Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10902
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 00:15

Face atatea ore pentru ca viteza maxima de circulatie e aceeasi si pentru IR si pentru IC.
Cu fiecare oprire in minus pe care o face un IC fata de un IR castiga 2-3 minute. Exemplu daca IC Bucuresti - Iasi ar avea cu 4 opriri mai putin decat IR Bucuresti - Iasi ar ajunge mai repede cu 10 min. Deci mare lucru nu e.
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 09:21

manuela a scris:
cu astfel de replici nu e de mirare de ce fac ic cate 7 ore pe buc-iasi si 9 ore pe buc-tm.


Perfect de acord cu tine manuela si cam deloc de acord cu Vlad , cu Dr2005 nu sunt deloc de acord- e problema lui daca prefera sa plateasca bani mult mai mult pentru un astfel de regim IC care in realitate nu este decat de IR.


Trenurile IR sunt destul de binevenite pentru calatorii mai obisnuiti si din orase si orasele. Sunt atat de dezamagit de programul trenurilor IC incat as prefera ca trenurile IR sa opreasca aproape peste tot unde opresc si cele Regio insa as vrea cu tarie ca trenurile IC sa aiba un regim exclusiv si sa nu mai opreasca spre exemplu la Orsova, Caransebes si Lugoj ca sa mai urce cativa navetisti CFR si boschetari -asta dupa ce inainte de acest zis IC593 au trecut spre Timisoara alte doua trenuri IR.


Nu este normal sa dam inapoi si sa nu exista decat pe hartie o mica diferenta de parcurs intre trenuri IC si IR iar opririle sa fie aproape la fel-exceptie Filiasi.

Nu se justfica deloc in afara zonei Balota (un areal complicat al M900) pierderile de timp de pe traseu-reabilitarile eficiente ar fi putut mari vitezele maxime in livret si sa se ajunga la un timp mai rezonabil de parcurs intre Buc-Timisoara de 7h si ceva nu de peste 8 h.

De acord cu manuela si in privinta opririlor pe M900 : Bucuresti-Craiova-Tr Severin-Timisoara- macar la nivelul opririlor sa se castige ceva timp daca infrastructura e distrusa si pt Cfr 120 Km /h li se pare nu stiu ce viteza uimitoare.


Va rog ca mesajele legate de alte trenuri IC decat cele care ruleaza pe M900-sa fie postate in topicul "Trenurile Intercity" sau la cel al magistralelor corespunzatoare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12094
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14136
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 09:57

Exemplu de IC în Ungaria: http://elvira.mav-start.hu/elvira.dll/xslvzs/vt?v=15655&d=12.09.24&language=2&ed=50544946
Observați o dată la câți km oprește și căutați pe Wikipedia ce populație au localitățile respective.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12566
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15738
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 10:08

Si Lugoj si Caransebes sunt noduri de cale ferata in afara faptului ca sunt orase mari aici mai vin si alti calatori care vin cu alte trenuri de unde se pot urca in IC , Orsova opreste pentru faptul ca nu are rost sa mai bage un tren in plus Regio din Orsova pana la Severin si lumea sa nu se mai trambaleze din tren in tren , Caracal ; Rosiori la fel noduri de cale ferata de udne se urca nu doar cei ce locuiesc in aceste orase . Trenul IC nu opreste doar in resedintele de judet e normal sa opreasca unde opreste in prezent , unele din ele au fost puse la anumite ore in care nu exista alt tren si astfel CFR mai scoate bani de la calatori in plus fata de un tren IR , exemplu Bucuresti-Oradea , pentru cine merge mai departe de Brasov nu are alta alternativa pana seara cand are un IR si daca il tine buzunarul atunci plateste IC , cam la fel e si spre Iasi/Suceava , dimineata pentru Suceva ar mai fi IR 382 dar ala de multe ori vine intarziat iar pentru Iasi nu este nimic pana la 12 deci cine vrea sa plece dimineata apeleaza la IC (cine se grabeste , pentru cine nus e grabeste poate sa ia si IR de 12 sau , combinatie Buc-Ploiesti cu 3001 si din Ploiesti cu trenul Regiotrans la tarif de Regio deci din Buc pana la Iasi platesti la jumate cat ai da la IR CFR dar putini stiu de asemena combinatie si trenurile private) cam asta este treaba cu trenurile IC , s-au dus vremurile cand trenul IC era doar intre resedintele de judet , atunci cand a aprut a fost un tren de viteza plus ca atunci erau mult mai multe trenuri fata de prezent , acum mai tin locul si altor trenuri .
Referitor la trenurile Buc-Suceava/Iasi , este foarte bine asa cum sunt , pentru 3 vagoane nu merita sa circule separate , cel de Iasi e normal sa circule pe 600 si cel de Suceava pe 500 , nu are ce sa caute Iasiul pe 500 intre Marasesti si Pascani .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 10:21

karpaty a scris:
Si Lugoj si Caransebes sunt noduri de cale ferata in afara faptului ca sunt orase mari aici mai vin si alti calatori care vin cu alte trenuri de unde se pot urca in IC , Orsova opreste pentru faptul ca nu are rost sa mai bage un tren in plus Regio din Orsova pana la Severin si lumea sa nu se mai trambaleze din tren in tren , Caracal ; Rosiori la fel noduri de cale ferata de udne se urca nu doar cei ce locuiesc in aceste orase . Trenul IC nu opreste doar in resedintele de judet e normal sa opreasca unde opreste in prezent , unele din ele au fost puse la anumite ore in care nu exista alt tren si astfel CFR mai scoate bani de la calatori in plus fata de un tren IR , exemplu Bucuresti-Oradea , pentru cine merge mai departe de Brasov nu are alta alternativa pana seara cand are un IR si daca il tine buzunarul atunci plateste IC , cam la fel e si spre Iasi/Suceava , dimineata pentru Suceva ar mai fi IR 382 dar ala de multe ori vine intarziat iar pentru Iasi nu este nimic pana la 12 deci cine vrea sa plece dimineata apeleaza la IC (cine se grabeste , pentru cine nus e grabeste poate sa ia si IR de 12 sau , combinatie Buc-Ploiesti cu 3001 si din Ploiesti cu trenul Regiotrans la tarif de Regio deci din Buc pana la Iasi platesti la jumate cat ai da la IR CFR dar putini stiu de asemena combinatie si trenurile private) cam asta este treaba cu trenurile IC , s-au dus vremurile cand trenul IC era doar intre resedintele de judet , atunci cand a aprut a fost un tren de viteza plus ca atunci erau mult mai multe trenuri fata de prezent , acum mai tin locul si altor trenuri .
Referitor la trenurile Buc-Suceava/Iasi , este foarte bine asa cum sunt , pentru 3 vagoane nu merita sa circule separate , cel de Iasi e normal sa circule pe 600 si cel de Suceava pe 500 , nu are ce sa caute Iasiul pe 500 intre Marasesti si Pascani .

-------------------------------------------------------------------

Cele expuse de tine sunt foarte logice pentru speculatiile ieftine de marketing ale CFR. Ai dreptate ca lucrurile s-au analizat in felul asta si in esenta nu este ceva rau dar cu atat mai mult ca ai precizat clar lucrurile astea- ar fi mai buna o retrogradare a rangului IC.

Cum sa speculezi faptul ca in orasele astea terminate economic- doar pentru faptul ca IR trece mai tarziu- admiti sa opreasca IC ca sa mai urce calatori aici si sa incaseze Cfr mai mult doar pentru niste mofturi de tren IC in documente si in realitate praf.

Este o strategie ieftina si deloc inteligenta a CFR- ei ar trebui sa creeze conditii optime si exclusiviste pentru trenurile IC(si viteze macar un pic mai mari dar nu egale cu IR si opriri in orasele mari si f mari ale tarii-scopul este sa ajungi cu IC in mod rapid si prioritar in statia terminus- nu sa il bagi mai de dimineata si sa opreasca si in Orsova si in Caransebes(orase moarte) doar pentru ca nu trec asa devreme IR spre Timisoara.

Si crede-ma ca circul cu perechea asta amarata de IC Buc-Timisoara si chiar nu se ingramadeste nimeni sa urce nici macar cu opririle astea aberante ( Rosiori,Caracal , Orsova, Caransebes, Lugoj).

Poza mea de la avatar este un exemplu clar ca la cls a-I-a am fost decat 2 persoane in tren de la Buc la Tim si nici la cls a II-a nu urca in general nici 100 de persoane pe intreg traseul deci e cu atat mai aberant sa opreasca IC in statii care nu colecteaza mai nimic si astfel sa aiba acelasi program ca IR insa costuri la pretentii de IC( intr-adevar conditiile la cls I sunt foarte bune).

Iar pentru formula asta _noduri de cale ferata- nu exista niciun motiv pertinent sa opreasca IC -asa cum spunea si manuela mai sus "pentru asta exista IR si R"

Asa cum au fost introduse la incepturile lor - anii 2000 si un pic mai devreme - trenurile IC aveau un program mai bun si mai exclusivist de circulatie.
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3496
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 11:20

In situatia actuala a infrastructurii.CFR nu ofera nimic in plus pentru banii platiti la IC.
Eu nu cred ca pensionarii care vin cu tratament la Herculane isi permit IC.
Pentru snobii care vor direct Bucuresti-Sinaia[astia oricum nu merg decit in mertane] sau Bucuresti-Craiova-Tmisoara.ar trebui achizitionate niste vagoane luxoase si dublate preturile.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1483
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4537
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 16:18

Karpaty, Vlad, Dr2005 incetati cu explicatiile pt. pereti, oamenii sunt setati, ei vor direct Bucuresti-Timisoara si Bucuresti-Iasi fara oprire si daca se poate sa se scoata eventual si restrictiile din cauza problemelor liniilor, sa mearga constant cu 100/h, poate si pe abatuta. Problema cu opririle IC-ului a ocupat anul trecut vreo 15-20 de pagini iar Manula nu a fost convins(a). Ati uitat ca era suparat(a) ca nu mergea trenul secuiesc pana in Brasov, ce sa caute la Siculeni, facea o cerere sa schimbe amplasamentul satului Sumuleu-Ciuc langa Brasov. Acum si-a gasit prieten.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 16:19

[quote]Asa cum au fost introduse la incepturile lor - anii 2000 si un pic mai devreme - trenurile IC aveau un program mai bun si mai exclusivist de circulatie.

@adytm bine punctat aici, intre timp s-au mai schimbat oamenii, unii au iesit la pensie, sau si-a "bagat coada politicul"...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12094
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14136
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Lun 17 Sept 2012, 20:46

S-a constatat că un tren care nu oprește cu sutele de km nu e atractiv... nici în IC-ul București - Iași nu merge toată lumea la de la București la Iași.
Administrațiile feroviare care au constata fluxuri mari de călători între 2 localități îndepărtate au investit în linii de mari viteze și material rulant pe măsură, pentru care un bilet costă de 2 - 3 ori mai mult decât unul de IC normal, tocmai pentru a acoperi și lipsa călătorilor. La noi nu e cazul, pentru 150 de oameni nu se merită să dai cu piciorul la alți 200 doar ca să ajungă ăia 150 la Iași cu 10 minute mai devreme.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 43
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 1728
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Mar 18 Sept 2012, 14:44

Intervin si eu cu cateva concluzii clare si la obiect :

1. trenul IC trebuie sa opreasca acolo unde exista cerere mare pentru un astfel de seviciu scump . Daca la Videle exista cerere pentru IC si lumea se urca cu bilet nu prea vad care ar fi problema .

2. trenul IC trebuie sa aiba alternativa IR la maximum 30' fata de plecarea - sosire sa pe tabela CFR , astfel incat omul cu statut social inferior sa aiba de unde sa aleaga si sa nu fie fortat sa aleaga doar IC ca pana acum . CFR Calatori foloseste o tactica vicleana si neortodoxa atunci cand programeaza la orele cele mai bune trenuri IC fara alternativa IR .

3. este o prostie sa sustii ca trenul IC trebuie sa opreasca doar in orase de peste 100000 de locuitori sau se conecteze doar cu astfel de orase ca si statie terminus atata vreme cat exista si la noi in tara orasele turistice care atrag foarte multi turisti/flux calator iar orasele nu pot fi diferentiate economic din punct de vedere al numarului de locuitori ci al puterii de cumparare , al prosperitatii sau al PIB-ului ca sa fiu mai precis . Mai adaug aici civilizatia pentru a se raporta la numarul cumparatorilor de bilete.
Drept exemplu este mai mult decat o ineptie sa sustii ideea unui tren direct Bucuresti-Brasov fara sa opreasca in celebrele statiuni , trebuie sa fi foarte obosit sa sustii asa ceva ... Ce este intr-adevar stupid este ca IC sa opreasca de exemplu la Campina desi linia este lina de IR-uri care opesc si acolo...

4. nu trebuie sa exista o regula clara sau o definitie in cazul opririlor trenurilor IC atata vreme cat acest lucru nu se intampla nicaieri in lume iar logica in acest caz ne este impotriva . Ce este foarte clar este existenta unei diferente confort/timp intre trenurile IC si IR de pe o anumita ruta adica exact impotriva confuziei care persista acum la CFRCalatori . Normal ar fi tren IC cu confort corespunzator la clasa 2 cu doar 3 scaune (2+1) pe culoar si spatiu larg , corespunzator fie fata in fata fie spate in spate si o diferenta de timp de parcurs imn minus de cca 15%-20% fata de trenul IR .
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 899
Varsta : 40
Reputatie : 3649
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Mar 18 Sept 2012, 16:00

roseanu a scris:
Intervin si eu cu cateva concluzii clare si la obiect :

1. trenul IC trebuie sa opreasca acolo unde exista cerere mare pentru un astfel de seviciu scump . Daca la Videle exista cerere pentru IC si lumea se urca cu bilet nu prea vad care ar fi problema .

2. trenul IC trebuie sa aiba alternativa IR la maximum 30' fata de plecarea - sosire sa pe tabela CFR , astfel incat omul cu statut social inferior sa aiba de unde sa aleaga si sa nu fie fortat sa aleaga doar IC ca pana acum . CFR Calatori foloseste o tactica vicleana si neortodoxa atunci cand programeaza la orele cele mai bune trenuri IC fara alternativa IR .

3. este o prostie sa sustii ca trenul IC trebuie sa opreasca doar in orase de peste 100000 de locuitori sau se conecteze doar cu astfel de orase ca si statie terminus atata vreme cat exista si la noi in tara orasele turistice care atrag foarte multi turisti/flux calator iar orasele nu pot fi diferentiate economic din punct de vedere al numarului de locuitori ci al puterii de cumparare , al prosperitatii sau al PIB-ului ca sa fiu mai precis . Mai adaug aici civilizatia pentru a se raporta la numarul cumparatorilor de bilete.
Drept exemplu este mai mult decat o ineptie sa sustii ideea unui tren direct Bucuresti-Brasov fara sa opreasca in celebrele statiuni , trebuie sa fi foarte obosit sa sustii asa ceva ... Ce este intr-adevar stupid este ca IC sa opreasca de exemplu la Campina desi linia este lina de IR-uri care opesc si acolo...

4. nu trebuie sa exista o regula clara sau o definitie in cazul opririlor trenurilor IC atata vreme cat acest lucru nu se intampla nicaieri in lume iar logica in acest caz ne este impotriva . Ce este foarte clar este existenta unei diferente confort/timp intre trenurile IC si IR de pe o anumita ruta adica exact impotriva confuziei care persista acum la CFRCalatori . Normal ar fi tren IC cu confort corespunzator la clasa 2 cu doar 3 scaune (2+1) pe culoar si spatiu larg , corespunzator fie fata in fata fie spate in spate si o diferenta de timp de parcurs imn minus de cca 15%-20% fata de trenul IR .
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Mar 18 Sept 2012, 19:09

roseanu a scris:
Intervin si eu cu cateva concluzii clare si la obiect :

1. trenul IC trebuie sa opreasca acolo unde exista cerere mare pentru un astfel de seviciu scump . Daca la Videle exista cerere pentru IC si lumea se urca cu bilet nu prea vad care ar fi problema .

2. trenul IC trebuie sa aiba alternativa IR la maximum 30' fata de plecarea - sosire sa pe tabela CFR , astfel incat omul cu statut social inferior sa aiba de unde sa aleaga si sa nu fie fortat sa aleaga doar IC ca pana acum . CFR Calatori foloseste o tactica vicleana si neortodoxa atunci cand programeaza la orele cele mai bune trenuri IC fara alternativa IR .

3. este o prostie sa sustii ca trenul IC trebuie sa opreasca doar in orase de peste 100000 de locuitori sau se conecteze doar cu astfel de orase ca si statie terminus atata vreme cat exista si la noi in tara orasele turistice care atrag foarte multi turisti/flux calator iar orasele nu pot fi diferentiate economic din punct de vedere al numarului de locuitori ci al puterii de cumparare , al prosperitatii sau al PIB-ului ca sa fiu mai precis . Mai adaug aici civilizatia pentru a se raporta la numarul cumparatorilor de bilete.
Drept exemplu este mai mult decat o ineptie sa sustii ideea unui tren direct Bucuresti-Brasov fara sa opreasca in celebrele statiuni , trebuie sa fi foarte obosit sa sustii asa ceva ... Ce este intr-adevar stupid este ca IC sa opreasca de exemplu la Campina desi linia este lina de IR-uri care opesc si acolo...

4. nu trebuie sa exista o regula clara sau o definitie in cazul opririlor trenurilor IC atata vreme cat acest lucru nu se intampla nicaieri in lume iar logica in acest caz ne este impotriva . Ce este foarte clar este existenta unei diferente confort/timp intre trenurile IC si IR de pe o anumita ruta adica exact impotriva confuziei care persista acum la CFRCalatori . Normal ar fi tren IC cu confort corespunzator la clasa 2 cu doar 3 scaune (2+1) pe culoar si spatiu larg , corespunzator fie fata in fata fie spate in spate si o diferenta de timp de parcurs imn minus de cca 15%-20% fata de trenul IR .


Trebuie sa discutam despre niste realitati nu sa aberam - nu exista cerere pentru IC la Videle, daca nu urca multi in Craiova sau chiar din orasele de plecare : Bucuresti respectiv Timisoara cu atat mai putin din orase mici si amarate ca Videle sau Caracal .

Singurul scop pentru care exista acest rang IC este cel exclusivist- sa interconecteze orasele mari( asa cum se intampla si in Occident)- in cel mai scurt timp si nicidecum sa aiba acelasi program ca IR. Pentru orasele de care vorbesti exista IR iar diferenta de confort/timp este asigurata si de anularea unor opriri inutile : Rosiori , Caracal ,Orsova, Caransebes, Lugoj. Trenul IC 593 spre ex -nu trebuie sa mai opreasca aici de moment ce inaintea lui au trecut alte doua IR care asigura legatura cu Timisoara.

Scopul real al acestui rang IC este sa duca la destinatie cat mai repede posibil calatorii nu sa mai piarda timp pe drum cu opriri nejustificate de nicio strategie serioasa- si sa mai colecteze deci niste navetisti de la CFr sau niste boschetari.

Tu nu mergi cu siguranta mai des decat mine cu aceste perechi de trenuri IC dintre Buc si Timisoara iar realitatea este cea pe care tocmai ti-am prezentat-o nu ca ar fi cereri in Videle


Dincolo de faptul ca nu avem linii calumea unde sa rule si cu 140 pe M900 - mai trebuie sa si fure CFr pe fata calatori care cica ar merge cu IC dar de fapt ei merg in aceleasi vagoane chiar mai incomode cele de la clasa II(clasa I este intr-adevar buna) decat cele clasice de la IR si sa aiba acelasi regim de opriri ca trenurile IR.

Deci nu este deloc normal Roseanu sa platesti mai mult si sa nu existe decat abia o diferenta de 15 minute si aia pe hartie (nici macar in realitate) intre IC si IR.


Altfel retrogradarea rangului IC pentru magistrala 900 si sa bage Regio cat se poate daca spui tu ca ar fi cerinte la Videle.
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 43
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 1728
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Mar 18 Sept 2012, 19:26

adytm a scris:


Trebuie sa discutam despre niste realitati nu sa aberam - nu exista cerere pentru IC la Videle, daca nu urca multi in Craiova sau chiar din orasele de plecare : Bucuresti respectiv Timisoara cu atat mai putin din orase mici si amarate ca Videle sau Caracal .

Singurul scop pentru care exista acest rang IC este cel exclusivist- sa interconecteze orasele mari( asa cum se intampla si in Occident)- in cel mai scurt timp si nicidecum sa aiba acelasi program ca IR. Pentru orasele de care vorbesti exista IR iar diferenta de confort/timp este asigurata si de anularea unor opriri inutile : Rosiori , Caracal ,Orsova, Caransebes, Lugoj. Trenul IC 593 spre ex -nu trebuie sa mai opreasca aici de moment ce inaintea lui au trecut alte doua IR care asigura legatura cu Timisoara.

Scopul real al acestui rang IC este sa duca la destinatie cat mai repede posibil calatorii nu sa mai piarda timp pe drum cu opriri nejustificate de nicio strategie serioasa- si sa mai colecteze deci niste navetisti de la CFr sau niste boschetari.

Tu nu mergi cu siguranta mai des decat mine cu aceste perechi de trenuri IC dintre Buc si Timisoara iar realitatea este cea pe care tocmai ti-am prezentat-o nu ca ar fi cereri in Videle


Dincolo de faptul ca nu avem linii calumea unde sa rule si cu 140 pe M900 - mai trebuie sa si fure CFr pe fata calatori care cica ar merge cu IC dar de fapt ei merg in aceleasi vagoane chiar mai incomode cele de la clasa II(clasa I este intr-adevar buna) decat cele clasice de la IR si sa aiba acelasi regim de opriri ca trenurile IR.

Deci nu este deloc normal Roseanu sa platesti mai mult si sa nu existe decat abia o diferenta de 15 minute si aia pe hartie (nici macar in realitate) intre IC si IR.


Altfel retrogradarea rangului IC pentru magistrala 900 si sa bage Regio cat se poate daca spui tu ca ar fi cerinte la Videle.


Din monologul tau haotic de mai-sus , pledoarie periculoasa pentru tot ce tine de limba romana nu pot sa trag decat o concluzie , ca taranismul din pacate nu ne-a parasit ca neam si popor... Daca citesti ca un om trecut printr-o facultate si nu ca unul din fata caminului cultural dintr-o localitate obscura , poti sa intelegi ca atunci cand am dat exemplu Videle nu m-am referit la acesta localitate decat in contextul in care acolo exista cerere si platitori iar daca nu exista asta nu inseamna ca sunt intr-o eroare ci doar ca am dat un exemplu cum ar putea fi si altele in acelasi context...

Cat despre comparatiile tale cu occidentul eu zic sa nu vorbesti prea mult pe subiectul asta ca te faci de ras din ce in ce mai rau , nu cred ca esti tu capabil sa stii cam pe unde opreste IC-ul intr-un stat vestic sau pe unde mai sunt IR-uri sau nu doar pentru faptul ca monologul tau nu te scoate in valoare si nu ne demonstreaza nimic altceva decat multa agitatie pentru nimic in ceea ce te priveste...

Ti-am citit mai multe postari pe-aici pe forum si imi pari un personaj lipsit total de logica si total incapabil de a intelege ceva din ceea ce posteaza altii, parca esti o locomotiva fara frana de cele mai multe ori , deci in ceea ce te priveste pe mine nu ma mira absolut nimic... Daca te mai comporti mult ca unul care le stie pe toate la 23 ani nu cred ca faci prea multi purici pe acest forum...parerea mea !
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1726
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Mar 18 Sept 2012, 20:12

[quote="roseanu"]
adytm a scris:





Din monologul tau haotic de mai-sus , pledoarie periculoasa pentru tot ce tine de limba romana nu pot sa trag decat o concluzie , ca taranismul din pacate nu ne-a parasit ca neam si popor... Daca citesti ca un om trecut printr-o facultate si nu ca unul din fata caminului cultural dintr-o localitate obscura , poti sa intelegi ca atunci cand am dat exemplu Videle nu m-am referit la acesta localitate decat in contextul in care acolo exista cerere si platitori iar daca nu exista asta nu inseamna ca sunt intr-o eroare ci doar ca am dat un exemplu cum ar putea fi si altele in acelasi context...

Cat despre comparatiile tale cu occidentul eu zic sa nu vorbesti prea mult pe subiectul asta ca te faci de ras din ce in ce mai rau , nu cred ca esti tu capabil sa stii cam pe unde opreste IC-ul intr-un stat vestic sau pe unde mai sunt IR-uri sau nu doar pentru faptul ca monologul tau nu te scoate in valoare si nu ne demonstreaza nimic altceva decat multa agitatie pentru nimic in ceea ce te priveste...

Ti-am citit mai multe postari pe-aici pe forum si imi pari un personaj lipsit total de logica si total incapabil de a intelege ceva din ceea ce posteaza altii, parca esti o locomotiva fara frana de cele mai multe ori , deci in ceea ce te priveste pe mine nu ma mira absolut nimic... Daca te mai comporti mult ca unul care le stie pe toate la 23 ani nu cred ca faci prea multi purici pe acest forum...parerea mea !






In locul unor randuri in care nu ai facut decat sa jignesti ai fi putut veni cu explicatii pertinente la ceea ce am replicat eu .

Fie ca esti adevaratul Roseanu de la Cfr Calatori sau ca esti unul care a crezut ca pare mai interesant sa foloseasca numele asta- asteptam de la tine un contra argument serios si obiectiv nu jigniri.

Cat despre mine am stat in Germania la studii si iti confirm dupa cum poti vedea si pe site-lor ca ICE nu opresc in orice statie ci au intr-adevar un regim special. Greseala mea acum este ca ne comparam cu Germania. O comparatie pertinenta si realista o putem avea fata de Albania, Bulgaria, R . Moldova.


Deci militam ca macar din punct de vedere al regimului opririlor sa fie un tren bun si capabil sa faca legatura mai rapid intre Bucuresti si Timisoara nu sa aiba acelasi regim de mers (exceptand livretul de circulatie- strict legat de infrastructura) ca IR si sa fie taxati calatorii mai mult.

Ori se impune un tren calumea care sa nu mai opreasca decat in Craiova si Dr Tr Severin- Baile Herculane ( cel mult- poate in sezoane bune) ori sa fie retrogradate la rang de IR si atunci pot sa opreasca si in Iablanita ca nu mai am nimic de contestat.

Deci noi toti de pe acest forum vrem contra argumente pertinente si nu jigniri si cuvinte scrise fara nicio replica serioasa la mesajele precedente.

Aici am scris nu ca sa fiu jignit de cineva asa cum ai facut tu - roseanu- si nici sa ne spunem cine e mai destept, mai prost sau mai taran asa cum o faci tu - ci sa ne raspundem in mod clar si la subiect.

Ceea ce mi-ai scris tu -roseanu- am semnalat si administratorului -Costache Mihail- pe care l-am rugat sa ia masuri.

Accept orice idee opusa si din partea oricui insa in mod civilizat daca este vorba de un forum civilizat si ne respectam- altfel ma retrag si va las pe voi sa va jigniti cum vreti daca administratorii si moderatorii va permit.
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 43
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 1728
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Mar 18 Sept 2012, 20:25

adytm a scris:


In locul unor randuri in care nu ai facut decat sa jignesti ai fi putut veni cu explicatii pertinente la ceea ce am replicat eu .

Fie ca esti adevaratul Roseanu de la Cfr Calatori sau ca esti unul care a crezut ca pare mai interesant sa foloseasca numele asta- asteptam de la tine un contra argument serios si obiectiv nu jigniri.

Cat despre mine am stat in Germania la studii si iti confirm dupa cum poti vedea si pe site-lor ca ICE nu opresc in orice statie ci au intr-adevar un regim special. Greseala mea acum este ca ne comparam cu Germania. O comparatie pertinenta si realista o putem avea fata de Albania, Bulgaria, R . Moldova.


Deci militam ca macar din punct de vedere al regimului opririlor sa fie un tren bun si capabil sa faca legatura mai rapid intre Bucuresti si Timisoara nu sa aiba acelasi regim de mers (exceptand livretul de circulatie- strict legat de infrastructura) ca IR si sa fie taxati calatorii mai mult.

Ori se impune un tren calumea care sa nu mai opreasca decat in Craiova si Dr Tr Severin- Baile Herculane ( cel mult- poate in sezoane bune) ori sa fie retrogradate la rang de IR si atunci pot sa opreasca si in Iablanita ca nu mai am nimic de contestat.

Deci noi toti de pe acest forum vrem contra argumente pertinente si nu jigniri si cuvinte scrise fara nicio replica serioasa la mesajele precedente.

Aici am scris nu ca sa fiu jignit de cineva asa cum ai facut tu - roseanu- si nici sa ne spunem cine e mai destept, mai prost sau mai taran asa cum o faci tu - ci sa ne raspundem in mod clar si la subiect


Bla , bla , bla ... O alta pledoarie falsa facuta sa impresioneze ...

In primul rand stimabile , daca ai fi stiut sa raspunzi romaneste si fara sa afirmi ca aberez intr-un fel , cu siguranta nu s-ar fi ajuns aici ... Cat despre lectiile despre ICE-ul cu care te-ai plimbat tu prin Germania probabil in vise ,eu zic sa le tii pentru tine atata vreme cat ICE nu este IC iar Bucuresti-Craiova nu face parte din coridorul 4 sudic , o.k. ? Sa mai spun ca 15% nu inseamna 15 minute decat daca n-ai trecut pe la scoala ? Daca ai deschis un thread sau mai multe pe acest forum asta nu te face nici interesant si nici vreun smart-ass , ci dimpotriva , cu cat postezi mai mult cu atat iti arati ,,cunostintele'' in domeniu...

adytm a scris:
Trebuie sa discutam despre niste realitati nu sa aberam

Astea nu sunt vorbele tale sau ar fi trebuit sa ma ascund sub fusta administratorului asa cum o faci chiar tu ? Daca mi-ai fi replicat in mod civilizat si nu asa cum ai facut-o tu adica agitat ca un Pepsi si de la etajul 2 acum n-aveai de ce sa te plangi dar vorba aia ,,ce ti-e nu-ti place , altuia nu-i face ''..
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara   Astazi la 15:45

Sus In jos
 

Program IC pe M900:Bucuresti-Craiova-Timisoara

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta
» București - Craiova - Timișoara - Budapest
» TRENUL ,,BUCURESTI''
» Trenuri internaționale
» M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-