Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Suceava Nord (500)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2
AutorMesaj
kasapis2007
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 615
Varsta : 21
Localizare : Bucuresti/Suceava/Dornesti
Reputatie : 2976
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Lun 24 Iun 2013, 19:54

Suceava Nord,24-06-2013








Sus In jos
http://www.youtube.com/user/kasapis2007?feature=mhee
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1481
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4528
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Mier 23 Oct 2013, 12:08

Sus In jos
Cont.dezactivat



Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 2559
Data de inscriere : 20/05/2013

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Joi 03 Iul 2014, 15:37

Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5662
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8545
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Mier 30 Iul 2014, 20:20

Iulie 2014




Sus In jos
Cont.dezactivat



Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 2559
Data de inscriere : 20/05/2013

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Vin 21 Noi 2014, 20:44

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Dum 11 Oct 2015, 10:43

http://www.gandul.info/stiri/motivul-surprinzator-pentru-care-un-cunoscut-monument-istoric-din-romania-nu-poate-fi-restaurat-14821793

Matache a vizitat, sâmbătă, clădirea Gării Ițcani, apreciind că acest monument trebuie restaurat în totalitate și a propus președintelui Consiliului Județean Suceava, Cătălin Nechifor, o asociere în vederea consolidării, reabilitării și restaurării acestei clădiri, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Directorul Regionalei CFR Iași, Radu Pipa, a spus că Gara Ițcani este în programul de reabilitare din 2012, dar că nu s-au putut face decât lucrări de întreținere întrucât nu s-a obținut autorizația de construire pentru că certificatul de atestare este la Cernăuți.

Președintele CJ Suceava, Cătălin Nechifor, i-a solicitat acestuia să facă o cerere oficială pe care el să o transmită partenerilor din Cernăuți pentru obținerea documentului.

Directorul Regionalei CFR Iași a menționat că lucrările de restaurare și consolidare costă două milioane de euro, fiind selectată și firma care să efectueze lucrările, însă doar după obținerea autorizației de construire. El a spus că, din cauza degradării, s-a luat în calcul chiar închiderea totală a gării pentru evitarea producerii unor incidente, dar că s-au executat lucrări de întreținere și reparații.

Clădirea Gării Ițcani este monument de arhitectură, fiind înscrisă în Lista monumentelor istorice sub numele Gara Suceava Nord-Ițcani. Gara Ițcani a fost construită în 1876, în perioada administrației austriece în Bucovina, fiind atunci situată la frontiera austro-română și este o construcție cu două niveluri, realizată după modelul unor gări din zona central-europeană.
Sus In jos
deconectat



Numarul mesajelor : 584
Reputatie : 1208
Data de inscriere : 27/05/2015

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Joi 26 Noi 2015, 17:36

Casa de bilete a fost mutata afara, intr-o cladire unde stateau ciocanarii.
Pe usi ereau puse afise pe care scria ceva gen " <- SPRE CASA DE BILETE. CLADIRE IN RENOVARE"
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Joi 26 Noi 2015, 19:16

E în pregătire un nou program de modernizare a stațiilor mari, altele decât cele reședință de județ. S-a mirat Costescu când a venit la CFR că s-au băgat milioane de euro în gări precum Tulcea și Călărași, în timp ce altele mult mai importante stau să cadă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Vin 27 Noi 2015, 00:18

Baia Mare/Satu Mare/Miercurea Ciuc cand se fac?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Vin 27 Noi 2015, 00:49

Baia Mare și Satu Mare (și Târgoviște și Miercurea Ciuc) după ce s-or termina procesele și contestațiile, dar sigur nu mai prind POS-T 2007-2013 (ultima zi de facturare e 31.12.2015), Deva e amânată nedefinit din cauza unui litigiu cu un agent economic care a închiriat pe nu știu câți ani un spațiu și care spațiu se propune a fi desființat la modernizarea gării, Alexandria e retrasă cererea pentru că primăria a intabulat terenul pe numele ei, în loc de CFR S.A., deci CFR S.A. nu poate obține titlu de proprietate și mai e și Timișoara Nord unde s-a pierdut procesul la Curtea de Arbitraj de la Paris... și a ieșit CFR S.A. bun de plată pe toată valoarea lucrării + cheltuieli de judecată (astea sunt câteva zeci de mii de euro), acuma firma israeliană a dat iar în judecată CFR S.A. în România cerând instanțelor să oblige pârâta la aplicarea sentinței de la Paris... te doare capul, nu alta.

Eu sper să reabiliteze stații ca Petroșani, Rm. Sărat, Pașcani, Roman, Bârlad, Tecuci, Barboși, Ilva Mică, Vatra Dornei Băi hc., Dej Călători, Aiud, Războieni, Adjud, Saline, Siculeni, Tușnad Băi, Deda, Jibou, Câmpulung Muscel, Drăgănești Olt, Drăgășani, Titu, la care să se adauge stațiile de pe ramurile fostului Coridor IV - Predeal, Mediaș, Teiuș, Vințu de Jos, Videle, Roșiori Nord, Caracal, Filiași, Orșova, Lugoj, Caransebeș, Simeria, făcute măcar clădirile înainte de reabilitarea liniei (ca la Arad), eventual făcute și peroanele și abaterile, rămânând doar directa de înlocuit o dată cu linia curentă. Să vedem la ce s-a gândit CFR Călători, că, deocamdată, cam astea ar fi mare parte din stațiile măricele care nu sunt reședință de județ. Eventual s-ar mai putea adăuga stații care ar putea avea potențial în cazul suplimentării trenurilor, gen Mangalia, Babadag, Baia Dobrogea, Curtea de Argeș, Păușa h., Făgăraș (în cazul unui ipotetic mers cadențat Brașov - Făgăraș, am senzația că ar avea succes astfel de trenuri), Balș, Piatra Olt, Potcoava, Vălenii de Munte, Pucioasa, Fieni, Găești ori stații de pe neinteroperabile închiriate gen Brad (monument istoric), Berzovia, Ineu, Râșnov, Teliu, Târnăveni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3650
Reputatie : 4637
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Vin 27 Noi 2015, 08:17

Doctore, din cite s-a discutat pe aici, cu linkuri spre articole din ziare locale, Timisoara Nord a cistigat la Paris insa mai apoi consultantul sau cine era ala din Belgia a deschis proces. O sa caut cind am timp sa vad.

Deva , din ce spui seamana cu cazul Bastionului Terezia din Timisoara unde CJT a prins ceva bani dar nu putea incepe lucrarea ca niste broscani adica italieni aveau acolo un cazinou. Pina la urma cu mare greutate cumva au rezolvat.

Despre Alexandria e destul de ciudat, insa problema probabil deriva din lipsa de experieanta in lucrul cu cartile funciare in zona aceea altfel e greu de explicat cum s-a intabulat primaria dar mai ales de unde avintul primariei de a intabula tocmai gara. Daca terenul este al primariei rezulta ca CFR plateste redeventa pentru terenul folosit?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3588
Localizare : Brașov
Reputatie : 5755
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Vin 27 Noi 2015, 10:27

Statia Sibiu ar trebui modernizata si regandita, eventual acces direct din depou pana in prima linie.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15639
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Vin 27 Noi 2015, 12:58

Baia Mare si Satu Mare de cand sunt cu procese si astea?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Suceava Nord (500)   Astazi la 18:15

Sus In jos
 

Suceava Nord (500)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
» Prin Timisoara Nord
» 922A : Voiteni - Gataia - Resita Nord
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» 908 : Rosiori Nord - Turnu Magurele
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Inapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAȚII ȘI HALTE (P, R, S, Ș)-