evenimentvalcean.ro/foto-gara-din-ramnicu-valcea-inaccesibila-persoanelor-cu-handicap-motor/

O să verific sâmbătă dacă e pe bune situația descrisă în articol.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   

Sus In jos
 

Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
» Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures
» Fantomele căii ferate Vâlcele - Râmnicu Vâlcea
» Râmnicu Vâlcea (201)
» Lucrari de modernizare gara Sfantu Gheorghe
Pagina 21 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-