Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Dum Sept 09, 2012 5:15 pm

Mai mult ca sigur va fii introdus un tren IR tot anul intre Budapesta si Sofia si retur la care sa fie atasate vagoane de la Bucuresti si care va circula prin Timisoara sau prin Petrosani (ultima sunt mici sanse deoarece se reabiliteaza magistrala 200). Dupa terminarea in primele luni din 2013 al podului Vidin - Calafat si vor dori bulgari sa ajunga in Europa Centrala doar prin UE. Intre Budapesta si Sofia prin Timisoara sunt 1000 de kilometri fata de 780 km prin Serbia, deci cred ca vor fii destui pasageri printre care si multi turisti din Europa de Vest si Centrala.

Smile
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1722
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: Salutare   Vin Sept 14, 2012 12:45 pm

Mi-au placut multe din observatiile voastre legate de mersul trenurilor ( propunerile pt 2013) , ar fi bine sa si aiba cei mai vechi de pe acest forum- curajul sa prezinte sefilor CFR propunerile pertinente.


Circul foarte des pe M900 catre Timisoara. Mi-a placut f mult sugestia unui coleg de pe formum care zice" trenurile IC sa fie retrogradate la rang de IR" Ar fi o idee buna atat timp cat CFR nu e capabil sa ofere servicii demne de rangul IC.

Grupe de IC de la /spre Bucuresti sau de la /spre Timisoara sunt jalnice pt ca opresc in Balota ( nici macar acel minut nu isi are rostul atat timp cat astia pot sa comunice prin statie daca e libera sau operabila linia ), Orsova , Caransebes, Lugoj. Sunt convins ca ei ar castiga mult mai mult daca ar exista un regim de parcurs de un adevarat Ic in ciuda condittilor si infrastructurii( hai sa-i admitem si pe aia 120 km /h ,aia care sunt) dar sa evite opririle alea proaste si nerentabile . Un tren Ic in opinia mea ar trebui doar la Craiova , Tr Severin si Timisoara sa opreasca , atat - in rest sunt doar ocazii sa urce boschetarii noaptea si hotii si sa piarda mai mult timp trenul asta pe drum cu opriri in gari in care nu urca uneori nimeni.


Trenurile Ir sa fie accesibile pt toti , mai numeroase chiar si pe M900 iar macar un tren Ic Bucuresti -Timisoara care sa faca in total 7h hai un pic mai mult peste dar nu 8 h si jumatate.



Salutare amici
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12529
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 3:18 pm

Ca o parere, trenurile IC ar trebui sa opreasca numai in orasele resedinta de judet.
Trenurile IR numai in municipii si statii cu noduri feroviare
Iar trenurile Regio in toate statiile, dar sa aiba si ele un traseu mai lung ca sa isi permita si saracii de rand sa poata circula linistiti fara teama de supracontrol. Pentru ca cei care nu isi pot achita o calatorie din cauza saraciei dar trebuie sa ajunga in vreun loc al tarii urgent, cauta toate modalitatile de deplasare. Si cum la microbuze nu pot scapa de pretul biletului, atunci aleg trenul.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1123
Varsta : 22
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 3551
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 3:57 pm

adytm a scris:
Mi-au placut multe din observatiile voastre legate de mersul trenurilor ( propunerile pt 2013) , ar fi bine sa si aiba cei mai vechi de pe acest forum- curajul sa prezinte sefilor CFR propunerile pertinente.


Circul foarte des pe M900 catre Timisoara. Mi-a placut f mult sugestia unui coleg de pe formum care zice" trenurile IC sa fie retrogradate la rang de IR" Ar fi o idee buna atat timp cat CFR nu e capabil sa ofere servicii demne de rangul IC.

Grupe de IC de la /spre Bucuresti sau de la /spre Timisoara sunt jalnice pt ca opresc in Balota ( nici macar acel minut nu isi are rostul atat timp cat astia pot sa comunice prin statie daca e libera sau operabila linia ), Orsova , Caransebes, Lugoj. Sunt convins ca ei ar castiga mult mai mult daca ar exista un regim de parcurs de un adevarat Ic in ciuda condittilor si infrastructurii( hai sa-i admitem si pe aia 120 km /h ,aia care sunt) dar sa evite opririle alea proaste si nerentabile . Un tren Ic in opinia mea ar trebui doar la Craiova , Tr Severin si Timisoara sa opreasca , atat - in rest sunt doar ocazii sa urce boschetarii noaptea si hotii si sa piarda mai mult timp trenul asta pe drum cu opriri in gari in care nu urca uneori nimeni.


Trenurile Ir sa fie accesibile pt toti , mai numeroase chiar si pe M900 iar macar un tren Ic Bucuresti -Timisoara care sa faca in total 7h hai un pic mai mult peste dar nu 8 h si jumatate.



Salutare amici

Idea ta nu este rea dar trebe opriri si in Caransebes si Herculane pentru ca acolo urca multa lume. IC-urile nu mai opresc in Balota de aproape un an. In prezent trenurile IC591/594 sunt anulate definitiv si 592/593 sunt anulate 6-7 chiar daca atunci au cei mai multi calatori , am mers cu 592 chiar pe 09.09.2012 in ultma duminica in care a circulat si trenul a fost plin de oameni.
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1722
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: salut   Vin Sept 14, 2012 4:21 pm




http://informaremt.cfrcalatori.ro/Trs.asp?idtrv=36802480&cbodata=9/14/2012&lng=1


Rosiori Nord, Caracal ,Balota, Orsova, Baile Herculane, Caransebes, Lugoj sunt opriri neinspirate si deloc demne de un tren IC 593 Daca nu revin la ideea de care amintisem a unui coleg de forum , retrogradat rangul si sa opreasca in toate haltele amarate( in felul asta nu se mai dau bani multi pentru niste servicii complet proaste) In anii 80-90 mersul trenurilor era mai bun, deservea mult mai bine cerintele pietei, da ,acum normal ca preferi sa mergi cu masina fie si cu 7-8 RON / l decat sa dai peste 100 lei la IC care face peste 5 ore , o distanta de 320 km ( Craiova-Timisoara) Abia dupa 2020 sa spere ca se reabiliteaza CF Calatori si mai creste cifra lor de afaceri (abia cand sunt prevazute termenele de modernizare pt coridorul IV, ramura sudica- altfel poate baga operator privat sa se spele pe cap cu ditamai magistrala 900 pe care se merge si cu restrictii de 20km /h



Idea ta nu este rea dar trebe opriri si in Caransebes si Herculane pentru ca acolo urca multa lume. IC-urile nu mai opresc in Balota de aproape un an. In prezent trenurile IC591/594 sunt anulate definitiv si 592/593 sunt anulate 6-7 chiar daca atunci au cei mai multi calatori , am mers cu 592 chiar pe 09.09.2012 in ultma duminica in care a circulat si trenul a fost plin de oameni.[/quote]
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 4:53 pm

Trenurile IC la inceputurile lor au fost trenuri inspirate,insa cu timpul au fost porcite de CFR , pentru ca au fost nevoiti sa scoata anumite Acc,R/IR si atunci in mintea lor CREATZA,au zis ca ofera legaturi in plus cu aceste trenuri , si asa si-au batut joc si de cei care vor sa ajunga mai repede la Timisoara si care platesc o sacosa de bani si de oamenii din acele localitati mici , care au ceva de genu: " vrei o legatura in plus ? SCOATE O SACOSA DE BANI pentru un IC cu mers de IR"
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5875
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 5:07 pm

La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente...
Sus In jos
adytm



Numarul mesajelor : 155
Varsta : 28
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1722
Data de inscriere : 13/09/2012

MesajSubiect: salut   Vin Sept 14, 2012 5:30 pm

Prea tare si prea corect raspunsul , asa este , mai bine retrogradate rangurile de IC , inclusiv pe M900 unde 540 km ii faci in peste 8h- este jalnic. Cfr are o scuza din partea mea doar pentru sectorul Balota unde natura nu a fost darnica, evident ca pentru austrieci si nemti - relieful asta nu ar fi pus nici un fel de problema:)


AlexD a scris:
La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6147
Reputatie : 8043
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 5:35 pm

AlexD are dreptate cand spune ca infrastructura permite doar in respectivele zone existanta de IC... Doar ca si pe acolo se tot fura chestii, si pana la urma tot cand ai noroc ajungi, deci nu sunt convins nici de ruta propusa de el ca ar merita sa aiba parte de IC... De restul zonelor nu mai zic in privinta asta...
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 22
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 8:05 pm

COSTACHE MIHAIL a scris:
Ca o parere, trenurile IC ar trebui sa opreasca numai in orasele resedinta de judet.
Pe M.800 nu sunt orase resedinta de judeti...doar noduri......Ciulnita-Fetesti-si Medgidia dar in Medgidia e legatura directa spre TL si Negru Voda..... Smile
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8549
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 8:12 pm

Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.


Ultima editare efectuata de catre andrey_tm in Vin Sept 14, 2012 11:41 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 8:14 pm

AlexD a scris:
La conditiile actuale ale infrastructurii eu as baga IC decat pe Bucuresti-CT si Bucuresti-Brasov, bineinteles fara oprire si/sau un CT-Bucuresti-BV si atat, cu vagoane 21-90 si 10-91 si intradevar poti sa ceri pret de IC...Un bilet intreg la 200lei cls1 si 150 cls2(mai da CFR din partea casei o cafea si un covrig) pe BV-B-CT sa faca cam 4-5 ore nu s-ar plange nimeni. Un fel de tren Business sau ICE...dat cu pret de IC.
Pentru celalalte destinatii din tara IR sunt mai mult decat suficiente...
Cam scump avand in vedere ca la ora actuala un IC pe ruta BV-B-CT pretul este de 178 de lei cls 1 fara reducerea acordata ca se folosesc 2 trenuri.
Pe un astfel de traseu intr-adevar cu opriri la Predeal-Sinaia-Campina-Ploiesti-Bucuresti-Constanta 178 de lei la cls 1 .. intr un tren compus din 10-90 si ceva vagoane mai spatioase decat 21-76,ar fi un hit Smile.
De altfel nu am inteles opririle de anul asta a sezonierelor in traseul Bucuresti-Constanta?!?! Cand vi cu un tren deja supra plin la ce mai opresti pe acolo??Sa-i mai adaugi timp mai mare de parcurs?Era suficient daca opreau IR urile Buc-Constanta pe traseu .. in rest bataie de joc.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5875
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 8:32 pm

Pai tu bagi la IC in 160km 4(5 cu finala) opriri? Ala nu mai e IC e RE What a Face
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 8:45 pm

Predeal varf de panta , oras cu potential turistic enorm in special iarna ,Sinaia la fel,Campina poate fi suprimata,dar de restul nu ai cum sa le suprimi ca de acolo iti vor venii calatorii.Daca asta e RE .. ce zici ca avem acum ?=))Tocanita?
472 Brasov 12:26 0:09 12:35 Clasa 2 Restaurant/bar
498 Predeal 13:06 0:02 13:08 Clasa 2 Restaurant/bar
517 Sinaia 13:27 0:02 13:29 Clasa 2 Restaurant/bar
546 Cimpina 13:58 0:01 13:59 Clasa 2 Restaurant/bar
579 Ploiesti Vest 14:23 0:02 14:25 Clasa 2 Restaurant/bar
638 Bucuresti Nord 15:05 0:01 15:05 Clasa 2 Restaurant/bar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0 Bucuresti Nord 16:00 0:01 16:00 Clasa 1 Clasa 2
109 Ciulnita 17:06 0:01 17:07 Clasa 1 Clasa 2
146 Fetesti 17:32 0:01 17:33 Clasa 1 Clasa 2
225 Constanta 18:35 0:01 18:35 Clasa 1 Clasa 2
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6147
Reputatie : 8043
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Vin Sept 14, 2012 8:46 pm

andrey_tm a scris:
Mai esunt doua perechi de IC in relatia Timisoara-Cluj-retur format din Desiro! Acesta sa fie un IR si sa aiba in compunere vagoane. Nu poti merge cu Desiro 5h30min, 330km.

Ba poti, chiar 300 de km in 6 ore (Valcea-Cluj), sau mai mult (Craiova-Brasov)... :roll:
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1)   Astazi la 2:25 pm

Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2012-2013 (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» Mersul trenurilor 2012-2013 (2)
» Mersul trenurilor 2013-2014
Pagina 2 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-