Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 19, 20, 21
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 728
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2830
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Joi 07 Sept 2017, 20:30

Adi, in orice gara modernizata pana acum asa s-a refacut accesul la peroane fiindca asa este normal. Ori se face pasarela gen Arad, Pitesti, Galati, ori pasaj subteran (majoritatea).
E vorba de siguranta, asta inseamna aceste modernizari. Ca sunt garile cu 3 calatori (zic unii) chiar nu conteaza. Pe principiul asta nu mai evoluam cu nimic pentru ca ce ne trebuie, pentru cine, ca nu vine nimeni. Tocmai ca scopul e sa atraga pe viitor daca acum e mucisori. In speranta realizarii liniei Valcele - Rm. Valcea poate vor fi si marfare destul de multe. Totusi, lumea pe YouTube si Facebook arata in permanenta marfare si sageti aglomerate pe la Dragasani sau chiar Ramnicu Valcea (link). Nu stiu ce sa zic. Iar cand am fost eu vara asta cu 1922 de vreo 2 ori chiar au coborat destul de multi prin Dragasani si Ramnicu Valcea.


Tot in legatura cu garile sa zic de Pitesti unde stiu situatia mai bine.
Un an intreg de facultate (primul an) eu nici nu m-am atins de tren. Gara aia infecta a Pitestiului (cea mai mare rusine a orasului si unii plang in mod ridicol acum dupa ea) cu toata fauna de acolo (caini si aurolaci) a indepartat o groaza de lume.
Preferam dubele si autocarele. Mai curate, mai rapide, mai ieftine, chiar daca mai nesigure si inghesuite. Asta pana am inceput sa vad ca se pot intampla accidente cu ele si ca aproape te obliga sa ai mereu bani ficsi la tine si nu pleaca pana nu-si umple cotetul.

In afara de trenurile de Bucuresti - Slatina (cu multi studenti si pensionari) batea vantul prin restul trenurilor IR foarte scumpe cu Desiro puse de dragul cadentei. Mai uitam mereu la lumea din jur. Era ceva exceptional sa vezi pe cineva cu bilet intreg.
Dar a venit lovitura cu ofertele Regio de cum s-a inaugarat si noua gara. Deci au venit chiar la tanc ofertele. Mai ales de cand si cu gratuitatile studentilor numarul de calatori chiar a explodat si Desiro-urile se epuizeaza tot timpul si circula si mai multa lume in picioare decat pe scaune. Nu mai fac fata solicitarilor tot mai multe prin weekend (vineri la amiaza/seara, sambata dimineata, duminica seara, luni dimineata), insa si-n restul saptamanii se mentine un grad de ocupare al naibii de decent (facem abstractie de navetisti dimineata-seara) fata de vesnicii 4-5 pitesteni, mecanicul si nasul care ramaneau dupa Titu.
Recent, sa zic asa, am vazut tot felul de omuleti care veneau cu copiii sa-i plimbe pe la Golesti, pe la Curtea de Arges, doar ca sa vada care e treaba cu noua gara, cum mai e cu trenurile. Erau dispusi sa plateasca si tariful IR pe 8 km...prostalai, dar uite ca daca era vechea si respingatoarea gara nu-i mai pomeneai pe astia.
Sa nu mai zic de Mc-ul de langa gara, care are clientela bazata pe McDrive si toti vad gara in mers si incep sa-i dea si tarcoale cu prima ocazie.
O poarta de intrare/iesire (acces) in oras este cu siguranta si o gara. E importanta si aceasta. Iar la Pitesti chiar iti ia ochii cu siguranta. Majoritatea au pareri foarte bune, exceptand scarile de la peron, le-ar fi convenit tot rulante (exista si lift, pe care majoritatea nu-l au la vedere asa ca prefera sa se planga ca li s-a facut viata mai grea, doar asa e romanul).

E drept ca la Valcea n-a iesit ceva prea spectaculos. Arata mai mult a supermarket sau depozit de materiale acea cladire, insa orasul e unul industrial oricum, nu poti avea pretentii la vreo arhitectura gotica. Nu se mai construieste astazi ca in 1870.
Sus In jos
https://www.youtube.com/channel/UCeOVLRNcR9-4qHrh8nfWilA/videos
cfr500



Numarul mesajelor : 2058
Varsta : 26
Reputatie : 4335
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Joi 07 Sept 2017, 20:33

Piatra Neamt nu are pasaj subteran dupa modernizare, desi e gara de tranzit.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14106
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16556
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Joi 07 Sept 2017, 23:16

Pasajele/pasarelele sunt utile... dar cu condiția să fie făcute cum trebuie. La Pitești a trebuit să urc cu bicicleta în brațe, ca apoi să cobor cu ea în brațe pe peron. Până la etajul 1 era lift, dar spre peroane pauză. Bun, să zicem că dacă vmergi pe bicicletă ai condiție fizică suficient de bună cât să o poți căra pe scări. Dar cineva cu bagaj? Cu cărucior cu copil? Persoanele în scaun cu rotile? Aceștia ce fac?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6691
Reputatie : 8998
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Joi 21 Sept 2017, 11:16

http://evenimentvalcean.ro/foto-gara-din-ramnicu-valcea-inaccesibila-persoanelor-cu-handicap-motor/

O să verific sâmbătă dacă e pe bune situația descrisă în articol.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6691
Reputatie : 8998
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Dum 26 Noi 2017, 13:24

Mai tarziu, dar cred ca lamuresc situatia prezentata in articolul de mai sus.

Da, acea diferenta de nivel exista. Inainte de "modernizare" acolo erau trepte si o rampa, doar ca acea rampa, daca tin bine minte, avea un unghi de vreo 45°. Deci, oricum, nu ar fi putut fi utilizata de cineva in scaun cu rotile. Dar oricine poate merge putea urca pe peron fara prea mari probleme, existand trepte. Iar peronul liniei 1 era folosit pentru a ajunge din Ostroveni in zona Dovali sau in cartierele Traian ori Nord. Acum e un picut mai greu. Insa partea cu accesul handicapatilor cred ca e trasa de par, mai ales ca, oricum, accesul fiind posibil de la bariera pe strazile Gib Mihaiescu (vreo 20 de metri la Vest) apoi veo 200 de metri in directia Nord, pe Maior V. Popescu. Deci inconvenientul e o distanta cu pana in 30 de metri mai mare pentru cei in scaun.

[url=https://flic.kr

Aparatul e in concediu. Smile

IMG_20170923_143948 by SSV 1915, on Flickr" />

Ca fapt divers, primarul zicea ca vrea sa infiinteze o autogara in locul Vamii. O idee excelenta, cel putin la prima vedere. Doar ca nu stiu cate firme va atrage, dat fiind faptul ca Dacos si Antares, principalii operatori, le au pe ale lor.

IMG_20170923_144305 by SSV 1915, on Flickr" />

O situatie similara si la celalalt capat, spre Podu Olt.

IMG_20170923_144338 by SSV 1915, on Flickr" />

Si, in final, problema apei la baie. Sapun nu exista, apa calda poate daca ai noroc, suportul pentru hartie igienica ori nu a fost montat, ori a fost furat.



Ca mintile crete care s-au ocupat de lucrare nu stiau ca oamenii foloseau peronul primei linii pentru tranzit nu ma mira, dar e atat de greu sa faca 4-5 trepte la capatul dinspre Babeni? Sau o baga pe aia cu "5 ani de la receptie nu avem voie sa modificam nimic"?" />

A, da, si cand ziceam ca de la tavanul ala de sticla o sa se faca sauna am avut dreptate. Nefiind aer conditionat in sala de asteptare se produce efectul de sera. Dar e noua, moderna. Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14106
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16556
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Dum 26 Noi 2017, 20:37

În mod normal, în stația de cale ferată nu au acces decât cei care vin/pleacă cu trenul și personalul feroviar, nu e loc de tranzit. Proiectantul știa asta, CFR știa asta... desigur, prin majoritatea stațiilor se tolerează trecerea oamenilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6691
Reputatie : 8998
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   Lun 27 Noi 2017, 00:00

Si unul care cunoaste istoria orasului iti da scris ca peronul ala a fost, e si va fi zona de tranzit. Cu sau fara regulile CFR-ului. Ca putem sa detaliem multe legate de CFR si nu da bine pentru nici una din companii. Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea   

Sus In jos
 

Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
» Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures
» Fantomele căii ferate Vâlcele - Râmnicu Vâlcea
» Râmnicu Vâlcea (201)
» Lucrari de modernizare gara Sfantu Gheorghe
Pagina 21 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-