Forumul pasionatilor de trenuri din RO
Bine ati venit pe Forumul pasionatilor de trenuri din Romania !!!
Sper ca ceea ce veti gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din RO

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  
Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 53 ... 99  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor: 1840
Varsta: 32
Localizare: Bucuresti, Romania
Data de inscriere: 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 01:23

Daca mi-ati spune ca se vor mai ieftini tarifele la IR cu 5-20% atunci pentru mine ar fii vestea cea mai buna decat alte schimbari de rute si trenuri. Oricum cred ca vor mai anula din trenurile IR si probabil pe unele rute vor pune mai multe trenuri REGIO - in regim cadentat. Este foarte probabil sa fie multe modificari pe parcursul anului 2013. Si nu cred ca unguri vor accepta anularea multor trenuri spre Romania pe motiv de lucrari avand in vederea numarul ridicat de trenuri care circula in Ungaria chiar si pe rutele in modernizare.

Very Happy
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor: 123
Varsta: 26
Localizare: Timisoara
Data de inscriere: 13/09/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 10:24

Marius 926 a scris:
karpaty a scris:
Ca Dacia nu va mai merge la Viena era de asteptat eu am spus asta de anul trecut . Sa vedem practic ce scrie pentru noul mers , probabil ceva bine va fi pentru intern ca pentru extern nu va mai fi ce a fost , Berlin ; Praga ; Varsovia ; Munchen ; Venetia chiar si Belgrad-Bucuresti au devenit istorie .
Vai karpaty ti-a iesit porumbelul din gura Razz cand ti-am scris aici pe forum ca Belgradul e amintire tu si cu laur133 din Craiova ce mi-ati raspuns?
Tu: nu domne ca a fost anulat sa faca rost de vagoane ptr sezoniere
Laur: domne la noi la Craiova scrie ca il repune in circulatie din septembrie
Iar in septembrie surpriza circula doar Buc-Timisoara
Lasa ca din decembrie circula ca tren 1695 iar 1695 ca 1697
Gata atat va spun discutam la timpul potrivit Wink




Ai putea sa -mi spui cate perechi de trenuri vor ramane intre Bucuresti si Timisoara ca in week end nu. avem decat 3 sau 4. trenuri. Cred ca o sa ajunga astia sa puna un tren dimineata si unul seara pe ruta asta. Ic dimineata spre Timisoara era foarte bun. Pe M900 ar trebui la fel un mers cadentat si o frecventa de. 3-4 ore intre trenurile dinspre/spre Timisoara si Buc.
De la 6.05 pana la. 14.00 nu mai este niciun tren spre Buc si dupa abia seara tarziu-in felul asta sigur ca operatorii auto privati au de castigat. Un regim cadentat si plus alte oferte atractive precum o calatorie cu valoare de. 25 % din pretul intreg dupa o calatorie de 1000 km. dus/intors

Sper sa nu ajunga M900 ca ca secundara Strehaia -Motru:)
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor: 151
Varsta: 41
Localizare: Podul Grant
Data de inscriere: 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 13:18

Din punctul meu de vedere pe M900 nu ar trebui sa mai fie IC care sa treaca de Drobeta Turnu Severin , trenurile care merg dupa sa fie toate doar IR pentru un raport timp de mers/ pret mai bun decat in prezent . Evident , confortul trebuie sa ramana la aceleasi standarde ca si acum dar pretul trebuie sa fie jos . Punctul meu de vedere este si intarit de fapul ca intre IC si IR pe anumite rute in Romania nu prea este diferenta de confort . Totusi nu cred ca trenuri din 2 in 2 ore ar fi solutia pana la Timisoara , ci poate un sistem de genul cadentare la 4 ore ar fi ideal combinat cu alt sistem similar pe M300+M200 astfel incat sa ai posibilitatea unui tren la 2 ore spre Timisoara insa folosind magistrale diferite .

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor: 4692
Data de inscriere: 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 13:28

roseanu a scris:
Punctul meu de vedere este si intarit de fapul ca intre IC si IR pe anumite rute in Romania nu prea este diferenta de confort .



Just! Poate pentru prima data in viata o sa merg cu un IC, maine, de la Cluj la Timisoara, anume cu 537. Nici acum nu as fi mers cu IC-ul, dar dat fiind contextul e singurul tren cu care pot merge. In fine, ca vorbim de confort la acest rang... E compus din Desiro!!! Sper sa nu se reverse buda, cum am patit duminica trecuta in 1737, cand 3 ore am mers in putoare, pana la Cluj. Mad


Cat despre IC-uri, am vazut ca se vorbeste ca ar fi bine sa fie retrogradate aceste trenuri la rang de IR. DA!!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor: 7484
Varsta: 25
Localizare: București, Drumul Taberei
Data de inscriere: 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 14:38

roseanu a scris:
Din punctul meu de vedere pe M900 nu ar trebui sa mai fie IC care sa treaca de Drobeta Turnu Severin , trenurile care merg dupa sa fie toate doar IR pentru un raport timp de mers/ pret mai bun decat in prezent
Culmea e că între Caransebeș și Timișoara se circulă cu 120 km/h, deci oarecum o viteză demnă de IC.

roseanu a scris:
ci poate un sistem de genul cadentare la 4 ore ar fi ideal combinat cu alt sistem similar pe M300+M200 astfel incat sa ai posibilitatea unui tren la 2 ore spre Timisoara insa folosind magistrale diferite .
Nu merge nimeni de la București la Timișoara prin Brașov... durează peste 12 ore, față de 9 ore pe 900. Mai simplu ar fi să existe trenuri București - Craiova la fiecare două ore, din care unele să continue până la Timișoara (eventual Arad, mai ales în persepctiva lucrărilor de pe M200), altele până la Tg. Jiu / Petroșani. Dar la 60 RON București - Craiova și 100 RON București - Timișoara la IR, tare îmi e că trenurile astea cedențate vor folosi doar blatiștilor de la Videle și Roșiori.

_________________
TTT
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor: 151
Varsta: 41
Localizare: Podul Grant
Data de inscriere: 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 15:02

Dr2005 a scris:
Culmea e că între Caransebeș și Timișoara se circulă cu 120 km/h, deci oarecum o viteză demnă de IC.



Si tot ,,culmea'' este ca intre Bucuresti Nord si Drobeta Turnu Severin (323km) cel mai bun timp il scoate IC593 in 4h35' (viteza medie 70.47km/h) in timp ce intre Drobeta Turnu Severin si Timisoara media aceluiasi tren este de doar 58.33km/h adica sub standardul IC. Doctore , ai uitat cumva ca ceea ce conteaza in rangul unui tren este viteza comerciala si nu viteza maxima ? In alta ordine de idei eu sustin sa daramam stupizenia aia de ordonanta care prevede ca trenurile IC pot sa aiba si minimum 60km/h pe cand cele IR 55km/h deci diferenta insesizabila . Daca ridicam la minimum 70km/h pentru IC e o treaba mai buna decat in prezent si astfel reusim sa mai scapam de IC-uri . De un IC Timisoara-Lugoj oricum n-avem cum sa vorbim...

Dr2005 a scris:
[Nu merge nimeni de la București la Timișoara prin Brașov... durează peste 12 ore, față de 9 ore pe 900. Mai simplu ar fi să existe trenuri București - Craiova la fiecare două ore, din care unele să continue până la Timișoara (eventual Arad, mai ales în persepctiva lucrărilor de pe M200), altele până la Tg. Jiu / Petroșani. Dar la 60 RON București - Craiova și 100 RON București - Timișoara la IR, tare îmi e că trenurile astea cedențate vor folosi doar blatiștilor de la Videle și Roșiori.

Dureaza peste 12 ore intrucat opresc cam peste tot si sunt sub standardul IR , rostul trenurilor astora chiar daca fac cu 3 ore mai mult este sa deserveasca si pe cei din centrul tarii .


Ultima editare efectuata de catre roseanu in Joi 27 Sept 2012, 19:24, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor: 6501
Localizare: Hunedoara
Data de inscriere: 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 19:02

roseanu a scris:
AlexD a scris:
Pai da, ca s-a semnat acordul si locomotivele noastre vor putea sa treaca la ei si invers, pot ajunge Traxx/Taurus oriunde in RO acum, chiar si in Gara de Nord.

Invers nu cred . Cel putin nu reiese din comunicatul celor de la CFR Calatori .

Se prea poate doar Traxxul 001 a fost pe la Timisoara dar ieri era un delfin plecat la Lokoshaza din ce am prins o discutie la tura in depoul Arad!!!

_________________
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor: 1086
Varsta: 20
Localizare: TIMISOARA SI ATAT!
Data de inscriere: 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 19:35

Traxx-ul a fost in Timisoara pentru specializarea a 10 mecanici de Timisoara si Bucuresti si 5 sau 10 de la Arad , dar mai sunt multe de facut pana sa circule in Romania.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor: 7022
Localizare: Hunedoara
Data de inscriere: 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 19:38

Pai ma asteptam sa le dea EC uri .. dar delfinele le "strica liniile" =))


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 27 Sept 2012, 19:40, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor: 6501
Localizare: Hunedoara
Data de inscriere: 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Joi 27 Sept 2012, 19:39

The Legend a scris:
Traxx-ul a fost in Timisoara pentru specializarea a 10 mecanici de Timisoara si Bucuresti si 5 sau 10 de la Arad , dar mai sunt multe de facut pana sa circule in Romania.

Pai iti dai seama ce insemna 20 de mecanici in Ungaria diurna 35e pe zi Very Happy

_________________
Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
Pagina 8 din 99Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 53 ... 99  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din RO ::  :: -