Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin 14 Sept 2012, 20:46

andrey_tm a scris:
Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie un IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.

Nu se justifica introducerea de vagoane pe aceste trenuri ca nu sunt asa de solicitate , este de ajuns un Desiro iar daca si doar daca este asa imbulzeala la aceste trenuri se poate suplimenta cu un Desiro cat despre rangul trenului da ar fi normal sa fie IR .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin 14 Sept 2012, 20:49

Nu, dar atunci sa il retrogradeze la IR, pentru ca Desiro-urile clar nu se compara cu multe vagoane de IR, dar de IC...
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3785
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Sam 15 Sept 2012, 19:48

Nu-mi convine de trenul IC Iasi-Bucuresti ca se cupleaza cu grupa de Suceava in Marasesti. Acest tren ar trebui sa mearga singur si sa treaca prin racordul de la Pascani ca sa nu mai mearga pe M600.
Ar trebui desfiintata grupa de Suceava, acest oras are sub 100 000 de locuitori dupa ultimul recensamant.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3355
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Sam 15 Sept 2012, 21:19

ctln1991 a scris:
Nu-mi convine de trenul IC Iasi-Bucuresti ca se cupleaza cu grupa de Suceava in Marasesti. Acest tren ar trebui sa mearga singur si sa treaca prin racordul de la Pascani ca sa nu mai mearga pe M600.
Ar trebui desfiintata grupa de Suceava, acest oras are sub 100 000 de locuitori dupa ultimul recensamant.
Ai cumva probleme cu ...Suspect ,ce inconvenient este aici, ca nu pleaca de la Botosani?Ca vrei tu sa platesca 2 trase separate, utilizarea a doua locomotive,cred ca te simti bine cand vezi 3 vagoane alergate dupa 7000 CP...,afla ca si 1664 se cupleaza la Marasesti,acum ce ai sa mai faci te dai de pamant? tongue
Sincer ma disperi cu idioteniile astea de 2 lei,dute si-ti cumpara o macheta si calmeazate ca in ultima vreme numa aiureli vorbesti,te crezi chiar asa de inferior de trebuie sa te faci remarcat numai prin aberatii? lol!
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3785
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Sam 15 Sept 2012, 22:06

@ndrey a scris:
ctln1991 a scris:
Nu-mi convine de trenul IC Iasi-Bucuresti ca se cupleaza cu grupa de Suceava in Marasesti. Acest tren ar trebui sa mearga singur si sa treaca prin racordul de la Pascani ca sa nu mai mearga pe M600.
Ar trebui desfiintata grupa de Suceava, acest oras are sub 100 000 de locuitori dupa ultimul recensamant.
Ai cumva probleme cu ...Suspect ,ce inconvenient este aici, ca nu pleaca de la Botosani?Ca vrei tu sa platesca 2 trase separate, utilizarea a doua locomotive,cred ca te simti bine cand vezi 3 vagoane alergate dupa 7000 CP...,afla ca si 1664 se cupleaza la Marasesti,acum ce ai sa mai faci te dai de pamant? tongue
Sincer ma disperi cu idioteniile astea de 2 lei,dute si-ti cumpara o macheta si calmeazate ca in ultima vreme numa aiureli vorbesti,te crezi chiar asa de inferior de trebuie sa te faci remarcat numai prin aberatii? lol!
Daca IC Iasi - Bucuresti ar trece prin Pascani fara oprire ar parcurge traseul mai repede fiind nevoie doar de o locomotiva electrica si nu s-ar mai pierde timp cu schimbatul locomotivei.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Sam 15 Sept 2012, 22:31

ctln1991 daca ai fi facut o simulare vedeai ca pe Pascani-Roman-Bacau s-ar scoate 6 ore si 45 min cu opriri doar in Roman, Bacau, Adjud, Focsani, Buzau si P.Sud pe cand pe Vaslui-Tecuci-Marasesti se scot 6 ore si 38 min cu tot cu cuplarea de la Marasesti, si in plus de asta e mai scump pe Roman fiind mai multi kilometri. La cati calatori au IC Sv ( IS ) - Buc.Nord si retur in anumite zile eu nu stiu cum de mai sunt lasate in circulatie, ar trebui sa circule 2-3 zile pe saptamana.

Cat despre Botosani, sunt orase mai mici sau mai mari ca Botosaniul si mult mai importante pentru transportul feroviar ca sa ne agitam tot timpul cu Botosaniul. Cate trenuri sosesc/pleaca zilnic din Botosani sunt arfisuficiente pentru anii 2012-2013.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Sam 15 Sept 2012, 23:00

Lui Botosani i lipseste legatura directa cu Brasov cum era pe vremuri grupa a lui 1751 si 2 regio de Iasi prin Dorohoi iar regio de Veresti sa mearga la Suceava nu doar 2 cum sunt acum ci mai multe in principal si legatura de pranz din Suceava care mai mult a fost anulata de cat a circulat , daca ar fi asemenea legaturi ar fi suficient .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 27
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1719
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Pt M900 si M800   Dum 16 Sept 2012, 14:53

adirmvl a scris:
AlexD are dreptate cand spune ca infrastructura permite doar in respectivele zone existanta de IC... Doar ca si pe acolo se tot fura chestii, si pana la urma tot cand ai noroc ajungi, deci nu sunt convins nici de ruta propusa de el ca ar merita sa aiba parte de IC... De restul zonelor nu mai zic in privinta asta...



Da, bine spus in legatura cu furturile insa daca se vrea cu adevarat eradicarea lor - se poate.


Daca si M900 se ridica la standardele de acum ale noii M800 -era foarte frumos si binevenita o pereche de trenuri IC Timisoara-Bucuresti-Constanta cu sectoare mari in care sa se ruleze cu 140km/h iar distanta asta sa fie parcursa in maxim 8h:30 min.


Suntem insa inca in vremea in care de la Timisoara la Craiova se ajunge in 5h:17 min cu tren IC. Inainte si imediat dupa Revolutie distanta era parcursa in cel mult 4h:40 min.


Asta e motivul cel mai clar pentru care retrogradarea trenurilor de rang IC la rang de IR ar fi corecta si justificata(nu s-ar mai percepe bani pentru niste conditii de viteza inexistente de trenuri IC)
Sus In jos
Cont dezactivat



Numarul mesajelor : 582
Varsta : 50
Reputatie : 2470
Data de inscriere : 05/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Dum 16 Sept 2012, 15:20

adytm a scris:

Suntem insa inca in vremea in care de la Timisoara la Craiova se ajunge in 5h:17 min cu tren IC. Inainte si imediat dupa Revolutie distanta era parcursa in cel mult 4h:40 min.

Asta e motivul cel mai clar pentru care retrogradarea trenurilor de rang IC la rang de IR ar fi corecta si justificata(nu s-ar mai percepe bani pentru niste conditii de viteza inexistente de trenuri IC)

http://www.mt.ro/transparenta/2011/proiect%20OMTstructura%20trenuri%20avizat%2014.02.2011.pdf

Cine a stabilit la un tren de rang IC ca viteza medie comerciala pe tren sa fie minim 60 km/h? Ministerul Transporturilor. Un calcul simplu arata ca 324 km Timisoara Craiova, parcursi cu un tren IC in 5h:17min, rezulta o viteza medie comerciala de aproximativ 61 km/h, prin urmare se incadreaza la rangul de IC din punct de vedere al vitezei medii comerciale. La noi dintr-o singura trasatura de condei din birouri ministeriale, se stabilesc criteriile de incadrare ale trenurilor de calatori.
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3785
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Lun 24 Sept 2012, 11:19

Din ce scrie in acest document nimic nu se respecta.
Clasa I e obligatorie la toate trenurile IR si RE, dar la multe trenuri IR cl. I a fost scoasa de ex: Suceava-Brasov, Iasi-Bucuresti, Botosani - Bucuresti deoarece nu au calatori. La IR 1765/1766, 1837/1838 Iasi-Timisoara se baga vagon 19-57 la cl. I desi vagonul ar trebui sa aibe priza si climatizare, la aceste trenuri conditiile la cl. a II-a sunt net superioare vagonului de cl. I. :acirc:
Pacat ca in document nu s-a interzis folosirea Malaxei 900.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Lun 24 Sept 2012, 11:32

ctln1991 a scris:
Pacat ca in document nu s-a interzis folosirea Malaxei 900.
Nu am putut să nu observ că ai o obsesie cu modelul ăla de automotor... pe care o manifești în aproape toate mesajele. Chiar ți s-ar părea rentabil să utilizezi un Desiro, cu 120 de locuri și două motoare diesel, pentru 30 de călători?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10895
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Lun 24 Sept 2012, 11:47

Poate dacă ar băga Desiro ar merge mai multă lume cu trenul.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3703
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Lun 24 Sept 2012, 15:40

Se stie ceva concret despre mersul trenurilor 2012-2013?
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 151
Varsta : 43
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 1721
Data de inscriere : 15/08/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Lun 24 Sept 2012, 16:30

Vlad a scris:
Poate dacă ar băga Desiro ar merge mai multă lume cu trenul.

Evident ca intre o caruta si o rata exista intotdeauna o diferenta Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Lun 24 Sept 2012, 17:58

Totul se rezumă la bani, nu merge să zici ,,hai să pun un Desiro că poate or fi mai mulți călători". Întâi regândești orarul la Malaxe, eventual cuplezi 2 la trenurile aglomerate, apoi le înlocuiești cu un 700, apoi cu 2 și abia când astea devin neîncăpătoare treci la Desiro.
Mai e problema și că Depoul Suceava nu are nici personal nici utilaje pentru Desiro.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Astazi la 03:52

Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014
Pagina 3 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 34 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-